Πέμπτη, 30 Ιανουαρίου 2014

Χθες το απομεσήμερο...

...και ενώ μπαινόβγαινα, η αθώα μεσήλιξ, αμέριμνα στις ιστοσελίδες των εφημερίδων, 
έπεσα πάνω σε αυτό:
Μητροπολίτης Γόρτυνος: "Το ράσο μου πετάει τριφασικό ρεύμα, 
γιατί είναι ποτισμένο από τον Γρηγόριο Ε΄". 


Αποσβολωμένη έμεινα να σκέφτομαι το πόσο βαθιά νυχτωμένη ήμουν
όλα αυτά τα χρόνια που πίστευα ότι η Μεγαλόπολη έπαιρνε ρεύμα
από τα μεγάλα αποθέματα λιγνίτη που βρίσκονται στην περιοχή.
Πόσο λάθος είχα κάνει η αδαής.
Ως φαίνεται, οι πυλώνες είναι απευθείας συνδεδεμένοι με το ράσο του Μητροπολίτη.

Προχωρώντας σε άλλη ιστοσελίδα, ήλθε και το τελειωτικό χτύπημα:





Αρχικά, νόμιζα ότι ήταν μια φάρσα,
μια χακεριά, ένα με γελούν τα μάτια μου,
ένα με πείραξε ο όγδοος καφές τι ήθελα και τον έπινα η ηλίθια,
μια τρολιά βρε αδερφέ.
Όχι όμως.
Ήταν πραγματικότητα.
Με εντολή Σαμαρά.

Τα σχόλια δικά σας, διότι, πλέον, άλαλα τα χείλη της Αθηνάς…

Bonus: Πώς είδε η Calypso Larah το ηλεκτροφόρο ράσο.

36 σχόλια:

  1. Μοναχοφάης κι αυτός...τόσο ρεύμα στο ράσο και υπάρχουν οικογένειες χωρίς ρεύμα...όχι χιτώνα δε δίνουν, ούτε σπίθα!!
    Όσο για το τελειωτικό χτύπημα, εύχομαι να είναι το τελευταίο χτύπημα της ετοιμοθάνατης κυβέρνησης...για να ζήσουμε κι εμείς!!
    Γιατί πόσα χτυπήματα και πόσους "χτυπημένους" μπορούμε να αντέξουμε πια?
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. This is the rasa!
      Καλό μεσημέρι. Εννοείται, με εντολή Σαμαρά.

      Διαγραφή
  2. Όλα καλά! Άμα μας κοπεί το ρεύμα θα πάρουμε από το ράσο του παπά. Με εντολή Σαμαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενα εχω να πω: να μν μπαινοβγαινεις σε ιστοσελιδες εφημεριδων...αυτα παθαινεις...εισαι κ μεσηλιξ (εσυ το λες :p)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε, παρά τρίχα το γλίτωσα το εγκεφαλικό η μεσήλιξ!

      Διαγραφή
  4. Πεθαίνω μαρη αρτίστα πεθαινω!!!!!!!!!!! Πάω Συγγρου να τους πω να βγαλουνε κι άλλη αφισα με το σαμαρα να μιλάει με το θεό!!!! Άντε μαρή καλο ξημέρωμα ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΑΜΑΡΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοψε τα νεοδημοκράτικα,πειράζουν στην υγεια!! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα θα μου πεις; Που 4 υπογλώσσια πήρα μαζεμένα η ανυποψίαστη!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα!
    Αλήθεια το είπε; Τι μυαλό πια!!! Το βίντεο το έφτιαξες εσύ; Κολλάει απίστευτα με το δημοσίευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια το είπε!
      Το βίδεο είναι δημιουργία της Καλυψώ Λάρα, η οποία είναι, κατ' εμέ, από τα πιο ευφυή άτομα που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο!
      Καλό μεσημέρι Ηφαιστίωνα! Με εντολή Σαμαρά, φυσικά!

      Διαγραφή
  7. Πατήρ υιός και άγιο ρεύμα.

    Μην τολμήσεις και βλασφημίσεις τέκνον μου (σε περιμένουν 10 μήνες)

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, εάν δεν με έχει αφορίσει ήδη ο Γορτυνίας, φοβάμαι ότι σήμερα θα φάω κανένα πρόστιμο από το ραδιοτηλεοπτικό, διότι κατά τη διάρκεια της εκπομπής, μέσα στα τραγούδια έβαζα σφήνα και το this is the rasa της Καλυψώ Λάρα!
      Και σε αυτό το σημείο να πω ότι με αυτό το "Πατήρ υιός και άγιο ρεύμα" περιγράφεις την κατάσταση μοναδικά!

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Καλό μεσημέρι Εκφράσου! Με εντολή Σαμαρά, για να μην ξεχνιόμαστε!

      Διαγραφή
  9. http://barfblog.com/wp-content/uploads/2013/11/surprise-01.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι. Αυτό περίπου έπαθα κι εγώ. Σαν να με τίναξε το ρεύμα!

      Διαγραφή
  10. θα αρρωστήσουμε με κάτι τέτοια που διαβάζουμε!!!
    λίγο ακόμα και θα πετάμε φλόγες από το στόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα είναι να μην πετάς ρεύμα. Οι φλόγες δεν πειράζουν!

      Διαγραφή
  11. Να είσαι καλά βρε κουμπαρούλα γιατί από χτες ακούω στις σατυρικές εκπομπές για το τριφασικό ρεύμα του δεσπότη και δεν ήξευρα γιατί μίλαγαν. Όσο για την αφίσα με εντολή Σαμαρά ποιο εμετική τρολιά δεν έχω ματά δεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη σε μέλει κουμπάρε! Γι' αυτό είμαι εδώ, για να ψαρεύω τα τριφασικά τα ράσα!

      Διαγραφή
  12. άμα είχαμε τον παπά στο σπίτι προχθές που έπεσε η τάση δεν θα έκανα μια ώρα να στεγνώσω το μαλλί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως, άλλη μια τέτοια διακοπή και μετακομίζω στη Μεγαλόπολη!

      Διαγραφή
  13. Θα αφήσω κάτι που μου είχε γράψει κάποτε ένας ( ανορθόγραφος) στο φέις:
    ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΕΙΟ!
    αχαχα!
    Τι αν πει κανείς μετά από τούτα και εκείνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ, μη νομίζεις, δεν έχω τι να πω... Δεν πήρα και εντολή Σαμαρά σήμερα και δυσκολεύομαι!

      Διαγραφή
  14. Για κάποιον άγνωστο προς εμένα λόγο,έτσι όπως ήταν το στήσιμο της ανακοίνωσης πίστευα οτι ήταν διαφήμιση για τον νικητή του τζόκερ ή του κρατικού λαχείου. Μετά βέβαια διάβασα τι έγραφε και ένιωσα κάπως καλύτερα η ανασφάλιστη!
    --Σαλιάγκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάλι, το νυστέρι με προβληματίζει κάπως. Κάθε που το βλέπω σκιάζομαι!
      Αλλά ας τα αφήσουμε αυτά!
      Ας πούμε κάτι άλλο!
      Είναι Παρασκευή απόγευμα και από αύριο θα ξεκινήσει ένα ξεκούραστο, όμορφο και πρωτίστως διασκεδαστικό Σαββατοκύριακο για όλους τους Έλληνες πολίτες! Με εντολή Σαμαρά, φυσικά!

      Διαγραφή
  15. Έχω σκάσει στο γέλιο, τριφασικό ρεύμα λέει!!
    Καλά, το άλλο ήταν λίγο κακόγουστο το αστείο με την εντολή σαμαλάκα.
    Η επιστήμη νίπτει τα χείρας της..
    Καλό μήνα Αθηνάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε, δεν ξέρω πλέον τι άλλο θα ακούσουμε!
      Καλό μήνα μπισκότο!

      Διαγραφή
  16. Το τριφασικό μένει μόνο στο ράσο; Γιατί άμα είναι να του κάνουμε μια συνδεσούλα του πάτερ,μπας και μας έρθει πιο οικονομικά η ΔΕΗ.

    :* :* :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα δεν γίνεται. Το κοιτάξαμε με κάτι φίλους ηλεκτρολόγους, μια που είμαστε και αρκετά κοντά με τη Μεγαλόπολη, αλλά δεν βρήκαμε άκρη. Τα φοράει κοντά τα ράσα αυτός ο παπάς ως φαίνεται!
      Κις!

      Διαγραφή
  17. Τωρα αν πέσω κάτω και χτυπιέμαι εγώ θα φταίω η αδαής;;; βρε τι μαθένει κανείς για το μυαλό της αλληνής;;; χι..χι. του αλλουνού ήθελα να πω......μμμμμμμ εκλογές μου μυρίζονται..χι.χιχ. τα κοτόπουλα σου χάρμα είναι.. φιλιάααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου αγαπητή μου Ρούλα!
      Χαίρομαι που σου αρέσουν τα κοτόπουλά μου! Τι να κάνω; Αφού δεν έχω αυλή και δεν μπορώ να έχω αληθινά, είπα να βάλω εδώ πέρα μέσα μερικά να τα βλέπω και να μου φεύγει ο καημός!
      Τώρα, όσο για τα υπόλοιπα, χρειαζόμαστε γερά νεύρα, διότι θεωρώ ότι έχουμε πολλά να ακούσουμε ακόμα. Και από πολιτικούς και από ιερείς!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...