Τρίτη, 4 Μαρτίου 2014

Ατάκτως ειρημένα S02E08...



Όπως με πληροφορούν, πέρασα πολύ ωραία τις προηγούμενες δύο ημέρες. 
Εγώ πάλι, δεν διαπίστωσα κάτι τέτοιο. Προφανώς το πρόβλημά μου βρίσκεται στις εργοστασιακές μου ρυθμίσεις. 

Πάντως έζησα μια δικαίωση. Το Όσκαρ καλύτερου πρωτότυπου σεναρίου το πήρε ο Spike Jonze για το Her, όπως πολύ σωστά είχα προβλέψει. 

Επηρεασμένη από την εν λόγω ταινία, απειλώ τον κ. Μήτσο ότι σκέφτομαι πολύ σοβαρά να τον απατήσω με ένα λειτουργικό σύστημα. Διότι αυτό δεν θα μου κλέβει τις σοκολάτες και την θέση μου στον καναπέ. 

Αλλά οποία αγνωμοσύνη! Τόσα Όσκαρ απενεμήθησαν, ένας, μα ένας να μην ευχαριστήσει τον Σαμαρά; 

Εν τω μεταξύ, για κακή μου τύχη, κάνοντας ζάπινγκ στα κανάλια, έπεσα πάνω σε κάποια εκπομπή μαγειρικής. Πόσο, μα πόσο χρήσιμες εκπομπές όμως, ε; Διότι, μην μου πείτε πως δεν έχετε όλοι σας οπωσδήποτε στην κουζίνα σας πάντα πρόχειρο λίγο λιναρόσπορο, φινόκιο, τζίντζερ και πιπέρι καγιέν (προαιρετικό), ούτως ώστε να φτιάξετε ένα γρήγορο σνακ. 

Κατά τα λοιπά, μέσα στα πλαίσια της βαρυθυμίας που με διακατείχε, δεν παρακολούθησα οποιαδήποτε κοινωνικοπολιτικοοικονομικοπολεμική εξέλιξη. Ίσως και να είναι καλύτερα έτσι...

40 σχόλια:

  1. Ε όχι!!
    Μα να μην ευχαριστήσουν το Σαμαρά?....θα ξέχασε κι αυτός να δώσει εντολή...ποιος ξέρει τι παίχτηκε και στα παρασκήνια...άκλαυτος πήγε ο έρμος (όπως θα πάει και στα αλήθεια δηλαδή)....χεχε...
    Παίρνω τα μακάβριά μου και πάω για νάνι...καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άκλαυτος, όπως το λες είναι! Κι αν δεν προσπάθησε; Κι αν δεν έδωσε εντολές με το τσουβάλι; Αλλά τι να πεις; Είναι αγνώμονες οι άνθρωποι...
      Καλό ξημέρωμα λοιπόν!

      Διαγραφή
  2. Δε ξερω τι λες μα και λιναροσπορο εχω και παπαρουνοσπορο εχω στη κουζίνα μου και πιπερι ροζ άμα λάχει!!!!!!!! Του λογου σου εχεις παπαρουνόσπορο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παπαρουνόσπορο, κατ' εξοχήν! Δεν το συζητώ!

      Διαγραφή
  3. Από σπόρους στην κουζίνα μου άλλο τίποτα κουμπάρα. Από αυτούς έχω φαρδύνει όλα αυτά τα χρόνια. Καλημέρααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κουμπάρε, νομίζω ότι αυτά τα σπόρια είναι που μας παχαίνουν. Να τα κόψουμε λέω!
      Καληνύχτα!

      Διαγραφή
  4. Καλημερα Αθηνα μου!
    Ανυπομονω να δω την ταινια.
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι να την δεις και να μου πεις! Κι αν την δεις και κάνεις κάποια ανάρτηση γι αυτήν πέρνα καλού-κακού να μου το πεις γιατί δεν μπαίνω κάθε μέρα στα βλογς. Εντάξει;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Να ρυθμίσεις τις εργοστασιακές σου ρυθμίσεις. Είναι εντολή Σαμαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λέω να κάνω ένα reset! Με εντολή σαμαρά, φυσικά!

      Διαγραφή
  6. Mα πόσο μπανάλ μπορεί να είστε Αθηνά μας
    που δεν έχετε όλα αυτά τα εξωτικά στην κουζίνα σας!!!
    :-)
    Σε πληροφορώ ότι στην λαϊκή που επισκέφτηκα το Σάββατο
    ο πάγκος με τα όσπρια διέθετε και αλάτι Καυκάσου!!!
    Από τότε έχω την απορία…
    σε τι στα κομμάτια χρησιμεύει το αλάτι Καυκάσου
    και γιατί να το αγοράσει κάποιος;
    Όχι δεν κάνω πλάκα, όντως το είδα.

    Καλή Σαρακοστή εύχομαι,
    τα φιλιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχει υψηλό ποσοστό σε Τσερνομπιλ... βάζεις τις ελιές μέσα και "τρώει" τα κουκούτσια...!!
      κάτι απορίες που εχεις κι εσύ!

      Διαγραφή
    2. @Levina Vil
      Ναι, αλλά εγώ έχω γκότζι μπέρι! Χο χο! Για να μην λες δηλαδή!

      Διαγραφή
    3. Που να το φανταστώ Ζουζούνα μ
      που είδα την ταμπελίτσα κι έμεινα
      σαν χάχας στην μέση της λαικής;
      Ε τώρα πια πήρα την απάντηση...
      είναι για το εύκολο ξεκουκούτσιασμα της ελιάς!!!!

      Αμ κυρία Αθηνά μας φέτος λέω κι εγώ να φυτέψω
      από αυτό το εξωτικό που τα κάνει όλα λένε...
      μέχρι που σε αναδημιουργεί!!! χι χι χι ....

      Διαγραφή
    4. Φήμες είναι! φάε γκότζι μπέρι μου έλεγαν, έχει βιταμίνη c μου έλεγαν, δεν θα αρρωστήσεις όλο τον χειμώνα μου έλεγαν, έφαγα κι εγώ και γριπιάστικα και βήχα έκανα μέχρι και ωτίτιδα έπαθα! Τώρα βέβαια είμαι καλά, μόνο λουμπάγκο έχω!
      πάντως εσύ να φυτέψεις! Ποτέ δεν ξέρεις...

      Διαγραφή
  7. Εκτονώθηκα πλάθοντας λαγάνες... δοκίμασε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχανε μέσα και παπαρουνόσπορο να φανταστώ!

      Διαγραφή
    2. Ελιά απο αλάτι Καυκάσου!

      Διαγραφή
    3. Εμ γι αυτό έγιναν τόσο νόστιμες! Που το ξέρω; Φαίνονται στις φωτογραφίες!

      Διαγραφή
  8. Βλέπεις τώρα πόσο εκνευρισμό γλυτώνω εγώ που δεν βλέπω τηλεόραση;;
    Διάβασα διάβασα για την Ουκρανία αλλά ακόμα σίγουρη δεν είμαι για το τι γίνεται....
    Πέντε πράγματα μόνον έμαθα.

    Φιλάκια πολλά Αθηνά μου:))

    ΥΓ. Μια απίστευτη βαριεστημάρα χθες την είχα κι εγώ....συνεχίζεται και σήμερα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έχω μπερδευτεί με το θέμα της Ουκρανίας. Δεν ξέρω ποιον υποστηρίζουμε. Τον Πούτιν ή τη Δύση; Μπέρδεμα σου λέω!

      ΥΓ. Σε εμένα στην βαριεστημάρα προσετέθη και ένα λουμπάγκο! Βράστα...

      Διαγραφή
  9. Ναι βρε όλα τα χω στην κουζίνα μου, μέχρι και μάυρο σκαθάρι.. για βουντού.. ξέρεις.. χαχαχα!
    Το Όσκαρ θα το πάρει από μας, με ανοιχτή παλάμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ωραία! Στείλε μου λίγο μαύρο σκαθάρι ή ότι άλλα σπόρια έχεις να κάνω ένα βουντού σε κάποιον που σιχαίνομαι!

      ΥΓ. Ελπίζω να πέρασες όμορφα το τριήμερο!

      Διαγραφή
  10. τι; πως; δεν το έμαθες; α, ναι το διευκρίνισες πως δεν παρακολούθησες την επικαιρότητα. σε μια άλλη τελετή, παραδίπλα ντε, από εκείνη των όσκαρ τον ευχαρίστησα και τον τίμησα εγώ. του απένειμα δε και το χρυσό αγαλματίδιο του "όξω π@@η απ' την παράγκα"...
    ακόμα σαπίζω Αθηνούμπα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σάπιζα σήμερα το πρωί διότι έπαθα ένα λουμπάγκο και δεν μπορούσα να σηκωθώ να πάω για εκπομπή! Μετά το μεσημέρι έδρασαν οι αλοιφές και οι θερμοφόρες και πήγα για δουλειά το απόγευμα. Ευτυχώς δηλαδή γιατί ήμουν στα πρόθυρα της παράνοιας από την αργία!
      Σε ασπάζομαι!

      Διαγραφή
  11. Το θέμα με τις εκπομπές μαγειρικής είναι οτι δεν εχουν πρακτικό αντίκρυσμα σε μενα,δηλ αυτοι μαγειρεύουν αλλά εγώ μενω πάντα νηστικος!σπαστικό δεν ειναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ήξερες πόσο σε συμπονώ! Μόνο να ήξερες πόσο!

      Διαγραφή
  12. Εμένα με φλέρταρε από παλιά, ένα ubuntu, πολύ σέξι τυπάκι. Λέω, τόσα χρόνια παντρεμένη με τον μπαρμπα-Windows, θα το πατήσω το στεφάνι μου, αλλά τι τα θες, κυρία... Τελικά, τα έψησα με ένα Android, παιχνιδιάρικο. Δεν άντεξα η γυναίκα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου δίνω όλα τα δίκια του κόσμου! Ποιος μπορεί να αντισταθεί σε όλες αυτές τις προκλήσεις; Ουδείς!

      Διαγραφή
  13. Ο Σαμαράς μιλάει με το θεό, τι τον νοιάζουν τα τιποτένια γήινα προβληματάκια;;

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε πως! Όσο να πεις μια μνεία από την Μπλάνσετ δεν θα του κακόπεφτε!

      Διαγραφή
  14. Αγαπητή Αθηνά,
    Ονομάζομαι Λ. και βρίσκομαι σε μεγάλο αδιέξοδο. Αυτή την περίοδο είμαι ερωτευμένη με Microsoft Windows. Mac OS και Linux ταυτόχρονα. Είναι όλα τους γλυκά, τρυφερά, το καθένα βέβαια με τη δική του προσωπικότητα. Πρέπει, όμως, να διαλέξω, σε παρακαλώ βοήθησέ με!
    Με εκτίμηση,
    Λ.

    Υ.Γ.: Μεγάλωσα σε σπίτι σεφ, οπότε αρκετά απ` αυτά που ανέφερες βασίλευαν σπίτι μας λόγω της ψωνάρας του πατέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη Λεύκη η Φλου (αλήθεια με τον Μπάμπη τον Φλου υπάρχει κάποια συγγένεια ή είναι απλή συνωνυμία;),

      Καταλαβαίνω το δίλημμά σου και σε συμπονώ, όμως θα σου προτείνω ανεπιφύλακτα το Mac OS!
      Και δεν σου το προτείνω επειδή είναι το απωθημένο μου και θα ήθελα να το έχω κι εγώ. Όχι!
      Είναι επειδή είναι πιο κοσμοπολίτικο και πιο λαρτζ τύπος και θα σε πηγαίνει στα καλύτερα!
      Είναι πιο έξυπνο και αγαπάει και την λογοτεχνία!
      Θα έχετε χίλια δυο πράγματα να μοιραστείτε μαζί!
      Είναι, θεωρώ, η καλύτερη επιλογή!
      Μην το σκέφτεσαι! Προχώρα!

      Σινσίαρλυ γιόρς,
      Αθηνά...

      ΥΓ. Αχ τι ωραία! Τα σέβη μου στον πατέρα σεφ! Εμένα μου αρέσει να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, αρκεί να τα φτιάχνει κάποιος άλλος!

      Διαγραφή
  15. κλαίω από τα γέλια με το λινάροσχόλιο. ..άαα σήμερα θα τα δω τα όσκαρ. ..με χρονοκαθυστερηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ωραία! Να τα δεις! Καλή προβολή εύχομαι!
      Γούδνάιτ!

      Διαγραφή
  16. Κι εσύ θύμα απαγωγής σοκολάτας πέφτεις Αθηνά μου; Εγώ πάντως κατ'εξακολούθηση.
    Τώρα που το λες, αυτό με το λειτουργικό σύστημα, δεν έχεις κι άδικο. Αλλά έχω βρει άλλη λύση προς το παρόν, κρύβω τα γλυκά στο στεγνωτήριο το βράδυ ;) Σου πέρασε το λουμπάγκο σου; Περαστικά και φιλάκι *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλή κρυψώνα. Επειδή δεν έχω στεγνωτήριο, θα τις κρύβω στο πλυντήριο!
      Αχ ναι, μετά από δύο ημέρες μου πέρασε! Ευτυχώς δεν κράτησε πολύ!
      Θενκς δίαρ!

      Διαγραφή
  17. Χα-χα! Που να δεις εδω τι γινεται... τα μαγαζια με εξωτικα "μυρωδικα' και με λαδια καθε ειδους, ειναι ποοοολυ τοπ! (και πανακριβα εννοειται) ...μπηκα σε ενα απ αυτα πριν μερικες εβδομαδες, σε ενα απ τους πιο ακριβους δρομους σε ολη την Αμερικη, το El Paseo Drive στην Palm Desert, -τρομαρα να μου ερθει- και τα εχασα!
    ΜΑΥΡΟ ΑΛΑΤΙ απο ηφαιστιογενεις παραλιες της Χαβαης!!!
    Hawaiian Black Lava sea salt is straight from the Hawaiian waters.
    Ριξε μια ματια εδω να δεις τι εχουν...
    http://www.savoryspiceshop.com/spices/sltblklava.html

    (οσο για τα αποτελεσματα απο μια μεγαλη κουταλια καθε μερα ή καθε δυο μερες ΑΛΕΣΜΕΝΟΥ λιαναροσπορου... ειναι τουλαχιστον κα-τα-πλη-κτι-κα! γι αυτο ο Καρλομαγνος ηθελε να περασει νομο να τρωνε ολοι λιναροσπορο... χε-χε-χε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαρά του σποροφάγου και του λουλουδοφάγου είναι το σάιτ που μου είπες να επισκεφτώ! Εντυπωσιάστηκα, αλλά θα μείνω στα παραδοσιακά που γνωρίζω! Λευκό αλάτι δηλαδή!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...