Δευτέρα, 3 Μαρτίου 2014

Αυτό...



...το τριήμερο κάθισα στ' αβγά μου, διότι αφενός βαριόμουν οικτρά να κάνω οτιδήποτε άλλο και αφετέρου μπορεί να ερχόταν η ανάπτυξη και θα ήταν μεγάλη αγένεια εκ μέρους μου εάν έλειπα.
Για να μην αναφερθώ στο γεγονός ότι οι ημέρες της Αποκριάς μου προκαλούν μία τόσο μεγάλη σύγχυση, που ακούω τον τροχονόμο στην Βασ. Σοφίας (σ.σ. ναι, έχουμε και στο Άργος οδό με αυτή την ονομασία) να σφυρίζει κι εγώ αυτομάτως αρχίζω να χορεύω σάμπα. Τόσο χάλια.
Επίσης θα ήθελα να πω ότι σιχαίνομαι να πετάω αετούς, οπότε έστειλα τα πουλερικά του βλογ (μπορείτε να τα θαυμάσετε πιο πάνω) να το κάνουν αντί για εμένα.
Ήσυχη τώρα, μπορώ να μείνω σπίτι και συνεχίσω να βγάζω βρύα και λειχήνες πάνω στον καναπέ για το υπόλοιπο της αργίας.

Καλά Κούλουμα.

24 σχόλια:

  1. Απόλαυσε το χουζούρι Αθηνούκα μου.. Από αύριο όλοι θα τρέχουμε πάλι.. Φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι Μαρί μου, αυτό θα κάνω! Τώρα γράφω δυ-τρεις γραμμές και τρέχω πάλι στον καναπέ!
      Κισιζ!

      Διαγραφή
  2. καλή Σαρακοστή αγαπητό ανεκπλήρωτο, που να πετάς αετούς κι άλλα χαριτωμένα με αυτό τον καιρό; άσε που μπορεί να σε βρει κανένας κεραυνός και να κάνεις τον Νεύτωνα ξαφνικά... ασπασμούς και καλή ξεκούραση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α πα πα, δεν μπορώ αετούς! Άσε που δεν ξέρω και πως γίνεται! Πάντως η χαρά μου είναι μεγάλη που βρέχει και δεν θα με σέρνουν στις εξοχές για πικ-νικ!
      Την καλή σαρακοστή να την πάθεις εσύ αγαπητό ανεκπλήρωτο. Εγώ δεν κάνω τέτοια πράγματα!
      Σε φιλώ γλυκά (όσο μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο)!

      Διαγραφή
  3. Δω πάνω ψιχαλοβρέχει μα τους χαρταετούς τους πουλησα ολους απο τα χτες κι ετσι δε με μέλει!!!!!!!!!!! Μεχρι τις 1 θα κάτσω στο μαγαζί μετά θα κλεισω και θα παω στης Ζαχαρούλας να κάνω αργία και του λογου μου!!Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εδώ βρέχει! Ευτυχία!
      Εγώ θα πάω στην εφημερίδα στις 7!

      Διαγραφή
  4. Αυτό .. να ντύνεις τα κοτόπουλα σου ανάλογα με τη μέρα πολύ με τρελαίνει!
    Καλή ξεκούραση Αθηνά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και που να δεις πως τα έχω φτιάξει για τις 25 Μαρτίου και την Πρωτομαγιά!
      Καλημερούδια!

      Διαγραφή
  5. καλή σαρακοστή και καλή ξεκούραση...και αυτό χρειάζεται....από το να κυνηγάς αετούς...τα σέβη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ ναι! Εδώ δεν τους κυνήγησα όταν έπρεπε, τώρα θα το κάνω;
      Καλημέρα και τα δέοντα στη σύζυγο!

      Διαγραφή
  6. Με αυτόν τον καιρό δεν έχεις και πολλές επιλογές. Εμείς αποφασίσαμε να πάμε οικογενειακώς στο χωριό για να κουτσομπολέψουμε φέτος. Έχουμε καιρό να πάμε, ευκαιρία!
    φιλιά, καλά κούλουμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το μου!

      Ευκαιρία δεν θα πει τίποτα! Δεν έχω καλύτερο από αγαπημένο συγγενολόι, ξυλόσομπα ή τζάκι, καφέ και κους-κους!

      Μένυ κίσιζ δίαρ Γιούνα!

      Διαγραφή
  7. Πρώτη φορά μπαίνω στο καινούργιο σου βλογ.
    Δεν το είχα πάρει είδηση.
    Με το καλό λοιπόν!
    Δεν μου αρέσουν καθόλου οι Απόκριες.
    Είναι παράξενο;

    Καλή Σαρακοστή Αθηνά μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γουέλκαμ Σερενάτα!
      Μας έκανε αύξηση ο προηγούμενος ιδιοκτήτης και είπαμε να μετακομίσουμε εδώ που έχει και αυλή και να ασχοληθούμε επισταμένως με τα πουλερικά!
      Να σου πω, εμένα πάντα μου άρεσαν οι Απόκριες και πάντα μασκαρευόμασταν με το κ. Μήτσο και μάλιστα με τρομερή επιτυχία και δεν αφήναμε πάρτι για πάρτι που να μην πάμε! Εφέτος όμως με έπιασε μια βαριεστημάρα άνευ προηγουμένου κι έτσι οικουρήσαμε!
      Και πάλι καλώς ήλθες Σερενάτα!

      Διαγραφή
  8. οικουρήσαμε και εμείς οι Βίκες και πολύ το ευχαριστηθήκαμε! :) το τι ταινία και το τι φιστίκι έπεσε δεν περιγράφεται!
    τα πουλερικά σας μετά των χαρταετών τους άπαιχτα δίαρ Αθηνούμπα μου!
    φιλιά; όσα αντέχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, πολύ καλά κάνατε Βίκες μας! Κι εμένα παραλληλόγραμμα έγιναν τα μάτια μου από μια σειρά που παρακολουθώ!
      Τι να κάνουν κι αυτά τα έρμα τα κοτόπουλα; Ότι τους πω υπακούν! Τώρα τα ετοιμάζω για την Εθνική εορτή της 25ης Μαρτίου!
      Ε, ας κρατήσω μερικά φιλιά να βρίσκονται!
      Ας στείλω κι εγώ μερικά!

      Διαγραφή
  9. Εμεις δεν ειχαμε βροχη για πανω απο ενα χρονο, και ξαφνικα το Σαββατοκυριακο εβρεξε τοσο πολυ, που αναγκαστηκα να βγω στην αυλη και να σκαβω χαντακια για να φευγει το νερο, γιατι θα πλυμηριζε το σπιτι...
    (Εισαι τοσο τυχερη που ζεις στο Αργος και οχι στην Αθηνα!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω, τελευταίως μου φαίνεται ότι έχει μικρύνει αυτή η πόλη υπερβολικά και ευχαρίστως θα επέστρεφα στο πατρικό μου στην Αθήνα, αλλά βλέπεις εδώ έχω δουλειά (ακόμα τουλάχιστον), οπότε και θα παραμείνω! Φυσικά το ότι είναι όλα γύρω από το σπίτι που κατοικώ και δεν χρειάζεται να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο, είναι ένα συν, αλλά μου λείπουν κάποιες φορές και το μποτιλιάρισμα και τα φανάρια και το καυσαέριο! Αλλά τέλος πάντων, δε δίνω και πολύ σημασία, διότι είμαστε και λίγο τρελές εμείς οι γυναίκες καμιά φορά και δεν ξέρουμε τι θέλουμε κάτι ώρες!

      Διαγραφή
  10. Το χουζούρεμα είναι υπέροχο! Εγώ σήμερα πέρασα ακόμα μια μέρα αγκαλιά με το λαπτοπ λόγω εργασιών (τι πρωτότυπο!) και έφαγα τυροπιτάκια. Και οι άκαρδοι οι γονείς μου να με παίρνουν στο σκάηπ, να μου κάνουν γύρα με τη κάμερα όλα τα σαρακοστιανά. Σιχτηρ! Εγώ εδώ στην ξενιτιά με τυροπιτάκια και αυτοί στην πατρίδα με καλαμαράκια, γαρίδες, χταπόδια και λοιπά εδέσματα. Γονείς σου λένε μετά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κι εγώ μη νομίζεις, δούλευα το απόγευμα. Πριν από ένα τέταρτο γύρισα από την εφημερίδα. Κι έφερα και λίγη ύλη στο σπίτι για να την φτιάξω.
      Τι να πεις; Είναι ανάλγητοι οι γονείς! Μάνα είμαι και ξέρω! Χο χο!
      Αλλά, τι κακό έχουν τα τυροπιτάκια; Τα προτιμώ από τα λεγόμενα σαρακοστιανά! Και τα λουκανικοπιτάκια επίσης!

      Διαγραφή
  11. Τώρα που σου γράφω (αυτό το γράμμα, κλαίω με μαύρο κλάμα), το τριήμερο τελειώνει (να 'ταν κι άλλο δηλαδή, πες πως τέλειωσε) και το πρωί το μαγγανοπήγαδο θα πάρει πάλι μπρος...νιώθω λίγο χάλια η αλήθεια είναι, αλλά βλέπω τα πουλερικά με τους αετούς και γελάω σα χαζό...
    Καλή εβδομάδα και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ που τα λέμε, ποιο τριήμερο; Παρασκευή βράδυ δούλευα, Κυριακή βράδυ επίσης, Δευτέρα ευτυχώς μόνο από τις επτά έως τις δέκα. Όλες τις άλλες ώρες όμως καθόοοοοοομουν!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  12. 'Ακούω τον τροχονόμο στην Βασ. Σοφίας να σφυρίζει κι εγώ αυτομάτως αρχίζω να χορεύω σάμπα."


    χαχαχαχχαχχαχχαχαχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι, γέλα με τα ρεζιλίκια μου! Σου λέω με το φρρρρρρρ αλλάζει ο βηματισμός μου και αρχίζω και κάνω χορευτικά! Κι εν τω μεταξύ τέτοιες μέρες λόγω υπερβολικής κίνησης στην πόλη έχει συνέχεια τροχονόμο εκεί. Άσε, δράμα...

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.