Δευτέρα, 10 Φεβρουαρίου 2014

Ατάκτως ειρημένα S02E05...



Αύξηση φορολογίας 8%-10% σε όλα τα προϊόντα με υψηλά λιπαρά ζήτησε η τρόικα από την κυβέρνηση. Στην περίπτωση που σκοπεύουν να επεκτείνουν αυτόν τον φόρο και στους ανθρώπους, να με ενημερώσουν εγκαίρως να πάω να παραδοθώ από τώρα. 


Eurostat: "Εικασίες τα περί ελληνικού πλεονάσματος". Εν πάση περιπτώσει, ας αποφασίσουν επιτέλους, διότι δεν μπορώ να ζω με την αγωνία αν θα πάρω τα 60€ που μου αναλογούν από το πρωτογενές πλεόνασμα. 

Ο Άγγελος Φιλιππίδης περιγράφει, μεταξύ άλλων, στο δικό του ημερολόγιο φυλακής: "Το φαγητό ήταν καθημερινά ρύζι και φασόλια, ενώ για το πρωινό υπήρχε το παραδοσιακό τσάι. Έτσι επέστρεψα κατά 8 κιλά αδυνατισμένος και καταβεβλημένος, φυσικά, από την κακή διατροφή και την έλλειψη του ύπνου". Ωραία! Τέρμα οι δίαιτες! Η λύση είναι η κράτηση στις Τουρκικές φυλακές! 

Επιμήκυνση της αποπληρωμής των υφιστάμενων δανείων στα 50 χρόνια προβλέπει το σχέδιο Σόιμπλε για την Ελλάδα. Αυτά τα δάνεια είναι σαν το γάλα ΝΟΥΝΟΥ. Θα μεγαλώσουν γενιές και γενιές. 

Η αύξηση των διοδίων, εάν το καλοσκεφτούμε, μπορεί να σημαίνει και ανάπτυξη, διότι αντί να πηγαίνει ο κόσμος στα χωριά του, θα πηγαίνει π.χ. στο Παρίσι που θα του έρχεται φθηνότερα… 

Καλή εβδομάδα!

30 σχόλια:

  1. χαχαχα δεν θα μεγαλώσουν γενιές και γενιές.. θα ΤΑ μεγαλώσουν γενιές και γενιές.. Φυσικά με τα έξοδα των διοδίων Αθήνα - Θεσσαλονίκη, κλείνεις για Σότσι.. και το παίζεις και υπεράνω!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, δεν ξέρω, εγώ θα προτιμήσω να πάω φυλακή στην Τουρκία για να αδυνατίσω!
      Καλημέρα Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  2. Στην Τουρκία, αδερφές μου, στην Τουρκία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω κλείσει ήδη εισιτήριο καθώς και θέση σε διαδήλωση ούτως ώστε να με συλλάβουν!

      Διαγραφή
    2. Αυτό θα πει οργάνωση. Έρχομαι.

      Διαγραφή
  3. καλημερα και καλη εβδομαδα Αθηνα μου! και σε ολο το παρεακι σου φυσικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τουρκικές φυλακές. Δίαιτα/διατροφή και οθωμανικό δίκαιο. Δεν έχω καλύτερο! Καλή βδομάδαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @mahler76
      Ραντεβού, λοιπόν, στις τούρκικες φυλακές κουμπάρε μου!

      Διαγραφή
  5. Είχα και εγώ μια διέξοδο. Πήγαινα στη μαμά μου και μου έδινε κανένα αυγουλάκι και κανένα κοτοπουλάκι.. Τον βγάζαμε τον μήνα. Τώρα με τόα που θα πληρώνω στα διοδια θα παίρνω χρυσά αυγά...

    Ατιμη ανάπτυξη, χωρίζεις οικογενειες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ανησυχείς. Θα τσεκάρουμε την παραγωγή αβγών από τα κοτερά αυτού του βλογ κι άμα είναι αρκετά θα σου στέλνουμε με κούριερ!

      Διαγραφή
  6. Α! Τελικά το να έρθω Αθήνα απομακρύνεται όλο και περισσότερο σαν ιδέα!
    Θα πάω τελικά Παρίσι ε;
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, πλέον πιο εύκολο φαντάζει να βρει κανείς τα Κύθηρα, σε πείσμα του αοιδού που διατείνεται ότι ποτέ δεν θα τα βρούμε, παρά η βόλτα στην Αθήνα...
      Καλημέρα Άιρις!

      Διαγραφή
  7. Φροντίζουν για την διατροφή μας οι άνθρωποι γι' αυτό βάζουν φόρο στα λιπαρά.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμείς αντί να τους ευγνωμονούμε γκρινιάζουμε! Τι αχάριστος λαός που είμεθα!

      Διαγραφή
  8. Χριστέ μου, σπεύδω να ασυνατίσω πριχού φορολογηθώ, έρχομαι στο καράβι για Τουρκία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, εγώ θα πάω με το τραίνο! Οπότε θα βρεθούμε εκεί!

      Διαγραφή
  9. χεχεχεχε όχι που μου θέλετε και λιπαρά! όχι που μου θέλετε και μετακινήσεις! κακομαθημένα, ε, κακομαθημένα!
    δίαρ Αθηνούμπα τέρμα όσα ήξερες! σματςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιιιιιιιιιιιιι, εγώ κακομαθημένη; Καλά. Μπορεί. Αλλά δεν φταίω εγώ! Ο τρόπος που με μεγαλώσανε φταίει!
      Φιλάκι!

      Διαγραφή
  10. Λύσσαξαν οι τροϊκανοί γιατί στα χωριά τους δεν έχουν πιτόγυρα...γυαλίζει ο μάτης τους από την στέρηση και θέλουν να μας τα στερήσουν κι εμάς..
    Σήμερα μου είπαν πως κάποιος της εκκλησίας δε θυμάμαι που ποιος γιατί, είπε πως είναι καταραμένος όποιος τρώει κρέας Τετάρτες και Παρασκευές....δεν άντεξα να μην κάνω τη σύνδεση...γιατί μπορεί αυτό να ευθύνεται για την αύξηση της φορολογίας..το ότι είμαστε καταραμένοι και θα πέσει τρόικα να μας κάψει!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε σου λέω... Μαύρο φίδι που μας έφαγε! Εν τω μεταξύ όλοι εμείς στο σόι μου μέσα είμεθα τρισκατάρατοι σύμφωνα με την πληροφορία που έδωσες περί Τετάρτης και Παρασκευής!
      Κις!

      Διαγραφή
  11. Εμένανε δε με νιάζει για τα διόδια πάω με το λεωφορείο!!!!!!!!!!!! Χα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δανεια νουνου!!! Χαχαχαχα!!! Κλαψ! Σνιφ!
    Πιανει καθε συναισθημα αυτη η φραση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ακόμα και την τάση που έχω τελευταίως να θέλω να χτυπήσω το κεφάλι μου στον τοίχο με όλα αυτά!

      Διαγραφή
  13. Να δεις που τόσο που φτάσαν τα διόδια το Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα το κάνουμε με γαλέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με γαλέρα καλά θα είναι, με γαϊδούρι αν χρειαστεί δεν ξέρω...

      Διαγραφή
  14. Η νέα δίαιτα των σταρ:
    http://www.thesundaytimes.co.uk/sto/multimedia/dynamic/00212/nws09_FATTY_1024_212018k.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ωραία! Να την κάνει η Μαρίνα Ζέας που θεωρεί εαυτόν σταρ. Εγώ μια απλή νοικοκυρά είμαι...

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...