Πέμπτη, 20 Μαρτίου 2014

Πώς είπαμε...



...ότι λέγεται η αθώα μεσήλιξ που έχει ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης στο ηλεκτρονικό γραμματοκιβώτιό της; Και που δεν έχει μπει ποτέ στον κόπο να γράψει τους κωδικούς της σε ένα χαρτί; 

Ο τρόπος που με μεγάλωσαν οι γονείς μου δεν μου επιτρέπει να το πω! Μπορείτε να την αποκαλέσετε όπως θέλετε! 
Που λέτε, η ιστορία έχει ως εξής: 
Πάω να μπω στο ηλεκτρονικό γραμματοκιβώτιό μου. Είχε, όμως, αποσυνδεθεί ο λογαριασμός. Το κάνει κάθε τόσο. 
Πληκτρολογώ τον κωδικό μου. 
Τίποτα. Τον ζητάει ξανά. 
Τον ξαναπληκτρολογώ. 
Η απόλυτη απάθεια. 
Του λέω, λοιπόν, να αλλάξω κωδικό. Μου λέει αυτό: 
-Ναι, αλλά πρώτα να μου πεις το όνομα του αγαπημένου σου θείου. 
-Αναξίμανδρος, του λέω εγώ. 
-Όοοοχι, μου λέει εκείνο. 
-Μα σου ορκίζομαι σε ότι έχω ιερό, του λέω εγώ. 
-Αποκλείεται, επιμένει αυτό, το Αναξίμανδρος δεν μου λέει κάτι. 
-Μα δεν έχω δα και τόσους θείους. Αναξίμανδρος είναι, είμαι απολύτως σίγουρη. 
-Νομίζεις! αυθαδιάζει εκείνο. 
Ε, μετά από αυτό, όπως καταλαβαίνετε, έγινα έξω φρενών. Το πήρε ο διάολος και το σήκωσε το ηλεκτρονικό γραμματοκιβώτιο! Το τι του έσουρα δεν περιγράφεται! 
Εκνευρίστηκα, η πίεσή μου ανέβηκε στο ταβάνι, κοκκίνισα και πάνω που ο κ. Μήτσος (το στεφάνι μου) μου έφερνε το πρώτο χαπάκι βαλεριάνας για να ηρεμήσω, κάτι έγινε στο μυαλό μου και θυμήθηκα τον κωδικό! Τον πληκτρολόγησα και όλα καλά! 
Τώρα θα μου πείτε γιατί το δημοσίευσα όλο αυτό και ποιον ενδιαφέρει; 
Μα είναι απλό. Για να έχω να θυμάμαι αυτή την ιστορία και να αποφασίσω επιτέλους ότι πρέπει να γράψω σε ένα χαρτί όλους αυτούς τους κωδικούς που μέχρι σήμερα κουβαλάω στο μυαλό μου! 

ΥΓ. Ένας φίλος υποστηρίζει ότι οι υπολογιστές θα τελειοποιηθούν όταν αποκτήσουν μνήμη γυναίκας. Μετά από αυτό το συμβάν, έχω αρχίσει να αμφιβάλλω για την ορθότητα της θέσης του…

54 σχόλια:

  1. Του λογου μου ξερω πως λεγεται η η αθώα μεσήλιξ μα δε το λεω επειδής θα με βρισεις μετα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "πρέπει να γράψω σε ένα χαρτί όλους αυτούς τους κωδικούς που μέχρι σήμερα κουβαλάω στο μυαλό μου! "
    το τερμάτισες!!!
    γιατί είναι πολλοί οι κωδικοί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Βρήκα μολύβι, αλλά ένα χαρτί σ' αυτό το σπίτι, πουθενά!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα!
    Νομίζεις λίγες φορές το έχουμε πάθει;;; Γράψε τα όλα, αν δεν είναι χαρτί, ένα φύλλο εξέλ τέλοςπάντων! Κάπου να υπάρχουν! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ λοιπόν; Σε χαρτί θα τους γράψω, διότι αν τους γράψω σε εξέλ μπορεί να ξεχάσω ότι τους έχω εκεί! Χο χο!

      Διαγραφή
  6. Αμ τα έκανε αυτά ο παλιός καλός -μη ηλεκτρονικός- ταχυδρόμος; Σου χτύπαγε τρεις φορές κι από δω παν κι οι άλλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααχ... Δεν φαντάζεσαι πόσο αναπολώ εκείνες τις εποχές της αλληλογραφίας μέσω ΕΛΤΑ!

      Διαγραφή
  7. Καλέ σιγά και σε ποιον δεν έχει συμβεί αυτό; Εγώ κάθε φορά που κάνω φορμάτ τα ίδια περνάω για όλους τους κωδικούς μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ κουμπάρε; Τόσον νέος και τόσον ξεχασιάρης; Εντυπωσιάζομαι!

      Διαγραφή
  8. ε μα και συ μανδάμ που πας με όλους αυτούς τους κωδικούς;
    ένας και καλός για όλα. έτσι έκανα εγώ, η άλλη μεσήλιξ, και ξεμπέρδεψα.
    δεν έχω τίποτ' αλλο να δηλώσω, εκτός από την μεγαλοφυΐα μου χαχαχα ஐ
    καλημερίζω σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή είναι μια πολύ καλή ιδέα και μπορεί να την εφαρμόσω! Αλλά πάλι, μου αρέσουν τόσο οι κωδικοί που έχω διαλέξει που δεν ξέρω ποιον να αποχωριστώ και ποιον να κρατήσω! Άσε, είναι πρόβλημα το συναισθηματικό δέσιμο με τους κωδικούς!
      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  9. μπα ,μη νομίζεις! Και το χαρτί θα το χάσεις,ρώτα κι εμένα!
    χαχαχαχαχα εγω βρήκα την εξής λύση: λεω τους κωδικούς μου στην κολλητή μου που είναι πιο οργανωτική και αν τους ξεχασω μου τους βρίσκει στο λεπτό!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια κάποια λύση κι αυτό με την κολλητή! Θα το σκεφτώ σοβαρά!
      Καλό βράδυ Νάσια!

      Διαγραφή
  10. οχι θα το πω γιατί θα σκάσω..
    δεν είμασταν λοιπόν λοιπόν όλοι πολύ καλύτερα χωρίς το ιντερνετ και τα παρελκόμενα του?
    δεν ήταν πιο απλή και κατά συνέπεια πιο όμορφη η ζωή μας;;;;;

    έ, μα… ώρες - ώρες θέλω να μετακομίσω σε άλλη εποχή! να τους δείξω εγώ..

    υγ. έπαθα το ίδιο με το μέιλ μου την προηγούμενη εβδομάδα, με την διαφορά πως εγώ δεν μπορώ να θυμηθώ κωδικούς. εδώ δεν μπορώ να θυμηθώ τι έφαγα χθες (μάλλον παστίτσιο;)..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, όχι, εγώ είμαι καλύτερα με το ίντερνετ και τα παρελκόμενα γιατί ανακάλυψα το φώτοσοπ και βάζω και καπέλα στα κοτόπουλα του βλογ και παίζω και άνγκρυ μπέρντς και χαίρομαι! Καλή ήταν και η αλληλογραφία μέσω ΕΛΤΑ, δεν λέω, την έχω πεθυμήσει, αλλά τώρα είναι όλα πιο εύκολα!

      ΥΓ. Ωραίο το παστίτσιο. Εμείς χθες φτιάξαμε χοτ ντογκ!

      Διαγραφή
    2. θέλω τη συνταγή για τα χοτ ντογκ πάραυτα!

      Διαγραφή
    3. Ευχαρίστως! Σημείωνε...
      Υλικά
      12 λουκάνικα Φρανκφούρτης ή λουκάνικα γαλοπούλας
      12 μαλακά ψωμάκια μακρόστενα από το σούπερ μάρκετ
      5 κουταλιές ελαιόλαδο
      2 ποτήρια του νερού, νερό
      1 μεγάλο κρεμμύδι τριμμένο στην χονδρή μεριά του τρίφτη
      2 κουταλιές της σούπας πελτέ
      (ή 2-3 ντομάτες τριμμένες ή χυμό τομάτας)
      3-4 γαρύφαλλα ολόκληρα
      3-4 μπαχάρια
      λίγο αλάτι
      λίγο κόκκινο πιπέρι
      (και για πολύ δυνατούς γευστικούς κάλυκες λίγο ταμπάσκο)
      Τι κάνουμε;
      Σε μια πλατιά κατσαρόλα τσιγαρίζουμε το κρεμμύδι με το λάδι και τον πελτέ. Ρίχνουμε το νερό, βάζουμε και τα λουκάνικα και ρίχνουμε το αλάτι, τα πιπέρια και τα μπαχαρικά. Βράζουμε περίπου για μισή ώρα, δηλαδή μέχρι να είναι έτοιμα τα λουκάνικα και να είναι αρκετά πηχτή η σάλτσα.
      Χαράζουμε τα ψωμάκια στην μέση από την μια μεριά και τα βάζουμε στους 200 βαθμούς στον αέρα για περίπου 10 λεπτά (ίσα να ζεσταθούν).
      Αν θέλουμε πριν τα βάλουμε στον φούρνο, τοποθετούμε τυρί του τοστ ή φέτα – για να λιώσουν όση ώρα ζεσταίνονται τα ψωμάκια.
      Βγάζουμε τα ψωμάκια (σκέτα ή με τυρί) από τον φούρνο και τοποθετούμε μέσα ένα λουκάνικο και λίγη σάλτσα.
      Καλή όρεξη!

      Διαγραφή
  11. Και το σκονάκι που θα το βάλετε Ω Αθηνά μας
    για να μη το χάσετε ;
    :-)

    υγ. Στο κουτάκι με τις βαλεριάνες είναι μια καλή προτεινόμενη θέση!

    Πολύ Καλημέρα σας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λέω να τους γράψω σε ένα χαρτί και να το βάλω με μαγνητάκι στο ψυγείο! Διότι είμαι ικανή μόλις τελειώσουν οι βαλεριάνες να πετάξω το κουτάκι και τους κωδικούς μαζί!
      Καλό βράδυ Λεβίναβιλ!

      Διαγραφή
  12. το χω παθει κι εγω αυτο φιλεναδα!
    αστα να πανε.

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφο να ανακαλύπτω ότι δεν είμαι η μόνη ξεχασιάρα στο διαδίκτυο!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  13. Μεσήλιξ με αγαπημένο θείο Αναξίμανδρο, με τόσους κωδικούς, που το σούρνει απροκάλυπτα σε ένα γραμματοκιβώτιο και της οποίας το στεφάνι μόλις τη δει και κοκκινίζει της φέρνει χάπια βαλεριάνας (που προφανώς τα έχει κάπου εύκαιρα), μια φορά αθώα δεν την λες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσα ξέρεις εσύ, πόσα ξέρεις;
      Μήπως να κρύβαμε λόγια; Λέω, μήπως;

      Διαγραφή
  14. και μετά θα χάνουμε το χαρ΄τι. ¨Ασε μας κυρια μου. Στον τοίχο γράψε τους και τελειωσε. Στον τοίχο με μολύβι.. καμμια καθαρίστρια δεν θα σκεφτεί ποτέ να το καθαρίσει... ορκίζομαι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι στον τοίχο! Δεν ταιριάζει με την διακόσμηση!
      Σε χαρτί και στο ψυγείο με μαγνήτη!

      Διαγραφή
  15. Προς μεσήληκες και μη.

    μα πως χάνετε τους κωδικούς δεν ξέρω.. πως ξεχνάτε επίσης δεν ξέρω.
    το ξανθό μυαλο μου διαχειρίζεται κωδικούς νέους και παλαιούς (απο παλιά κλειδώματα σε γραμματειακή εργασία). Και δεν ξεχνώ τίποτα. ολα απόξω.
    Το τι εφαγα εχθές δεν με απασχολει Κat(ερινούδι μου πολύ χαιρομαι που σε ξαναβλέπω μετά απο χρόνια).... ούτε κανεναν άλλον φαντάζομαι...
    Να ανοίξω σαμπάνια? μάλλον ε?
    Αχ ήρθα στα ίσα μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααααααααχ, πώς να μην ξεχνάω η βαριόμοιρη, η δόλια, η μελιστάλαχτη; Μου έχουν αφήσει μυαλό οι ταλαιπωρίες της ζωής; Που δεν μιλάω η κακομοίρα;
      Αλήθεια τι φάγατε εχθές;

      Διαγραφή
    2. Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ, άμα είναι κάθε μέρα το ίδιο δεν πιάνεται... Έτσι ξέρω να το θυμάμαι κι εγώ!

      Διαγραφή
  16. Αναξίμανδρος λέει.. χαχαχαχαχαχα!!! φιλια πολλά φίλη μου :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι! Αγαπημένος θείος ο Αναξίμανδρος, καλή του ώρα εκεί που είναι στη Ριζούπολη!
      Φιλί μεγάλο!

      Διαγραφή
  17. Το μόνιμο άγχος μου:άλλος για φέις, άλλος για το μπλογκ, άλλος για το μέιλ, άλλος για έιβον, άλλος για το wordpress ... Ευτυχώς που στη δουλειά αναγκάζομαι να τους βάζω αν θελήσω να μπω και έτσι εξασκσούμαι τακτικά!
    Έχω ένα μακρινάρι πάνω από 24 ψηφία, κεφαλαία , πεζά ανάκατα και φοβάμαι ότι αν πάθω αλτσχάιμερ χάθηκα!
    Και σε χαρτί να τα γράψω ποιος μου λέει ότι θα θυμάμαι που το έχω κρύψει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, θα κάνουμε αυτό που κάνει και η αγαπητή Βίκυ Δερμάνη. Θα έχουμε έναν κωδικό για όλα.
      Μετά θα τον γράψουμε σε χαρτί και θα τον κολλήσουμε με μαγνήτη στο ψυγείο.
      Για την περίπτωση που χαλάσει ο μαγνήτης για κάποιο λόγο και πέσει κάτω το χαρτί και το φάει ο σκύλος ή το πάρει ο αέρας, θα πούμε τον κωδικό στην κολλητή, όπως έχει κάνει η Νάσια!
      Όχι, αν το καλοσκεφτείς, δεν είναι κακή ιδέα!

      Διαγραφή
  18. ναξερες τι θέμα έγραψες....πόσους και πόσους συμπεριλαμβάνει...α..καλάααααα....
    τα σέβη μου..εεεε....α....αθηνα..ναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ... Ναι... Νομίζω Αθηνά με φωνάζουν... Αλλά πάλι μπορεί και να μην θυμάμαι και καλά! Χο χο χο χο!

      Διαγραφή
  19. Πώς λέγεται η αθώα μεσήλιξ που έχει ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης στο ηλεκτρονικό γραμματοκιβώτιό της; Και που δεν έχει μπει ποτέ στον κόπο να γράψει τους κωδικούς της σε ένα χαρτί;
    Να σου πω εγώ πως λέγεται...me (maria) λέγεται!!!
    Καλά κάνεις και μας θύμισες πως πρέπει επιτέλους να γράψω τους κωδικούς μου κάπου...θα το κάνω αύριο κιόλας, αν και μάλλον δε θα θυμάμαι τους περισσότερους...άσε που μάλλον δε θα θυμηθώ και να το κάνω...
    Καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και μου θύμισες...αν και καλά έκανες και το θύμισες σε όλους...δε λέω!

      Διαγραφή
    2. Από ότι διαπιστώνουμε όμως δεν λέγεται μόνο Μεμαρία! Κυκλοφορεί με πολλές ονομασίες και πολλά άβαταρς!
      Εν τω μεταξύ από προχθές ψάχνω ένα κομμάτι χαρτί σ' αυτό το σπίτι και πουθενά δεν βρίσκω! Το βλέπω να τους γράφω σε λαδόκολλα!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  20. Εχω ειδικα αφιερωμενο ενα ολοκληρο "τομο" με passwords!
    Ανοιγω το συρταρι, βγαζω τον "τομο" και σελιδα-σελιδα ψαχνω το καταληλο password.
    Passwords για e-mail, για ιστοσελιδες εφημεριδων, για τηλεοραση on-line, επιπλεον passwords για να κανεις το μικρο "κουτι" στο σαλονι να μαγνητοσκοπει προγραμματα απο 1000+ καναλια στην τηλεοραση τις επομενες εβδομαδες, passwords για τραπεζα, για credit cards, για εφορια, για Κοινωνικη Ασφαλιση, για ασφαλεια αυτοκινητου, για ανανεωση αδειας και πινακιδων, κλπ, κλπ, κλπ.... Οταν λεω "τομος" ολοκληρος, σοβαρολογω....
    Μερικες φορες γελαω οταν βλεπω σελιδες ολοκληρες, αλλα τι αλλο να κανω για να ειμαι 100% σιγουρος;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα... Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να τους αλλάξω και να έχω τον ίδιο για όλα όπως η αγαπητή Βίκυ Δερμάνη πιο πάνω!
      Τώρα που είπες εφορία, πρέπει να θυμηθώ τους κωδικούς μας για το τάξις νετ! Ωραία θα περάσω! Τουλάχιστον δεν έχουμε πιστωτικές κάρτες... Κάτι είναι κι αυτό!

      Διαγραφή
  21. http://www.frontpages.gr/d/20140321/2/%CE%A4%CE%B1-%CE%9D%CE%AD%CE%B1
    Ναι, άσχετο με το θέμα, αλλά ξέρω ότι θα χαρείς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει που είναι άσχετος ο σύνδεσμος. Χάρηκα πάρα πολύ που διάβασα για την αποτίμηση ευθυνών που έκανε ο Ολυμπιακός μετά την χαμένη ευκαιρία!

      Διαγραφή
  22. Το παθαίνω συνεχώς και ας τους έχω σημειωμενους τους κωδικούς!! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααααα, το παθαίνετε και οι νεολαίοι λοιπόν! Εντάξει! Τώρα ησύχασα! Διότι προς στιγμή νόμιζα ότι είμαι στις αρχές γεροντικής άνοιας!

      Διαγραφή
  23. Ρε παιδιά, το lastpass κανείς δεν το ξέρει; Βάζεις λέει έναν κωδικό και αυτό χειρίζεται όλους τους υπόλοιπους ξεχωριστά χωρίς να σε ενοχλεί. Παλιά ξεχνούσα το πιν του κινητού. Τώρα δεν έχει πιν και γλύτωσα! Καλό Σαββατοκύριακο Αθηνάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άαααχουουου! Καλά λες! Το λαστ πας! Τον διαχειριστή κωδικών πρόσβασης! Ε λοιπόν το είχα ξεχάσει τελείως! Καλά που μου το θύμησες!
      Καλό Σαββατοκύριακο μπισκότο μου!

      Διαγραφή
  24. Τέλειο και συναρπαστικό κείμενο!!Μπράβο!
    Κι εγώ σημειώνω τους κωδικούς μου σε διάφορα χαρτάκια και μετά τους πετάω σε διάφορα κουτάκια,που τα βάζω όπου να 'ναι.γιατί είμαι λίγο άτακτη..και εν τέλει γίνεται ο κακός χαμός!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά πήρα την απόφαση και κράτησα έναν κωδικό για όλα, όπως πρότεινε η αγαπητή Βίκυ Δερμάνη πιο πάνω, τον έγραψα σε ποστ ιτ και το έβαλα με μαγνητάκι στο ψυγείο! Θεωρώ ότι δεν θα την ξαναπατήσω! Ίδωμεν!
      Κι εσύ να έχεις μια καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  25. Η λύση είναι το χαρτί,τέλος! Πάντα θα παίζει να αλλάξεις σε ένα mail κωδικούς γιατι μπήκες ξερω γω απο αλλον υπολογιστή και δεν εκανες sign out και δε μπορεις να βασιστείς στην διακριτικότητα του καθενός! Επισης πρόβλημα δεν είναι μόνο οι κωδικοί αλλα και τα usernames! αι στην ευχή δηλαδη,να κάθομαι να θυμαμαι αν έβαλα κατώπαυλα,τελεία ή θαυμαστικό,οι αριθμοί απο δίπλα είναι η πραγματική χρονολογια γεννησεως μου ή αυτη που λεω στο κόσμο? ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ μια τόση δα μικρή ζημιά να παθει το μυαλό μας (δε σου λεω κατι βαρύ,μια αυπνία βρε αδελφέ!) και έχει χάσει επικοινωνία με όλο τον κυβερνοχώρο(αυτη τη λέξη είχα να την χρησιμοποιήσω απο την έκθεση)
    Για να μη μιλήσω για το καραγκιοζιλικι της μυστικής ερώτησης...αφου ποτε δε θα τη δεχτουν ως σωστή την απάντηση γιατί μας τυραννουν?
    ουφ τα πα και ξεθυμανα!
    --Σαλιάγκι
    ΥΓ. τα περαστικά μου και τα χαιρετισματα μου στο άσπιλο και αμόλυντο σταφάνι σου! Είμαι λίγο αργή αλλα τα μαθαίνω τελικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά έκανες και τα είπες, διότι αν δεν πεις τον πόνο σου εδώ πέρα μέσα πού θα τον πεις;

      ΥΓ. Θα τα δώσω τα χαιρετίσματα στο στεφάνι μου και τα περαστικά επίσης! Θα τις χρειαστούμε όλες τις ευχές σου, διότι σε ένα δεκαπενθήμερο περίπου θα πάει για ανοικτή χειρουργική επέμβαση ανευρύσματος αορτής. Αλλά πιθανολογώ ότι θα πάει καλά ανεξαρτήτως του βεβαρημένου ιστορικού του, διότι τελικά, μάλλον δεν υπήρξε στη ζωή του τόσο άσπιλο όσο μου παρουσιάστηκε στας αρχάς το στεφάνι μου!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.