Δευτέρα, 31 Μαρτίου 2014

Ατάκτως ειρημένα S02E10...



Πω πω! Πότε κιόλας τελείωσε ο Μάρτιος, πότε άλλαξε η ώρα, πότε η ημέρα άρχισε να μεγαλώνει, πότε θα καλοκαιριάσει, πότε θα πεθάνουμε, ούτε που το καταλάβαμε...

Δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς γίνεται με το γάλα και για να είμαι ειλικρινής αδιαφορώ παντελώς για το θέμα. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να μην πειράξουν τον καφέ μου.

Δεν είναι ότι θέλω να σπείρω την ίντριγκα, ούτε καν να βάλω ιδέες για τον επόμενο Εθνικό Διχασμό, αλλά στην Μ. Βρετανία, το κύριο θέμα είναι οι γάμοι ομόφυλων που γίνονται αυτές τις μέρες. Εδώ φυσικά ούτε λόγος...

Το Σάββατο, κατά τις 14.30 πήγα στον φούρνο. Είχαν απομείνει τρία μικρά καρβελάκια. "Λίγα είναι τα ψωμιά σου κυρία Σοφία" είπα στη φουρνάρισσα. Εκείνη με αγριοκοίταξε. Αδυνατώ να κατανοήσω τον λόγο.

Θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή σε ορισμένα άτομα από το σόι μου μέσα, να μην μου κάνουν επισκέψεις απροειδοποίητα, διότι μπορεί εκείνη την ώρα να τρώω σοκολατάκια και δεν θα 'θελα… 

Καλή εβδομάδα!

36 σχόλια:

  1. Καλά μαρή εισαι θεότρελη!!!! Αγιο ειχες που δε σου πεταξε η φουρνάρισα και τα τρία καρβέλια στη κεφαλή!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχα...καλά αυτό το "λίγα είναι τα ψωμιά σου" σε συνδυασμό με το "πότε θα πεθάνουμε" παραπάνω πήγε να με στείλει μια ώρα αρχύτερα...
    Και τι φοβάσαι από τις επισκέψεις?..μη σου φάνε τα σοκολατάκια?
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, αφενός οι επισκέψεις από το σόι μου μέσα, δεν είναι ποτέ για καλό, αφετέρου όταν τρώω σοκολατάκια δεν θέλω να με διακόπτουν! Είναι θέμα τάξης!

      Διαγραφή
  3. Καλημέραααααααααααα! Τελευταία μέρα του Μάρτη σήμερα!
    Ε μα και εσύ! Η φουρνάρισσα είναι το μονο άτομο που θα έπρεπε να λάβει την κυριολεκτική σημασία της πρότασης "λίγα τα ψωμάκια" χαχαχαχα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Η φουρνάρισσα το πήρε αλλιώς, ενώ εγώ η δόλια αναφερόμουν στα ψωμιά κυριολεκτικώς και όχι στα χρόνια μεταφορικώς! Αλήθεια σου λέω, αλήθεια!

      Διαγραφή
  4. χαχαχα
    ενταξει το τελος της αναρτησης ειδικα πολυ γελιο!

    καλη εβδομαδα να εχουμε!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ναι, δεν πρέπει να έρχονται απρόσκλητοι!

      Διαγραφή
  5. είναι που ντρέπεσαι να σε δουν να τρως σοκολατάκια οι συγγενείς ή είναι που δεν θες να τα μοιράζεσαι;
    έλαααα λύσε μου αυτή την απορία!!!


    υγ. είσαι φίλη μου ρε συ.. μου φτιάχνεις πολύ τη διάθεση με οτι γράφεις..
    υγ. άλλαξε φουρνο για καλό και για κακό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ντρέπομαι, διότι ως γνωστόν είμαι μία αναίσχυντη.
      Ούτε να τα μοιράζομαι έχω πρόβλημα, διότι έτσι κι αλλιώς είναι πάρα πολλά!
      Απλώς είναι θέμα τάξης. Πας κάπου, ειδοποιείς πρώτα!

      Διαγραφή
    2. συμφωνώ.. είμαι και εγώ αυτής της άποψης! λίγοι όμως τη συμμερίζονται..
      ακούς εκεί.. και αν δεν τους ανοίξεις θα γίνεις και κακός!

      Διαγραφή
    3. Αχ! Τι ωραία! Πόσο καταλαβαινόμαστε!

      Διαγραφή
  6. "Λίγα είναι τα ψωμιά σου κυρία Σοφία"


    χαχαχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχαααααααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια σου λέω! Τρία καρβελάκια ήταν μόνο!

      Διαγραφή
  7. Αν ήταν να μη μου κάνουν επισκέψεις όταν τρώω δεν θα δεχόμουν άνθρωπο στο σπίτι. Είμαι μονίμως μπουκωμένος χαχα. Καλή βδομάδα Αθηνούλα ):

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είπα να μην έρχονται αυτοί από το σόι μου μέσα. Απλώς να ενημερώνουν πρώτα!

      Διαγραφή
  8. Καλά εδώ και όσοι δεν είχαν σκοπό να παντρευτούν μέσα στο σκ παντρεύτηκαν....όπως και να έχει είναι μια σπουδαία αλλαγή. ....αναφορικά με τις επισκέψεις συμφωνώ εμένα την άλλη φορά με κόψαμε στο Μπέργκερ....Αυτό και αν παραδοσιακά θέλει πραιβασι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε περίπτωση μπέργκερ, δεν ανοίγουμε την πόρτα πριν το τελειώσουμε! Αυτές είναι ιερές στιγμές! Δεν επιτρέπεται να μας τις διακόπτουν!

      Παρεμπιπτόντως, ψάχνω να βρω το βλογ σου, αλλά δεν τα καταφέρνω! Αν θέλεις άφησέ μου την διεύθυνση! Μερσί!

      Διαγραφή

    2. http://pansofixvol2.blogspot.co.uk/

      έκανα είσοδο από το αγγλικό βλογ...also known και pansofix

      Διαγραφή
    3. Έλα καλέ Πανσοφίξ μου! Δεν κατάλαβα ότι ήσουν εσύ! Με μπέρδεψε το άβαταρ!

      Διαγραφή
  9. αχαχαχα Κλαίω! Άκου εκεί: Λίγα είναι τα ψωμιά σου !!!!
    Πάλι καλά που δεν σου ήρθε καρβέλι στο κεφάλι!
    Καλή εβδομάδα Αθηνά μου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αλήθεια! Ήταν λίγα τα ψωμιά της! Στην κυριολεξία!

      Διαγραφή
  10. πότε κιόλας τελείωσε ο Μάρτιος, πότε άλλαξε η ώρα, πότε θα κάνει ξαστεριά, πότε θα φάω μία σοκολάτα που δεν πρέπει χωρίς να με τσακώσουν... ε; ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, όχι, είναι θέμα τάξης και τακτ το να μην έρχονται απροειδοποίητα από το σόι μου μέσα! Και γενικώς!

      Διαγραφή
    2. και βέβαια είναι θέμα τάξης, στην περίπτωσή σου, να μην πω και ηθικής...
      όμως εγώ δίαρ, η στερημένη, για το δικό μου πόνο μίλησα. να φάω τ' απαγορευμένο και να μη με τσακώσουν στα πράσα....

      Διαγραφή
    3. Τον καταλαβαίνω τον πόνο σου! Τι θαρρείς; Δεν περιμένω εγώ να πάει ο κ. Μήτσος για ύπνο, για να τσακίσω π.χ. την σοκοφρέτα;

      Διαγραφή
  11. σα δεν ντρέπονται, έρχονται την ώρα που απολαμβάνεις τα σοκολατάκια σου!!!
    ευτυχώς που η φουρνάρισσα δεν κράταγε κάτι βαρύ. αν ήμουν εγώ, ένα δωδεκάποντο θα στο κάρφωνα στο κεφάλι...
    άει φιλιά φιλενάδα! και στο δον μήτσο επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αναίσχυντοι παιδί μου!
      Μα δεν της είπα ψέμματα! Τρία καρβελάκια είχε μόνο!
      Ο Δον έχει πάει περίπατο, μόλις επιστρέψει θα τα λάβει τα φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Με το γάλα κάτι έχει πάρει το μάτι μου στο διαδίκτυο αλλά δεν έχω καταλάβει ούτε κι εγώ τι γίνεται. Αυτό το τελευταίο με τους συγγενείς από το σόι σου μέσα, έχεις πολύ δίκιο που το λες, και μένα οι ξαφνικές επισκέψεις δε μου αρέσουν. Αν και δεν έχει τύχει ποτέ να με πιάσουν επ' αυτοφόρω την ώρα που τρώω σοκολατάκια.
    Καλό μήνα Αθηνά μου :)!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι τόσο, μα τόσο πολύ που συμφωνούμε στα περί επισκέψεων!
      Επίσης μπισκότο μου!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  13. Έλιωσα εκεί με τη φουρνάρισσα. Είσαι θεά.
    Επίσης,οι απροειδοποίητες επισκέψεις είναι πολύ εκνευριστικές. Έχουμε σκεφτεί άπειρες φορές να μην ανοίξουμε,αλλά έχουμε και μια αγωγή,τέλος πάντων!
    Φιλάκια,αγαπημένη :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα πώς να της το έλεγα; Αφού είχε μόνο τρία καρβελάκια!
      Εγώ πάντως, μια φορά δεν άνοιξα! Αλλά το τι άκουσα μετά από την μαμά μου, δεν θες να ξέρεις!
      Κίσιζ δίαρ μου!

      Διαγραφή
  14. την έκανες λιώμα την κυρία σοφία!!!
    αχχχχχ!να είχα 10 κιλά σοκολατάκια!!!!!!!!!!!τι μου θύμισες!
    καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σε καταλαβαίνω Λεκάνα. Αφού όντως ήταν λίγα τα ψωμιά της!
      Επίσης δεν θέλω να σε στενοχωρήσω, αλλά πλέον τα σοκολατάκια θα υπάρχουν μόνο στις αναμνήσεις σου! Μουάχαχαχαχα!
      Καλό μήνα Λεκανάκι μου!

      Διαγραφή
  15. χαχαχαχα!!! Η κυρια σοφια προφανως και δεν εχει τουιτερ!!! Για να μην πω χιουμορ που ειναι πιο χοντρο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε κι εγώ έχω τουίτερ, αλλά δεν κάνω κι έτσι! Τι να πω; Ας κάνει ένα βλογ, να έχει να παίζει στον φούρνο!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.