Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2014

Ατάκτως ειρημένα S02E07...



Συνελήφθη στο Μεξικό ο Χουακίν Γκουσμάν Λοέρ, ο οποίος εκτός από αφεντικό στο καρτέλ της Σιναλόα, είναι και ο πλέον καταζητούμενος έμπορος ναρκωτικών του κόσμου. Εμείς εδώ, ακόμη κυνηγάμε τους φοροφυγάδες.

Έξι αφίσες με στίχους από επτά ποιήματα Ελλήνων ποιητών, άρχισαν να κυκλοφορούν στο λονδρέζικο μετρό, στο πλαίσιο της εκδήλωσης "Greek Poems on the Underground". Οι επιβάτες θα έχουν τη δυνατότητα να διαβάζουν τους στίχους στα αγγλικά, μέχρι τις αρχές Απριλίου. Η πρώτη νίκη του Κλούνεϊ. Θα ακολουθήσουν τα Μάρμαρα. 

Δεν περνάει κι από το Άργος κανένα τρένο, να διαβάσουμε τίποτα να ξεχαστούμε… 

Μίνγουάιλ, η συννυφάδα μου θέλει, λέει, να ζητήσει από τον Κλούνεϊ να πει στην γειτόνισσά της τη Χρίσταινα να της επιστρέψει επιτέλους τη στιρέλα.

Την διεξαγωγή μίας Συνόδου Κορυφής της Ε.Ε. στην Ελλάδα, κίνηση που θα ισοδυναμεί με πολιτική στήριξη προς τον Αντώνη Σαμαρά ενόψει Ευρωεκλογών, προετοιμάζει η ευρωπαϊκή κεντροδεξιά σε Βρυξέλλες και Βερολίνο, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας ΤΟ ΒΗΜΑ. Θα πρότεινα να την κάνουμε μέσα στο Πάσχα, για να δουν όλα τα έθιμά μας οι Ευρωπαίοι. 

Άσχετο: Ο ΓΑΠ συνεχίζει να είναι εδώ; 

Καλή εβδομάδα!

24 σχόλια:

  1. Κανει τις εμφανισεις του που κ που κ ο γαπ.
    Εχει δικιο η συνυφαδα σου. Κριμα να μν θυμαμαι αν θελω να μου επιστρεψει τπτ κανεις. Τα 5 χρονια που μου πηρε ο χ. μετρανε; Να του το πω να τα ζητησει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, για τα πέντε χρόνια πρέπει να απευθυνθούμε στην Calypso Larah να κάνει ένα αντίστοιχο βίδεο, όπως αυτό με τον Βαγγέλη και να του το αφιερώσουμε. Άλλη λύση στο θέμα δεν βλέπω!

      Διαγραφή
  2. O ΓΑΠ είναι εδώ έτοιμος να διεκδικήσει ξανά την σωτηρία της χώρας. Τρέμετε λαμόγια. Εκτός κι αν έχετε ΜΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, τελικά είναι εδώ κι από ότι έμαθα στου Εφήμερον πουλάει και την βίλα Μινέικο!

      Διαγραφή
    2. Ναι, αλλα... δεν ειναι επιπλωμενη, φτου!
      Ισως να φοβουνται οτι οι τιμες θα πεσουν ακομα πιο πολυ, και πηραν την αποφαση να σκοτωσουν το ακινητο...

      Διαγραφή
    3. Μα ναι κι εμένα το θέμα μου είναι η έλλειψη επίπλων! Αλλιώς μου τρέχουν από τα μπατζάκια κι έλεγα να την αγόραζα! Αλλά όχι. Είπαμε ότι έχει εσωτερικές σκάλες!

      Διαγραφή
  3. Α, και καλημέρα και καλή βδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολη την παρεα!
    να περνατε ομορφα! φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ να είσαι πάντα καλά καλό μου!
      καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  5. Ευτυχως του λόγου μου οσο είμουνα στην Αθήνα πρόλαβα και διάβασα τα τρόλει!!!!!!!!!!
    Μαρή Αρτίστα ασχετο βρεχει εκεί πέρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι, γιατί εσύ ότι πέφτει στα χέρια σου το διαβάζεις και δεν μπορούσαν να μείνουν τα τρόλει αδιάβαστα.
      Χθες, που έκανες την ερώτηση έβρεχε, σήμερα είχαμε λιακάδα.
      Ελπίζω να σε κάλυψα.

      Διαγραφή
  6. Εγώ ευτυχώς, κρατάω σημειώσεις, dear George....
    http://1.bp.blogspot.com/-pcqoQYrpJao/UCKIyLw3kuI/AAAAAAAADGo/jmfaOywuT_A/s1600/post+it.jpg
    Αλλά και σένα Γιώργο, γραμμένο σ' έχω...
    http://fundaygr.files.wordpress.com/2012/03/shitter.jpg?w=604

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχου! Που μπορώ άραγε να παραγγείλω τέτοιο χαρτί υγείας; Αλλά με ονόματα της επιλογής μου θα ήθελα!

      Διαγραφή
  7. Αυτό με τον ΓΑΠ πάλι πώς σου ήρθε; Βάλε κι εσύ ένα silver alert να τελειώνεις!
    Καλή εβδομάδα κατά τ' άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που διάβασα τις μισές εφημερίδες, είχα ελλιπή ενημέρωση και όσο να πεις ανησύχησα!
      Καλό βράδυ Άιρις!

      Διαγραφή
  8. Νομίζω πως θα πω του Τζώρτζ να μου φέρει την εσπρεσιέρα που τόσο θέλω.... νομίζω... ηρθεν η ώρα του !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι, νομίζω πως πρέπει. Έλεος κάπου με αυτά που δεν μας επιστρέφουν.
      Και επιτέλους ας πει κάποιος στον γιο μου να μου επιστρέψει το usb που του δάνεισα! Ο κ. Μήτσος, ο Κλούνεϊ, ο Ντάνι ντε Βίτο, δεν με ενδιαφέρει ποιος θα είναι, αρκεί κάποιος να του το πει!

      Διαγραφή
  9. Αθηνά πάντως έχω γυρίσει πόσους σταθμούς από χθες και ποίημα δεν είδα. ..που τα καταχνιά σαν ΓΆΜΩΤΟ. ..αν τα εντοπίσω θα τα ανεβάσω
    Βάσω. ..αλλά ως τώρα παίζουμε κρυφτούν. ..γάμο τους Άγγλους μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά μη βιάζεσαι, θα τα δεις κάποια στιγμή! Νομίζω προχθές το ξεκίνησαν...
      Άντε, κι όταν τα δεις, ανέβασε στο βλογ σου φωτογραφίες!

      Προς το παρόν εδώ:
      http://www.poetrysociety.org.uk/content/education/potu/

      και εδώ:
      http://www.poetrysociety.org.uk/shop/product/533/

      Γούδνάιτ!

      Διαγραφή
  10. Να δουν όλα τα έθιμά μας οι Ευρωπαίοι?...γιατί?...για να τους μπαίνουν ιδέες?
    Εδώ μας ψήνουν για πλάκα...θες να μας σουβλίζουν πρώτα?...
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ, τώρα που το λες, μάλλον έχεις δίκιο! Ίσως θα έπρεπε να αναθεωρήσω!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  11. Αχ ναι, αυτό το πρώτο με τον έμπορο ναρκωτικών, το άκουσα μέχρι κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Έχουμε διεθνείς ειδήσεις καμιά φορά! Χο χο!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.