Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2014

Διαπιστώθηκαν αρκετές...



...επισκέψεις από την σύσταση του παρόντος ιστολογίου έως και σήμερα. Και όπως ήταν φυσικό, υπήρξαν κάποιες λέξεις-κλειδιά αναζήτησης που μου έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση. Διαβάστε τι αναζητούσαν και οδηγήθηκαν στο "Σιγά τ’ αβγά"! 

● εκδικηση της νυφης (Γύρευε τι της είχε κάνει η πεθερά...) 

● ωροσκόπιο ΟΤΕ (Και ωροσκόπιο για ΔΕΗ έχουμε!)

● χελωνοσουπα συνταγη (Την καλύτερη σας έχουμε. Εδώ.)

● έχω πυρετό τι κάνω? (Κλείνετε τον υπολογιστή και ρωτάτε τον γιατρό.)

● η κατσικα της μερκελ (Ναι. Και η κότα του Ράιχενμπαχ…)

● σημπτωματα παρατεταμενης αγαμιας (Μαρή Κ., σε πήρε χαμπάρι όλο το διαδίκτυο!)

● μαρίνα ζέας στα κάρβουνα (Καλέ φάτε κάτι άλλο κι αφήστε τη Μαρίνα Ζέας!)

● ΠΩΣ ΘΑ ΒΡΩ ΤΟΝ ΩΡΟΣΚΟΠΟ ΜΟΥ (Λοιπόν, όπως βγαίνετε από την πόρτα, προχωράτε ευθεία τρία στενά. Στρίβετε αριστερά και στο δεύτερο στενό περνάτε απέναντι και ανεβαίνετε τα σκαλιά. Στα 100 μέτρα, θα τον δείτε! Εντάξει;)

● μάκης ψωμιάδης βιογραφικό (Γιατί; Σκοπεύετε να τον προσλάβετε;)

● αβέλω μπακαλούμω (Τι να σας πω κι εγώ, θα σας γελάσω και δεν το θέλω…)

● ξεμπροστιάσω (Πρώτον, έχετε ένα πρόβλημα με το συντακτικό σας... Τι πάει να πει "ξεμπροστιάσω"; Έτσι στο άσχετο; "Ξεμπροστιάσετε ποιον"; Δεύτερον, για ηρεμήστε λιγάκι. Διότι αν ψάχνετε ξεμπροστιάσετε και υποθέσουμε τα βρείτε μετά κάνετε τι; Αφήστε "ξεμπροστιάσματα", ασχοληθείτε άλλα πράγματα!)

● tha to gyrisw (Καλέ αλίμονο! Κάντε ότι τραβάει η όρεξή σας!)

● φωτο πανο μαρινακης γαμαει μπεο (Λυπάμαι, δεν μπορώ να κάνω κάτι. Δεν μπορώ να μπω ανάμεσα. Έχω και κάποιες αρχές. Αντιλαμβάνεστε…)

● σλοου δε εγκς (Και σλόουλι δε ματς όιλ, μη σας πω…)

27 σχόλια:

  1. Αχαχαχα! Τελικά τα "κλειδιά" έχουν πλάκα! Καλό τριήμερο Αθηνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν έχουν στ' αλήθεια;
      Καλό τριήμερο Εύα και σε εσένα και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  2. χαχαχαχα!
    καλοοοοοοο!
    οι δικες μου λεξεις κλειδια για το δικο μου μπλοκ ειναι βρουβες μπροστα στις δικες σας!
    ειδικα η κατσικα της Μερκελ ειναι ολα τα λεφτα. χαχαχαχα
    χαμογελαστη καλημερα λοιπον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ναι. να ζητάει μια κότα στρουμπουλή, μια κάτασπρη πουλάδα, να το δεχτώ ότι θα οδηγηθεί εδώ! Τόσα κοτόπουλα έχω στη φωτογραφία του βλογ! Αλλά κατσίκα; Και ειδικά της Μέρκελ;
      Καλό απόγευμα Κική μου!

      Διαγραφή
  3. Μωρέ δε θα τονε επετύχω πουθενα αυτό τον πουστη που θελει να με φαει στα κάρβουνα; Θα του πω ποσα απίδια βάνει ο σάκος!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μαρή, μη σου φύγει κανένας πόντος από το καλσόν...

      Διαγραφή
  4. Αθηνούμπαααααααα, ούτε εσύ, ούτε οι λέξεις-κλειδιά σου παίζεστε!
    καλημερούδια και φιλούμπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ίμαιθα του απέχτου εδό παίρα μάισα!
      Φηληά και καλό απώγεβμα!

      Διαγραφή
  5. Εγώ κυριΑΑΘΗΝΑΜΟΥ, εχω ενα ανορθόγραφο κοινό. Ερχεται ανάρτηση την τρίτη με το καλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θέλεις να πεις ότι βάζουν αυτές τις λέξεις-φράσεις
    και οδηγούνται στο δικό σου ιστολόγιο;
    Πάω να ψάξω η αδαής και το δικό μου,
    καταλαβαίνω τι γέλιο έχω να ρίξω!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς! Έχει πάρα πολύ πλάκα! Και κάθε τόσο ανανεώνονται! Να ψάξεις! Δεν θα πιστεύεις στα μάτια σου!
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  7. αχαχαχα! Πάω άμεσα να ψαχτώ η άσχετη!
    Φιλιά!
    Και καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πήγαινε και ψάξου και μετά άμα βρεις τίποτα παράξενες κάνε σχετική ανάρτηση να παραξενευτούμε όλοι μαζί!
      Καλό τριήμερο και σε εσένα!

      Διαγραφή
  8. Μα καλά εδώ ήρθε να βρει ο άλλος τον ωροσκόπο του;
    Κι όμως, κατατοπιστικότατες οι οδηγίες σου, δε μπορώ να πω.
    Στα σημπτώματα παρατεταμένης αγαμίας, τη μαρίνα στα κάρβουνα και τη συνταγή χελωνόσουπας, νίπτω τας χείρας μου! Μα τι αναζητήσεις που έχει ο κόσμος...
    Φιλί Αθηνά μου, καλό τριήμερο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ μπισκότο μου, ποτέ δεν ξέρεις που μπορεί να κρύβεται ένας ωροσκόπος!
      Πάντως αυτό που μου έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση είναι το πώς κάποιος που ζήταγε "φωτο πανο μαρινακης γαμαει μπεο", οδηγήθηκε τελικώς εδώ πέρα μέσα!
      Καλό τριήμερο Λυριέλ μου!

      Διαγραφή
  9. Χαχα....εντάξει τρέχω να βρω τον ωροσκόπο μου πριν προχωρήσει κι άλλο και τον χάσω!!
    Εν τω μεταξύ....αβέλω μπακαλούμω (???)
    Φιλιά και καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, δεν το συζητώ... Για τα καλιαρντά φταίει ξεκάθαρα η Μαρίνα Ζέας που τα χρησιμοποιεί στην "Τεκνοσκριβού" της (όποτε γράφει)!
      Ναι, λοιπόν, το αβέλω μπακαλούμω σημαίνει "παρακαλώ". Μου το είπε η Καθηγήτρια Ζέας τώρα δα που την πήρα τηλέφωνο μια που την θυμήθηκα!
      Καλό τριήμερο και ασπασμούς!

      Διαγραφή
  10. χελωνόσουπα συνταγή, μακης ψωμιάδης βιογραφικό κα φωτο πανο μαρινάκης γαμαει μπεο είναι τα χάηλαητ νομίζω!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που είσαι κορίτσι μου; Που χάθηκες Λεύκη Φλου; Πόσο χαίρομαι που πέρασες! Άι μις γιου βρε παιδί μου!

      Ναι, αυτό με τον "μπέο" με εντυπωσίασε κι εμένα!
      Καλό μήνα Λέυκη μου!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
    2. Αη αμ μπαχ πλέον, δε θα ξαναλείψω τόσο, το υπόσχομαι!

      Διαγραφή
    3. Ολ ράιτ δεν! Σι γιου αράουντ!

      Διαγραφή
  11. Χαχαχα. Δε θέλω καν να φανταστώ πόσοι σχιζοφρενείς έχουν μπει στα blogs μας έτσι. :p
    Φιλάκια Αθηνά μου και καλό τριήμερο. :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, καλύτερα να μην φανταστούμε, διότι θα είναι μάλλον τρομακτικό!

      Επίσης! Ήδη το τριήμερο είναι σε εξέλιξη και είναι όσο τεμπέλικο θα ήθελα!
      Κις!

      Διαγραφή
  12. αβέλω μπακαλούμω = παρακαλω (αβελω=θελω + μπακαλουμω= παρακληση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Με προμήθευσε η συνεργάτιδα του βλογ Μαρίνα Ζέας με το λεξικό καλιαρντών του αείμνηστου Ηλία Πετρόπουλου! Δεν έχω παράπονο, με σκέφτεται το Μαρινάκι!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...