Δευτέρα, 13 Ιανουαρίου 2014

Ατάκτως ειρημένα S02E02...



Αποσύρθηκε η τροπολογία για την αύξηση στην τιμή των τσιγάρων. Ο κ. Στουρνάρας θα την

επανακαταθέσει περιλαμβάνοντας στην αύξηση των 5 λεπτών τα πούρα και τα πουράκια, που αρχικά είχαν εξαιρεθεί. Μετά τα πούρα και τα πουράκια, ενδεχομένως να θυμηθούν ότι παρέλειψαν τα τρίφυλλα. Με αυτά και μ’ εκείνα, αρχίζω να πιστεύω ότι κάτι περίεργο καπνίζουν στην κυβέρνηση. 

Μου ζήτησε ο κ. Μήτσος (το στεφάνι μου) να κάνουμε μια μικρή πεζοπορία της τάξεως των 4.5 χιλιομέτρων. Αρνήθηκα, διότι θέλω να καθίσω σπίτι να περιμένω το δωρεάν wi-fi που μου έταξαν οι κυβερνώντες. 

Εκτός Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ ο Π. Τατσόπουλος. Οπότε, όσοι διαμένετε στην Αθήνα, καλό είναι να πηγαίνετε τοίχο-τοίχο τώρα που ο κ. Τατσόπουλος θα έχει περισσότερο ελεύθερο χρόνο.

Ηράσθην σφόδρα. Αυτό

Αιφνιδιαστική επίσκεψη έκανε ο Α. Γεωργιάδης στο Νοσοκομείο Άγιος Σάββας. Φανταστείτε τώρα, να είστε στο κρεβάτι του πόνου και να μην ξέρετε αν για αυτό που βλέπετε φταίνε οι παραισθήσεις από τα φάρμακα. 

Επειδή έχω αντιληφθεί εις τα social media μία κινητικότητα υποψηφίων προς άγραν φίλων ενόψει των Δημοτικών εκλογών του Μαΐου, να σας ενημερώσω ότι δεν ψηφίζω στο Άργος. Είμαι ετεροδημότισσα. Ευχαριστώ. 

Ο Σήφης τιμωρία. Εδώ.

Καλή εβδομάδα!

24 σχόλια:

  1. Θα έχουμε ξεμπουκλίσματα. Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή δεν είναι της τάξεώς μου τα ξεμπουκλίσματα, πάρε τον Βενέδικτο και θα κρατήσω την μουσική για επαγγελματικούς σκοπούς!

      Διαγραφή
  2. ¨Εχουν ξεχάσει και τους ναργιλέδες, αλλά μην βγει παραέξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, λες και δεν θα το θυμηθούν! Ο Στουρνάρας είναι αρκετά νέος ακόμα. Έχει όλη την ζωή μπροστά του να καταθέτει, να αποσύρει και να επανακαταθέτει όσες τροπολογίες θέλει μέχρι να μην τους λείπει τίποτα!

      Διαγραφή
  3. Τις πίπες να μην φορολογήσουν γιατί είναι το μόνο που μας έμεινε.

    Ο Σέρλοκ καλός; Καλή βδομάδα κουμπαρούλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζεις. Είναι θέμα χρόνου να τις φορολογήσουν και αυτές!

      Ο Σέρλοκ, κατ' εμέ, άψογος. Γρήγορος, έξυπνος και με τη σωστή προφορά!

      Διαγραφή
  4. και μεμενα μου αρνηθηκε το στεφανι μου πεζοπορια και με κατηγορησε πως θελω να πάω για να κουνήσω τον κ . .ο μου ,αλλά πήρα την κουμπάρα μου και τον κουνησαμε παρεα!
    τοσους κουμπάρους εχεις εδω μέσα ,πάρε εναν να πάτε!
    βγάλε το παιδί από την τιμωρια ,το καλώδιο ηταν δική σου ευθύνη! Θα πάρω τη φιλοζωική και θα τον στείλουν στο Χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πάω πουθενά. Ούτε με κουμπάρο, ούτε με κανέναν άλλον. Θα περιμένω το δωρεάν γουάι-φάι!

      Δεν ξέρω τι κάνετε εσείς οι νέες και μοντέρνες μαμάδες, αλλά εμείς οι αρχαίες λέγαμε "όπου δεν πίπτει λόγος, πίπτει ράβδος"! Τιμωρία στην καρέκλα για να μάθει να φέρεται!

      Διαγραφή
  5. Τζαμπα την εχασες τη βόλτα με το Μήτσο με το περίμενε θα μεινεις!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι λες Μαρινάκι Ζέας; Αφού ο Σαμαράς το υποσχέθηκε!

      Διαγραφή
  6. Ποια πουράκια; Τα Caprice; Γιατί άμα είναι,να μην ξαναπάρω!

    :* :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εάν φορολογήσουν τα καπρίς, εγώ θα φύγω μετανάστρια στην Αυστραλία. Έχω κάτι άκρες εκεί...

      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  7. Μα που ψηφίζετε επιτέλους να βάλω υποψήφιος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν πήγαινες εκείνη τη βόλτα?
    Μπορεί να το συναντούσες στο δρόμο να έρχεται!!...
    Δεν μπορεί θα φτάνει τώρα, πέρασαν τόσες μέρες...να δεις που άργησε γιατί θα τα πίνει κάπου παρέα με την ανάπτυξη!
    Ή μάλλον άσε καλύτερα μπορεί να έπεφτες και πάνω στον Άδωνη που κάνει όλο βόλτες και είναι κακό φενγκ σούι...καλύτερα μέσα!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, όχι, θα καθίσω στην γωνίτσα μου ήσυχη-ήσυχη και θα περιμένω. Και το γουάι-φάι και την ανάπτυξη, μην σου πω και το άνοιγμα των αγορών! Είμαι του καναπέ, δεν μπορώ την πεζοπορία!

      Διαγραφή
  9. Είναι εξακριβωμένο ότι περιορίζεται ο Τατσό στα όρια του δήμου Αθηναίων ή κινδυνεύουμε και στο Φάληρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι άκουσα ότι λόγω ελεύθερου χρόνου σκοπεύει να διευρύνει την ακτίνα δράσης του. Οπότε, Μπούμπα, πρόσεχε!

      Διαγραφή
  10. Πλησιάζει η γιορτή της Οσίας Απόσυρσης και ολο αποσύρουν κάτι;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα! Καλή εβδομάδα!!!
    Πολύ γέλιο! Μη σου πω όλη η Βουλή μαζί τα καπνίζει.. Σε κάθε νομοσχέδιο σαν τους καθολικούς έξω από την Καπέα Σιξτίνα περιμένουμε να δούμε τι καπνός θα βγει..
    Ηράσθην > εράω - ερώ!!! Κάτι μου θύμιζε και τελικά έψαξα να βρω ετυμολογία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο σωστά την περιγράφεις την κατάσταση!

      Είδες; Κάτι παθαίνω ορισμένες φορές με κάποιες λέξεις από τα παλιά τα χρόνια! Ίσως είναι που τις πρόλαβα στο σχολείο και μου έμειναν!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.