Πέμπτη, 16 Ιανουαρίου 2014

-Πού να τρέχω...



...τώρα με τα τακούνια; μου είπε ο συνεργάτης αυτού του βλογ mitsopd, εν μέσω σοβαρής κουβέντας, και έμεινα άφωνη. 
Τον κοίταξα με απορία και εκείνος αμέσως με μια απαξίωση στο βλέμμα μου λέει: 
-Καλά δεν ξέρεις το ανέκδοτο; Να φροντίσεις να το μάθεις. 
Ε, όπως καταλαβαίνετε, όταν γύρισα στο σπίτι, άρχισα το ψάξιμο. Και βρήκα τα εξής: 

"Που να τρέχεις τώρα με τα τακούνια…" 
Ατάκα από ανέκδοτο η οποία, όπως και πολλές άλλες έχει αυτονομηθεί. Λέγεται εύστοχα για να δείξουμε ότι κανένα νόημα δεν έχει να μπαίνουμε σε κόπο για κάτι το οποίο είναι ούτως ή άλλως χαμένο από χέρι - αλλά και να μην ήταν, βαριόμαστε τόσο πάρα πολύ που πάλι δεν θα κάναμε τίποτε. Τέλος πάντων, το αρχικό ανέκδοτο πάει κάπως έτσι: 

Δυο τραβεστί συζητούν το μέγα θέμα αν ομοφυλόφιλος γίνεσαι ή γεννιέσαι. Και λέει η πρώτη:
-Καλέ, Στάσα μου, γεννιέσαι, γεννιέσαι. Είναι βέβαιον. Διότι εγώ, ξέρεις, από αυστηρή οικογένεια κι αυτά, αλλά από τριών χρονών παιδί πού μ' έχανες πού μ' έβρισκες, στα συρτάρια της μαμάς να προβάρω τις κομπινεζόν και τα πασουμάκια με τα τακούνια και να καμαρώνω με τις ώρες μπροστά στον καθρέφτη. Τι ήξερα μικρό παιδί; Μέσα μου το είχα. Έμφυτο. 
-Εγώ πάλι, Σούλα μου, τι να σου πω; Νομίζω ότι δεν γεννιέσαι, έρχονται έτσι τα πράγματα, κάτι αλλάζει και γίνεσαι. Πάρε εμένα - μέχρι τα δώδεκα τίποτα δεν ήξερα, του κατηχητικού, χαμπάρι δεν είχα από τέτοια... 
-Ε, και στα δώδεκα τι έγινε; 
-Ε, στα δώδεκα πήγα το καλοκαίρι στο χωριό και βγαίνω στα χωράφια να μαζέψω λουλουδάκια...  κουράστηκα, ξάπλωσα στο χορτάρι, και κει που μ' έπαιρνε ο ύπνος έρχεται ένα παιδί απ' το χωριό - αααχχχ, ένα ωρρρραίο παιδί - ε, κι έρχεται έτσι από πίσω... Ε, και να μη στα πολυλογώ, τό 'μαθα και καλόμαθα... Γίνεσαι, Σούλα μου, γίνεσαι... 
-Καλά, μωρή, δώδεκα χρονώ ήσουνα κι έρχεται ο άλλος να στη μοστράρει και δεν κάνεις τίποτα; Γιατί δεν σηκώθηκες να τρέξεις, να φύγεις; 
-Ε, πού να τρέχεις τώρα στα χωράφια με τα τακούνια... 
πηγή: slang.gr
Παραθέτω φανταστικό διάλογο για να δείτε εάν χρησιμοποιώ σωστά την έκφραση. Σε αντίθετη περίπτωση διορθώστε με.
Μήτσος (το στεφάνι μου): Η ώρα είναι εννέα και με περιμένουν ο Χάρης και οι υπόλοιποι στο τσιπουράδικο. Φεύγω.
Αθηνά: Καλέ Μήτσο, πού να τρέχεις τώρα με τα τακούνια; Έχει κρύο έξω. Κάτσε στ' αβγά σου...

Άσχετο, αλλά σε αυτό το σημείο να ευχαριστήσω τους εξής: Μία roza, ένα πλυντήριο, ένα σαλιάγκι και, αν δεν κάνω λάθος, ένα splats, για το δώρο που προσέφεραν σε αυτό το βλογ. 
Το δώρο είναι μία φωτογραφία στην οποία απεικονίζονται δύο κομψοτεχνήματα αμυθήτου καλλιτεχνικής αξίας και εκπάγλου ομορφιάς: Μια κότα στρουμπουλή, μια σχεδόν κάτασπρη πουλάδα με ηδυπαθές βλέμμα και ένας κόκορας, πιθανότατα ο σύζυγος της κότας, ο οποίος έχει στητή και περήφανη κορμοστασιά και ατενίζει με αισιοδοξία το μέλλον. Θαυμάστε το δώρο!

43 σχόλια:

  1. Α τι όμορφο το ζεύγος καλέ πάνω στο γραφείο στρογγυλοκάθισε !! Καλώς τα δέχτηκες.
    Το ανέκδοτο δεν το είχα ξανακούσει και γέλασα αυθορμήτως στο τέλος, νομίζω πάντως ότι πολύ σωστά και εύστοχα τη χειρίστηκες την έκφραση Αθηνά μου. Πού να τρέχεις τώρα με τα τακούνια;; Το άλλο που λέει που πας γυμνός στ' αγγούρια το ξέρεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπισκότο, θα σε διορθώσω. Πού πας ξεβράκωτος στ' αγγούρια, λέει!
      Η αλήθεια είναι ότι μια φωτογραφία με ζεύγος κότα-κόκορας ήταν το μόνο που έλειπε από εδώ πέρα μέσα!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!
    Αχ τι τραβάει ο Μήτσος....!!!!!
    Ωραίο δώρο τα πουλερικά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κατάλαβα κύριε! Τι τραβάει δηλαδή ο κ. Μήτσος; Όλο γύρω-γύρω στα ουζερί και τα τσιπουράδικα τριγυρνά! Τον αμάζευτο έχει! Θα τον λυπηθούμε κι από πάνω; Όοοοοοοχι αγαπητέ Ηφαιστίωνα! Δεν θα τον λυπηθούμε!
      Καλά, τα κοτερά, άλλο πράγμα!

      Διαγραφή
  3. χαχαχαχα
    τελειο ανεκδοτο!
    γελασα πολυ!
    και η δικη σου εκφραση επειτα σουπερ!
    το δωρο σουπερ!

    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι και όλα μέχρι τώρα μέσα στην ημέρα, σούπερ ήταν!

      Διαγραφή
  4. Θα σου άφηνα σχόλιο αλλά που να τρέχω με τα τακούνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γέλασα με την ψυχή μου!!! Δεν το ήξερα... αντί να δουλεύω η μουλάρα, διαβάζω ανέκδοτα...
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα χρειάζονται! Άσε που όπως λέει και μια παλιά κινέζικη παροιμία "Η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη"!
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
    2. "all work and no play makes Jack a dull boy" που έγραφε και ο Jack στο Shining!

      Διαγραφή
    3. Αυτό ακριβώς! Μια χαρά τα έλεγε ο Τζακ Τόρανς, δια στόματος Τζακ Νίκολσον!

      Διαγραφή
  6. Με τακούνια ή χωρίς το τσιπουράδικο είναι πάντα ένα από τα μέρη που τρέχεις να πας!

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο! Τι θα έλεγες εσύ Πρόεδρε; Αλλά ο κ. Μήτσος το έχει παρακάνει τελευταίως!

      Διαγραφή
  7. Χμ, μπορείτε και καλύτερα αγαπητό ανεκπλήρωτο (εννοώ στο να χρησιμοποιείς την έκφραση), επίσης με εντυπωσιάζει που δεν γνώριζες την έκφραση, τέλος το κομψοτέχνημα δεν θα το σχολιάσω καν (δεν μου αρμόζει, καταλαβαίνετε), σας ασπάζομαι κι αρπάζω το πριόνι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκέφτηκα να παραθέσω κι άλλα παραδείγματα για να διαπιστώσουμε εάν έχω καταλάβει την έκφραση, αλλά φοβήθηκα μην με πούνε και γραφική!
      Τέλος πάντων, δεν ξέρω αν θα προτιμήσεις πριόνι ή σκάλα. Ότι και να κάνεις κάνε το γρήγορα, διότι έχω κι άλλες δουλειές.

      Διαγραφή
  8. Ωραίον το ανέκδοτο, αν και εγώ την έκφραση την εκλαμβάνω αλλιώς, κάτι σαν: τραβάτε με κι ας κλαίω, αλλά μπορεί και να κάμω λάθος... Έχοντας ζηλέψει την εύνοιά σας προς τους άνωθεν,σας αποστέλλω δωράκι εις το δρομβόξιο, παλαιότερη φώτο μου, λίγο πριν βάλω τακούνι δηλαδή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επανέρχομαι μ'ένα βραβείο.
    Εάν θέλεις να το παραλάβεις στο:
    http://happiness-bonheur.blogspot.gr/2014/01/blog-post_4665.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί! Θα περάσω το συντομότερο δυνατόν!

      Διαγραφή
  10. εν εχω να δηλώσω. Σμερδάκι με τακούνια δεν έχω ξαναδεί !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι ας πούμε έχεις δει σύζυγο σμερδακίου που τον λένε κ. Μήτσο και φοράει και τακούνια, ε;

      Διαγραφή
  11. ωραίο ανέκδοτο,εύγε στην κωλκάνα,εύγε και σε σένα κατέ που έκανες ενδελεχή έρευνα για να εντοπίσεις το ανέκδοτο.επίσης και το παράδειγμα με την νταμτελαρί και την φαρμακοτρίφτρα την παγκροσκαλού ήτο θεσπέσιο!!!
    τα δέοντα της λεκάνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω κι εγώ η αρτίστα του βωβού; Ότι δύναμαι!

      Διαγραφή
  12. ξέχασα να πω ότι το γούστο του σαλιαγκίου είναι αξία ανεκτίμητη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τύφλα να έχουν τα αβγά Φαμπερζέ!

      Διαγραφή
    2. Συγνώμη...είχες έστω και για μια τοσα δά μικρή στιγμούλα αμφιβολία για το γούστο μου?
      Τα φαμπερζε καλέ είναι για τους φλώρους!
      Για τυπους σαν εμάς είναι η πουλάδα η μοβόρα και ο συζυγός της η προστυχάτζα!
      --Σαλιάγκι
      ΥΓ. εγω ειμαι ο splats και το σαλιάγκι σε συσκευασία της μιάς! (αν και χαίρομαι κάθε φορά που μπερδευω κόσμο!)

      Διαγραφή
    3. δεν είχα καμιά αμφιβολία σαλιάγκι για το γούστο σου.αλά θέλω να το βροντοφωνάξω,να βγω στους δρόμους να το πω,να το μάθει όλη πλάση και ο ντουνιάς.
      σαν το γούστο του σαλιάγκι δεν υπάρχει άλλο (ατάκα από διαφήμιση πρίτι μπρα!!!!!)

      Διαγραφή
    4. @roza
      Ουδεμία στιγμή αμφέβαλλα αγαπητή Ρόζα, σαλιάγκι, σπλατς!
      Αν και δεν μου φαίνονται τόσον μοβόρικα τα εν λόγω πουλερικά...

      ΥΓ. Το είχα καταλάβει μέσες-άκρες, αλλά μια επιβεβαίωση την ήθελα, η αλήθεια είναι...

      Διαγραφή
  13. Πολύ γέλασα με τα τακούνια!!
    Το δωράκι σου μου έφερε διάφορους συνειρμούς...με πρόσωπα της επικαιρότητας...χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώρες είναι τώρα να μου πεις ότι ο κόκορας μοιάζει με τον Άδωνι και η κότα με τον Βενιζέλο...

      Διαγραφή
  14. Τι λες... Πού να τρεχεις τωρα με τα τακουνια, ε; Καλο! Θα το μαθω να το λεω κι εγω!!
    Ευγε παντως! Η γνωση πρεπει να μοιραζεται κι εσυ το ακολουθεις το μοτο!! Ειμαι περηφανη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ μπάλανσδ! Βαθύτατα συγκινημένη για την καλή κουβέντα! Σπανίως μου λένε "εύγε" τελευταίως!

      Διαγραφή
  15. Αιντάααααα μας πήρε ολος ο κοσμος χαμπαρι και μας δίνουνε και πίνακες με κοτες δωρο!!!!! ας ειναι καλά οι ανθρωποι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι πάει να πει "μας πήρανε χαμπάρι"; Δεν σε καταλαβαίνω Μαρινάκι Ζέας.

      Διαγραφή
  16. Σε βρίσκω διαρκώς σε φιλικά μπλογκς μπροστά μου κι είπα να μπω! Δεν χτύπησα, δεν έφερα δώρο. Πιάνει ότι μου άρεσε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες Άιρις εδώ πέρα μέσα!
      Τι να χτυπήσεις; το κουδούνι έχει χαλάσει, το ρόπτρο μας το έκλεψαν και γι' αυτό έχουμε την πόρτα ανοιχτή. Όσο για το δώρο, ούτε να το συζητάς! Ίσα-ίσα, εμείς πρέπει να σου στείλουμε. Κανένα αβγό της παραγωγής μας! Αλλά κι αυτά μας τα κλέβουν και τρομάζουμε να συμπληρώσουμε μια εξάδα!
      Το ότι σου άρεσε, μας άρεσε. Το εάν χαμογέλασες, μας κάνει ευτυχείς!

      Διαγραφή
  17. Απολαυστικό το ποστ! Εγώ ούτε σαν έκφραση δεν την ήξερα κι ας είμαι και από ...... την επαρχία! χα! Θα τα λέμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες Χριστίνα Περράκη!
      Ναι κι εγώ που ζω στην επαρχία τα τελευταία χρόνια δεν το είχα ακούσει. Αλλά ούτε και όσο ζούσα στο πατρικό μου στην Αθήνα το είχα ακούσει. Άρα δεν πρέπει να είναι θέμα τόπου διαμονής!
      Μα φυσικά θα τα λέμε!

      Διαγραφή
  18. Χάρμα το ζευγαράκι χρυσή μου, χάρμα! Όσο για το ανέκδοτο και την έκφραση, δεν είχε φτάσει στα αυτιά μου και πολύ τα ευχαριστήθηκα. Αύριο δε που η κολώνα του σπιτιού θα βάλει τη φόρμα εργασίας (οικοδόμος γαρ) για να πάει για το μεροκάματο, θα του πω αξημέρωτα: "Κάτσε καλέ στ' αυγά σου, αφού δεν πληρώνεσαι που δεν πληρώνεσαι, πού να τρέχεις τώρα με τα τακούνια"! αχαχαχα! Φιλιάαααα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αυτό ακριβώς να του πεις, να τρελαθεί από την χαρά και την συγκίνηση ο άνθρωπος!
      Τέτοια να του λες να μην μπορεί να σε ξεχάσει!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  19. Χα-χα-χα!
    Πολυ καλο το ανεκδοτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, μου έβγαλε ένα μειδίαμα, οφείλω να ομολογήσω!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...