Δευτέρα, 6 Ιανουαρίου 2014

Ατάκτως ειρημένα S02E01 (season premiere)...



Άντε να φύγει και το 2014… Mε κούρασε αυτή η χρονιά...



Προχθές είχε παρκάρει έξω από την πολυκατοικία που κατοικώ μία Porsche. Μάλλον ήλθε η ανάπτυξη.

Δηλαδή για να καταλάβω, δεν μας άρεσε που πληρώναμε 4,2€ στην ΔΕΗ για την ΕΡΤ, ενώ προτιμάμε να πληρώνουμε 3€ για τη ΝΕΡΙΤ; Μα καλά, γι’ αυτό έγιναν όλα; 

Φόρεσα το καπελάκι μου, τα γάντια μου, το φουλάρι μου και τα κομψά μου ρούχα και απολαμβάνω την χώρα στην Προεδρία της Ε.Ε. Καλό θα είναι να είμαστε κατά πως πρέπει ενδεδυμένοι όλοι μας. Μη μας πούνε και βλαχάρες! 

Το ποσό των 25 ευρώ υποχρεούνται να καταβάλουν οι ασθενείς για τη νοσηλεία τους σε νοσοκομεία του ΕΣΥ. Δεν διευκρινίζουν αν το πρώτο ποτό είναι δωρεάν. Άραγε, το μπουκάλι το αίμα πόσο πάει; Πάντως κανονίστε την πορεία σας, διότι από ότι με πληροφορούν το Ιπποκράτειο είναι sold out. 

Στις 8 Ιανουαρίου ξεκινά από τα φαρμακεία η εφαρμογή του μέτρου της χρέωσης ενός ευρώ ανά συνταγή. Τελικά είναι πολύ δυνατό το λόμπι Βέφας-Μαμαλάκη. 

Αν δεν δω την "Μικρά Αγγλία" θα μου επιβληθούν κυρώσεις;

Καλή εβδομάδα!

31 σχόλια:

  1. Ευτυχώς που μου έχουν περισσέψει φάρμακα από την προηγούμενη φορά που αρρώστησα και κάνω μόνη μου θεραπεία! Παρόλο όμως που είμαι άρρωστη, θα φοράω την καλή μου τη ρόμπα, τη βελούδινη και τα πασούμια με τα πούπουλα (καμία κότα δεν ξεπουπουλιάστηκε θέλω να διαβεβαιώσω..)
    Δεν θέλω να σε πληγώσω αλλά ακόμη έχουμε 12 (σχεδόν) γεμάτους μήνες για να φύγει το '14...αλλά γιατί από τώρα?? ειδικά το πρώτο εξάμηνο έχουμε και την προεδρία καλέ!
    Καλή εβδομάδα και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να γιατί θέλω να φύγει το '14. Επειδή είσαι άρρωστη και επειδή έχω κι εγώ να κάνω μια-δυο επεμβασούλες ακόμα. Λες κι αν φύγει θα την γλιτώσω... Τέλος πάντων...

      Εντάξει τα μέτρησα τα πούπουλα, δεν λείπει κανένα!

      Διαγραφή
  2. Αληθεύει που είπαν ότι θα επανεξετάσουν το μέτρο του εισιτηρίου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω Μπούμπα, αλλά καλό θα ήταν μαζί με την επανεξέταση να κάνουν και καμιά εξέταση σοβαρότητας.

      Διαγραφή
  3. 1,20/μήνα * 1 χρόνο =12,40 τον χρόνο
    σε 2 χρόνια και ένα μήνα έχεις εξοικονομήσει εισιτηριάκι για νοσηλεία σε νοσοκομείο, και σου μένει και 1,40 για να πάρεις έναν καφέ ενώ περιμένεις στην ουρά για το νοσοκομείο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο πολύ δίκιο έχεις Πέτρο, πόσο; Το μόνο που μου μένει να φροντίσω είναι να προσέχω να μην πάθω το οτιδήποτε τα επόμενα δυο χρόνια!

      Καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα!

      Διαγραφή
    2. ε, μην τα περιμένουμε και όλα από την Κυβέρνηση!!

      Διαγραφή
    3. Η οποία Κυβέρνηση, εν τω μεταξύ, θα φροντίσει να μου ακριβύνει τα τσιγάρα, όπως διάβασα πριν λίγο στην ωραιότατη ανάρτησή σου!

      Διαγραφή
  4. ναι αλλά έχουμε την προεδρία της εε!
    είσαι μια που προεδρεύει!
    μην τα θέλουμε και όλα δικά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. απολαυστική όπως πάντα!
    τα φιλιά μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί! Έτσι, κάτι τις για να μειδιούμε!

      Διαγραφή
  6. Μα όπως είπε και ο φωστήρας ο Άδωνις (άραγε σήμερα που αγιάστηκαν τα νερά θα εξαφανιστεί αυτός?), οι δωρεάν παροχές τον τρομάζουν...του θυμίζουν άλλα καθεστώτα...αν δε θέλουμε λοιπόν να τρομάζουμε να πληρώνουμε..με 25 ευρουδάκια εξαργυρώνουμε το φόβο με ανάπτυξη...
    (Ξεχνάει βέβαια πως συνέχεια πληρώνουμε όσα μπορούμε γιατί που να τα βρούμε όσα ζητάνε?)
    Πάω να φορέσω τα καλά μου μιας και είμαστε προεδρεία..και μακάρι να τινάξουν οι άχρηστοι και την Ευρώπη στον αέρα!!
    Πολλά φιλιά και πολλές πολλές ευχές για την καινούρια χρονιά με υγεία κι ευτυχία!
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω, εάν την τινάξουν στον αέρα την Ευρώπη, αν μη τι άλλο, θα μιλάμε επί ίσοις όροις. Μπορεί να μην είναι και κακή ιδέα!

      Ευχαριστώ πολύ! Και εσύ να χαίρεσαι την οικογένειά σου και τον Μπρίκι σου!

      Διαγραφή
  7. Και του λογου μου φορεσα τα καλά μου μα τα μπικουτί δε τάχω βγάλει. Μαρή μηπως να τα βγάλω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 4,2-3=1,2 * 12= ότι έλειπε για τη δόση της Πόρσε αυτουνού που πάρκαρε απ' έξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Πρόεδρε! Έτσι θα έλθει τελικώς η ανάπτυξη!

      Διαγραφή
  9. Να την χέσω την Προεδρία της Ε.Ε. Την αντιβασιλεία της Βρετανικής Κοινοπολιτείας θέλω που είναι ντιβέ.

    Υ.Γ: Μπλόγκερ που δηλώνει φάν της κυρά Μαρίνας ζητάει αυτόγραφο. Μπορεί να ελπίζει; (σοβαρά το γράφω δεν κάνω πλάκα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βέβαια. Ξέρω γιατί την έχεις χεσμένη την Προεδρία. Είναι που δεν έχεις γραβάτες και δεν μπορείς να είσαι κατά πως πρέπει ντυμένος!

      ΥΓ. Ποιος είναι καλέ αυτός ο βλόγγερ;

      Διαγραφή
    2. mahler76
      Μου τελειώσαν οι φωτογραφίες.

      Διαγραφή
  10. Το μπουκάλι ειναι πανω απο 50,δηλ δυο εισοδοι σε μια βραδια!αμ τι τον περασες το μπουμπούκο για τζερεμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι άκουσα ότι με κάθε εισιτήριο νοσοκομείου δίνουν κι ένα σιντί της Μανωλίδου δώρο...

      Διαγραφή
  11. ω!ξεστολίσατε!!!!!και βγάλατε και τα σκουφιά!!!!
    και του χρόνου εύχομαι!!!

    καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, τις κρατάμε τις παραδόσεις! Χάλαγε και το μαλλί με τα σκουφιά, όσο να πεις...
      Ευχαριστούμε κι εσείς ότι επιθυμείτε!

      Διαγραφή
  12. Καλά, πού να σ' τα λέω... Χτες, μαζευτήκαμε τρεις φίλοι με την ίδια ομάδα αίματος και πήγαμε στο Πανεπιστημιακό και ανοίξαμε φιάλη...
    Ξεφάντωμα μέχρι πρωίας, και μας ήρθε και φτηνά....
    Ορίστε το σχετικό βίντεο αν δεν με πιστεύεις:
    http://www.youtube.com/watch?v=I9oPqym9uWw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία περνάτε εκεί! Αλί από εμάς με το Περιφερειακό νοσοκομείο...

      Μην σου πω ότι ο Τραβόλτα μου αρέσει πιο πολύ από τον Ζαν Κλωντ Βαν Νταμ. Και από τους τέσσερις!
      Τώρα που τον θυμήθηκα τον Ζαν, αυτό το έχεις δει;
      http://www.youtube.com/watch?v=Pc1f_u0nST8

      Διαγραφή
  13. Το 14 ειναι Ζυγή χρονιά. Να κάτσει εδώ που καθεται.
    Εγώ εβαλα γουνα για την περίστασης. Ελπίζω ειμαι στο ύψος της.
    της περιστάσεως ντε!

    καλη χρονιά να περάσουμε, είπα? εεε δεν ειπα, αποσυντονίστηκα η γουνάτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά είναι η γούνα για την περίσταση, διότι το έχει και το κρύο του, όσο να πεις...

      Καλή χρονιά!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...