Πέμπτη, 6 Φεβρουαρίου 2014

Κάνοντας...

...τον καθιερωμένο πλέον διαδικτυακό μου περίπατο, βρήκα και ξεχώρισα, για τα μάτια σας μόνο, τις εξής ομορφιές:

Μία σελίδα στο φέισμπουκ που αγωνίζεται να καταργήσει τα χαλάκια σε σχήμα σταυρού που πωλούν στο ΙΚΕΑ και που με έκανε να σκεφτώ ότι
ίσως και να μας ψεκάζουν τελικά.

~
Κάποιον που διατείνεται ότι γκαστρώνει γίδες-ανεξαρτήτως ορθογραφίας.
Πολύ καλά κάνει, 
διότι όπως λέει και μια παλιά κινέζικη παροιμία 
"Μάθε τέχνη κι άστηνε κι αν πεινάσεις πιάστηνε".

~

 
Κρεοπώλης-μπολσεβίκος;

~
Γόβες-κότα.

~
Γόβες-κόκορας.

~
Γόβες με τακούνια "πόδια κότας" όπου το νυχάκι κότας 
είναι στο ίδιο ακριβώς χρώμα με αυτό της γόβας.

Γόβες με τακούνι-σταυρός, οι οποίες, προφανώς,
απευθύνονται σε κάποιους Μητροπολίτες.

~
 Μετά τα παραπάνω, αντί ψυχαναλύσεως, άσμα ποιοτικό δια να ξαλεγράρουμε.

~ ~ ~

Bonus:
Εξαιρετικό βίδεο από την Calypso Larah.


Και το απόλυτο εργαλείο για την εξόντωση των ψειρών εδώ.
~ ~ ~
*
ΥΓ. Χωρίς σχόλιο.

37 σχόλια:

  1. Κλαίω μαρήηη με το ταινιάκι της Calypso Larah!!!!!!!! Α και πούσαι κράτα μου ενα ζευγάρι γοβες κότα κι ενα με κοκορα!!!!!!!! Α και πούσαι άνοιχτο το ρημαδι το κινιτό σου που σε θελω να σου πω!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλάψε Μαρίνα, κλάψε!
      Ανοιχτό το είχα το ρημάδι το κινητό, αλλά δεν βλέπεις την τύφλα σου και θα έπαιρνες άλλο νούμερο.

      Διαγραφή
  2. Τα χαλάκια θα τα βάλουν έξω από τις εκκλησίες. Τόσες έχουμε, ξέρεις τι τρελές πωλήσεις θα γίνουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι! Και στην άκρη η Ελένη Λουκά να ουρλιάζει ότι ο αντίχριστος έρχεται από την Σουηδία!

      Διαγραφή
  3. Κρέας μόνο από το συντροφικό κρεοπωλειο ε! χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού δεν είναι σαπουνοβιομηχανία FA: From Austwitch πάλι καλά :Ρ

      Πρόεδρας ΑΠΙ

      Διαγραφή
    2. Θα ειχε φαση ρε να ονομαζεται η σαπουνοβιομηχανια Naziclean,the purest soap in earth. Now and FA! :p

      Διαγραφή
    3. @Ρασκόλνικωφ
      Πόσο κομουνιστής πια;

      Διαγραφή
    4. Αυτος Αθήνα είναι ένας μύθος που δε μπορώ να καταλάβω πως ξεκίνησε! :p

      Διαγραφή
    5. @Ρασκόλνικωφ
      Έλα ντε... Κι εγώ δεν θυμάμαι πότε ξεκίνησε... Είναι, πάντως, να μην σου βγει το όνομα!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα!!! βρε ωραίο βίντεο! Ψείρες η καημένη και έμεινε μπακούρο!
    Γόβες για τη τζαζλί! Τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Calypso Larah μόνο ωραία βίδεο φτιάχνει! Κάθε φορά που βλέπω δουλειά της, λέω το τερμάτισε, αλλά φτιάχνει το επόμενο και είναι ακόμα καλύτερο. Είναι αστείρευτη!
      Χμ, να δω τη τζαζλή με γόβες και τι στον κόσμο! Μήπως να προσπαθήσω να το επεξεργαστώ στο φώτοσοπ; Θα δω!

      Διαγραφή
  5. Γόβες - κότες με εντολή Σαμαρά. Για ακόμη δυναμικότερη διαπραγμάτευση.
    Ας κάνουμε το σταυρό μας παντί τρόπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εφτιαξα μόλις μια σελίδα στο fb που αγωνίζομαι ενάντια στις γόβες σταυρό! Θέλεις να γίνεις μέλος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δώσε παιδί μου το λινκ να πάω να κάνω λάικ! Μην καθυστερούμε!

      Διαγραφή
  7. Τώρα που μαστίζει η ανεργία τη χώρα και που ένα θεματάκι το έχω κι εγώ με τα οικονομικά μου, λέω ν'ακολουθήσω τον επαγγελματικό προσανατολισμό του κυρίου...
    θα το πάω όμως ακόμα παραπέρα... εκτός από γίδες, θα γκαστρώνω και σκύλες, γουρούνες και πάσης φύσεως θηλαστικό...
    Κι επειδή είμαι και ορθογράφος, θα με προτιμούν κιόλας...
    Υ.Γ. Λες, να βάλω και μια προσφορά;;; Στα δύο γκαστρώματα, το τρίτο δώρο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, δεν έχω αντίρρηση και καλή ιδέα μου φαίνεται, φτάνει να μην γκαστρώνεις και κότες γιατί δεν θα αντέξει το βλογ άλλα κοτόπουλα. Θα κρασάρει!
      ΥΓ. Για αρχή αυτό θα κάνεις, για να προσελκύσεις την πελατεία!

      Διαγραφή
  8. χαχαχα!
    οκ! τι να πει κανεις!

    φιλακια φιλη!
    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι, τα λένε όλα οι φωτογραφίες!
      Καλό βράδυ ΕΚΦΡΑΣΟΥ!

      Διαγραφή
  9. Μας ψεκάζουν με κάτι που παχαίνει πάντως, δεν εξηγείται διαφορετικά !
    την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω! Δεν είναι τυχαίο που χοντραίνω μέρα με την ημέρα!
      Την καληνύχτα μου!

      Διαγραφή
  10. Aχ αυτοί στο facebook έχουν πάρει την έμπνευσή τους από αυτό το υπέροχο μπλόγκ http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2014/02/blog-post_8585.html?m=1 (σου αφήνω λίνκ με πόστ για το σεισμό στην Κεφαλλονιά που είναι και επίκαιρο). Οι γόβες πάντως μου έφεραν μια πείνα.. Και είναι και μια κουλή στην Ψυχούλη που κάνει αυτή την στιγμή με πουτίγκα με χυλοπίτες με γεύση κακάο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα ναι, για όλα τα δεινά φταίνε τα κατά τόπους καρναβάλια!
      Πουτίγκα με χυλοπίτες με γεύση κακάο; Σε τερίμπλ!

      Διαγραφή
  11. Χτυπα εδω κ ωρα ενας συναγερμος απ εξω που σκεφτομαι σοβαρα να φωναξω αυτον που "γκαστρωνει γυδες" για να επιληφθει...σιχτιρι πια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βγες και πες του ότι έδωσε εντολή ο Σαμαράς να σταματήσει τον συναγερμό!

      Διαγραφή
  12. Να τη πάλι μπροστά μου η εντολή Σαμαρά...χαχα!!!
    Ύπαγε οπίσω μου Σαμαρά!!!
    Τι να πρωτοσχολιάσω δεν ξέρω...το έχω ψείρες (στο βίντεο) εμένα γιατί μου έγραφε αιμορροΐδες τέλος?...τι να υποθέσω πως κυκλοφορεί χτένα και για αυτές?
    Για τις γόβες δεν έχω λόγια...άλαλα τα χείλη επίσης για τη σταυροφορία ενάντια στα χαλάκια σε σχήμα σταυρού...
    Αυτός που γκαστρώνει γίδες, άραγε τι εννοεί ακριβώς?...και σε ποιες γίδες αναφέρεται?
    Έχω κενά σήμερα και δεν είναι αέρος!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, εμένα στο βίδεο μου βγάζει τις ασφάλειες ζωής ένυτάιμ!
      Αξίζει τον κόπο να επισκεφτείς τον σύνδεσμο που έχει αφήσει στο σχόλιό του ο κουμπάρος Μάλερ! Για περισσότερη φρίκη!
      Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
    2. Πόσο φρίκη μπορώ να αντέξω πια το έρμο?
      Πόσοι βαρεμένοι κυκλοφορούν εκεί έξω?
      Αρχίζω και φοβάμαι...

      Διαγραφή
    3. Πολλοί είναι οι βαρεμένοι, αλλά ως φαίνεται και οι αντοχές μας είναι μεγάλες. Και οι ανοχές μας επίσης...

      Διαγραφή
  13. Όντως έγραψες Αθηνά!
    Σου πάει όμως και το ζωγράφισες! :))
    Καλό ξημέρωμα!

    Το εργαλείο μ ε τις ψείρες το χρειαζόμουν όταν ήμουν μικρούλα! Τις καλύτερες εφευρέσεις τις έχασα λόγω ηλικίας! :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε καλέ, τι έγραψα; Μια βόλτα στο διαδίκτυο έκανα μόνο!
      Καλό μεσημέρι Άιρις!

      Διαγραφή
  14. Πολύ μου αρέσουν τα μέρη που τριγυρίζεις στο διαδίκτυο, θα σε πετύχω καμιά μέρα πουθενά, που θα μου πάει ;) Μ' αυτό το πρώτο που έκαναν σελίδα στο facebook για να να αποσυρθούν τα χαλάκια, εντάξει... χρίζει βοήθειας ο άνθρωπος... έσκασα να γελάω και το έδειξα και σε όλους εδώ τους τριγύρω μου τώρα που καθόμαστε εδώ στο σαλόνι! Γκαστρόνει γύδες ο άλλος αφήστε τον! :)

    Καλή βδομάδα Αθηνάκι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ωραία! Να πιούμε και καφέ στην συνάντηση κατά την διαδικτυακή βόλτα!
      Καλή εβδομάδα Μπισκότο μου!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.