Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου 2014

Τις δύο τελευταίες...

...ημέρες, είχα πιάσει την κουβέντα με την αγαπητή μου balanced girl...not, με αφορμή μία πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση που είχε κάνει.
Εκεί που συνδιαλεγόμασταν, χρειάστηκε – για τις ανάγκες του σχολίου που έκανα - να της αφήσω ένα βίδεο που έχει φτιάξει η Calypso Larah και το οποίο αναφέρεται σε κάποιον Βαγγέλη.
Έλεγα, λοιπόν, στην balanced girl...not, πως ψάχνω απεγνωσμένα να βρω κάποιον Βαγγέλη, να διαφωνήσω μαζί του και να του το στείλω! Αλλά εις μάτην.
Φυσικά, θα μου πείτε, υπάρχει πάντα ο Ευάγγελος Βενιζέλος, αλλά δεν του το χαλαλίζω το βίδεο.
Και τότε η balanced girl...not μου είπε το εξής πάρα πολύ σωστό: "Η γνώση πρέπει να διαχέεται..."!
Και ως εκ τούτου, αποφάσισα να αναρτήσω το βίδεο της Calypso Larah, διότι όλο και κάποιοι από εσάς μπορεί να τα έχετε μαζεμένα σε κάποιον Βαγγέλη και να θέλετε να του το αφιερώσετε (σ.σ. παρακαλώ όπως εξαιρεθεί ο συνεργάτης του παρόντος ιστολογίου mitsopd, που τυγχάνει να ακούει στο όνομα Βαγγέλης)!
Δικό σας…


Μινγουάιλ, το στεφάνι μου περίμενε την σημερινή μέρα, λέγε με και Τσικνοπέμπτη, με τέτοια λαχτάρα λες και τις υπόλοιπες 365 τον τάϊζα βρούβες...

38 σχόλια:

  1. Τι κρίμα να κυκλοφορεί μόνο σε Βαγγέλης...σε Νίκος δεν έχει τίποτα??...ας είναι και μικρότερο νούμερο...έτσι κι αλλιώς ο ίδιος είναι μεγάλο νούμερο...χαχα!!
    Καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα κάνω ρικουέστ στην Calypso Larah για να βγάλει και σε άλλα ονόματα! Για να έχουμε δια παν ενδεχόμενο!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Δεν βαριέσαι... Σπίτι καθίσαμε και επειδή είμαι και ανάποδη γυναίκα, αντί για παϊδάκια έψησα κέικ κανέλας!

      Διαγραφή
  3. Μωρέ ταμάμ τώρα που το χρειαζόμουνα το βίντεο!!!! Το παιρνω και το στελνω αφιέρωμα στο πιτς φιτίλι ξερεις που!!!!!!!!!!Ονόματα δε λέω οικογένιες δε θίγω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχα σκληρή και επιθετική! Έτσι μου αρέσει! Καλημέρα!!!
    Καλό τσίκνισμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε πάνω-κάτω τα ίδια γούστα, λοιπόν!
      Καλημέρα Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  5. Φανταζομαι η μονη που μπορει να χρησιμοποιησει το βιδεο για το συνεργατη του ιστολογιου εισαι εσυ, αν σου πει τπτ για τις βρουβες που τον ταιζεις ολες τις ημερες πλην της σημερινης :p
    Καλο τσικνισμα!
    ...κι ευχαριστω για την αναφορα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, δεν παίζει! Εδώ δεν του το λέω και κάνει ένα κόμικ στη χάση και στη φέξη, που να τον βρίσω κιόλας... Θα παραιτηθεί!
      Εγώ ευχαριστώ, διότι εσύ ήσουν που μου έδωσες την ιδέα!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  6. :)
    αχ αυτος ο Βαγγελης. χαχα
    βαλε αγγελια στο ιντερνετ!
    που ξερεις, μπορει να βρεθει κανενας.
    χαχαχα

    φιλακια πολλα φιλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δεν θα ήταν άσχημα: Π.χ. "Ζητείται Βαγγέλης, με σκοπό το βρίσιμο. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητος"!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  7. Εγώ το κατανοώ το στεφάνι. Κανονικά θα έπρεπε να είναι κάθε μέρα Τσικνοπέμπτη.

    Φιλάκια πολλά Αθηνά μου, :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλύτερα να καθιερώσουμε τον τσικνοχρόνο ή καλύτερα τον τσικνοαιώνα να ξεμπερδεύουμε!

      Πρόεδρας ΑΠΙ

      Διαγραφή
    2. @Κ. †
      Τείνω να συμφωνήσω, διότι πετάς δυο μπριζολάκια στη ψηστιέρα και καθάρισες! Ούτε "τι να μαγειρέψω σήμερα;", ούτε "αχ δεν μου πέτυχε το αβγολέμονο" ή "δεν έδεσε η σάλτσα"!
      Κίζιζ μάι δίαρ!

      Διαγραφή
    3. @Πρόεδρας ΑΠΙ
      Ναι και ειδικά η Τσικνοπέμπτη να είναι αργία και θρησκευτική εορτή! Της Αγίας Τσικνοπέμτης της Χοληστερινίστρας!

      Διαγραφή
  8. Εγώ αυτο εχω να σου πω!
    For the night is dark and full of terrors!

    http://www.youtube.com/watch?v=_YmVI84iYOQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η νύχτα κατά κανόνα έτσι είναι, ενίοτε όμως γίνεται και τρυφερή!

      Διαγραφή
  9. Καλά Κουμπαρούλα έπεσες μέσα. Έχω μια Βαγγελιώ παλιό νούμερο του μπλόγκινγκ που συστηνόταν ως Άγγελος. Εκεί λοιπόν πάει το βίδεο χαχαχααχαχ. Καλά να περάσεις Αθηνά μου σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι κουμπάρε που έπιασε τόπο το βίδεο της Calypso Larah! Μην πηγαίνει και τζάμπα τέτοια δουλειά!
      Καλά πέρασα. Ξεκίνησα τον δεύτερο κύκλο του House of Cards και μου έκανε μούτρα το στεφάνι μου γιατί πρέπει να δω μια σειρά που δεν έχει ελληνικούς υπότιτλους για να την παρακολουθήσει κι εκείνος! Λες και φταίω εγώ! Αλλά τι να πεις; Άνδρες...

      Διαγραφή
  10. Βαγγέλης? δεν συνδιαλασσόμεθα με τέτοια ονοματα. Δεν ειναι της τάξεώς μας ! Τώρα γνωρίσαμε τον συνεργάτη αλλα τον λεμε μιτσόπ οπότε δεν πιάνεται.

    Καλή Τσικνή λοιπόν !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς Βαγγέλη; Ζαμέ! Και τον συνεργάτη "μαρή κωλκάνα" τον προσφωνώ, για να καταλάβεις!
      Καλή ήταν. Ήσυχη. Χωρίς δουλειά!

      Διαγραφή
  11. η πιο χορταστική φράση εβερ για τους Βαγγέλιδες και τις Βαγγέλενες τις ζωής μας!
    αχ Μήτσο της Αθηνούμπας μου τι τραβάς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι εξαιρετικό το βίδεο!
      Κι εσύ τέκνον Βρούτε; Κι εσύ με το μέρος του κ. Μήτσου είσαι;
      Αλλά δεν πειράζει! Θα έλθει η μέρα που θα δικαιωθώ!!!

      Διαγραφή
  12. και λίγα λέει το βίδεο!!!!πρέπει να φτιάξουμε βίδεο με περισσότερα μπινελίκια....να διευκρινήσω ότι όταν λέω μπινελίκια δεν εννοώ τα ορεκτικά,εννοώ ύβρεις!!!!

    άι σιχτίρ συγχίστηκα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με περισσότερα ονόματα! Και μπινελίκια όπως "καρακαηδόνα", "γυψοσανίδα" κ.λπ. κ.λπ.!

      Διαγραφή
  13. Βαγγέληηηη! Θυμήθηκα τον Χρόνη Εξαρχάκο στο Μαι ελληνίδα στο χαρέμι!!!
    Άνοιγε πόρτες! Τι ; Δε λέμε τον ίδιο;
    Τι κρίμα!
    Θα ήθελα να το στείλω κάπου κι εγώ πάντως το βίδεο...αλλά νομίζω ότι δεν καταλαβαίνουν εκεί που θέλουμε να το στείλουμε!

    Καλή νύχτα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαι=μια όταν με πιανουν τα δυσλεξικά μου!

      Διαγραφή
    2. Προφανώς δεν λέμε τον ίδιο! Εκείνος ήταν άκακος και συμπαθής Βαγγέλης!
      Δεν πειράζει, στείλε εσύ το βίδεο κι ότι καταλάβουν!

      Μην ανησυχείς. Δεν είναι δυσλεξία.Ο δαίμων του τυπογραφείου είναι, που λέγαμε παλιά. Τώρα μάλλον αποκαλείται ο δαίμων του πληκτρολογίου!

      Καλημέρα!

      Διαγραφή
    3. Αυτή ειναι η κομπλικέ σκέψη, που εμεις λέμε άλλα κι αυτοι δεν θα καταλάβουν? Αυτό θυμήθηκα που έγραψες και δεν ήξερα τι θα πει... Τώρα μου το εξήγησε η airis. Mέσω του γραπτού της.

      Διαγραφή
    4. Ναι Ζουζούνα μου! Αυτό πρέπει να είναι!

      Διαγραφή
  14. Εγώ ένα γκομενάκι Βαγγέλη είχα προ πενταετίας, έκτακτο ήταν, μη φανταστείς πολλά πολλά, απ αυτά τα φακμπάντις ήτο αλλά εξαίρετο παιδί, γλυκύτατο!

    ΥΓ. Η Calypso Larah είναι απλά μια υπέρλαμπρη θεότης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι, τίποτα! 53 χρόνια τώρα ένας Βαγγέλης δεν αξιώθηκα να μου κάτσει!

      ΥΓ. Είμαι φαν της Calypso Larah!

      Διαγραφή
    2. Ναι παιδί μου που σου λέω! Μόνο σε παρακαλώ να μείνει μεταξύ μας! Γιατί, τι θα πει κι ο κόσμος;

      Διαγραφή
  15. Α ταμάμ! Έχω κι εγώ Βαγγέλη, είναι ο γαμπρός μου θα του το ρίξω μία χαχαχα!
    Τέλειο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, πάρα πολύ ωραία! Χαίρομαι που θα πιάσει τόπο!
      Φιλί!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.