Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου 2014

Ο φίλος μου...

...ο Δημοσθένης, με την ευκαιρία της επίσκεψής του στο σπίτι που κατοικούμε, ήθελε να μας φέρει το κάτι τις του, μέρες που ήταν. 
Πριν, λοιπόν, ξεκινήσει από το σπίτι του, με πήρε τηλέφωνο και διημείφθη μεταξύ μας ο παρακάτω διάλογος: 
-Τι να σου φέρω; 
-Τίποτα, αλλά εάν επιμένεις φέρε κάτι. 
-Να σου πάρω ένα σετ σερβιρίσματος για πάστες; 
-Όχι ευχαριστώ, διότι εμείς τις πάστες τις τρώμε από το κουτί, δεν χάνουμε τον χρόνο μας βάζοντάς τες σε πιατάκια. 
-Να φέρω ένα Panettone; 
-Άσε καλύτερα, διότι πολύ θα συγκινηθεί ο κ. Μήτσος επειδή ο παππούς του στο χωριό Βέρβενα της ορεινής Αρκαδίας με Panettone ήταν μεγαλωμένος. 
-Να σου πάρω ένα καινούργιο modem; 
-Άχρηστο θα πάει, γιατί ο Σαμαράς θα μου παρέχει δωρεάν wi-fi. 
-Καλά θα φέρω κρασί, είπε και σταμάτησε εκεί αυτή η τόσο εποικοδομητική συζήτηση. 
Και, όντως, έφερε κρασί. Αλλά τι κρασί; Όχι όποιο κι όποιο κρασί, αλλά από κτήμα καλό και ονομαστό. 
Ένα Syrah Π.Γ.Ε. Παγγαίου, που οινοποιήθηκε με τη μέθοδο της κλασσικής οινοποίησης ερυθρού κρασιού και ωρίμασε για περισσότερο από 6 μήνες σε γαλλικά δρύινα βαρέλια. 
Ένα κρασί που έχει χρώμα μέτριο ρουμπινί, μύτη μέτριας αρωματικής έντασης με αρώματα φρέσκων κόκκινων φρούτων, δαμάσκηνου, βαρελιού και γλυκών μπαχαρικών. 
Ένα κρασί με στόμα ξηρό, μέτρια οξύτητα, μαλακές τανίνες, μέτριο σώμα, αλκοόλ 13% και φρουτώδη επίγευση μέτριας+ διάρκειας. 
Ένα κρασί που φέρει την ονομασία "Το μαύρο πρόβατο".




Και στο σημείο αυτό μου γεννώνται οι εξής απορίες: 
Λέτε να υπάρχει κάποια σημειολογία σε σχέση με την ονομασία του κρασιού; 
Μήπως ο φίλος μου ο Δημοσθένης κάτι προσπάθησε να μου πει προσφέροντάς μου αυτό το κρασί; 
Τι του έχει πει η μάνα μου για μένα;

πηγή: krasiagr.com

47 σχόλια:

  1. Ναι μαρή λες και δε σε ξερει ο φίλος σου τη μάνα σου περίμενε να του πει για σένανε!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχαχαχα!!!!! Το μαυρο προβατο!!!!χαχααχαχαχαχα!!!
    Γκουχ γκουχ...μα γιατι να εχει σχεση;
    Επισης, δν ξερω αν εχεις ακουσει μια παροιμια που αναφερεται σε μια μυγα κ αυτον που μυγιαζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, όχι, δηλαδή κι εγώ δεν βρίσκω κάτι κοινό μεταξύ εμού και του μαύρου πρόβατου, αλλά κάτι ιστορίες παλιές ακούγονται που και που, αλλά πάλι μπορεί να είναι και φήμες...
      Τον Αύγουστο είναι παχιές οι μύγες!

      Διαγραφή
  3. Like στο διαλογο!! Γεια σου ρε Αθηνα με τον κουμπαρο σ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Γιούνα μας!
      Διάλογος μεταξύ φίλων... Καταλαβαίνεις...

      Εσύ τι κάνεις καλό μου; Πως πάνε τα πράγματα; Ελπίζω να είναι όλα καλά!
      Καλή χρονιά να έχεις!

      Διαγραφή
    2. ωω επίσης καλή χρονιά, δεν τα είπαμε τα χρόνια πολλά :))
      όλα είναι υπέροχα αθηνά, σε περιμένω από Μάιο εως Σεπτέμβρη στην κεφαλλονιά φέτος να ξεγεννήσουμε καμιά χελώνα μαζί!!! WOW

      πολλές εκλεκτές ευχές στους υπέροχους συντελεστές του μπλογκ σας :))

      Διαγραφή
    3. Δεν θα ήταν κακή ιδέα! Δεν έχω ξεγεννήσει ποτέ χελώνα! Μόνο τις σκυλίτσες μου ξεγένναγα! Άσε που δεν έχω πάει και ποτέ στην Κεφαλλονιά!

      Διαγραφή
    4. Να έρθεις είναι ΤΕΛΕΙΑ! Ό,τι και να πεις είναι λίγο γι' αυτό το νησί! <3 αχχχχ
      και για διακοπές βγαίνει πολύ φτηνά επίσης
      έχεις το mail μου για οποιαδήποτε πληροφορία.

      Διαγραφή
    5. Ωραία θα ήταν, αλλά είναι πολύ δύσκολο για εμένα να φύγω. Έχω την υπερήλικη μητέρα μου στο σπίτι και είναι δύσκολο να απομακρύνομαι... Πάντως ωραία θα ήταν!
      Και όπως και να έχει, ευχαριστώ για την πρόσκληση!

      Διαγραφή
  4. Δεν ξέρω… Εγώ, την τελευταία φορά που το ήπια, μου φάνηκε ότι τα έντονα αρώματα βιολέτας, βανίλιας ζαχαρωμένων φρούτων, σύκου και δαμάσκηνου σκιάζονταν από ελαφρώς αναγωγικές νότες. Άσε που βρήκα κάπως αιχμηρά τα φρέσκα αρώματα από πιπέρι, βατόμουρο, βιολέτα, πικραμύγδαλο, βύσσινο, βανίλια, γαρίφαλο, θυμάρι και ζαμπόν. Στο στόμα μου έδωσε βέβαια μια κάποια οξύτητα, αλλά ελαφριά, με προεξέχουσες τανίνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακούγονταν οι γεύσεις στον ουρανίσκο,έχεις δίκιο!

      Διαγραφή
    2. @Πον Τίκι
      Τι να πω; Αυτό που εσένα σου φάνηκε ζαμπόν, εμένα μου φάνηκε μπέικον, αλλά είχα καπνίσει και πολύ και δεν τον κόβω κιόλας. Τον λαιμό μου.

      Διαγραφή
    3. @christina
      Καλά, εγώ άκουγα και καμπάνες...

      Διαγραφή
    4. @mitsopd
      Κάτι σε τηλέφωνο ψυχίατρου έχεις;

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Ε ναι... Με αυτά και μ' εκείνα μειδιούμε και ολίγον!

      Διαγραφή
  6. Αφού δεν λεγόταν "το μαυρο σμερδάκι" φτηνά την γλυτώσατε θα έλεγα εγώ!!!
    καλημέρα σας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτηνά δεν θα πει τίποτα!
      Καλό σας απόγευμα! Ή μήπως είναι βράδυ;

      Διαγραφή
  7. To 2011 ήταν εξαιρετική χρονιά για τα πρόβατα. Ειδικά τα μαυρα φορέθηκαν πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ήταν χρονιά με πολλές βροχές και ήταν καλή η μπούκλα στο μαλλί των προβάτων!

      Διαγραφή
  8. Έπρεπε να σου φέρει "πακετάκι" και το πανετόνε μαζί...
    Θα ήταν άπαιχτος συνδυασμός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, εντελώς μεταξύ μας, αντί να με ρωτάει έπρεπε να μου φέρει όλα όσα είχε στο μυαλό τους συν ένα τάμπλετ που δεν έχω. Φίλος σου λέει μετά...
      Έτσι είναι οι φίλοι; Έτσι;

      Διαγραφή
  9. Λέει αυτός ο κράσος κουμπαρούλα; Καλημέρα κι όλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεε, δεν το λες και νέκταρ... Πινόταν... Δεν βαριέσαι... Όλα μια ιδέα είναι...
      Καλό βράδυ κουμπάρε μου!

      Διαγραφή
  10. άντε καλέ...ο Δημοσθένης;να υπαινίσσεται κάτι;ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ. ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ......για να το ξανασκεφτώ......το ξανασκέφτηκα....ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΤΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ!!!!

    υγ:και πανετόνε η νατμτελαρί......αυτά είναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τελαρώ
      τελαρεις
      τελαρεί
      του ρήματος τροτουάρω !!!!
      ντε λα ρυ, αμα θέτε.....
      λετε λετε, μαργαριτομαζευω....

      Διαγραφή
    2. @christina
      Τι θα έλεγες κι εσύ δόλιο; Ότι ο Δημοσθένης υπαινίσσετο;

      Διαγραφή
  11. Μην πίνετε κόκκινα κρασιά, βάφουν το δόντι και τρέχουμε για λευκάνσεις, εξ ου και το μαύρο πρόβατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει. Τώρα το κατάλαβα. Ο Δημοσθένης μου έφερε αυτό το κρασί για να χαλάσει το πάλλευκο της αστραφτερής οδοντοστοιχίας μου! Κι εγώ που νόμιζα ότι κάτι υπαινίσσετο! Πόσο βαθιά νυχτωμένη είμαι τελικώς; Ευτυχώς που έχω εσένα και μου ανοίγεις τα μάτια της αθώας και άδολης γυνής!

      Διαγραφή
  12. Δεν υπαινισσόταν τίποτε ο άνθρωπος Αθηνά. Κατάμουτρα στο χτύπησε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ...κι όλο σε κοιτά με μάτια δακρυσμένα;
    Μην ασχολείσαι με το αν πέταξε μπηχτή ή όχι ο Dim. Άσπρο πάτο και καλά πιώματα!

    :* :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς. όπως το λέει στο άσμα ο ακατονόμαστος!
      Έχεις δίκιο! Άντε άσπρο πάτο, να πάνε τα φαρμάκια κάτω, να σκάσουν κι οι οχτροί μας!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  14. Αυτά είναι δώρα...και πίνονται και "αναλύονται"!
    Και όχι δεν υπονοεί τίποτα...μην το σκέφτεσαι!! (νομίζω)
    Στην υγειά σας!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τείνω να καταλήξω ότι όντως δεν υπαινίσσεται, αλλά μου το λέει ξεκάθαρα!
      Ας είναι, όπως και να έχει τον αγαπάω!
      Εβίβα!

      Διαγραφή
  15. Λες να πήρε τίποτα χαμπάρι; χεχεχχε!
    Καλή χρονιάαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον αγαπητό μου Ηφαιστίωνα! Να έχεις κι εσύ μια ευτυχισμένη και δημιουργική χρονιά!
      Η αλήθεια είναι ότι με τον Δημοσθένη είμαστε φίλοι από το 1980, οπότε σίγουρα με έχει πάρει χαμπάρι!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  16. Επαναστατικός ο οίνος. Antifa και στα κρασιά? Μ'αρέσεις Αθηνούλα. Το ψάχνετε το θέμα και δεν συμβιβάζεστε με τα απλά πράγματα..π.χ. μία Μαλαματίνα ,ένα Μοσχοφίλερο ,μια Μαυροδάφνη έστω.
    Καλημέρες αγαπημένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο! Άμα είναι να πειράξουμε τον άλλον κομψά και με νόημα ταυτοχρόνως, το ψάχνουμε διεξοδικά!
      Καλό βράδυ και φιλί!

      Διαγραφή
  17. φιλενάδα, όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται, όποιος έχει το κουνούπι, να το φέρει πίσω!

    τι ήθελες να φέρει ο άνθρωπος; το κατσαρό πεκινουά; το μαύρο πρόβατο για να ταιριάζει με το σαλόνι με το κόκκινα ρέλια!

    υ.γ. αυριο θα μάθω να κόβω παντελόνι. τώρα αν θα βγει παντελόνι ή σώβρακο για χταπόδι δεν ξέρω. παντως είναι να μην προσπαθήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι η ετικέτα ταίριαζε πολύ με τον χώρο!

      ΥΓ. Ωραία! Θα πάρω δυο τόπια ύφασμα να μου κάνεις κι εμένα μια παντελόνα!

      Διαγραφή
  18. Κάτι ξέρει ο φίλος σου ο Δημοσθένης.
    Τα μαύρα πρόβατα είναι τα πιο όμορφα απ'όλα και δε φαίνονται ποτέ βρώμικα!
    Καλή χρονιά είπα;
    Φιλί Αθηνά, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς, ο φίλος μου ο Δημοσθένης ξέρει πολλά περισσότερα από όσα θα έπρεπε να γνωρίζει ένας φίλος!
      Και δεν λερώνουν και όσο να πεις το μαύρο λεπταίνει ολίγον!
      Καλή χρονιά και φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Να γιατί εμείς το βάζουμε στο βαρέλι και αν δεν βγει ξυδιάς το πίνουμε με τις κανάτες στο υπόγειο :-)

    φιλιά
    καλό Σαββατοκύριακο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλύτερα Λεβίνα μου! Τι χρειάζονται οι ετικέτες; Για να χαλάμε τις καρδιές μας;

      Καλό Σαββατοκύριακο και ασπασμούς!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...