Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου 2014

Θα ήθελα...

...να ευχαριστήσω θερμώς την αγαπητή sofia sofaki, η οποία είχε την ευγενή καλοσύνη να μου απονείμει ένα βραβείο, με το αζημίωτο φυσικά, τουτέστιν θα πρέπει να πω 11 πράγματα για εμένα, να απαντήσω σε 11 ερωτήσεις μου έχει υποβάλλει και μετά με τη σειρά μου να κάνω εγώ 11 ερωτήσεις σε 11 άτομα της επιλογής μου. Θα ακολουθήσω τους κανόνες, εκτός από αυτόν της επιλογής ατόμων, διότι θαρρώ οι περισσότεροι, από όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω, ήδη έχουν συμμετέχει σε αυτό το βλογοπαίχνιδο! 


11 πράγματα για εμένα: 
Έχω υποθυρεοειδισμό. 
Είμαι πάντα με τον καλό το λόγο. 
Καπνίζω πολύ. 
Σέβομαι τους θεσμούς. 
Δεν ψηφίζω στο Άργος. 
Θέλω να γυρίσω στο πατρικό μου. 
Περιμένω ανυπόμονα τον νέο κύκλο του Game of Thrones. 
Το κινητό μου δεν είναι touch αλλά ούτε και Smartphone. 
Πίνω πολλούς καφέδες. 
Έχω πολλά ράμματα για τις γούνες ορισμένων. 
Η ρόμπα μου είναι χρώματος γκρι. 

11 ερωτήσεις από την sofia sofaki: 
Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο; 
Ο Αστερίξ και οι Ελβετοί. 
Ποιο είναι το γεγονός που σημάδεψε τη ζωή σου; 
Η παγκόσμια οικονομική ύφεση του 1929. 
Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σου; 
Ο φόβος.
Ποιος είναι ο αγαπημένος σου ήρωας; 
Το γουρούνι του Αρκά. 
Πού θα ήθελες να περάσεις το επόμενο καλοκαίρι; 
Στα Χανιά. 
Νιώθεις καλύτερα, όταν… 
Η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι στους 22 βαθμούς Κελσίου. 
Όταν θυμώνεις,… 
Μου δίνουν υπογλώσσια. 
Υπάρχει κάποιος άνθρωπος που θα ήθελες να ευχαριστήσεις έστω και καθυστερημένα; 
Τη μαμά μου, τον γιο μου, τον κ. Μήτσο, τη Λεκάνα, τη Ζωή Μ., την Χάγια, την θεία Άντζελα, τον θείο Πάνο, την θεία Ρούλα, τον θείο Χρήστο, την Μαίρη, τον Τάσο, τον Κώστα, τον Χρήστο, τον Δημοσθένη, την Όλγα, την Γεωργία, το Μαρινάκι Ζέας, την Αγγελική Παπαγιάννη, τον Γ. Α., την Γ. Λ. τον Γ., Π., τη Χιονάτη, τη Βιργινία, την Παγκροσκαλού την φαρμακοτρίφτρα, την Κωλκάνα τη χρυσοσπυρού, τον Σταμάτη Κραουνάκη, τον Πέδρο Αλμοδοβάρ, την κ. Σοφία την φουρνάρισσα, το ζαχαροπλαστείο της Μπάλιαινας και πιο πολύ από όλους τον Nick Cave. 
Αν εμφανιζόταν ένα τζίνι και πραγματοποιούσε μια ευχή, αυτή θα ήταν… 
Να μου κοπεί η όρεξη (υπό κανονικάς συνθήκας). 
Η πρώτη λέξη που σου έρχεται στο μυαλό… 
Αναφανδόν. 
Άνοιξες blog γιατί… 
Κάπου έπρεπε να βάλω την κότα τη Βιολάντω τη τζαζλή. 

Και τώρα όσοι από εσάς επιθυμείτε, μπορείτε να παραλάβετε το βραβείο, αρκεί να απαντήσετε τις κάτωθι ερωτήσεις και να ακολουθήσετε τους κανόνες που έπονται! 

11 ερωτήσεις από την Αθηνά: 
Ποιο είναι το φυσικό χρώμα των μαλλιών σου; 
Που συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο; 
Βλέπεις να έρχεται από πουθενά η ανάπτυξη; 
Έχεις σκεφτεί να γίνεις δωρητής οργάνων; 
Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις; 
Γεννιέσαι ή γίνεσαι; 
Πού είναι ο βάλτος; 
Θέλεις να πάρεις τα βουνά; 
Θεωρείς τα πυροτεχνήματα απαραίτητα; 
Ανησυχείς για την υστεροφημία σου; 
Γλυκό ή αλμυρό; 

Κανόνες: 
Γράψε 11 πράγματα για τον εαυτό σου. 
Απάντησε στις 11 ερωτήσεις αυτού που σου έκανε tag και να γράψεις 11 ερωτήσεις γι' αυτούς που θα κάνεις εσύ tag.
Βράβευσε 11 άτομα (κάτω των 200 μελών τα blog τους). 
Ενημέρωσε τα άτομα που βράβευσες.

Καλή εβδομάδα!

46 σχόλια:

  1. ξεχάσατε να ευχαριστήσετε την κυρά σοφία με τους κεφτέδες στο πουρνάρι.αυτή με τον ξαφνιασμένο γιο!

    ράμματα για τις γούνες μερικών;άντε καλέ αποκλείεται!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα την λένε και δεν είναι καν από το σόι μου μέσα. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να την ευχαριστήσω.

      Εντάξει καλέ, ψαρωτικό είναι αυτό για τα ράμματα, μην φοβάσαι...

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Όχι Μαρινάκι, είμαι του 1930.
      Αλλά μια παγκόσμια ύφεση επηρεάζει και τις επόμενες γενιές, όσο να πεις...

      Διαγραφή
  3. Κοίτα να δεις σύμπτωση...ούτε εγώ ψηφίζω στο Άργος!
    Ο Θεός να κόβει μέρες από τον Σαμαρά και να τις δίνει στη Βιολάντω τη τζαζλή που επιτελεί και κοινωνικό έργο!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, το λέω αυτό (το ότι δεν ψηφίζω στο Άργος) για να βάζω τα πράγματα στη θέση τους!

      Ε βέβαια, διότι η Βιολάντω και το βλογ στηρίζει και αβγά μας κάνει!

      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  4. Μα αναφανδόν ρε συ Αθηνά; Αναφανδόν; Είναι λέξη αυτή που μπορεί να έρθει πρώτη στο μυαλό κάποιου; Αναφανδόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί ρε συ Μπούμπα; Τι έχει δηλαδή η λεξούλα και την αποπαίρνεις έτσι;
      Μια χαρά επίρρημα την βρίσκω!
      Ε, και μεταξύ μας τώρα, δεν μιλάμε και για το μυαλό όποιου κι όποιου, για το δικό μου μιλάμε.
      Άβυσσος Μπούμπα το μυαλό της Αθηνάς...

      Διαγραφή
  5. αυτά είναι!
    καλορίζικο το βραβείο.
    ωραιότατο το επίρρημα και πολύ φυσικός ο λόγος ύπαρξης του μπλογκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί Ρία!
      Μα ναι, τόσες κότες τόσα κοτόπουλα, τόσα αβγά, πού να τα βάζαμε;

      Διαγραφή
  6. Ποιο είναι το φυσικό χρώμα των μαλλιών σου;
    Εχω να το δω 10 χρόνια. Μετά βίας το θυμάμαι.

    Που συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο;
    Στο μυαλό μου.

    Βλέπεις να έρχεται από πουθενά η ανάπτυξη;
    Ναι. Οπως το λες. Από το πουθενά.

    Έχεις σκεφτεί να γίνεις δωρητής οργάνων;
    Συνεχώς. Αλλά μετά σκέφτομαι ότι για να γίνω δωρητής πρέπει πρώτα να πεθάνω και φτύνω τον κόρφο μου και κάνω τρεις στροφές γύρω από τον εαυτό μου.

    Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις;
    Θέλω να ξανακοιμηθώ.

    Γεννιέσαι ή γίνεσαι;
    Γίνεσαι με το που γεννιέσαι.

    Πού είναι ο βάλτος;
    Που είναι ο Πουτσίνι?

    Θέλεις να πάρεις τα βουνά;
    Θέλω να πάρω τα χιονισμένα βουνά.

    Θεωρείς τα πυροτεχνήματα απαραίτητα;
    Εξαρτάται... Εάν μιλάμε για το καρναβάλι της Πάτρας , όχι. Εάν μιλάμε για σεξ, ναι.

    Ανησυχείς για την υστεροφημία σου;
    Συνεχώς και αδιαλείπτως.

    Γλυκό ή αλμυρό;
    Θα διαλέξω ένα σκαλτσούνι που τα συνδυάζει και τα δυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ εκτιμώ το γεγονός ότι απάντησες στα φιλοσοφικά (!) ερωτήματα που έθεσα!
      Θα ψάξω τώρα με τη σειρά μου να βρω πού είναι ο Πουτσίνι...
      Καλημέρα διαριδάιαρυ!

      Διαγραφή
  7. να αλλάξεις χρώμα ρόμπας! το γκρι ειναι γεροντίστικο! πάρε μια κόκκινη ,μια μοβ ,μια βυσσινί...φιλιά στο Σήφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ότι πρέπει το γκρι για την ηλικία μου. Άσε που άμα βάλω κόκκινη ρόμπα, ο κ. Μήτσος θα νομίζει ότι έχασα το μυαλό μου και θα μου κάνει ευθανασία!

      Διαγραφή
  8. Η ρόμπα μου είναι χρώματος γκρι.
    Είσαι θεά!
    Είμαι στη δουλειά δεν μπορώ να γράψω περισσότερα αλλά οι ερωτήσεις που απευθύνεις εσύ όλες μία και μία!
    καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι, την συνδυάζω και με πυτζάμες γκρι αρζάν! Και με παντοφλάκια γκρι με λευκά πουά! Άλλο να σου λέω κι άλλο να με βλέπεις!
      Καλημέρα και καλή εργασία να έχεις!

      Διαγραφή
  9. Καλημερούδια...
    Συμφωνώ με τις προλαλήσασες πως πρέπει τάχιστα ν'αλλάξεις χρώμα ρόμπας... Τώρα θ'αγοράσεις καινούρια, θα την βάψεις με τα χεράκια σου, συ ξέρεις...
    Χώρια που μας άφησες με την απορία... Πίνεις πολλούς καφέδες αλλά δεν μας διευκρίνησες... ελληνικούς, φρέντο, καπουτσίνους, φραπέδες...
    Και για να σοβαρευτούμε ολίγον... τον ίδιο φόβο βλέπω πως έχουμε αλλά που θα πάει... πίσω έχει η αχλάδα την ουρά!!!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι! Δεν πείθομαι με τίποτα! Είναι γκρι και χνουδωτή! Και ζεστή!
      Λοιπόν, ξεκινάω την ημέρα μου με διπλό ελληνικό, συνεχίζω με καπουτσίνο, το απόγευμα ακόμα έναν διπλό ελληνικό και αργότερα στην εφημερίδα γαλλικό με γεύση καραμέλα σε μία κούπα που όταν αδειάζει την γεμίζω, μέχρι να σχολάσω!
      Αυτά από τον Σεπτέμβριο έως και τέλος Μαΐου. Μετά οι ελληνικοί παραμένουν ως έχουν και οι υπόλοιποι αντικαθιστώνται με φραπέδες!
      Καλημερούδια!

      Διαγραφή
  10. Αλήθεια εκείνο το Game of thrones που χάθηκε;;;;
    Έχεις τα δίκια σου, που να μπει και η κότα.. χρειαζόταν ένα κοτετσάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άκου τα νέα: Η εταιρεία παραγωγής της σειράς έδωσε την περασμένη Κυριακή στη δημοσιότητα το τρέιλερ του τέταρτου κύκλου όπου θα αρχίσει να προβάλλεται στις ΗΠΑ στις 6 Απριλίου 2014!
      Σου παραθέτω τον σύνδεσμο:
      http://www.youtube.com/watch?v=xZY43QSx3Fk

      Ε μα, έχω άδικο; που να την βάλω τη Βιολάντω; Αφού κατοικούμε σε διαμέρισμα!

      Διαγραφή
  11. παιχνίδι? βαριέμαι και να διαβάσω.... πφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εξαιρετικά επιτυχής και ειλικρινής αγαπημένο ανεκλπήρωτο ως συνήθως, με τον καλό τον λόγο πάντα... σας ασπάζομαι (και ακονίζω το πριόνι...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, αλίμονο! Λες και δεν με ξέρεις!
      Άντε, ακόνιζε, ακόνιζε, γιατί δεν έχω και όλη τη ζωή μπροστά μου...
      Θα τολμήσω κι εγώ ένα φιλί...

      Διαγραφή
  13. Επανήλθα και σας παραθέτω τις παρακάτω απαντήσεις:
    Ποιο είναι το φυσικό χρώμα των μαλλιών σου;
    Καστανό με ολοφύσικες ξανθές ανταύγιες.

    Που συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο;
    Στο μυαλό μου…..
    Βλέπεις να έρχεται από πουθενά η ανάπτυξη;
    Τελευταία φορά την είδα προς τα Τσαμέικα,πιάσαμε λίγο την κουβέντα και μου είπε επί λέξει «άμα αργήσω…φάτε»…..

    Έχεις σκεφτεί να γίνεις δωρητής οργάνων;
    Προς το παρόν είμαι δότρια μυελού των οστών.Αλλά το έχω έντονα στο μυαλό μου να το κάνω.

    Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις;
    Να έρθει το βράδυ να ξανακοιμηθώ…..

    Γεννιέσαι ή γίνεσαι;
    Γεννιέσαι. Τα γονίδια σου λέει δεν πέφτουν έξω….
    Πού είναι ο βάλτος;
    Λοιπόν. Βγάλε τον χάρτη. Τον έβγαλες;;; Οκ. Πάρε μολύβι, διαβήτη, μοιρογνωμόνιο και ξεκινάμε. Βγαίνεις από την Καλμούχου, πας ευθεία, στον φούρνο του Κουγιά στρίβεις δεξιά, προχωράς στην Ινάχου, ντουγρού ευθεία όλο τον περιφερειακό, στρίβουμε αριστερά για Κίο. Μετά το μαγαζί που δούλευα πέρισυ στο Μπάτερφλάι, στρίβεις δεξιά, ξανά ντουγρού. Φτάσαμεεεεεεεεεεεεεε……..

    Θέλεις να πάρεις τα βουνά;
    Ας πάρω κάτι να τελειώνουμε με αυτή την ιστορία!

    Θεωρείς τα πυροτεχνήματα απαραίτητα;
    Τα θεωρώ άκρως απαραίτητα, διότι θα τα πετάξουν οι γονείς μου και ο αδερφός μου όταν παντρευτώ!!

    Ανησυχείς για την υστεροφημία σου;
    Οι τσούλες δεν ανησυχούν ποτέ για την υστεροφημία τους!

    Γλυκό ή αλμυρό;
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα καλά, αλλά γιατί να ταλαιπωρείσαι έτσι; Γιατί να περιμένεις το βράδυ για να ξανακοιμηθείς, αφού ωραιότατα μόλις ξυπνήσεις, μπορείς να αλλάξεις πλευρό και να συνεχίσεις τον ύπνο σου!

      Διαγραφή
    2. Συγνώμη...αλλα εμένα απο όλο το σχόλιο,μου κατσε το μπάτερφλαι! Μη σου πω οτι σε έχω κάνει και εικόνα: να φωσφορίζεις μέσα σε πουπουλα!
      --Σαλιάγκι

      Διαγραφή
    3. καλα με εχεις κανει εικονα σαλιαγκι!!!!!
      ειναι το στριπτιτζαδικο που δουλευα περισυ!!!ετσι λεγεται.μπατερφλαι!!!!!

      Διαγραφή
    4. @roza
      Και να ήταν μόνο τα πούπουλα;
      Θα ξεχάσω εγώ τα φτερά χήνας στους ώμους, τα φτερά στρουθοκαμήλου στους γλουτούς, τα φτερά παγωνιού στα βυζιά, τις μεταξωτές κορδέλες που κρεμόσαντε (σ.σ. "κρεμόσαντε"=φοβερή λέξη!) γύρω απ' το στρινγκάκι, τις πούλιες στις βλεφαρίδες;
      Γιατί όλο αυτό το υπερθέαμα είχα την ευτυχία να το παρακολουθήσω!
      Με είχε προσκαλέσει βλέπεις. Τι να έκανα; Την ξέρω και πολύ καιρό, ντράπηκα και πήγα...
      Βέβαια στους θαμώνες έλεγα ότι είχα πάει για ρεπορτάζ της εφημερίδας... Ε, μη μου βγει και εμένα το όνομα...

      Διαγραφή
    5. @Αθηνά...
      Το καπέλο δεν το ανέφερες και πολύ με στεναχώρησες!

      Διαγραφή
    6. Μεγάλη παράλειψη να μην πω για το καπέλο, το φτιαγμένο εξ ολοκλήρου από ροζ φτερά φλαμίνγκος, πάνω στα οποία περίτεχνα είχαν τοποθετηθεί γνήσια κρύσταλλα Σβαρόφσκι, διαμετρήματος τέτοιου που να είναι ορατά δια γυμνού οφθαλμού ακόμα και από τους θαμώνες τους καθήμενους και στο πιο μακρινό από την πίστα τραπεζάκι, αλλά η συγκίνηση της ανάμνησης βλέπεις...

      Διαγραφή
  14. Θα πώ ένα απλό και ταπεινό: και τα 11 ήταν υπέροχα!
    Ντάξει...δε μπορώ να είμαι τόσο απλή,θα το πώ: σε ηράσθην σφόδρα! Ειδικά αυτό το αναφανδον που εγώ το σετάρω και με το κατάφορα εννιοτε με καρακαταπάλωσε για ακόμη μια φορά.
    --Σαλιάγκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ρόζα, τι μου έκανες Ρόζα; Μόνο να ήξερες…
      Αν εσύ με ηράσθης με το αναφανδόν, τι να πω κι εγώ με τον συνδυασμό που κάνεις; Έχω μείνει ενεή και νοιώθω και έναν ανεπαίσθητο νυγμό ζήλιας η αρτίστα του βωβού, με το σετάρισμα του αναφανδόν και του κατάφορα!
      Εγώ άντε να σετάρω δαχτυλίδι-σκουλαρίκια, το πολύ-πολύ φούστα-μπλούζα! Μέχρι εκεί.
      Ένα θα σου πω Ρόζα-Σαλιάγκι: Σε θαυμάζω!

      Διαγραφή
  15. "Είμαι πάντα με τον καλό το λόγο. "

    Αλίμονο αγάπη μου.

    Όσο για τον Αλμοδόβαρ θα τον ευχαριστούσα κι εγώ :)

    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι! Όχι που να το παινευτώ, αλλά εσύ κουμπάρε μου με ξέρεις καλύτερα τι μελιστάλαχτη είμαι!
      Α ωραία, να μαζευτούμε εσύ, εγώ και κάτι άλλες Αλμοδοβαρίτσες (κατά το Ρουβίτσες) που ξέρω και να κάνουμε αφιέρωμα!
      Καλημέρα κουμπάρε μου!

      Διαγραφή
    2. To καλοκαίρι που μας πέρασε τις είδα όλες ξανά. Σπιτική ρετροσπεκτίβα :)

      Διαγραφή
    3. Ω! Τι σύμπτωση! Το ίδιο έκανα μαζί με τη Λεκάνα (συγνώμη, Χριστίνα ήθελα να γράψω...), συγκεκριμένα το πρώτο δεκαήμερο του Αυγούστου!

      Διαγραφή
    4. Αχ να μην μένουμε κοντά να τα βλέπαμε παρέα. Παρεμπιπτόντως, τον Λαβύρινθο του Πάθους τον έχεις σε καλή ποιότητα; Γιατί εγώ το βρήκα σε μεταγραφή απο βιντεοκασέτα και ήταν λίγο για κλάματα. Καλημέρα κουμπαρούλα.

      Διαγραφή
    5. Όοοοοοοοοοοοοχι, είναι το μόνο αρχείο που κυκλοφορεί, δυστυχώς. Να σκεφτείς το είχα κατεβάσει, είδα δυο σκηνές και το διέγραψα!

      Διαγραφή
    6. Α, όχι εγώ άντεξα και το είδα. Άλλωστε ήθελα να τις δώ όλες. Πάντως σε κάποιο βιντεοκλάμπ πρέπει να υπάρχει για ενοικίαση (και αντιγραφή) ένα καλύτερο αντίγραφο. Αν το βρώ θα σου πώ :)

      Διαγραφή
    7. Αν το βρεις (γιατί στο Άργος-Ναύπλιο δεν υπάρχει) το νοικιάζεις, το αντιγράφεις και πετάγομαι και το παίρνω!

      Διαγραφή
  16. συγχαρητηρια για το βραβειακι σου αγαπη!
    και ελαττωσε το καπνισμα!
    εγω το εχω κοψει εδω και 2,5 χρονια!καπνιζα 5χρονια!
    ολα στο νου ειναι!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί!
      Α, όλα κι όλα! Έχω κόψει τα ποτά και τα ξενύχτια που έχουν κλείσει τα καλύτερα τα σπίτια, δεν θα κόψω και το τσιγάρο! Αλλά να το ελαττώσω, όπως προτείνεις, θα το σκεφτώ πολύ θετικά!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  17. Κουμπαρούλα βρήκα τον Λαβύρινθο του πάθους σε dvd rip καμία σχέση με το vhs rip που έχουμε δεί. Υπότιτλοι Αγγλικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύγε κουμπάρε μου! Στείλε μου το λινκ να το κατεβάσω!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...