Δευτέρα, 27 Ιανουαρίου 2014

Ατάκτως ειρημένα S02E03...



Ευάγγελος Βενιζέλος: "Το ΠαΣοΚ δεν κρύβεται, δεν διαλύεται, δεν υποστέλλει τη σημαία". 
Ο Βενιζέλος το λέει, το ΠαΣοΚ το ξέρει; 



Είχα λίγο ελεύθερο χρόνο και είπα να κάνω zapping στα τηλεοπτικά κανάλια. Έβαλα τον ΣΚΑΙ και σε τέσσερα λεπτά διαφημίσεων διαπίστωσα ότι δεν έδειξε το pretty bra. Απογοητεύτηκα. Ευτυχώς έβαλα το Megamou, είδα το έξυπνο λάστιχο και συνήλθα. 

Η μεγαλύτερη λέξη παγκοσμίως είναι η εξής: "λοπαδο-τεμαχο-σελαχο-γαλεο-κρανιο-λειψανο-δριμ-υπο-τριμματο-σιλφιο-καραβο-μελιτο-κατακεχυ-μενο-κιχλ-επι-κοσσυφο-φαττο-περιστερ-αλεκτρυον-οπτο-κεφαλλιο-κιγκλο-πελειο-λαγῳο-σιραιο-βαφη-τραγανο-πτερύγων" και ανήκει στον Αριστοφάνη.
Περισσότερα εδώ.

Έχω μια κούραση σήμερα… Και δεν περνάει και κανένα ταξί από το σαλόνι, να με πάει στην κουζίνα… 

Σύμφωνα με επιστημονική έρευνα του Πανεπιστημίου Maryland, το σεξ μας κάνει εξυπνότερους. Ναι, καλά… Άμα ήταν έτσι, τότε όλες οι πουτάνες θα δούλευαν στη NASA.

Την περασμένη Τετάρτη, μία αξιαγάπητη φωνή, μου είπε τηλεφωνικώς ότι τα μυαλά μας (σ.σ. το δικό μου και της φωνής) είναι compliqué. Αυτό τώρα είναι καλό;

Φωσφοριζέ γιλέκα για κότες; Και όμως, υπάρχουν! Εδώ.

Καλή εβδομάδα!

36 σχόλια:

  1. η τασούλα που δουλεύαμε μαζί στης σούζης,έχει γίνει προϊσταμένη σου λέει,στο τμήμα κατασκευής πυραύλων.
    η αθανασία δε,από το μπαρ "Las Vegas" με εδρα τις εργατικες κατοικιες, έχει γίνει διευθύντρια στο cern!

    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο εσύ είσαι άνεργη... Τελικά Λεκάνα μου, αδίκως ορισμένοι κακεντρεχείς σε αποκαλούν τσούλα. Είναι αυτό που λένε "άλλος έχει το όνομα κι άλλος τη χάρη"!

      Διαγραφή
  2. Χαχαχαχαχαχα!!! Κ δν περναει κανα ταξι να με παει απο την κουζινα στο σαλονι!!!!! Τι πετυχημενο ειναι αυτο!!! Ποσο ταυτιζομαι.. Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι καλά να λέω που πέρασε ένα τρόλει και με έφερε από την κουζίνα στο γραφείο και σας απαντάω τώρα στους σχολιασμούς!

      Διαγραφή
  3. Πως να μη κουραστεις μαρη αρτιστα αφού πιανεις και γράφεις τη λεξη λοπαδο-τεμαχο-σελαχο-γαλεο-κρανιο-λειψανο-δριμ-υπο-τριμματο-σιλφιο-καραβο-μελιτο-κατακεχυ-μενο-κιχλ-επι-κοσσυφο-φαττο-περιστερ-αλεκτρυον-οπτο-κεφαλλιο-κιγκλο-πελειο-λαγῳο-σιραιο-βαφη-τραγανο-πτερύγων θέ μου σχωρα με που του λόγου μου μοναχά τη ξεπατικοσα και τάφτυσα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου έχω πει, δεν λέμε ξεπατίκωσα. Λέμε κόπυ-πάστες.

      Διαγραφή
  4. Καλά ότι το μυαλό σου είναι κομπλικέ το ξέραμε, αλλά το pretty bra τι είναι; Εγώ στο τουρλοκώλι είχα μείνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρε βιδεάκι να δεις τι είναι το πρίτι μπρα. Μιλάμε για επική διαφήμιση!
      http://www.youtube.com/watch?v=Kjzy3ChcVPg

      Διαγραφή
    2. Αυτό καλέ δεν είναι μπρα αυτό είναι μπλουζάκι :p

      Διαγραφή
    3. Α ναι! Είναι δύο σε ένα! Λέω εγώ τώρα...

      Διαγραφή
  5. χαχαχα καλημέρες!!! Γελαστές όπως μας έφτιαξες πρωί πρωί!
    Γιλέκα για κότες Τραζίκ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω Ηφαιστίωνα... Σκέφτομαι μήπως παραγγείλω και για την κότα τη Βιολάντω τη τζαζλή ένα. Αν και αυτή δεν βγαίνει από το βλογ... Τέλος πάντων, θα δούμε!

      Διαγραφή
  6. το γιλέκο για τις κότες με ξεπερνά!
    άκου γιλέκο για κότες. μήπως να βγάλουν και ένα πρίτι μπρα για κότες;
    αν δεν περάσει ταξί να σε πάει στην κουζίνα, πάρε το μήτσο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν βγάζουν και για σκύλους. Να έπαιρνα ένα φωσφοριζέ του Σήφη!

      Διαγραφή
  7. Θα βγει και σε φωσφοριζέ πράσινο και θα αναβαθμιστούνε (υποβαθμιστούνε;;) σε κότες-τροχονόμοι

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα διλήμματος Πρόεδρε. Θα υποβαθμιστούν!

      Διαγραφή
  8. τι θα πει κομπλικέ σκέψη δηλαδή?
    οχι να μου εξηγήσει κάποιος γιατί θα πάρω ταξί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα το θέμα μου είναι άλλο. Αν τη λέξη compliqué την έγραψα σωστά, διότι δεν γνωρίζω την γαλλικήν. Αναρωτιόμουν εάν ήταν με ένα e στο τέλος ή με δύο. Σκέφτηκα να την γράψω με τρία για να είμαι μέσα, αλλά ύστερα το θεώρησα υπερβολή και είπα να την γράψω με ένα!

      Διαγραφή
  9. Ξεπούλησαν τα pretty bra και τώρα πουλάνε τα pretty pants! Δες διαφημισούλα να χαρείς! http://www.youtube.com/watch?v=Gysy6sdGfiI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Nα υποθέσω εννοεί το σέξ με άλλους ανθρώπους και όχι την αυτοδιαχείριση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάβασα επτάκις το άρθρο, πολύ προσεκτικά, αλλά δεν αναφέρει κάτι για την αυτοδιαχείριση.
      Σκέφτομαι να στείλω επιστολή στην ερευνητική ομάδα του Μέριλαντ. Πιστεύω να μου απαντήσουν!

      Διαγραφή
  11. Εντάξει! Έμεινα στα φωσφοριζέ γιλέκα αφού είχα λιώσει στο ταξί!
    Να δω τη φάτσα του μπαμπά μου αν του το πω για τις δικές το κότες θέλω!
    Να'σαι καλά Αθηνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε περίπτωση, πάντως, που ο μπαμπάς σου θέλει να πάρει γιλέκα για τις κότες του, σου έχω το σάιτ του omlet.co.uk από όπου μπορεί να τα παραγγείλει. Κοστίζουν 12 λίρες το ένα.

      https://www.omlet.co.uk/shop/chicken_keeping/high-vis_chicken_jacket/

      Διαγραφή
    2. Κι ότι θα άρχιζα να ψάχνω στο διαδίκτυο πού θα τα βρω!!!
      Να'σαι καλά ...μου έλυσες τα χέρια :-ρ

      Διαγραφή
    3. Άντε καλέ... Ούτε να το συζητάς! Ευχαρίστησίς μου!

      Διαγραφή
  12. Κρίνοντας από τις ταινίες με τη ΝΑΣΑ που εχω δει δεν αποκλειεται τέτοιες αιθαίριες υπάρξεις να έχουν υπάρξει πουτάνες,οπότε το σεξ μας κάνει εξυπνότερους!Εγω πως ξέφυγα;; :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειλικρινά, αυτό ούτε κι εγώ το έχω καταλάβει... Δεν μπορώ να σκεφτώ γιατί τους ξέφυγες... Αλλά μάλλον είναι θέμα χρόνου να σε ειδοποιήσουν!

      Διαγραφή
  13. Υπάρχει έξυπνο λάστιχο, φωσφοριζέ γιλέκο για κότες και πασόκ ακόμα?
    Κι εγώ που ζω?
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όμως, υπάρχουν! Ακόμα και το ΠαΣοΚ!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  14. Αυτό θα πει ολοκληρωμένη ενημέρωση.... Πάνω που πήγα να αναρωτηθώ, τί τρέχει με το Βενιζέλο, έρχεται η πέμπτη παράγραφος και μου δίνει την απάντηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην φανταστείτε... Από ενημέρωση προτιμούμε τα πιο ανώδυνα εδώ πέρα μέσα!

      Διαγραφή
  15. Ααααα,,,, Κι αυτό με την αυτοδιαχείριση, με κάλυψε και για την υπόλοιπη κυβέρνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν τω μεταξύ ακόμα να πάρω απάντηση από το Μέριλαντ για την αυτοδιαχείριση.
      Όχι τίποτε άλλο, περιμένει και ο κουμπάρος Μάλερ.

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.