Δευτέρα, 17 Μαρτίου 2014

Ατάκτως ειρημένα S02E09...



Η ΝΕΡΙT ζητά ιδέες για να δώσει ονόματα στα κανάλια και στα ραδιόφωνά της, εδώ. Η δική μου πρόταση είναι η ονομασία Simos. Τιμής ένεκεν. Αντιλαμβάνεστε… 

"Ο Θεός το ξέρει. Είμαι καθαρός, κρυστάλλινος." δήλωσε ο Μάκης Ψωμιάδης. Τι να πω; Τελικά θερίζει παντού η εμμηνόπαυση... 

Σημειώθηκε μείωση της ανεργίας. Από 27,6% έπεσε στο 27,5%. Ωραία. Βγαίνω με σημαίες στην πλατεία. Φθάνει η ανάπτυξη. 

Από τις 20 Μαρτίου η συμπλήρωση και η κατάθεση των φορολογικών δηλώσεων. Δεν το συζητώ, δεν κρατιέμαι. Μετρώ τις μέρες, μετρώ τις ώρες, μετρώ τα κύματα. 


Ξεκίνησα να βλέπω την καινούργια διαφήμιση της Τράπεζας Πειραιώς και ούτε κατάλαβα πως πέρασαν επτάμιση ώρες. 

Μετά μεγάλης μου λύπης διαπιστώνω ότι η Κεντροαριστερά είναι σαν την αλήθεια. Ο καθένας έχει και μία δική του. 

Αυτό που όλες οι αγαπημένες μου λιχουδιές είναι σε συσκευασία που κάνει θόρυβο και δεν μπορώ να τις φαω κρυφά, πολύ με εκνευρίζει...

Καλή εβδομάδα!

30 σχόλια:

  1. Είδες ολόκληρη τη διαφήμιση?....με εντυπωσιάζεις!
    Ω πόσο σε καταλαβαίνω με τις συσκευασίες....δεν μπορεί να μας πιάσει ούτε μια λιγούρα τα βράδια μαι και τότε ακούγονται όλα περισσότερο!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλλά; Τι με πέρασες; Έχω γερά νεύρα και απεριόριστη υπομονή!
      Ειδικά αυτές οι μίνι σοκοφρέτες κάνουν εκκωφαντικό θόρυβο!

      Διαγραφή
  2. Ακου μαρη να μαθαίνεις. Ξετυλιγουμε τις σοκοφρέτες τα σοκολατάκια τα καραμελάκια μια ωρα πούμαστε μονοι μας στο σπίτι και τα βαζουμε σε ταπεράκι πλαστικο κι αθόρυβο κι οταν πάνε για υπνο οι άλλοι ανοίγουμε το ταπεράκι και τα σαβουρωνουμε χωρις να μας πάρει κανεις χαμπάρι!!!!!!!!! Κατάλαβες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αλλά μήπως δεν είναι τόσο τραγανιστές οι σοκοφρέτες μετά το άνοιγμα;
      Δεν ξέρω... Θα το σκεφτώ...

      Διαγραφή
  3. xaxaxa καλημέρα! ααα κοπελιά, δεν χρειάζεται να τρως κρυφά, και εμείς τα ίδια τρώμε! χαχχα!
    α ναι και εγώ άκουσα τον Απρίλιο έρχεται και έχω να κάνω και δουλειές για να την υποδεχτώ.. την ανάπτυξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αλλά εμένα με κυνηγάει ο κ. Μήτσος! Γι' αυτό κρύβομαι!
      Τον Απρίλιο; Εντάξει, για να φορέσω κάτι ανοιξιάτικο!

      Διαγραφή
  4. και γω που νόμιζα οτι το νεριτ είναι ένα νεο κόμμα της κεντροτέτοιας ....με αρχηγό τον ψωμιάδη και χορηγό την τράπεζα πειραιώς υποσχόμενοι την μείωση της ανεργίας......

    όσο για τις λιχουδιές που και εγω δεν μπορω να φάω κρυφά το βράδυ γιατί αυτό το κράτς κρατς....μέγα πρόβλημα...
    την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, εγώ νόμιζα ότι το ΝΕΡΙΤ είναι αυτό με τη λαβή, για καλό σιδέρωμα!
      Αφήστε τα κύριε Παναγιώτη μου κι εμένα πάνω που τις ξετυλίγω με πιάνουν και μου τις παίρνουν από το χέρι! Δράμα...

      Διαγραφή
  5. Καλημερα Αθηνα μου!
    Σου εστειλα ενα μαιλ πριν λιγο!
    Καλη εβδομαδα να εχουμε!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είδα το μέιλ και σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  6. Αυτή την διαφήμιση την έβλεπα χτες και νόμιζα πως είναι εναλλακτικό πρόμο για το Κάτω Παρτάλι. Όσο για τις συσκευασίες που περικλείουν τις λιχουδιές σε νοιώθω απόλυτα κουμπαρούλα. Καλή σου μέρα και καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κουμπάρε μου... Και δεν φτάνει που είναι θορυβώδεις οι συσκευασίες είναι και η ακοή του κ. Μήτσου εξαιρετική και με το πρώτο χριτς που θα ακούσει έρχεται και μου βουτάει το σοκολατάκι! Δια της βίας!

      Διαγραφή
  7. Πολυ καλά ολα... Μα που τα βρίσκεις..!!!! Ατιμούτσικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που τα βρίσκω; Θα σου πω το μεγάλο μυστικό. Στις διαδικτυακές εφημερίδες τα βρίσκω!

      Διαγραφή
  8. "Αυτό που όλες οι αγαπημένες μου λιχουδιές είναι σε συσκευασία που κάνει θόρυβο και δεν μπορώ να τις φαω κρυφά, πολύ με εκνευρίζει…"

    είσαι θεά!!!!!!!!!!!! και.. είμαστε φίλες. ΤΕΛΟΣ! με την διαφορά πως εγώ ενώ δεν ακούγομαι όταν ανοίγω μια συσκευασία, ξεχνιέμαι και μετά μπαίνω σε δωμάτια με κόσμο. άρα; όλοι με βλέπουν να μασουλάω! damn it!

    σε οτι αφορά τη διαφήμιση της τράπεζας, θα το ομολογήσω. εμενα μου αρέσει.. η μόνη μου απογοήτευση ήταν στο τέλος της που συνειδητοποίησα πως όλο αυτό αφορούσε σε τράπεζα. περίμενα κάτι πιο ανθρώπινο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσει. Την βρίσκω εντελώς κινηματογραφική. Καλά, γενικώς μου αρέσουν οι διαφημίσεις και τις παρακολουθώ... Τώρα, όσο για την Τράπεζα, δεν βαριέσαι... Αφού όλοι γι' αυτές δουλεύουμε...

      Διαγραφή
  9. ο γιες γιες γιες δίαρ! ο στόμας σου εξάγει ότι ο δικός μου θα ήθελε να πει.
    μπαϊ τώρα. πάω ν' υποδεχτώ την ανάπτυξη και μετά θα τρέξω στα βαφτίσια της ΝΕΡΙΤ να πάρω μπομπονιέρα και γλυκάκι βεβαίως-βεβαίως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να υποθέσω ότι έχεις ράψει τα ανάλογα συνολάκια και για τις δύο εκδηλώσεις! Μην πάμε όπως-όπως!

      Διαγραφή
  10. Πάλι έγραψες σήμερα!!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω η βαριόμοιρη; Γράφω και καμιά γραμμή, να περνάει η ώρα ευχάριστα!

      Διαγραφή
  11. Nα υποθέσω ότι μετά την διαφήμιση της Τράπεζας,
    είδες στο καπάκι και την διαφήμηση με τον μπάρμπαΡουβά
    να κυνηγά την παξιμαδοκλέφτρα και εκεί πλέον είδες όχι
    μόνο την ανάπτυξη αλλά και το μέλλον;
    Γιατί πως να το κρύψωμεν άλλωστε;
    Αυτό το βαρέλι είναι δίχως πάτο... !!!

    Καλή εβδομάδα Αθηνά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αυτό το παιδί; Από αγελαδίτσα σε φρυγανίτσα! Αλλά ξέχασα. Τώρα την αγελαδίτσα την κάνει ο Παπακαλιάτης!
      Καλό μεσημέρι Λεβίναβιλ!

      Διαγραφή
  12. Ακόμα και η μπονμπονέλα έτριζε όταν την άνοιγες, βέβαια η μερέντα είναι σχετικά ήσυχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μερέντα είναι ήσυχη, αλλά ο κ. Μήτσος ακούει τον ήχο της πόρτας του ψυγείου όταν ανοίγει και πετιέται από το κρεβάτι και μου παίρνει το κουβαδάκι της μερέντας και το κουταλάκι μαζί! Διότι, εμείς, μετά το άνοιγμα την βάζουμε στο ψυγείο...

      Διαγραφή
  13. Να συντονιστούμε να βγούμε την ίδια ώρα στην πλατεία! Για το πανηγυρισμό της ανάπτυξης!!!
    Καλησπέρα Αθηνά και καλή εβδομάδα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μου πεις όμως τι περίπου θα φορέσεις να μην βάλουμε τα ίδια!
      Καλό μεσημέρι Άιρις!

      Διαγραφή
  14. έλα που έχεις και παράπονα! με αυτό το ρυθμό σε 26 χρόνια η ανεργία θα πέσει στο 26,9%!!!

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανένα παράπονο!
      Εδώ, σου λέει, ότι για την ανάπλαση του Ελληνικού θα δουλέψουν 35.000 άνθρωποι ως το 2025. Όσοι θα έχουν επιζήσει, δηλαδή. Άρα θα μειωθεί κι άλλο η ανεργία!

      Διαγραφή
    2. Δεν είπαν όμως σε πόσο διάστημα θα δουλέψουν αυτοί οι 35.000. Μπορεί να είναι μέσα σε έναν αιώνα...(μέχρι δηλαδή να πεθάνει ο Μητσοτά.....)

      Πρόεδρας ΑΠΙ

      Διαγραφή
    3. Πρόεδρε είσαι καλά;
      Ρωτάω γιατί δεν το έγραψες ολόκληρο το επίθετο!
      Πες μου ότι δεν βγάζει καπνούς ο υπολογιστής σου!
      Ελπίζω να μην σου κράσαραν τα πάντα!
      Τι ήθελες κι εσύ να γράψεις το Μητσοτ........

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...