Κυριακή, 1 Δεκεμβρίου 2013

Μέσα στα πλαίσια...



...της έλευσης του εορταστικού μήνα Δεκεμβρίου, είπα να στολίσω με χριστουγεννιάτικο διάκοσμο το βλογ! Πιθανόν να κάνω το ίδιο και στο σπίτι που κατοικώ. 
Άλλωστε, πως αλλιώς θα εκφράσω τα συναισθήματα που με κατακλύζουν; Δεν είμαι καλή στα λόγια. Προτιμώ να εκφράζομαι με πράξεις.
Οπότε, στόλισα για να δείξω την χαρά μου για τα Χριστούγεννα που κοντοζυγώνουν, την ελπίδα για τις ευτυχισμένες ημέρες που θα φέρει μαζί του ο νέος χρόνος και θα τις απλώσει μπροστά μου λέγοντάς μου: "Πάρε να 'χεις!", το φτερούγισμα της καρδιάς στην αναμονή της ανάπτυξης, που κακά τα ψέματα, όπου να 'ναι καταφθάνει και δεν έχω προλάβει να ράψω μια τουαλέτα, ένα ντε πιες, έστω ένα φόρεμα κοκτέιλ βρε αδερφέ.
Κι έτσι ανασκουμπώθηκα. Άλλαξα τα χρώματα, η Ζωή Μ. έβαλε σκούφους αγιοβασιλιάτικους σε όλα τα στάδια της εξέλιξης του αβγού, στόλισα δένδρο στο σάιδμπαρ, κρέμασα μπάλες εν είδει δακρύων - έξω δεξιά όπως βλέπετε την οθόνη σας. Μάζεψα και μερικά αστέρια και τα έβαλα εδώ κι εκεί, να φωτίζουν, για να υπάρχει και μια λάμψη, επειδή αρμόζει, σου λέει, στα Χριστούγεννα.
Εν πάση περιπτώσει, ότι μπόρεσα έκανα η οικοδέσποινα, δεδομένου και του πενιχρού μου εισοδήματος, αλλά και της γενικότερης οικονομικής κρίσης. 
Διότι μια που μου προέκυψε το πρωτογενές πλεόνασμα, μια που το εξαφάνισα. Τι είναι ο κάβουρας, τι είναι το ζουμί του, που λέει και μια παλιά κινέζικη παροιμία! 
Φυσικά, όπως έχετε ήδη διαπιστώσει, υπάρχει μία σοβαρότατη παράλειψη από μέρους μου. Δεν έχω βάλει αστέρι στην κορυφή του δένδρου. Η αλήθεια είναι ότι δεν ήθελα να βάλω αστέρι, ήθελα να βάλω την φωτογραφία του Σαμαρά, αλλά μου κόλλησε πεντάκις το φώτοσοπ και είδα κι έπαθα να το ξεκολλήσω και έτσι δεν το επιχείρησα ξανά. 
Να φανταστώ ότι εάν ήθελα να βάλω φωτογραφία του Επίτιμου, θα είχε εξαερωθεί ο υπολογιστής! 
Επίσης θα δείτε ότι τα λαμπάκια στο δένδρο δεν ανάβουν. Τα άφησα έτσι γιατί θα μας τα ανάψει, μια και καλή, η τρόικα που θα έλθει μετά τις 9 του μήνα.
Φυσικά στόλισε και ο Σήφης. Αλίμονο! Εδώ

Καλό μήνα!

47 σχόλια:

  1. Μαρήηηηηηηηηηηη τι εμορφιες ειν αυτές; Τι στολίσματα ωραια;;;;;; Και του χρόνου νάμαστε καλα!!!!!!!και καλο μήνα νάχουμε!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα το στόλισες,Αθηνά μου,μπράβο. :) Και του χρόνου.

    Καλό μήνα και φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Αν θέλεις κι εσύ σκούφο Σάντα Κλάους στο άβατάρ σου στείλτο μου να στο φτιάξω!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα και καλές γιορτές!!!! Τι υπερπαραγωγή είναι αυτή!!! Οποία κομψότις , οποία χλιδή…. Και εύχαρις διάθεση και αισιοδοξία και χαμόγελα και ο καλός ο λόγος και, και….
    Τώρα που το ξανασκέφτομαι … ΤΙ ΤΙΗΝ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑΑΑΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε αφού είπαμε: Θα ζήσουμε την παρακμή με στυλ!
      Την Αθηνά την έφαγα και τώρα την χωνεύω!

      Ζωή;

      Διαγραφή
  4. Λιτή κι απέριττη η διακόσμηση όπως σου αρμόζει, φαντάζομαι τι έχει να κάνει η λεκάνα - σόρυ - κουμπαρούλα στο δικό της...
    Άντε καλό μήνα αγαπητό ανεκπλήρωτο και του χρόνου να είμαστε καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ανυπομονώ για το ντεκόρ της Λεκάνας!
      Αλλά δεν την λες και λιτή την διακόσμηση του βλογ μου εφέτος! Είναι λίγο υπερβολική και υπάρχει περίπτωση κάθε ημέρα να καταργώ και κάτι! Θα δείξει!
      Σε φιλώ ανεκπλήρωτο!

      Διαγραφή
  5. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΣΟΥ! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Φένια! Κι εσύ να είσαι καλά και να φτιάχνεις πάντα όμορφα πράγματα και πάρε και δυο φιλιά και το ένα να το δώσεις στην Παολίνα!

      Διαγραφή
  6. τι ωραία που ένιωσα βλέποντας το στολισμό σας!
    με κατάθλιψη φεύγω όμως διαβάζοντας το κείμενό σας!
    το στολισμό πάντως τον ζήλεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είμαι εγώ. Ένθερμος οπαδός του "Σκωτσέζικου ντους"!
      Να στολίσεις κι εσύ το βλογ σου! Να πάρεις τα δίδυμα και να το στολίσετε!

      Διαγραφή
  7. Αντε στολίστικα και του λόγου μου για να μη λες!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο, μπράβο! Να σε δω πόσο θα τον κρατήσεις τον σκούφο πάνω από τα μπικουτί!

      Διαγραφή
    2. Αντε μαρή mitsod μας γκάστωσες οσπου να τ αλλάξεις!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. ξεγεννησα και ήρθα ...τσααααα

      Διαγραφή
    4. Καλώς την την Κωλκάνα με τον σκούφο της!

      Διαγραφή
    5. mitsopd Κράτα μου ενα κανελί με βούλες!

      Διαγραφή
  8. Βρεεεε όμορφα τα έφτιαξες! Και του χρόνου! Λιμπίστηκα το μπουτάκι της ψητούλας κοτούλας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ευχαριστώ Ηφαιστίωνα! Η αλήθεια είναι ότι το διασκέδασα αφάνταστα!Να σου φτιάξω ένα ψητό κοτοπουλάκι με πατατούλες να σου το στείλω με κούριερ, αλλά θα κρυώσει και δεν θα τρώγεται!
      Φιλί!

      Διαγραφή
    2. χεχε η αλήθεια είναι ότι κρύο δεν τρώγεται! Θα φυιάξω εγώ αν είναι.. μην μου μείνει η ιδέα! Φιλιά!

      Διαγραφή
    3. Ε ναι, μας έχουν φάει οι αποστάσεις γενικώς!
      Καλό βράδυ Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  9. είπα και 'γω! τόση χαρά πια! μετά είδα τις μπάλες εν είδει δακρύων και ίσιωσα η γυναίκα
    ο εύμορφος στολισμός μετά μηνυμάτων άριστα επετεύχθη!

    καλό μήνα Αθηνούμπα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, δεν είναι τόσο θέμα χαράς όσο θέμα τάξης. Είναι, βλέπεις, που είμαι και τύπος που σέβομαι τις παραδόσεις και τους θεσμούς. Ναι. Τους θεσμούς πάνω απ' όλα!
      Και κυρίως είναι που πρέπει να ζήσω την παρακμή με στυλ!
      Φιλιά Βίκυ Δερμάνη μου!

      Διαγραφή
  10. Κρίμα που κόλλαγε το φώτοσοπ....θα ήθελα να δω το δέντρο καρφωμένο σε αυτόν σαν βουντού...τι λέω γιορτινές μέρες...φτου μου!
    Στολίσατε πάρα πολύ όμορφα πάντως!...καλό γιορτινό μήνα σας εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε, άσε, ευτυχώς πρόλαβα να βάλω αγιοβασιλιάτικους σκούφους στα κοτόπουλα και στα άβατάρ μας!

      Καλό βράδυ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  11. Ω μα τι μπορντώ ευμορφιές είναι τούτες, τι δένδρα, τι μπάλες δάκρυ που αγαπώ, και ναι, αν και μου λείπει ο πρώην της Απόλυτης - και πιστεύω θα ταίριαζε εξαιρετικά - δεν έχω παρά να πω ότι εγγίζετε την τελειότης! Αχ, Δεκέμβρης, ο μήνας μας, ευτυχώς θα ρθούν μετά τις 9 που γενεθλιάζω διατί δεν έχω να τους τρατάρω ένα κατιτί, έκανε η μαμά επροχθές κάτι μελομακάρονα αλλά ήταν λίγα - μόλις 7 πιατέλες, μη φαντασθείτε - αλλά εφαγώθησαν ειδεχθώς και της τέλεψαν τα καρύδια και ποιος πια σπάει καρύδια στις μέρες μας άνευ Καρυοθράυστη; Μα πάρτε κι έναν (Καρυοθραύστη) να ξαλαγράρετε να κάμετε κέφι! (χάλια ήτο ο Μπαρίσνοκοφ νεαρός, όταν εμεγάλωσε ομόρφυνε κατάτι)

    http://www.youtube.com/watch?v=v57WBaqCCMY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ξέρεις είπαμε να στολίσουμε να ξαλεγράρουμε κομματάκι!
      Εμείς καρυοθραύστη έχουμε, καρύδια δεν έχουμε και το φώτοσοπ μας κολλάει λίγο, αλλά κατά τα άλλα δεν παραπονούμεθα!
      Τέλος πάντων θα μπορούσατε να αποστείλετε με το ΚΤΕΛ και μια πιατέλα μελομακάρονα, για το καλό, αλλά ας είναι, δεν θα το κάνω και θέμα!
      Μιλ μεγσί δια το βίδεο!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  12. Ω μη στενοχωριέσαι Αθηνά μου.. εμείς οι γυναίκες ξέρουμε.. όλες έχουμε στη ντουλάπα μας το all time classic ΚΟΝΤΟ μαύρο φόρεμα. Θα βάλουμε και μία πλερέζα και είμαστε έτοιμες! όσο για το δεντράκι θα συμφωνήσω με όσα είπε η αγαπητή Μαρία! Φοβερή φαντασίωση! ας φεύγω σιγά σιγά.. κάθε φορά που συνειδητοποιώ πως σχόλιο μου σε μπλοκόσπιτο υπερβαίνει τις 2 προτάσεις, ανησυχώ και ταυτόχρονα με εντυπωσιάζω! φιλιά Αθηνούκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι! Πλερέζα! Και νομίζω μου ταιριάζει στο πρόσωπο!
      Α όλα κι όλα, εδώ πέρα μέσα να αφήνεις τον εαυτό σου ελεύθερο και να σχολιάζεις με όσα λόγια θέλεις! Είτε δυο προτάσεις είτε ολόκληρο διήγημα!
      Φιλάκι!

      Διαγραφή
  13. μα τι γιοτρινο μπλοκοσπιτο ειναι αυτο??? θελω κ εγω στολιδια!!!!

    καλα ε, η κοτα κατω κατω ειναι σουπερ! χιχιχ

    καλο μηνα να εχουμε! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να βάλεις κι εσύ στολίδια! Είναι ωραία αλλαγή!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  14. ω!!!!!!!!τι όμορφη διακόσμηση!!!!τι ωραίες απαστράπτουσες μπάλες!τι ωραία σκουφάκια!!!!τι χαρμόσυνη ατμόσφαιρα!!!!!λαλλαλαλαλαλαλαλαλαλαλα

    αντε να στολίσουμε και το δέντρο στο σπίτι!!!να γίνουν και οι απαραίτητες υστερίες,να γουστάρουμε και φέτος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα να σε δω, να σκάσεις, χωρις σκουφάκι......!!!! τώρα να σε δω.. με την λεκάνη στην κουρούπα. μα που ειναι ο καλλιτέχνης !!
      ολη η χώρα ναι!!!

      Διαγραφή
    2. @christina
      Μιλ μεγσί Λεκάνα! Αλλά δεν νομίζω εφέτος να σου δώσω τη χαρά του στολισμού δένδρου στο σπίτι που κατοικώ.

      Διαγραφή
  15. Ηρθα κι εγώ δεόντος στολισμένη !!!!
    οχι γιατί μου την βγήκε ο καλλιτέχνης απο την γωνία...!
    και συγχίστηκα..
    μια μέρα εβρεξε και κλειστήκατε μέσα και τι νομίσατε.
    Καλες γιορτές με το καλο λοιπόν και του χρονου ο στολισμός !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι? δεν έχω καμπανάκι? ούτε φωτοσοπ. στην ζωγραφική το φτιάχνω... η έρμη....

      Διαγραφή
    2. Μην ανησυχείς. Κι εγώ στη ζωγραφική τα έφτιαχνα, αλλά με εφοδίασαν με ένα πρόγραμμα φώτοσοπ κι έτσι κάθομαι και χαζολογάω και χαίρομαι!

      Διαγραφή
  16. πολύ ωραίος ο στολισμός του μπλογκ.
    αστεράκια θέλω και εγώ. για πάρε την κυριακή να μου πεις πως τα έκανες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Ρία!
      Θα σε πάρω, όχι αυτή την Κυριακή, μια άλλη ημέρα και θα σου πω!

      Διαγραφή
  17. Πάααρα πολύ ωραίος ο στολισμός και η διάθεσή μου αμέσως έγινε κόκκινη (απ' την καλή κόκκινη, όχι απ' την άλλη, τη φουντωμένη) !
    Καλό μήνα Αθηνά! Να περάσετε καλά ό,τι κι αν κάνετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Έχεις κι εσύ σκούφο Αη Βασίλη! Ωραία! Θα ζήσουμε όλοι μαζί την παρακμή με στυλ!
      Ευχαριστώ! Κι εσείς να περάσετε έναν ευχάριστο γιορτινό μήνα!

      Διαγραφή
  18. Πάρα πολλοί γιναμε, πάω να βγάλω στο σκούφο. Ολοι ίδιοι μοιάζουμε Α, παπα.. οχι δεν τον θέλω πιά...
    τι? γκρινιάζω? ειναι το πνευμα.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεύω αυτή την προεορταστική γκρίνια! Και όχι μόνο την προερταστική!

      Διαγραφή
  19. Βαριέμαι τα δέντρα και τους σκούφους που βάζετε όλοι!Βαριέμαι τα πάντα βασικα!Ζητω η βαρεμαρα για την ακριβεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι είπες τώρα; Εγώ την καταβρίσκω με τους σκούφους κ.λπ. γιατί μόλις άρχισα να μαθαίνω φώτοσοπ!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.