Δευτέρα, 14 Απριλίου 2014

Ατάκτως ειρημένα S02E12...



Μεγάλη Εβδομάδα και το ιστολόγιο τα έβαψε μοβ (σ.σ. όχι το μοβ το φερετρί, αλλά περισσότερο το μοβ το βιολετί ή το μοβ το πασχαλί), στην προσπάθειά του να δημιουργήσει, λόγω των ημερών, μια κατανυκτική ατμόσφαιρα, όχι τόσο επειδή του ταιριάζει ως ψυχοσύνθεση, αλλά όσο επειδή σέβεται τα ήθη, τα έθιμα και τους θεσμούς γενικότερα.

Η Κάρεν Κινγκ, καθηγήτρια στο Χάρβαρντ, υποστηρίζει ότι ο Ιησούς ήταν παντρεμένος. Εδώ

Δεν έχω δει δηλώσεις από τον Άνθιμο επί του θέματος ακόμα και ανησυχώ… 

Βέβαια, εάν δεχθούμε ότι ο Ιησούς είχε σύζυγο, άνετα καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι η σταύρωση δεν ήταν το χειρότερο που του συνέβη. 

Ιδού ο Γαϊτάνος έρχεται μαζί με τον Σαντικάι στο Santikai ft Gaitanos (Athina's remix) σε πρώτη παγκόσμια μετάδοση… 

Καλή (Μεγάλη) εβδομάδα!

47 σχόλια:

  1. χαχαχαχα τρόμαξα στην αρχή με τα εκκλησιαστικά. Μετά έκσασα στα γέλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, εδώ τρόμαξα κι εγώ που το έβαλα! Αλλά μετά είπα τέτοιες ημέρες ο Γαϊτάνος είναι μαστ και ενέδωσα εις πειρασμόν!

      Διαγραφή
  2. Μαρήηηηηηηηηηη θα σ αφορισει ο Ανθιμος και να σε δω τι θα κάνεις μετά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπομονή θα κάνω η αφορεσμένη! Τι άλλο να κάνω η Αρτίστα;

      Διαγραφή
  3. ΟΚ!
    ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΣΑΙ!
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ!
    ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ!
    ΑΝΤΕ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΣΑΝΤΙΓΚΑΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Λεκάνα μου!
      Μα να μην μπορώ, όμως, να βρω τόσες ημέρες ένα πασχαλινό με τον Σαντικάι! Ίλιγγο έπαθα η βαριόμοιρη από το ψάξιμο...

      Διαγραφή
    2. https://www.youtube.com/watch?v=7nDWLjewbZY

      η επιθυμία σας,διαταγή!
      τσιμπήστε τον σαντιγκάι!
      και του χρόνου!με υγεία πάνω από όλα!

      Διαγραφή
    3. https://www.youtube.com/watch?v=kszFacAbpkU

      Διαγραφή
    4. να κανουμε ρεμιξ για του χρονου.
      petros gaitanos feat santigkai!!!!

      Διαγραφή
    5. Ποιου χρόνου αγάπη μου;
      Το remix Santikai ft Gaitanos by Athina είναι γεγονός!
      Ευχαριστώ για τα λινκ!

      Διαγραφή
  4. Ο Γαϊτάνος με την τόοοοοσο μεγάλη καρδιά και το ακόμα μεγαλύτερο στόμα που δεν ξέρει τι λέει?
    Θου Κύριε...είναι και άγιες μέρες...σταυροκοπιέμαι και αποχωρώ διακριτικά!
    Καλή Μεγάλη Εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίρνει όμως και κάτι πόζες, μα κάτι πόζες...
      http://www.newslog.gr/images/medium/2013/02/06/petros-gaitanos--to-profil-pou-leei-gia-daimones-den-einai-diko-mou-124018.jpg

      Διαγραφή
    2. Μινγουάιλ, επειδή είχα πολλά αιτήματα αναγνωστών που ήθελαν και Σαντικάι εκτός από Γαιτάνο, έφτιαξα το Santikai ft Gaitanos (Athina's remix)!

      Διαγραφή
    3. Οι πόζες "ονειρικά αλλού για αλλού"....είναι και ρομαντικούλη όταν δεν γίνεται άγριο το αγόρι...
      Όσο για το remix, το άκουσα εγώ αυτό, ή το έχασα?
      Καλό Πάσχα!

      Διαγραφή
    4. Να εκφραστώ όπως θέλω; Ας το κάνω κι ας είναι και ανάρμοστο: Άσε με μωρέ με τον ηλίθιο...
      Το remix το έχασες, διότι έπρεπε να βάλω το μουσικό θέμα του Battlestar Galactica, καθώς ταιριάζει με την σημερινή ανάρτηση του συνεργάτη mitsopd!
      Πάντως, αν είσαι σε υπολογιστή μπροστά το Σάββατο, θα παίζουμε το "Στα Σάλωνα Σφάζουν Αρνιά"! Έχει κι αυτό τη χάρη του!

      Διαγραφή
  5. Ρε κουμπάρα έλεος βραδιάτικο. Κλαίω από τα γέλια χχααχχααχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι! Σε καταλαβαίνω! Μετά το πρώτο σοκ που πήρα όταν είδα τι έκανα, γέλασα κι εγώ!

      Διαγραφή
  6. αχχαχαχα θεα! Βάλε και Σαντικάι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η επιθυμία σου διαταγή! Το έφτιαξα το remix Santikai ft Gaitanos!
      Καλή ακρόαση!

      Διαγραφή
  7. αυτό που είσαι πάντα μέσα στην επικαιρότητα και το κλίμα των ημερών πως λέγεται;
    πως το λέγαν οι παλιοί; λύθηκε ο αφαλός μου απ' τα γέλια; ε, ναι αυτό! χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που κάποιος είναι πάντα μέσα στην επικαιρότητα και το κλίμα των ημερών λέγεται και εύθετος, δηλαδή καλά / σωστά τοποθετημένος, διευθετημένος, τακτοποιημένος!

      Βέβαια κάποιοι με λένε και θεά (πόσο ψωνάρα είμαι πια;)!

      Κίσιζ!

      Διαγραφή
    2. και σωστά το λέγουν. αυτό λέγεται αυτογνωσία χαχαχα. ε ναι!
      μένι κίσιζ!

      Διαγραφή
    3. Αχ καλέ, με κάνετε και κοκκινίζω! Μιλ Μερσί!

      Διαγραφή
  8. καλή Μεγάλη Εβδομάδα ανεκπλήρωτο, και να αλλάξετε σύντομα το χρώμα παρασκηνίου γιατί δεν σας ταιριάζει το πασχαλί (επίσης no more Gaitanos & Santikai please - and Jesus From Nazareth from Zeffirelli, δεν θα το αντέξω), ασπασμούς κατανικτικούς
    υ.γ.: το σχόλιο περί σταύρωσης και γάμου το καλύτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όοοοοοχι αγάααααπη μου!
      Τώρα παίρνω το αίμα μου πίσω!
      Εκδικούμαι όλους τους παραγωγούς που τόσα χρόνια παίζουν ανελλιπώς το Last Christmas τα Χριστούγεννα!
      Οπότε όοοοολη την Μ. Εβδομάδα θα ακούγεται το Santikai ft Gaitanos (Athina's remix) εδώ πέρα μέσα! Μουάχαχαχαχα!

      ΥΓ. Κάτι ξέρουμε κι εμείς οι παντρεμένοι...

      Διαγραφή
  9. Καλη Μεγαλη Εβδομαδα να εχουμε!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Εκφράσου μου!
      Σε ασπάζομαι κι εγώ με τη σειρά μου!

      Διαγραφή
  10. δεν παίζεσαι μαρή! δεν παίζεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θενκς Ρία μου!
      Αλλά τι να κάνω κι εγώ η δόλια; Κλινήρης είμαι, με το κεφάλι να βουίζει από παντού και σαν παιδί είπα να παίξω ολίγον (μια που δεν με βλέπει κι ΩΡΛ)!

      Διαγραφή
  11. ....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. με το που ανοίγω τη σελίδα και ακούω τον ύμνο στην αρχή τρομάζω...μετά από κλάσματα δευτερολέπτου καταλαβαίνω ότι είναι ο Σαντικάι και πεθαίνω στο γέλιο!!!
    Θα τον βάλω στη διαπασών να τρελάνω και τους γείτονες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικό! Κι εγώ δεν το έχω συνηθίσει ακόμα κι ένα ψιλοσόκ το παθαίνω μόλις μπαίνω εδώ πέρα μέσα!
      Μου έδωσες ωραία ιδέα! Αυτή με τους γείτονες! Μιλ μερσί Φλορ Τζι!

      Διαγραφή
  13. Μονο σε μενα αρεσει ο Σαντικαι και ο Γαιτανος ε.. Χμ.. Να το ψαξω αυτο .. Παντως πολυ μου αρεσε που εβαλες τον υμνο. Το ρεμιξ πολυ πρωτο !
    Καλη Μ. Εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί να το ψάξεις; Οτιδήποτε ηχεί ευχάριστα στα αυτιά σου πάει να πει ότι είναι όμορφο και καλό! Προσωπικά έτσι το σκέφτομαι!
      Καλό βράδυ Μαρία Φε!

      Διαγραφή
  14. Αγαπητή Αθηνά
    σας ευχαριστώ ιδιαιτέρως που φροντίσατε
    να εκπληρώσω και δια εφέτος τας
    θρησκευτικάς μου υποχρεώσεις
    με την μοναδικότητα του ρεμίξ...
    Δυο σε ένα... κάτι σαν σαμπουάν με μαλακτικό μαζί!

    Αρκετή η δόση... του χρόνου πάλι, δεν είναι για χόρταση!

    Καλό σας βράδυ και περαστικά σας...


    υγ. και καλή σας εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο! Η ευχαρίστηση δική μου! Πώς να σας άφηνα χωρίς μια-δυο ψαλμωδίες μέρες που είναι;
      Και χαρά στην υπομονή σας όσων μπαίνετε εδώ πέρα μέσα και ακούτε Santikai ft Gaitanos!
      Καλημέρα Λεβίναβιλ!

      Διαγραφή
  15. Των παθών είπαμε πώς είναι ε;
    Μάλιστα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με αυτά τα χρώματα και μουσική υπόκρουση Santikai ft Gaitanos, ναι, μόνο των παθών θα μπορούσε να είναι!

      Φιλί.

      Διαγραφή
  16. Επαθα ενα μικρο σοκ οταν αρχισε το remix! δεν το περιμενα!
    Για καποια στιγμη νομισα οτι ειχα Θειο οραμα και ανοιξαν οι ουρανοι για να ριξουν φωτια και να με καψουν!
    Το μελιτζανι χρωμα, πολυ καλο!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται πως την ώρα που έκοβα κι έραβα τα άσματα, ήμουν κι εγώ σε κατάσταση σοκ! Το οποίο, είναι αμφίβολο εάν το έχω ξεπεράσει!
      Έχεις δίκιο. Μελιτζανί είναι τελικά. Δεν είναι βιολετοπασχαλί μοβ!

      Διαγραφή
  17. To remix τα σπάει Αθηνά. Δεν ήξερα ότι διαθέτεις και τέτοια ταλέντα. Αλλά τώρα θα μου πεις δε σε λένε αρτίστα χωρίς λόγο :) Έφτιαξες κλίμα κατανυκτικό, όσο για τον Ιησού, πολλά λέγονται αλλά δεν ακούγονται να μη ταραχτεί το ποίμνιο λέει. Καλή Μεγάλη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί μπισκότο μου!
      Τώρα όσο για το ποίμνιο, φαντάσου το και να νηστεύει και να ταράζεται! Θα ήταν του ματς!
      Κις!

      Διαγραφή
  18. Είδες για να με φάει το μπογιάτισμα; Αυτά παραλίγο να τα χάσω!
    Αυτά είναι! :)))
    Καλό Πάσχα Αθηνά μου!
    Καλά να περάσεις! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιο εποικοδομητικό είναι το μπογιάτισμα από το Santikai ft Gaitanos (Athina's remix) που έχασες! Σήμερα ακούγεται το μουσικό θέμα του Battlestar Galactica, καθώς ταιριάζει με την ανάρτηση του συνεργάτη mitsopd!

      Καλό Πάσχα Άιρις!

      Διαγραφή
  19. πες μου κάτι.. η κάρεν κινγκ με τον στέφεν κινγκ τι σχέση έχουν;
    διότι αν είναι συγγενείς καταλαβαίνουμε όλοι πως η φαντασία της οικογένειας έχει ξεφύγει από τα βιβλία του στέφεν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει γούστο να είναι τίποτα ανιψιά του η καθηγήτρια!
      Έχω κάτι σόγια στην Αμερική, θα τους βάλω να ρωτήσουν και εάν έχω νέα θα έλθω να σου πω! Μινγουάιλ, αν μάθεις πρώτη με ενημερώνεις!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...