Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου 2013

Μόλις χθες έμαθα...

...ένα συνταρακτικό νέο και θέλω να σας το ανακοινώσω, καθώς και να δηλώσω βαθύτατα συγκινημένη. 
Το πρώτο ολοκληρωμένο άλμπουμ του αοιδού Παντελή Παντελίδη είναι γεγονός!!! 
Το εν λόγω μουσικό έπος φέρει τον τίτλο: "Ουράνιο τόξο που του λείπανε 2 χρώματα"!!! 


Θεωρώ, μετά από αυτό, δεν χρειάζεται να συμπληρώσω κάτι περισσότερο.
Μόνον θα παραθέσω άσμα από το καινούργιο αυτό μουσικό έπος.
Άσμα υπό τον τίτλο "Οίκος ανοχής". Ακούστε το μετά προσοχής και δώστε ιδιαίτερη βάση στο πως άδει ο αοιδός, στην εισαγωγή του άσματος, την λέξη "Α    παγορεύεται". Φρονώ ότι η παύση τετάρτου που μεσολαβεί μεταξύ του "Α" και του "παγορεύεται", είναι που κάνει την διαφορά και ανάγει το άσμα σε αριστούργημα!
Επίσης, παραθέτω τους στίχους του άσματος, για την περίπτωση που θελήσετε να σιγοτραγουδήσετε μαζί με τον αοιδό:

Απαγορεύεται η ακρόαση σε εκείνες που δεν άντεξαν 
Απαγορεύεται η ακρόαση σε αυτές που δεν αγάπησαν 
Πήγα στο μέρος που τα βράδια μας αράζαμε 
Την παιδική χαρά μαθαίνω την γκρέμισανε 
Και το παγκάκι που τα όνειρα χαράζαμε 
Ξερίζωσαν και οίκο ανοχής άνοιξαν 

Έτσι εξηγείται 
Που η κάρδια σου σε άλλον αφηγείται 
Τόσους μήνες και η ψυχή σου σε άλλον σώμα έδινε 
Έτσι εξηγείται 
Που η μορφή σου πάλι αγνοείται 
Και η δική μου η ζωή μπουρδέλο έγινε (x2) 

Απαγορεύεται η ακρόαση σε εκείνες που δεν άντεξαν 
Απαγορεύεται η ακρόαση σε εκείνες που με μάτωσαν 
Πήγα στο μέρος που τα βράδια μας αράζαμε 
Την παιδική χαρά μαθαίνω 
Την γκρέμισαν και το παγκάκι που τα όνειρα χαράζαμε 
Ξερίζωσαν και οίκο ανοχής άνοιξαν 
Έτσι εξηγείται 
Που η καρδιά σου σε άλλον αφηγείται 
Τόσους μήνες και η ψυχή σου σε άλλον σώμα έδινε 
Έτσι εξηγείται 
Που η μορφή σου πάλι αγνοείται 
Και η δική μου η ζωή μπουρδέλο έγινε (x2) 

Καλή ακρόαση!

ΥΓ. Το άνωθεν άσμα είναι εξαιρετικά αφιερωμένο σε γνωστή και μη εξαιρετέα Λεκάνα του Δήμου Άργους-Μυκηνών, για ευνόητους λόγους.

52 σχόλια:

  1. πως μου ειχε διαφυγει αυτο το ασμα???????
    παντελιδης = αρχοντας!!!!

    η λεκανα και οι εκπαιδευομενες λεκανιτσες του δημου αργους μυκηνωνε σας ευχαριστουν δια την αφιερωση!
    παω να το βαλω στην διαπασωνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου είχε διαφύγει διότι εσύ είσαι της βαριάς κουλτούρας!

      Τι λες τώρα; Εκτός από εσένα υπάρχουν και εκπαιδευόμενες wannabe Λεκάνες;
      Τι διάολο; Πάτε να κάνετε κολεκτίβα Λεκανώνε;

      Διαγραφή
    2. είμαι η λεκάνα είμαι της βαριάς!!!

      φυσικά και υπάρχουν,θέλω να αφήσω αντικαταστάτριες,άξια κορίτσια από τον τόπο θα πάρουν την σκυτάλη.
      είμεθα κολλεκτίβα λεκανώνε ήδη!χοχοχοχοοχ

      Διαγραφή
  2. Aριστούργημα...τα δύο χρώματα που λείπανε έλαμψαν δια της απουσίας τους...τώρα γιατί με βάζεις βραδιατικα να καίω εγκεφαλικά κύτταρα ακούγοντας Π.Π.;;; Το έπος είναι έπος! Τα είπαμε, τα συμφωνήσαμε, πάμε παρακάτω. Ο Σήφης καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι οδυνηρό να του λείπουν του ουράνιου τόξου 2 ολόκληρα χρώματα. Εν τω μεταξύ δεν λέει και ποια λείπουν και αγωνιώ η γυνή!
      Ο Σήφης μια χαρά. Έχει αναρτήσει βίδεο με νεύρα μετά από μπάνιο και μουσική υπόκρουση Led Zeppelin - Moby DIck!

      Διαγραφή
  3. Και η δική μου η ζωή μπουρδέλο έγινε χ20000000000000000000!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Koυμπάρα είσαι πολύ πίσω. Αυτό είναι τραγούδι http://www.youtube.com/watch?v=CohI_mbkm1Q

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιου αρ ε γκόμενα κροκοντάιλ! Κλαίω!
      Αλλά παρόλα αυτά, κουμπάρε μου, θα επιμείνω ότι είναι πιο κατάλληλο άσμα το "Οίκος Ανοχής" για να το αφιερώσω στη Λεκάνα!

      Διαγραφή
    2. http://www.youtube.com/watch?v=Itt4xey7Vdg

      Διαγραφή
  5. ωωωω, βλέπω φιλενάδα το εριξες στην πχιότητα!!!
    μάλιστα...
    και έβγαλε και δίσκο αυτό το πράγμα. και μετά αναρρωτιόμαστε γιατί πάμε κατά διαόλου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα η ποιότης είναι το σήμα κατατεθέν εδώ πέρα μέσα!
      Εντάξει, αυτός έβγαλε δίσκο, πάει στο διάολο, ένας είναι. Οι πολλοί που θα τον αγοράσουν; Εκεί αρχίζει και γίνεται πρόβλημα. Στους πολλούς.

      Διαγραφή
  6. Ρε συ Αθηνά τι συγκινήσεις μας προσφέρεις κάθε φορά; Σου λέω αλήθεια σ' ότι έχω ιερό κομμάτια έχω γίνει. Μια με τη παύση στο απαγορεύεται μια με το ρεφραίν, μια με τη Μαρίνα που κι η δικιά της ζωή έγινε μπουρδέλο όχι ότι η δική μου πάει πίσω, τσάκισα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη ρε συ Μπούμπα. Σου λέω αλήθεια σε ότι έχω ιερό, δεν το έκανα επίτηδες!

      Διαγραφή
  7. ο τίτλος του άλμπουμ δεν είναι πειραγμένος? Είναι πραγματικός? Ουαου!!! Ποια χρώματα λείπανε? Να ψάξουμε βρε αδερφε.. Δε μπορεί κάπου εδώ θα ναι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όμως, ο τίτλος δεν είναι πειραγμένος. Για τον αοιδό δεν ξέρω!
      Όπως, δυστυχώς, δεν ξέρω που να ψάξω να βρω ποια χρώματα λείπουν. Ας ψάξουμε όλοι μαζί!

      Διαγραφή
  8. Το ότι αφιέρωσες ολόκληρη και πληρέστατη ανάρτηση στον επιεικώς απαράδεκτο αοιδό - αηδιαστικό Π.Π(φτου κακά),δείχνει πραγματικά το μεγαλείο της ψυχής σου!
    Το λιγότερο που έχει να κάνει ο εν λόγω καλλιτέχνης ,να πω? θα πω ,δε μαμιέται ,είναι να βγάλει άμεσα δίσκο αφιερωμένο σε σένα ,στην υπομονή μας και στη μάνα του που δεν ξέρω αν και κατά πόσο μπορεί να τον χαίρεται.
    Επίσης αναρωτιέμαι ακόμα ,πόσους δίσκους θα βγάλει ,κράζοντας την έρημη και σοφότατη κοπέλα που τον παράτησε. Δε μπορεί,τίποτα δεν είναι τυχαίο στη ζωάρα που ζούμε.
    Φιλιά πολλά.αγαπημένη Αθηνούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε καλέ, σιγά το πράγμα! Εδώ έχω αφιερώσει σχεδόν όλη μου τη ζωή σε απαράδεκτες καταστάσεις και για έναν Π.Π. θα το κάνω θέμα;
      Δεν είναι όμως θέμα μεγαλείου ψυχής, όπως λες. Είναι μια άσκηση αντοχής ορίων. Κοινώς, μου αρέσει να παίζω με τα νεύρα μου!
      Πάντως θα συμφωνήσω. Μετά από τέτοιο αφιέρωμα, αν όχι δίσκο, τουλάχιστον πρέπει να αναφέρει το όνομά μου στις συνεντεύξεις του ως χορηγό επικοινωνίας!

      Χάρηκα πολύ που πέρασες και που δεν μας ξεχνάς!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Ε, ρε τι μαθαίνεις πουρνό πουρνό! μετά τα πρετ α πορτέ, ήρθε και μου έδεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααααααα είπαμε, εγώ πρετ-α-πορτέ ποτέ! Μόνον ωτ-κουτύρ!

      Διαγραφή
  10. εγω θα πω καλη του επιτυχια :)

    φιλια Αθηνα μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, γιατί εσύ είσαι καλό κορίτσι και όλα τα βλέπεις από την θετική τους πλευρά και δεν είσαι σαν κι εμένα που αν δεν φέρω τα πάνω κάτω και δεν τα περάσω όλα από γενεές δεκατέσσερις δεν ησυχάζω!
      Καλό απόγευμα Κική μου!

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχα
      εισαι μια γλυκια ανεμοδουρα!

      για να ειμαι ειλικρινης δε μου αρεσει ο συγκεκριμενος καλλιτεχνης αλλα παρ ολα αυτα δε μπορω να μη του αναγνωρισω πως οτι εκανε το εκανε μονος του. ως ενα σημειο φυσικα.

      καλο βραδυ αγαπημενη μου φιλη!
      ματς μουτς! <3

      Διαγραφή
    3. Πάντα με τον καλό σου τον λόγο για τον καθένα μας!
      Μερσί!

      Διαγραφή
  11. Αχ αγάπη μου, αν έβγαζα εγώ δίσκο μετά από κάθε χυλόπιτα που έτρωγα θα χα ξεπεράσει σε πωλήσεις και τη Νάνα, τη Μούσχουρη, ξέρεις. παρόλα αυτά κι επειδή έχω μια απίστευτα σπάνια ρομαντική διάθεσις σήμερα θα αποφύγω να ακροαστώ το άσμα "Οίκος Ανοχής, λαϊκιστί μπουρδέλο". Βλέπεις κάτι ήθελα να πω εδώ αλλά είχα κάνει τόσα ορθογραφικά που μέχρι να τα διορθώσω το ξέχασα. Ας είναι.

    Μια μικρή απορία μόνον. Ποια χρώματα λείπουν; Είναι σημαντικό αυτό γιατί με τα χρώματα που λείπουν θα λείπουν κι άλλα που θα είχαν συντεθεί από τα υπολειπόμενα. Για να είμαι ακριβής. Αν λείπει το κίτρινο δεν μπορούμε να χουμε πορτοκαλί, αν λείπει το μπλε δεν θα χουμε πράσινο και μωβ και γενικώς μια μουντάδα. Γιορτές έρχονται, τα πάντα βαίνουν καλώς σ αυτή τη χώρα, κλείσαμε και την ΕΡΤ επιτέλους μια και καλή που ήταν ένα αγκάθι για την αγαστή μας κυβέρνηση, σε ένα χρόνο θα χουμε όλοι - και όταν λέμε όλοι εννοούμε όλοι - WiFi παντού και πανταχόθεν και θα πηγαίνουμε μετά βαϊων και κλάδων στα ιδιωτικά θεραπευτήρια αν χρειασθεί γιατί λεφτ΄πα υπάρχουν. Οπότε δεν μπορώ μέσα στη λάμψη και τη γκλαμουριά να μου λείπουν χρώματα. Πνίγομαι. Πνίγομαι, πρέπει να τραγουδήσω.

    (Μην ανησυχείς, ένα τσαγάκι έχω πιει μόνο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άκου να σου πω αγαπητέ μου, δεν ξέρω τι πιστεύεις εσύ, αλλά το παν είναι το κουτούκι του Μουρτούκαλη στο Άργος που συχνάζουν κάτι γέροι ξεχασμένοι κι από τον θεό, να έχει γουάι-φάι.
      Από εκεί και ύστερα η οδύνη της άγνοιας των χρωμάτων που απουσιάζουν με κατακλύζει, παρόλα αυτά δεν τολμώ να τραγουδήσω ούτε καν να μοιρολογήσω τραγουδιστά, διότι είμαι παράφωνη η μεσήλιξ.
      Πάντως, ας ψάξουμε τα απόντα χρώματα όλοι μαζί. Ποτέ δεν ξέρεις, ίσως τα βρούμε!

      Διαγραφή
  12. χαχαχαχαχαχαχα θα πεθάνω από τα γέλια χαχαχαχαχαχα

    Ο χειρότερος τίτλος σι ντι που έχει υπάρξει ποτέ!

    Για να μη μιλήσω για τους στίχους που με το ζόρι φτάνουν την ποιότητα του Κάτμαν!!

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε Πρόεδρε, σύγκρυο με έπιασε μόλις τον διάβασα!
      Τι να μου πουν όμως οι στίχοι όταν υπάρχει αυτή η αξιοθαύμαστη ερμηνεία, ιδιαιτέρως της λέξεως "Α παγορεύεται";

      ΥΓ. Μπες κι εσύ Πρόεδρε στην ομάδα αναζήτησης των απόντων χρωμάτων. Δεν μπορεί, όλοι μαζί αν ψάξουμε, όλο και κάτι θα βρούμε!

      Διαγραφή
    2. Το βρήκα! Λέει "Α πάγο ρεύεται!"

      Πρόεδρας ΑΠΙ

      Διαγραφή
    3. Κλαίω!!!
      Του τύπου κάποιος έλεγε του αοιδού, μην βάζεις πάγο στο ουίσκι θα σου πέσει βαρύ. Τίποτα αυτός. Έκανε του κεφαλιού του. Και τώρα τον πάγο ρεύεται!

      Καλά Πρόεδρε, έδωσες καταπληκτική εξήγηση στον στίχο!

      Διαγραφή
    4. Μόνο ο Μέγας Παντελίδης θα μπορούσε να τραγουδήσει τέτοιο στίχο, αλλά που να το καταλάβετε εσείς οι ψευτοκουλτουριαρέοι. Δε γνωρίζετε από ποιότητα!!!
      Ο Παντελίδης είναι τεράστιος αηδός (από το αηδόνι και όχι από την αηδία όπως πολλοί θα σκεφτόσασταν!!)

      Διαγραφή
    5. Έχεις δίκιο Πρόεδρε! Την τύφλα μας αναγνωρίζουμε από ποιότητα! Είμαστε κατάπτυστοι! Αλλά κι εσύ, δείξε λίγο έλεος! Μην μας πετάς στα μούτρα την άγνοιά μας και την αδυναμία μας να καταλάβουμε το τεράστιο ταλέντο του αοιδού (συγνώμη, του αηδού από το αηδόνι ήθελα να γράψω)!

      Διαγραφή
  13. τι συγκίνηση! τι ρίγος! τι έζησα να δω και ν' ακούσω η έρμη η γυναίκα!
    λίγο το 'χεις; ω ρε μεγαλεία που θα 'χω να διηγούμαι στα εγγόνια μου!

    βοήθειααααααααα Αθηνούμπαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εις ποίο θέμα ζητάς βοήθεια Βίκυ Δερμάνη;
      Α, άσε κατάλαβα. Θέλεις να σου φτιάξω αντίτυπα του εν λόγω σιντί για να τα έχεις για τα εγγόνια.
      Εντάξει λοιπόν! Θα σου τα φτιάξω! Μόλις τα ετοιμάσω θα σου τα στείλω με κούριερ!

      Διαγραφή
  14. Πλάκα πλάκα, αυτό το παιδί έχει γίνει διάσημο κι ας λέμε εμείς οι κακούργοι! Ε, με τέτοια "σουξέ", τυχαίο;; Δε νομίζω!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χωρίς πλάκα έχει γίνει διάσημος! Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα τον σχολιάσω. Τι θέλεις; Να μου βγει κανένα όνομα της καλοσυνάτης και να χαλάσω τη φήμη μου; Να τρέχω και να μην φτάνω μετά; Είπαμε, είμαι μελιστάλαχτη, αλλά όχι κι έτσι!
      Α πα πα!

      Διαγραφή
  15. Είναι η πρώτη φορά που δεν άντεξα να διαβάσω ανάρτησή σου ως το τέλος (τις 4 πρώτες γραμμές διάβασα και με δυσκολία). Συγγνώμη μου έπεσε, ίσως βαριά, η ποιότητα αυτών των στίχων. Α..! παγορεύεται.. Μα τι ξάφνιασμα ήταν τούτο?!?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικό είναι!
      Δεν είναι για τον καθένα όλα αυτά τα νοήματα και οι αλληγορίες που κρύβονται σε αυτούς τους στίχους!
      Πρέπει να είναι κάποιος πολύ μυημένος στην ποίηση για να καταλάβει και δυστυχώς εσύ στο βλογ σου δεν ασχολείσαι καθόλου μα καθόλου με την ποίηση και με τους ποιητάς!
      Μην διστάζεις! Διάβασε κανένα ποίημα και που ξέρεις; Μπορεί και να σου αρέσει και ύστερα να ανοίξει διάπλατα για σένα ο δρόμος της κατανόησης των μεγάλων ποιητώνε και στιχουργώνε όπως ο Παντελίδης.
      Διότι έκανε και τους στίχους και τη μουσική και την εκτέλεση στα δύο μέτρα!
      Σου μιλάω για τιτανοτεράστια ταλεντάρα!!!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Είσαι μοναδική Αθηνούκα! Καλό σαββατοκύριακο.

      υγ. μακάρι να ξεστραβωθώ κι εγώ η αδαής :)

      Διαγραφή
    3. Καλό Σαββατοκύριακο αγαπημένη Μαρί!

      Διαγραφή
  16. Αυτό έχω να δηλώσω και μόνο αυτό!

    http://www.youtube.com/watch?v=xloMPgbABs0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εντέλει αυτά τα δύο χρώματα μήπως είναι του έντεχνου και σηκώθηκαν και φύγανε;
    Καλημέρες, Αθηνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τείνω να πιστέψω ότι άκουσαν τα τραγούδια του σιντί και έφυγαν πανικόβλητα!
      Καλό βράδυ Πιγκουίνε!

      Διαγραφή
  18. παντελής παντελίδης!
    η ομάδα σας ζει για να μας ξαφνιάζει!
    το τρίτο χρώμα μήπως είναι Πάολα~γαβγίζει ο Σίφακας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω; Κι εμείς ξαφνιαστήκαμε. Από τον τίτλο του σιντί!

      Διαγραφή
  19. Γι αυτό σ' αγαπώ Αθηνά μου, γιατί δε μ' αφήνεις ποτέ ανενημέρωτη, να νιώθω πως χάνω τα καλύτερα εδώ στην ξενιτιά.... γιατί πρέπει να μαθαίνουμε και μεις που είμαστε μακριά, τις εξελίξεις και τα δρώμενα του ελληνικού πενταγράμμου. Και όχι μόνο βεβαίως. Α!! πάγο ρεύεται!! επικός στίχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι και να πούμε αγαπημένο ξενιτεμένο μου παιδί, είναι λίγο! Το σιντί είναι απλά μάστερπις, που λέμε κι εδώ στην Ελλάδα!

      Διαγραφή
  20. Α πογοητεύτηκα....αυτός είναι ο Παντελίδης?
    Κρίμα!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα γιατί το λες αυτό; Δες τι ωραία που στέκεται όρθιο το μαλλί του! Άκουσε μάλλον το σιντί του και του σηκώθηκε η τρίχα!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.