Παρασκευή, 11 Απριλίου 2014

Σε μία από...

...τις συνηθισμένες, πλέον, βόλτες μου στο διαδίκτυο, 
βρήκα τα εξής ενδιαφέροντα αντικείμενα: 

Γόβες δι’ αρχαρίους, με βοηθητικές ρόδες 
έως ότου ο χρήστης να μάθει ισορροπία εις τα ψηλά τακούνια, 
αλλά και




παντοφλάκια με ενσωματωμένα σκούπα και φαράσι, 
για κυρίες που πάσχουν από οσφυαλγίες, 
ούτως ώστε να μπορούν ανά πάσα στιγμή να διατηρούν 
το πάτωμα του σπιτιού τους καθαρό 
χωρίς σκύψιμο.


Βάσεις κεριών γενεθλίων σε σχέδιο πιρουνάκι για τους 
ασυγκράτητους γλυκατζήδες που δεν μπορούν να περιμένουν το σερβίρισμα.


Ευλογημένο και νηστίσιμο τυρί.


Και ερωτώ: Τη Μεγάλη Εβδομάδα επιτρέπεται το ευλογημένο τυρί; 
Εδώ σας θέλω! Πάντως, σχετική απάντηση έχει κυκλοφορήσει εδώ.

Τέλος, εάν έχετε δει σε ελληνικό σούπερ μάρκετ να υπάρχει το κάτωθι προϊόν, 
παρακαλώ ενημερώστε με πάραυτα!


Bonus: Στιγμιότυπα από κορυφαίο τηλεπαιχνίδι, 
επεξεργασμένα από την μοναδική στο είδος της  

41 σχόλια:

  1. Αυτό το ευλογημένο τυρί μ' αρέσει εμένα. Λογικά το τρως και δεν παχαίνεις ή σου δίνει άφεση αμαρτιών.

    Φιλάκια δίαρ, :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία. Κι άμα το ευλογημένο δεν παχαίνει, γιατί κάποιος δεν ευλογεί και τα παγωτά ας πούμε; Να μπορώ κι εγώ να φάω έναν κουβά να ευφρανθεί το είναι μου;
      Κίσιζ καλό μου!

      Διαγραφή
    2. Δεν ξέρω για εσάς, πάντως τη μεγάλη βδομάδα τρώω μπριζόλες, τις ευλογώ (ευλογάω;) και τις βαφτίζω χόρτα. Κέιζ κλόουζντ!

      Διαγραφή
    3. @Πρόεδρος Α.Π.Ι.
      Και πολύ καλά κάνεις! Θυμάμαι μια μεγάλη εβδομάδα ήμουν στου Αγαπηνάκη στον Κουρνά και είχε βαφτίσει κάτι απάκια με την ονομασία σταμναγκάθι και μια χαρά νηστέψαμε! Σκέτη ευλογία ήταν!

      Διαγραφή
  2. Να μαρή τέτοιες γοβες με ρόδες στα τακούνια βοηθιτικές να πάρεις πούσαι ανισόροπη!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ μπορεί να είμαι ανισόρροπη, αλλά εσύ είσαι στριμμένο άντερο.

      Διαγραφή
  3. Οι γοβες, τα παντοφλάκια και το ευλογημενο τυρί (αμην) με ξετρελαναν χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικά ψάχνω για ευλογημένο παγωτό! Επίσης σκέφτομαι πολύ σοβαρά να παραγγείλω τις βάσεις κεριών-πιρουνάκια! Μην χάνω και χρόνο μέχρι να με σερβίρουν...

      Διαγραφή
  4. Χαχαχα ρε τρελλα που κουβαλαει ο κοσμος.. τι αλλο θα σκεφτουν πια??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Αντί να κοιτάξουν πως θα φτιάξουν ένα παγωτό που να μην παχαίνει και να είναι και νόστιμο και όχι σαν αυτά τα 0% που είναι σαν χώμα η γεύση τους, αναλώνονται σε παντοφλάκια με σκούπες! Αίσχος!

      Διαγραφή
  5. Stefanos and the media: greek media mpla mpla http://stefanosmedia.blogspot.com/2014/04/greek-media-mpla-mpla_8674.html?spref=tw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα!
    Αυτο με τη σοκολάτα ωραίο φαίνεται! :):):):)
    Ας ενημερώσει όποιος το βρει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Και σου λέει, έχει και λίγες θερμίδες! Αλλά μάλλον δεν κυκλοφορεί στην Ελλάδα...

      Διαγραφή
  7. κάπου στο ίντερνετ διάβασα πως το νηστίσιμο τυρί κάνει κακό στην υγεία ,αλλά δεν συγκράτησα τα περαιτερω γιατι δε με αφορα, δεν πρόκειται να φάω....τα πιρουνάκια τέλεια!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πιρουνάκια ψάχνω να τα παραγγείλω! Μην χάνω και χρόνο μέχρι το σερβίρισμα της γενέθλιας τούρτα!
      Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  8. Αν γνωρίζεις κάτι και για το ευλογημένο παϊδάκι, πες μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, διότι αυτό τον καιρό ψάχνω για το ευλογημένο παγωτό!

      Διαγραφή
  9. χαχχαχα
    οτι να ναι!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. παρακαλώ τα τακουνάκια και τις παντοφλίτσες μπορείτε να μου τα κάνετε δώρο δίαρ Αθηνούμπα; τα χρειάζομαι ανυπερθέτως!
    το βιντεάκι όλα τα ευρουλάκια σου λέω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα κοιτάξω να σου τα παραγγείλω!
      Τα βιδεάκια της Καλυψώς τα αγαπώ πάρα πολύ, αν και αλλάζω το όνομα στο μυαλό και βάζω όποιου κατά καιρούς με ενοχλεί. Π.χ. αντί για ADEGAMISOUVAGELI το κάνω ADEGAMISOULEFTERH που λέει ο λόγος!

      Διαγραφή
  11. Ποιο ευλογημένο τυρί...όλα καταραμένα είναι...δεν τα τρώω, μου βρωμάνε και θα ήθελα να τα αφορίσει η εκκλησία μια για πάντα, για να εξαφανιστούν από προσώπου γης μαζί με τη μυρωδιά τους...
    Πέθανα στο γέλιο με τις βοηθητικές και τις παντόφλες....βέβαια με αποτελείωσε το βίντεο...ε, δεν έχω σωτηρία...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις γύρισα κι από εκεί που μας έστειλες...να προειδοποιείς πρώτα, γιατί από ό, τι βλέπω ο κόσμος που νηστεύει έχει σοβαρά θέματα...ειδικά οι χημικοί (επιστήμονες σου λέει μετά)!

      Διαγραφή
    2. Τα θερμά μου συγχαρητήρια για την υπομονή που δείχνεις και πηγαίνεις στα λινκ που σας στέλνω! Και όχι μόνο πηγαίνεις, αλλά τα διαβάζεις κιόλας! Είσαι μεγάλη ψυχή τελικά Μεμαρία και οι αντοχές σου ακόμα μεγαλύτερες! Φτου, φτου να μην σε ματιάσω κορίτσι μου! Πάντα έτσι να αντέχεις σου εύχομαι!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Χα-χα-χα! Καταπληκτικες οι γοβες και τα παντοφλακια!
    Οσο για το τυρι αν εβλεπα "ευλογημενο τυρι" ουτε καν θα το αγγιζα!
    Για να το διαφημιζει καποιος ετσι, ουτε καν μπορω να φανταστω τι ισως να εχει κανει για να το φτιαξει! Γιατι... "ευλογημενα" τυρια δεν γινονται ετσι ευκολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά δεν γίνονται! Άμα ήταν, θα είχαμε και ευλογημένα παγωτά με λόου κάλορις και όλη την γεύση!

      Διαγραφή
  13. Φιλαδέλφεια-Κάντμπουρι;;; Αρ γιου κίντινγκ μιιιιιι;;;;;;;;

    Α προπό, χτες το απόγευμα πέτυχα μια κυρία που έκανε τον περίπατό της πάνω στον Προφήτη Ηλία και σου έμοιαζε καταπληκτικά! Δυστυχώς πέρασα από δίπλα της με το αμάξι και δεν πρόλαβα να την δω καλά για να διαπιστώσω αν όντως ήσουν εσύ! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι παιδί μου. Δεν σε κίτινγκ γιου. Υπάρχει, αλλά δεν το έχουμε εν Ελλάδι!

      Τώρα που είπες προπό, έχω χάσει και το τηλέφωνό σου.

      Στον Π. Ηλία έχω να ανέβω από το 1994, άρα δεν ήμουν εγώ! Που βάφτισε η φίλη μου η Γεωργία την κόρη της; Ε, από τότε έχω να ανέβω!
      Είμεθα Άργος, διότι δεν μας έχουν ειδοποιήσει ακόμα από το νοσοκομείο δια την επέμβαση του κ. Μήτσου! Και όπως φαίνεται ξεκάθαρα πλέον, θα είναι μετά το Πάσχα...

      Διαγραφή
  14. εγώ το τυρί δεν το ψάχνω από αυτή την άποψη έτσι και αλλιώς το τσακίζω.....μισή αμαρτία δική μου μισή δική του...κατσε να δει η δωρα τα παντοφλάκια με τα σκουπάκια αντε γιατί με έφαγε το φαράσι.....τα σέβη μου κυρία μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξ άλλου εάν το βαφτίσεις το τυρί χταπόδι, γίνεται αυτομάτως νηστίσιμο!
      Αν βρω πουθενά τα παντοφλάκια θα της στείλω πες της!

      Διαγραφή
  15. μόλις βγει ευλογημένη πάστα σοκολάτα, να μου την παραγγείλεις πληζ!
    και σε μακαρονάδα θα την καταδεχτώ. μη σου πω για την ευλογημένη πίτσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται! Αφού βέβαια τα δοκιμάσω πρώτα και σιγουρευτώ ότι είναι ευλογημένα! Μην σε πάρω τζάμπα στο λαιμό μου!

      Διαγραφή
  16. Χαχαχαχα θεϊκά όλα !! Αλλά το ευλογημένο τυρί νομίζω ήταν το κορυφαίο..! Αθηνά μου εύχομαι να είσαι καλα. Καλό Πάσχα :) φευγω με χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία! Φεύγεις με χαμόγελο, άρα ο σκοπός της ανάρτησης επετεύχθη!
      Καλό Πάσχα Μαρί μου!

      Διαγραφή
  17. Αυτο το βιντεάκι δεν έπρεπε να μου το δείξεις!!!!! Το προηγούμενο βιντεάκι για τον Βαγγέλη είναι που μπήκε μέχρι και ήχος κλήσης οταν χάθηκε στοίχημα!!!! Ποιος είναι ο δημιουργός και γιατί του ήρθε αυτή η διαολεμένα καλή ιδέα?????!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημιουργός είναι μια περσόνα του διαδικτύου που φέρει το όνομα Calypso Larah. Είμαι τρελή θαυμάστριά της, αλλά δεν ξέρω τίποτε άλλο από εκεί και πέρα, πράγμα το οποίο ουδόλως παίζει ρόλο. Απλά απολαμβάνω τις δουλειές της! Και ορισμένες τις δημοσιεύω!

      Διαγραφή
    2. Την αγαπώ! Την αγαπώ! Την αγαπώ σα κολασμένη την calypso Larah!Δε μπορώ να σου μεταφέρω τα κύματα ενθουσιασμού που σκόρπισε αυτο το βίντεο στη παρέα! Είναι πράγματι ασυλληπτο το πόση χαρά μπορούν να δώσουν 34 δευτερόλεπτα! Ο δε Βαγγέλης της παρέας ειναι που θεωρεί τον εαυτό του "viral" και παιζει να το κάνει ήχο κλήσης απο μόνος του χωρίς να χάσει στοίχημα!
      Ίσως δε μπορείς να καταλαβεις το γιατί κάνουμε έτσι αλλα θα σου πώ μόνο αυτο: πλέον το μπινελίκι το συνοδευουμε και απο οπτικοακουστικό υλικό!Έχει πάει σε άλλο επίπεδο λέμε!
      Τις καλημέρες μου και τα φιλιά μου!
      --Σαλιάγκι

      Διαγραφή
    3. Είναι θεά το άτομο! Δεν μπορώ να φανταστώ γιατί φαντάζεσαι ότι δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί κάνετε έτσι! Το ADE GAMISOU VAGELI έχει την πρωτοκαθεδρία και στο δικό μας σπίτι, αλλά και στην παρέα μας! Το μόνο συννεφάκι είναι που ο συνεργάτης του βλογ mitsopd ονομάζεται Βαγγέλης, οπότε όταν είναι παρών φροντίζουμε να είμαστε πιο διακριτικοί!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.