Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2014

Οπλιστείτε...

...με υπομονή, διότι ακολουθεί ανάρτηση 2,5 χιλιομέτρων.
 *
Ο αγαπητός μου φίλος antinetrino, πολύ συχνά λείπει ταξίδι για δουλειές. Τελευταίως ήταν στην Κορέα. Μία ημέρα, στις 20.00 ώρα Ελλάδος, με πήρε τηλέφωνο και μου ανακοίνωσε, μεταξύ άλλων, ότι από αυτό το ταξίδι θα μου έφερνε ένα δώρο! Τον ευχαρίστησα και του είπα ότι δεν χρειάζεται, αλλά εκείνος επέμενε. 
Κατά καιρούς ο antinetrino μου έχει χαρίσει κι άλλα δώρα. Μου είχε φτιάξει τούρτα γενεθλίων όπου επάνω της καθόταν αναπαυτικά ένας μελαψός κύριος, τούρτα γενεθλίων λευκή, με λουλουδάκια, πάρτι γενεθλίων με μπαλόνια και φάκελο με ταινία με ενσωματωμένους υπότιτλους! 
Πέρασαν, λοιπόν, οι ημέρες και ο antinetrino επέστρεψε στην Ελλάδα. Τηλεφωνηθήκαμε, όπως ήταν φυσικό. Μετά τα "πως είσαι" και "πως πέρασες", μου ανακοινώνει ότι μου έφερε το δώρο μου από την Κορέα. Ο διάλογος είχε κάπως έτσι:
antinetrino: Τι σου έφερα από την Κορέα; 
Αθηνά: Τι μου έφερες από την Κορέα; 
antinetrino: Ένα Κορεάτικο βιβλίο! 
Αθηνά: Αααααα, ωραία, κι ότι ήθελα να ξεσκονίσω τα Κορεάτικα που μάθαινα τόσα χρόνια! Φυσικά θα μπορούσες να μου φέρεις ένα τάμπλετ. 
antinetrino: Το τάμπλετ θα σου το φέρω εάν καταφέρεις μέσα σε διάστημα 10 ετών να μεταφράσεις, έστω, το οπισθόφυλλο του βιβλίου! 
Αθηνά: Καλώς! Εάν όμως μεταφράσω όλο το βιβλίο, θα μου πάρεις έναν Apple iMac MC812GR-Z0M5
antinetrino: Εντάξει λοιπόν! 

Και μετά από αυτή την στιχομυθία, περίμενα το δώρο μου. 
Και το περασμένο Σάββατο, 
ήλθε το πολυπόθητο πακέτο, 
το οποίο είχε πολύ προσεγμένη συσκευασία!  




Αφαίρεσα με περισσή προσοχή το αμπαλάζ και βρέθηκα μπροστά σε ένα ωραιότατο κουτί. 


Ανοίγω το κουτί και τι βλέπω; 
Δεν είχε μόνο για εμένα δώρο, αλλά και για τον Σήφη! 
Ένα παιχνίδι για σκυλάκια! 


Και στο βάθος του κουτιού, 
επιμελώς τυλιγμένα σε κίτρινο χαρτί, 
ήταν ένα βιβλίο, 
ένα σημειωματάριο και 
ένα memory stick! 


Ακολουθούν φωτογραφίες του βιβλίου.
*
Τίτλος, 


πρώτη σελίδα και 


το οπισθόφυλλο το οποίο καλούμαι να μεταφράσω. 

 *
Ομπρός, βοηθάτε να μεταφράσουμε το οπισθόφυλλο! 
*
Όπως αντιλαμβάνεστε, βαθύτατα συγκινημένη και
με τα χέρια τρεμάμενα, άρχισα να διαβάζω το βιβλίο. 
Το οποίο διαβάζεται εξίσου ευχάριστα 
τόσο στην κουζίνα, όσο και 


στο σαλόνι! 


Αγαπημένε μου φίλε antinetrino, χίλια ευχαριστώ γι’ αυτό το όμορφο δώρο!

ΥΓ. Ο Σήφης με το παιχνίδι που του χάρισε ο antinetrino εδώ.

45 σχόλια:

  1. Λοιπόν ο Σήφης σου κούκλος!!!!
    Αν περιμένεις από μένα να σου μεταφράσω τα Κορεάτικα....
    πας χαμένη.
    Να χαρείς τα δωράκια σου και όταν με το καλό μεταφράσεις το οπισθόφυλλο άσε μας κι εμάς να ξέρουμε τι γράφει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι! Είναι καλός ο Σηφάκος μας!
      Ααααα, ούτε κι εσύ ξέρεις Κορεάτικα… Καλά, δεν πειράζει!
      Ευχαριστώ και εννοείται ότι θα την δημοσιεύσω τη μετάφραση!

      Διαγραφή
  2. Το λοιπόν πάνε πες του φίλου σου χάθηκε καμια αλλη γλώσα; Κινέζικα ας πούμε; να στο μεταφραζα στο πιτς φιτίλι!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εεεε χαχαχα ναι ναι ευκολοδιάβαστο το βλέπω για κάθε μέρος του σπιτιού..
    Όταν το μεταφράσεις πες μας και εμάς.. από περιέργια και μόνο...
    Γρήγορα μόνο για να πάρεις και το άλλο δώρο!
    Μην καταπιεί ο Σήφης καμιά κλωστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και που να δεις που διάβασα λίγο στην μπαμπού την πολυθρόνα στο μπαλκόνι! καλά, σου μιλάω για άλλη αίσθηση!
      Ναι παιδί μου , θα την δημοσιεύσω τη μετάφραση! Είναι θέμα χρόνου να το κάνω!
      Πέρα από την πλάκα, ο Σήφης μια χαρά καταφέρνει και παίζει με το παιχνίδι!

      Διαγραφή
  4. Σε κάθε περίπτωση άμα το βαρεθείς μπορείς κάλλιστα να αλλάξεις το δώρο σου με αυτό του Σήφη! Είμαι βέβαιος ότι τόσο ο Σήφης ,όσο και εσύ δεν θα καταλάβετε την διαφορά!!!

    Αστειεύομαι ….εννοείται ότι ο Σήφης θα καταλάβει την διαφορά!

    ΥΣ:Τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, αυτό το μάλλινο κόκαλο θα μπορούσες να το τυλίξεις σαν κασκόλ γύρω από το λαιμό σου μια κρύα χειμωνιάτικη μέρα ή θα μπορούσες να το κρεμάσεις στην μακριά σου χαίτη τις απόκριες και να παριστάνεις την ινδιάνα ανθρωποφάγο (προς θεού δεν υπαινίσσομαι τίποτα) ή στην τελική να το δώσεις του Μήτσου να στο πετάει και συ να τρέχεις να το πιάσεις. Για ξανασκέψου το νομίζω ότι το κόκαλο θα σου φανεί πολύ πιο χρήσιμο από το βιβλίο, με το οποίο το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να το κρεμάσεις στην μακριά σου χαίτη τις απόκριες και να παριστάνεις την κορεάτισα ανθρωποφάγο (προς θεού δεν υπαινίσσομαι τίποτα) !
    antinetrino :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάααααααρα πολύ για τις ωραίες ιδέες αξιοποίησης των δώρων μας!!!
      Εγώ από την άλλη προβληματίζομαι στο τι θα κάνω με το μέμορυ στικ, διότι δεν έχουμε θύρα για τέτοιο πράγμα και λέω να το βγάλω σε πλειστηριασμό!!!
      Φυσικά, μπορώ να το τοποθετήσω στο ωραίο κουτί, μαζί με το σημειωματάριο και να το διατηρήσω ως ενθύμιο… Τέλος πάντων, θα δω…
      Εν τω μεταξύ εσύ να ετοιμάζεσαι σιγά-σιγά να μου πάρεις το τάμπλετ, διότι είναι θέμα λίγων ημερών να μεταφράσω το οπισθόφυλλο. Ήδη έχω αρχίσει τις τηλεδιασκέψεις με την Πρεσβεία της Κορέας!

      Διαγραφή
    2. Δοκίμασε να το βάλεις σε οποιαδήποτε θύρα USB έχεις.... θα δεις ότι μπαίνει παντού!!!! Καλά λέω εγώ ότι έστειλα λάθος τα δώρα... αν το είχα στείλει του Σήφη τώρα θα έπαιζε με το ταμπλετ!

      Διαγραφή
    3. Τι είπες τώρα!!!
      Ούτε που το είχα φανταστεί!
      Το έβαζα στη θύρα του υπνοδωματίου. Τίποτα.
      Το έβαζα στη θύρα της κουζίνας. Τίποτα.
      Μέχρι και στη θύρα της εισόδου της πολυκατοικίας το έβαλα. Κι εκεί τίποτα!
      Μάλλον το έβαζα ανάποδα γι' αυτό δεν χώραγε!
      Τι τις θέλω τις τεχνολογίες;
      Θα πάω καλύτερα στην κουζίνα μου να πλύνω κανένα πιάτο!!!

      Διαγραφή
  5. αυτά είναι δώρα! επίμορφωτικά. με κίνητρα!
    ωραίο είναι και η υπόθεση εκπληκτική. δηλαδή τι να λέμε. έσκισε ο αντινετρίνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι σε κρατάει σε αγωνία η ιστορία που εκτυλίσσεται στο βιβλίο! Δεν μπορώ να πω… Ο αντινετρίνο ξέρει να διαλέγει!

      Διαγραφή
  6. πολυ ομορφα δωρα!
    μου αρεσε που υπηρχε και του Σηφη μεσα!
    καλημερα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Δεν είναι πολύ γλυκό από μέρους του; Μα είναι τόσο μα τόσο καλός! Μέχρι και το σκυλάκι μου σκέφτηκε!
      Φιλάκι!

      Διαγραφή
  7. Φώναξε τον Σάρουμαν. Αυτά είναι στη γλώσσα της Μόρντορ!

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είχα φανταστεί ότι κάτι σατανικό κρυβόταν πίσω από αυτή την ιστορία με το δήθεν κορεάτικο βιβλίο, αλλά δεν ήξερα τι ακριβώς είναι!
      Μπράβο Πρόεδρε που μου άνοιξες τα μάτια!

      Διαγραφή
  8. Eίχε πιαστεί σε μια παγίδα. Aπρόσεχτα, είχε παρασυρθεί απ' το μαύλισμα του κολεόπτερου, σαν κανένα πεινασμένο ποντίκι είχε οδηγηθεί στο βάθος της ερήμου, εκεί απ' όπου δεν υπήρχε πια κανένας τρόπος διαφυγής...

    Mέσα στο θολό απ' τα δάκρυα οπτικό του πεδίο, η γυναίκα φαινόταν να επιπλέει σαν σκιά. Ήταν ξαπλωμένη ανάσκελα, πάνω στο τατάμι. Eκτός από το πρόσωπό της, είχε εκτεθειμένο όλο το υπόλοιπο σώμα. Ήταν καλυμμένο σ' όλη του την πάνω επιφάνεια με ένα επίχρισμα λεπτής άμμου, που έκρυβε τις λεπτομέρειες, τονίζοντας έτσι τις γυναικείες καμπύλες. Έμοιαζε σαν να ήταν κάποιο άγαλμα επιχρυσωμένο με άμμο. Ξαφνικά, από πίσω απ' τη γλώσσα του ανέβηκε στο στόμα ένα κολλώδες σάλιο, που όμως δεν μπορούσε να το ξανακαταπιεί.". Kάποια μέρα του Σεπτεμβρίου, ένας συλλέκτης εντόμων εξαφανίζεται χωρίς ν' αφήσει ίχνη και εφτά χρόνια αργότερα κηρύσσεται επισήμως νεκρός. Ψάχνοντας ένα σπάνιο έντομο είχε καταλήξει σ' ένα αλλόκοτο μικρό παραθαλάσσιο χωριό χαμένο στους αμμόλοφους. Στο βάθος μιας τρύπας, απ' όπου δεν υπάρχει διαφυγή, απομονωμένος με μια νεαρή γυναίκα, άρχισε γι' αυτόν ένας παράξενος εφιάλτης...


    Τι κερδίζω???????????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θέλω να σε πικράνω, αλλά νομίζω ότι έχεις κάνει ένα σημαντικό λάθος, το οποίο και αλλάζει όλη την ιστορία.
      Δεδομένου ότι το «κολεόπτερο» γράφεται έτσι: 갑충. Δηλαδή με 갑 και 충.
      Όπως πολύ καλά βλέπουμε στην εξαιρετικής ευκρίνειας φωτογραφία που έβγαλα η λέξη που υπάρχει είναι γραμμένη ως εξής: 헬리콥터 και ουδόλως έτσι 갑충 και καθώς το헬리콥터 σημαίνει «ελικόπτερο» και όχι «κολεόπτερο» καταλήγω στο συμπέρασμα ότι δεν είναι αυτή η μετάφραση του οπισθόφυλλου.
      Άλλωστε έχει και βαλίτσα στο εξώφυλλο, πράγμα που σημαίνει ότι κάποιος ετοιμάζεται να πάει ταξίδι με ελικόπτερο ή, στην χειρότερη περίπτωση, κάποιον πέταξαν από το ελικόπτερο και τους έμεινε η βαλίτσα!
      Άρα, δεν κερδίζεις τίποτα, παρά μόνο την εκτίμησή μου για την τεράστια προσπάθεια μετάφρασης που έκανες και τις εργατοώρες που σπατάλησες γι’ αυτήν!
      Μιλ μερσί!!!

      Διαγραφή
  9. Ααα, αυτό; Το ΄χω διαβάσει. Αλλά ήμουν μικρό και δε θυμάμαι τίποτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ βέβαια, αφού δεν τα μελετούσες και τα μάθαινες παπαγαλία, λογικό είναι να μην σου μείνουν και να τα ξεχάσεις!

      Διαγραφή
  10. Τέλειο το δώρο. Όσο για την μετάφραση, στείλε μια καλή φωτό από το οπισθόφυλλο να την κάνω κείμενο να το περάσω στο google translate να πάρεις το τάμπλετ. Χμ, τώρα που το σκέφτομαι και γιατί να το πάρεις εσύ αφού εγώ θα κάνω όλη την δουλειά;

    Α, όσο για την ταινία του Αλμοδόβαρ, υπάρχει ένα θέμα. Το dvd που έχουν ανεβάσει δεν έχει υπότιτλους, οπότε πρέπει να το κάνεις άλλο είδους αρχείου και να χρησιμοποιήσεις τους εξωτερικούς υπότιτλους που έχω βρεί. Μπορείς να το κάνεις ή να στο στείλω κι εγώ δώρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι άσχημη η ιδέα σου κουμπάρε. Εννοείται ότι έχω τον τρόπο να μετατρέψω την φωτογραφία σε κείμενο, οπότε άσε, θα το κάνω μόνη μου! Εξ άλλου εσύ έχεις όλη τη ζωή μπροστά σου να αποκτήσεις όσα τάμπλετ θέλεις!
      Αλί από εμένα την δόλια, την μελιστάλαχτη μεσήλικη!

      Όσο για την ταινία, στείλε μου τα λινκς και θα τα φτιάξω, μην σε ανησυχεί καθόλου! Η τηλεόρασή μας μας επιτρέπει να προβάλλουμε οποιοδήποτε αρχείο. Αααα, όλα κι όλα, μπορεί τάμπλετ και σμαρτφόουν να μην έχουμε σε αυτό το σπίτι, αλλά από τηλεόραση, δεν έχουμε παράπονο!

      Διαγραφή
  11. Αχαχα! Άντε, αφορμή για να μάθεις Κορεάτικα! Θα σε βοηθήσει κι ο Σήφης, τι, τζάμπα πήρε το δώρο;
    Φιλί για καλή δύναμη -κι έμπνευση-!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Εύα μου! Διότι τι είναι δα τα κορεάτικα; Καμιά δύσκολη γλώσσα; Θα κάνω τίποτα ταχύρυθμα μαθήματα και σε χρόνο ντε τε θα έχω μεταφράσει, μην σου πω και όλο το βιβλίο!
      Κίσιζ δίαρ Εύα!

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. έχεις και εσύ τα δίκια σου κωλκάνα!

      Διαγραφή
    2. @mitsopd
      Κοίτα, σε γενικές γραμμές καλά τα λες, αλλά επιτέλους βγάλε αυτό το αγιβασιλιάτικο σκούφο.

      Διαγραφή
  13. το βιβλίο που σου έφερε ο αντινετρίνο είναι το πρώτο από μια διάσημη τριλογία που έχει κάνει πάταγο τόσο στην πάνω κορέα όσο και στην κάτω κορέα.
    που το ξέρω θα μου πεις τώρα...δούλευα στην σουζάνα μαζί με μια κορεάτισσα. την τσου λι,την φωνάζαμε για συντομία τσουλί,και της το έδειξα το βιβλίο,και μου είπε ότι είναι κάτι ανάλογο με τις 50 αποχρώσεις του γκρι.
    έπρεπε να σου φέρει και τα άλλα δυο,μισές δουλειές έκανε ο αντινετρίνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης, από ότι με πληροφορούν, και στην Πέρα Κορέα, όσο και στην Δώθε Κορέα σημειώνει τεράστια επιτυχία!

      Ελπίζω να έχεις κρατήσει το τηλέφωνο της Τσου Λι, ούτως ώστε να την συναντήσουμε, να μας κάνει την μετάφραση, να τελειώνουμε με αυτή την ιστορία!

      Διαγραφή
    2. Θα ξαναπάω τον Φεβρουάριο και θα φέρω και τα υπόλοιπα 2....;)
      antinetrino

      Διαγραφή
    3. @antinetrino
      Ναι, γιατί κοντεύω να το τελειώσω αυτό και αγωνιώ για τη συνέχεια της ιστορίας! Αντιλαμβάνεσαι...

      Διαγραφή
  14. Χαχαχαχαχαχαχα!!! Ρε το σηφη! Το περιμενα για πιο μπρουταλ σκυλο...δν τον ειχα ξαναδει!! Χαχαχα!!!
    Θα σ προτεινα αυτο που λεει κ ο μαχλερ πιο πανω, οποτε δν εχω να προσθεσω κατι επι των κορεατικων.
    Δν σε φοβαμαι ομως. Εξυπνη εισαι κατι θα καταφερεις. Βαλτο κουιζ, γινε πιο κοινωνικη κ προτεινε να φωτογραφισεις τους κορεατες τουριστες που βλεπεις στο δρομο, πιασε κουβεντα κ εχε κ το βιβλιο προχειρο παραμασχαλα! Ποσες προτασεις θα κανω..ποσες..;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι εννοείς «Το περιμενα για πιο μπρουταλ σκυλο»; Δεν σε καταλαβαίνω… Πόσο πιο ποιμενικός πια; Πόσο πιο μολοσσός ακόμα; Ας είναι, δεν θα το κάνω θέμα!

      Ωραία η ιδέα σου, αλλά που να τους βρω τους Κορεάτες τουρίστες εδώ στο Άργος που μ’ έριξε η μοίρα;
      Αυτό που λέει ο κουμπάρος μου ο Μάλερ, είναι μια καλή λύση.
      Αλλά ήδη συζητώ με την Κορεάτικη Πρεσβεία καθώς και με το Μεταφραστικό του Υπουργείου Εξωτερικών.
      Ακόμα σχεδιάζω να επισκεφτώ το κινέζικο κατάστημα της γειτονιάς μου, μήπως κι έχει ξεπέσει κανένας Κορεάτης.
      Από την άλλη, ελπιδοφόρο είναι το γεγονός ότι η Χριστίνα-Λεκάνα, πιο πάνω, γνωρίζει μια πουτάνα Κορεάτισσα και πιστεύω ότι αυτή θα μπορούσε να βοηθήσει!
      Εν κατακλείδι, δεν ανησυχώ!
      Από την άλλη, αν δεν καταφέρω τίποτα, τελικά θα σκεφτώ σοβαρά την πρότασή σου να το βάλω κουίζ!

      Διαγραφή
  15. Νομίζω, πως αυτη η συγκεκριμένη έκδοση, απο ότι βλέπω δηλαδή, διαβάζεται και στο μπάνιο!. οπότε μην σε νοιάζει. Θα την μεταφράσεις γρήγορα !

    πάω τώρα να διαβάσω και τα σχόλια, γιατι προς στιγμήν νομιζα πως πήρες τ' άρματα και κατατρόμαξα διότι ζω σε μια ανοχυρωτη πόλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, τελικά είναι παντός τόπου και παντός καιρού!
      Επανάσταση εγώ; Δεν μπορώ, βαριέμαι!

      Διαγραφή
  16. Σας παρακαλω, να βάζετε μια ειδοποίηση. Είμεθα μεγαλοκοπέλαι. Εχουμε διάφορα. Πρώτον χάσκω μέσα στο γραφείο σαν χάσκας, δυνατά και με κοιτάνε με απορία. Δεύτερον κατουρήθηκα απο τα χάχανα. Τρίτον η καρέκλα του γραφείου ειναι απο ύφασμα και εκανε λεκέ, χώρια που ειναι βρεγμένη και την άπλωσα στην βεράντα και κάθομαι στην πολυθρόνα συνεδριάσεων χαμηλά και ειμαι γελεια.. Τέταρτον, ευτυχώς ενα σας σώζει. Που είχα άλλο παντελόνι και εσώρουχο μαζί μου...
    Ειδοποιάτε!
    Πέμπτον.... ευχαριστώ για τις ομορφες στιγμές που έζησα με τα σχόλιά σας, τσόγλανοι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, έτσι, ξέρεις, για να ευθυμήσουμε ολίγον!
      Αλλά πέρα από την πλάκα το κουτί που ήταν μέσα τα δώρα, μου χρησίμευσε πολύ!

      Διαγραφή
  17. Λοιπόν θα αρχίσω να μαθαίνω κορεάτικα, αλλά θα μου χαρίσεις τον Apple iMac MC812GR-Z0M5, όταν πάρεις άλλον....εντάξει?
    Καλά πιο (δεν ξέρω πως να το χαρακτηρίσω, οπότε σκέψου ό, τι θες) δώρο δεν έχω ξαναδεί...πάω στον Σήφη να χαρούμε μαζί το δώρο του!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι θα έλεγες να το αφήσουμε αχαρακτήριστο ?

      (Πλάκα κάνουμε εδώ, μην τρελαίνεσαι.)
      antinetrino :)

      Διαγραφή
    2. @me (maria)
      Φυσικά και θα στον χαρίσω! Ο έχων δύο Apple iMac MC812GR-Z0M5, καλό είναι να δίνει τον έναν!
      Το δώρο μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε υπέροχο! Όχι;
      Κις!

      ΥΓ. Μη βλέπεις τι σου γράφει ο αντινετρίνο! Δεν κάνει πλάκα! Θα κρατήσει τον λόγο του! Θα μου το φέρει το τάμπλετ! Λέω εγώ τώρα...

      Διαγραφή
    3. @antinetrino
      Άλλα μου έταζες από το τηλέφωνο!
      Αλλά τι να πω; Άνδρες...
      Τέλος πάντων... Ας είναι... Καλή καρδιά... Δεν θα τα χαλάσουμε για ένα ψωροApple iMac MC812GR-Z0M5...

      Διαγραφή
  18. Αθηνά μου οι διάλογοι σου με τρελαίνουν !! Σε διαβάζω και απολαμβάνω ρε παιδί μου !!
    Το βιβλίο φαίνεται όντως πολύ ενδιαφέρον, αν μπορείς όταν το τελειώσεις να μου το δανείσεις να το διαβάσω κι εγώ! Για να δω τώρα και τι κάνεις ο Σήφης με το παιχνίδι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυριέλ μου οι διάλογοι είναι εξ ολοκλήρου αληθινοί!
      Μα φυσικά και θα στο δανείσω! Και να δεις που θ το τελειώσεις και γρήγορα! Είναι αυτό που λέμε ευκολοδιάβαστο!

      Διαγραφή
  19. Κοίτα να δεις που σου έχω εμπιστοσύνη:)))
    Δε σε φοβάμαι!
    Κάτι ήξερα που πέρασα Σαββατόβραδο μελαγχολίας! Μου έφτιαξες τη διάθεση!
    Ο Σήφης κουκλί! :)
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμ, όποτε μελαγχολείς, δεν έχεις παρά να περνάς μια βόλτα. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα συναντήσεις εδώ πέρα μέσα. Κι αν δεν μειδιάσεις με την ανάρτηση, σίγουρα θα το κάνεις με τα σχόλια των φίλων!
      Αχ ναι, είναι ομορφούλης ο Σήφης!
      Μιλ μερσί!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...