Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου 2014

Ατάκτως ειρημένα S02E06...



Θερμός υποστηρικτής των χωρών που διεκδικούν την επιστροφή έργων τέχνης στις πατρίδες του φαίνεται ότι είναι ο Τζόρτζ Κλούνεϊ. Αφού τάχθηκε υπέρ της επιστροφής των γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα, ο ηθοποιός έφερε στην επικαιρότητα ένα παλιό αίτημα της Ιταλίας για την επιστροφή της Μόνα Λίζα. Αν είχε χιούμορ, θα ζητούσε να επιστραφούν στην Ελλάδα και οι καταθέσεις από την Ελβετία. 

Λυσσάξανε τις προάλλες όλοι που ήταν του Αγίου Βαλεντίνου. Σήμερα που είναι του οσίου Θεοστήρικτου (βοήθειά μας) τσιμουδιά… 

Το ένα τέταρτο των Αμερικανών αγνοεί ότι η Γη γυρίζει γύρω από τον Ήλιο και περισσότεροι από τους μισούς δεν ξέρουν ότι ο άνθρωπος κατάγεται από τον πίθηκο, σύμφωνα με μια έρευνα που διενεργήθηκε με πρωτοβουλία του Εθνικού Ιδρύματος Επιστημών. Ενώ εμείς που τα ξέρουμε αυτά τα έχουμε καταφέρει καλύτερα. 

Ορισμένοι άνθρωποι γύρω μου τρώνε τρελά κολλήματα, πράγμα το οποίο ουδόλως κατανοώ. Και δεν φτάνει μόνο αυτό, αλλά τρώνε και μπάμιες, που ούτε αυτό το καταλαβαίνω… 

Έψαχνα ένα συνώνυμο της λέξης "κλαυσίγελως" - είχε κολλήσει το μυαλό μου - και ρώτησα τον γιο μου μήπως ήξερε κάποιο. Και μου είπε "λυγμλόλ". Πήγαινα γυρεύοντας… 

Καλή εβδομάδα!

45 σχόλια:

  1. μην μιλάτε για μπάμπιες βραδιάτικα...κάνω περίεργους συνειρμούς......

    φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί δεν λέμε και ονόματα να αποκτήσει ενδιαφέρον η ανάρτηση;

      Διαγραφή
    2. Μπάμιες; Ζαμέ των ζαμών.

      Α, αν επιστρέψουν τα μάρμαρα να τα φέρει ο Κλούνης αυτοπροσώπως που έχω να του πω κάτι μυστικά...

      Διαγραφή
    3. @Delirium Tremens
      Εντάξει αγόρι μου. Έκλεισε. Θα πάρεις εσύ τον Κλούνη κι εγώ θα πάρω τον καφέ του!

      Διαγραφή
  2. Μαρή Αρτίστα βαλε και σε μένα μια μασκα!!!!!!!! Ν αποκρέψω και του λογου μου. Οχι μόνο στις πουλάδες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποιος τις τρωει τις μπάμιες ρε πουστη μου και τις παράγουν ακομα;;Πφφφφ!!

    Εμεις Αθηνα ειμαστε τοσο μπροστά που όχι μόνο ξερουμε οτι ο ανθρωπος κατάγεται από τον πίθηκο,αλλά τους βγάζουμε και πρωθυπουργούς!!!Εκεί να δεις προοδος να πουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο κ. Μήτσος τις τρώει. Μπλιάχ! Ναι ξέρω, είναι αιτία διαζυγίου, αλλά πού να τρέχω τώρα μέσα στο χειμώνα...

      Είναι προφανές ότι είμαστε πολύ μπροστά ως λαός!

      Διαγραφή
  4. καλη εβδομαδα αγαπημενη μου Αθηνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. λυγμλόλ? μου έφτιαξε την μέρα, φιλιά αγαπητό ανεκπλήρωτο (και μήπως να ζητήσω από τον Κλούνει να μεσολαβήσει για την περίπτωσή μας; - εδώ πάει ο κλαυσίγελος νες πα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην δική μας περίπτωση νομίζω ότι ταιριάζει το R.I.P.!

      Διαγραφή
  6. Λυγμλολ; Ουάου! Δεν το ήξερα, να το πούμε στον Μπαμπινιώτη!!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω θα κάνει τρελή χαρά ο Μπαμπινιώτης!
      Καλημέρα Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  7. Αυτό με τις μπάμιες ούτε γω το καταλαβαίνω. Ειλικρινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να φανταστείς ότι με λένε και ιδιότροπη. Αν είναι δυνατόν!

      Διαγραφή
    2. Είναι για προχωρημένους λύτες αυτά, γι αυτό δεν τα καταλαβαίνετε ;)
      Μια χαρά είναι η μπάμιες, να έρθετε να σας κάνω το τραπέζι μια μέρα με κάτι μπάμιες αμερικάνικες που όμοιές τους δεν έχετε ξαναδεί. Μετά απ αυτό, δε θα ξαναπείτε μπάμια για το μικρό πουλί. Και τώρα που είπες για τους αμερικάνους, είναι αλήθεια πως στην Ελλάδα λέγανε ότι πέθανε ο Morgan Freeman; (άσχετο λίγο αλλά επέμενε κι όλας η φιλενάδα μου, ναι καλέ σου λέω, πέθανε σίγουρα. Μα έχει και σειρά στην τηλεόραση της λέω, όχι λέει, το είπανε εδώ)

      Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
    3. @Lyriel B
      Ναι, δεν φτάνει που θα είναι μπάμιες, να είναι και τεράστιες! Όχι, ευχαριστώ! Να μην μας φτιάξεις μπάμιες. Να μας φτιάξεις μπισκότα!
      Ο Μόργαν Φρίμαν ζει! Τουλάχιστον στο Άργος δεν έχουμε ακούσει τίποτα τέτοιο!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  8. λυγμλολ!!! ο γιόκας σου είναι μορφή τελικά. Έχει βέβαια από που να μοιάσει χαχα. Καλέ τι έχετε με τις μπάμιες (εσύ και το κουμούνι ο Ρασ), μια χαρά φαγητό είναι. Καλή βδομάδα κουμπαρούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι, καλό είναι το παιδί μου! Μοιάζει και στη μαμά του και στον Κιάνου Ριβς, αλλά στο πιο ωραίο!
      Και εδώ να σημειώσω ότι ο Ρας δεν είναι κομμούνι (από όσα ο ίδιος διατείνεται φυσικά)!
      Και επίσης να πω ότι οι μπάμιες είναι μπλιάχ!
      Σε ασπάζομαι κουμπάρε!

      Διαγραφή
    2. Γατί, σ αρέσουν οι μπάμιες; Με πληγώνεις κατάστηθα...

      Διαγραφή
    3. @Delirium Tremens
      Tremens ἄφες αὐτόν· οὐ γάρ οἴδε τί ποιεί! Η νεότης δεν γνωρίζει φόβο!

      Διαγραφή
  9. διαβάζοντας τα όσα έγραψες, Αθηνούμπα μου, ένας λυγμόλ μου ήρθε αυθορμήτως!
    καλέ τι έχουν οι μπάμιες -ειδικώς και ουχί γενικώς-; με κοτοπουλάκι θαύμα λαδιά κάνουνε...
    καλή εβδομάς λατρευτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, εγώ το λυγμλόλ το παθαίνω κάθε φορά που διαβάζω δηλώσεις πολιτικών! Ειδικά τώρα ενόψει των επικείμενων εκλογών, μου συμβαίνει το λιγότερο 20 φορές ημερησίως!
      Οι μπάμιες είναι αηδία! Δια τούτο, εάν τις κάνω με κοτόπουλο, ξεχωρίζω για εμένα μόνο το πτηνό! Αν τις κάνω σκέτες, απευθύνομαι στο πλησιέστερο ζυθεστιατόριον!
      Καλημερούδια!

      Διαγραφή
  10. Υπάρχουν άνθρωποι που τρώνε ακόμα μπάμιες;
    Ξέρεις πόσο έχουν ; όσο ένα κιλό μοσχάρι !!!
    :-)
    Αυτό το 'λυγμόλ' το συνταγογραφεί Αθηνά μου ο γιατρός
    ή να συνεχίσω με το δικό μου που σε στέλνει κατευθείαν
    στον υπερπέραν;

    Άντε κοριτσάκι μου... βοήθειά μας και σήμερα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όμως υπάρχουν! Ο κ. Μήτσος (το στεφάνι μου) για παράδειγμα! Ευτυχώς δεν τις ζητάει συχνά!
      Να συνεχίσεις με το δικό σου! Εμείς ξέρουμε καλύτερα από τους γιατρούς τι χρειάζεται ο οργανισμός μας!
      Ναι, μεγάλη η χάρη του!

      Διαγραφή
  11. Δηλαδη εγω που τρωω μπαμιες ειναι λογικο να τρωω και κολληματα..; (Που τα τωω κιολας), Συνεπαγεται το ενα το αλλο ή αποτελει τυχαιο γεγονος;
    Ειναι για λυγμλολ τωρα αυτο ή οχι..;!;!;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, το να τρως κολλήματα ίσως να μην είναι και τόσο σοβαρό. Το να τρως μπάμιες όμως είναι μόνο για λυγμ! Τουλάχιστον όταν τις κοιτάω, αυτό παθαίνω. ένα λυγμ! Και ένα μπλιάχ, βεβαίως!

      Διαγραφή
  12. Αυτό μ ετις μπάμιες ούτε κι εγώ το κατάλαβε ποτέ μου -αν και μυρίζουν ωραία! Δόλωμα θα'ναι!
    Αλλά όπως είπε κι ο φωστήρας σου ... λυγμλόλ !!! Έλιωσα! Η καλύτερη στήλη ever!
    καλή εβδομάδα είπα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι καλέ, μην άγχεστε, είπατε καλή εβδομάδα!
      Μην ξεγελιέσαι Άιρις!
      Δεν είναι οι μπάμιες που μυρίζουν ωραία, αλλά τα μυρωδικά που τους βάζουμε (σκορδάκι, μαϊντανοί και τέτοια...)!

      Διαγραφή
  13. Λυγμλόλ...κατοχυρώνεται και να δώσεις την επιταγή που θα ξεχάσω να επισυνάψω στο τέλος του σχολίου στον γιό σου!
    Ο Κλούνεϊ μπορεί επίσης να ζητήσει να μας επιστραφεί η Ελλάδα και να καταργηθεί το φάγωμα της μπάμιας...μπάμια είπα και θυμήθηκα τον Σαμαρά...έκανε μακριούς σταυρούς μου είπαν το πρωί και προσπαθεί να κοροϊδέψει λόγω εκλογών και τους συνταξιούχους που θα τους την ανεβάσει (την πίεση προφανώς, άσχετο αν λέει άλλα) και τους φανατικούς...βοήθειά μας...
    Α οι αμερικάνοι νομίζουν πως ο ήλιος βγαίνει από τα μάτια τους και πως μόνο αυτοί δικαιούνται στον ήλιο μοίρα...τι τους νοιάζουν τα υπόλοιπα?
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε με γιατί έχω και μια αγωνία αν έφτασε η προσευχή-Σαμαρά στον Θεό!
      Αλλά τώρα εσύ γιατί θυμήθηκες τον πρωθυπουργό διαβάζοντας για την μπάμια; Μάλλον θα είχε κάνει τίποτα δηλώσεις η Άννα Βίσση για το μέγεθος του Σαμαρά!

      Ο γιος μου ευχαριστεί για την καλή σου πρόθεση και λέει ότι δεν πειράζει που ξέχασες να την επισυνάψεις!

      Διαγραφή
  14. αλοχα!!! τωρα επανηλθα στα ιστολογικα και ειδα πως μετακομισατε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το μου!
      Χαίρομαι που μας βρήκες και πάλι!
      Ναι, μετακομίσαμε, γιατί εδώ είχε περισσότερο χώρο για τα πουλερικά που έχουμε στο βλογ!
      Αλόχα, λοιπόν και καλή επανεκκίνηση!

      Διαγραφή
  15. Μπάμπιες δεν είναι αυτό που τρώνε κάποιες σάπιες κυρίες από τους άντρες τους (που ούτε αυτοί ούτε αυτές τους θέλουν) μια με δυο φορές το χρόνο;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι παιδί μου!
      Μπάμιες είναι εκείνα τα κάπως λεπτά, πράσινα, κυλινδρικά με ακμές, με χνούδι που τσιμπάει, που έχουν μέσα κάτι μπεζ σποράκια και αν δεν τα περάσεις από το ξύδι κάνουν σάλια όταν τα μαγειρεύεις! Με μία λέξη είναι τα μπλιάχ!
      Αυτό που λες εσύ, μπορεί να είναι μπλιάχ, αλλά δεν είναι πράσινο και δεν μαγειρεύεται!
      Νομίζω σε κάλυψα!

      Διαγραφή
  16. Μετά το λιγμλόλ, αρχίζω να ελπίζω πως θα μου λυθούν κάποιες χρόνιες απορίες για την μετάφραση κόμικς επιφωνημάτων. Δεν ρωτάς το παιδί και για τα κάτωθι..
    http://goodcomics.comicbookresources.com/wp-content/uploads/2008/10/mailcall7.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του τα έδειξα και με έβρισε! Όπως καταλαβαίνεις, δεν έχει νόημα να επιμείνω!

      Διαγραφή
  17. Χα-χα-χα!
    "λυγμλολ"
    Κανε copyright για τη λεξη σε παρακαλω, κατι τετοια δεν περνανε ετσι απλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δεν λέω... Καλό είναι, αλλά δεν τον ρώτησα εάν το σκέφτηκε μόνος του ή το έχει ακούσει στους κύκλους που κυκλοφορεί!
      Όταν έλθει επίσκεψη θα τον ρωτήσω και εάν είναι δικό του, θα πάρουμε τα δέοντα μέτρα!
      Μέχρι τότε, φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Stefanos and the media: ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΑΝΤ1 http://stefanosmedia.blogspot.com/2014/02/1.html?spref=tw

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ότι προαιρείσθε...