Σάββατο, 8 Μαρτίου 2014

Με αφορμή...

...την πρόσφατη απονομή των βραβείων Όσκαρ και αναλογιζόμενη πόσες και πόσες ταινίες έχω δει κατά την διάρκεια του έως τώρα βίου μου, το μυαλό μου, ως ήταν φυσικό, ήλθε και σε διάφορες τριλογίες που κατά καιρούς έχω παρακολουθήσει και κατ’ επέκταση στην κάτωθι σκέψη: 

Πώς να με προβληματίσει η τριλογία του Κισλόφσκι, 




πώς να με καθηλώσει με την δράση της η τριλογία του Νονού, 


πώς να με μεταφέρει σε κόσμους παραμυθένιους η τριλογία του 
Άρχοντα των Δαχτυλιδιών, 


όταν υπάρχει στη ζωή μου η τριλογία 
Pretty Bra, Pretty Pants και Pretty Collant; 
Πώς;


Για να μην αναφερθώ και στο ρολόι-δώρο! 


Καλό Σαββατοκύριακο!

38 σχόλια:

  1. Τ αγαπημενο μου εμένανε είναι το κόλαν που δε του φεύγει ποντος!!!!!!!! θα το πάρω μαρή Αρτίστα μπας και πάψεις να μου λες σιγά Μαρινάκι μη σου φυγει κάνας πόντος!!!!!!
    Άιντε μαρή καλο Σκ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Τόσο καταπληκτικό που με πιάνει δέος!

      Διαγραφή
  3. Χαχα....αυτή είναι τριλογία, όχι αστεία!!..
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για πολλά όσκαρ, μόνο που δεν το καταλαβαίνουν στην Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογράφου! Δυστυχώς!

      Διαγραφή
  4. Για το pretty collant μόνο δοκιμή με αλυσοπρίονο δεν έκαναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν τω μεταξύ, δεν το έχει πάρει ακόμα και καμιά φίλη μου να δούμε αν είναι αλήθεια τόσο γερό!

      Διαγραφή
  5. ΤΟ ΓΑΜΗΣΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχαχαχα ναι σαι καλά!!! Γεια σου βρε Αθηνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου κι εσένα Ανδρομέδα και καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα!

      Διαγραφή
  7. "Δεν σκιζεται, δεν χανει ποντους" !!!
    Σε περιπτωση σεισμου γινεται αντισκηνο-κουνουπιερα, σε περιπτωση πεινας γινεται δυχτι για ψαρεμα, κλπ, αλλα... πανω απ ολα, οπως ειπε και η Μαρίνα Ζέας, δεν θα μπορει κανεις να σου πει "σιγα μην σκισεις κανενα καλσον"!!!
    Καλο Σαββατοκυριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, δεν παίζει να μην της ξαναπώ έτσι της Μαρίνας! Αλλά είναι φίλη από τα παλιά και δεν παρεξηγεί!
      Αυτό το δίχτυ για ψάρεμα είναι πολύ ωραία ιδέα!

      Διαγραφή
  8. Σκίζεις στις ...τριλογίες!!!
    Καλό ΣΚ εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι, είμαστε γνωστοί σινεφίλ εδώ πέρα μέσα!

      Διαγραφή
  9. χαχαχαχα
    καλα μιλαμε η καταληξη στο πριτι μπρα πολυ γελιο.
    να σαι καλα βρε φιλη!

    την πρωτη τριλογια δεν την ξερω, θα την ψαξω παντως.
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πρώτη τριλογία, είναι κατ' εμέ, ίσως, ότι καλύτερο έχει κάνει ο Κισλόφσκι μετά την Διπλή Ζωή της Βερόνικας!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  10. Σαν το μασαζον καλσόν Slim τίποτα στον κόσμο. https://www.youtube.com/watch?v=CxZOkLXJY5U

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε καλά, το μασαζοκαλσόν είναι πλέον σταθερή αξία! Δεν βγάζουν τέτοια πράγματα πια κουμπάρε μου! Δυστυχώς!

      Διαγραφή
  11. "γιατί χτίζουμε γέφυρες με τους πελάτες μας,όχι τοίχους"!!!

    πρέπει να δω την τριλογία του κισλόφσκι,με την φούξια,την πράσινη και την σάπιο μήλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι φούξια παιδί μου, λιλά είναι!

      Διαγραφή
  12. χαχαχα τέλειο! :)
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, έχει την πλάκα του!
      Ευχαριστώ πολύ Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  13. 3 τριλογίες και μία μπόνους;!;!;! Για να μην αναφερθώ στο κερασάκι στην τούρτα (βλ. ρολόι)!
    Να πάρω τούρτα τώρα που το θυμήθηκα μιας κ γιορτάζουμε σήμερα!!! Κ η μέρα σήμερα ειναι τριλογία: γιορτή της γυναίκας, του θόδωρα/θοδώρας και ψυχοσάββατο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, το κερασάκι μου έχει πάρει το μυαλό! Είναι κι αυτό το κομψό ντιζάιν βλέπεις...
      Πάρε μια τούρτα μέρα που είναι! Στείλε και 2-3 κομμάτια κι από εδώ!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  14. Mε πεθαιιιιιιιιιιινειιιιιιιις!.....
    Καλημέρα και όμορφο ΣΚ να έχεις Αθηνά μα και οι λοιποί προλαλήλασαντες!
    Οι δύο πρώτες τριλογίες- αγαπημένες..
    Όσο για την τέταρτη τι να πω...ε αντε θα το πω! Όταν πέρασα απο τη μαμά μου προχθές..όλο χαρά μου έδειξε την καινούργια της αγορά - pretty pants - "έτσι για να της συγκρατεί καλύτερα τη μέση" από ότι είπε και έπεσε πολύ γέλιο...Έχω τα παιδιά στο σχολείο με εχουν πεθάνει με τις ατάκες τους για τα pretty bra και δεν συμμαζεύεται..έχω την μαμά μου που έγινε φαν του τελεμαρκετινγκ ...έχω κι εσένα τώρα αμάν!....
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζήσαμε κι εμείς μεγάλες στιγμές με την δική μου μητέρα που πήρε το πρίτι μπρα! Κατά ένα περίεργο τρόπο είχε πειστεί ότι το στήθος της θα γινόταν ίδιο με αυτό που είχε στα 20. Αλλά τι να κάνουμε που έκλεισε τα 89; Τέλος πάντων, αποφάσισε ότι είναι ελαττωματικό το πρίτι μπρα και το έβαλε στην άκρη. Τώρα, σφεντόνα θα το κάνει; Δεν ξέρω τι θα το κάνει, πάντως της έφυγε η διάθεση να παραγγείλει και τα υπόλοιπα κομμάτια της συλλογής!
      Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  15. Αχαχαχα το ρολόι το ρολόι!!!!!!
    Το είδα που το φορούσε μια κυρία το περασμένο καλοκαίρι.....
    Κλαίω αχαχαχαχαχαχαχα

    Φιλάκια Αθηνά μου:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ρολόι, αχ αυτό το ρολόι, έχει κάψει καρδιές! Και που να το δεις και στο φούξια του!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  16. Και ύστερα σου λένε ότι στους δύο τρίτος δε χωρεί... μωρέ χωρεί και δεν σκίζει κιόλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ χωρεί! Όλοι οι καλοί χωράνε, σου λέει!

      Διαγραφή
  17. το έβαλε, το Pretty Collant ντε, γελάδα του λιβαδιού και μεταμορφώθηκε σε μπιμπελό του σαλονιού, σου λέει!
    την είδε και ο Ζαφείρης Μελάς και αναφώνησε άδωντας: μπιμπελό μου, μπιμπελό μου είσαι ζάλη στο μυαλό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το πιστεύω Βίκυ Δερμάνη ότι απαγγέλλεις στίχους του Γιάννη Β. Παπαϊωάνου, που τους μελοποίησε ο Δημ. Ρακιντζής και με τόση λυρικότητα τους τραγούδησε ο Ζ. Μελάς! Αυτό κι αν είναι έκπληξη!

      Διαγραφή
  18. Μην το γελάς... Εγώ σώθηκα από την γνωριμία μου με την τριλογία νο 4. Ιδού και η απόδειξη:

    https://www.dropbox.com/s/clmnc0pfvmxgkqt/%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%B1.jpg

    Το παραπάνω αφαιρέθηκε από λάθος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως να την δοκιμάσω τελικά την τριλογία; Θα το σκεφτώ σοβαρά!

      Διαγραφή
    2. Ναι αλλά να δοκιμάσεις την αυθεντική, όχι τις απομιμήσεις που πουλάνε στις λαϊκές και χαλάνε με το πρώτο πλύσιμο.

      Διαγραφή
    3. Εννοείται αγάπη μου! Εμείς στο σπίτι μας μαϊμούδες τριλογίες δεν βάζουμε!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.