Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2013

Η αγαπητή...

...k+ είχε την ευγενή καλοσύνη να με προσκαλέσει σε ένα παίγνιον όπου πρέπει να αναφέρω 10 λόγους για τους οποίους δεν θα έβαζα στη ζωή μου έναν άνδρα.


Ένας άνδρας, λοιπόν, δεν έχει θέση στη ζωή μου εάν:

Δεν κρέμαει-ξεκρεμάει τις κουρτίνες στο σπίτι. 
Δεν είναι ήρεμος. 
Δεν βγάζει τον σκύλο βόλτα. 
Τον ενοχλεί το τσιγάρο μου. 
Διαμαρτύρεται για τις ενασχολήσεις-χόμπι μου. 
Δεν είναι large τύπος. 
Δεν φτιάχνει καφέ το πρωί. Και το απόγευμα. 
Είναι κολλημένος με την μπάλα. 
Αρνείται να επιχειρήσει να μαγειρέψει. 
Μου φέρνει αντιρρήσεις. 

Αλλά επειδή τόσην ώρα, όπως ήδη έχετε αντιληφθεί, αστεϊζόμουν, να αλλάξω ύφος και να δηλώσω με κάθε σοβαρότητα που με διακρίνει τα κάτωθι:

***Εγώ τον άνδρα τον θέλω να είναι κομμουνιστής, αλλά όχι από αυτούς τους χλεχλέδες, που είναι όλο θεωρία και από πράξη τίποτα…
Ή να είναι αναρχικός, αλλά που να τιμά τις παραδόσεις του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ-Μελιγαλάς.
Να ασκεί πολιτική βία, αλλά όχι πολύ, για να μη με βάλει κι εμένα σε μπελάδες.
Πάντως, σίγουρα να είναι μάχιμος αντιφασίστας.
Να είναι σκληρός και βλοσυρός με τους άλλους, αλλά με μένα να γίνεται χαλί να τον πατήσω, αλλά όχι και τόσο πολύ που να χάσει την αξιοπρέπειά του και να με κάνει να τον υποτιμήσω μέσα μου.
Να ζει για την επανάσταση, αλλά εγώ να είμαι η πρώτη του προτεραιότητα. Χωρίς να με "πνίξει" όμως.
Να μην ακούει έντεχνο, αλλά ούτε και πανκ.
Να σιχαίνεται τον Σ. Μάλαμα και τους Πυξ Λαξ.
Να μη λικνίζεται σαν φλώρος χορεύοντας στα μπαράκια, αλλά να χορεύει παραδοσιακά και ζεϊμπέκικο, αλλά το ωραίο, το παλιό, το κουτσαβάκικο, όχι αυτό με τις τούμπες στον αέρα που διδάσκουν στις σχολές χορού.
Να έχει μούσια οπωσδήποτε, όχι όμως τα ατημέλητα του αντάρτη, αλλά αυτά των 4 ημερών.
Να μην είναι ενταγμένος σε καμία συλλογικότητα και να μην φοράει παρωπίδες, αλλά στη θεωρία να είναι με την οργανωμένη πάλη.
Να μη φοράει ποτέ πουκάμισα. Προτίμηση στις φόρμες, αλλά να μην είναι και λετσαρία.
Να έχει χιούμορ, αλλά να είναι και μελαγχολικός. Να είναι κλειστός και εσωστρεφής, αλλά σε μένα να ανοιχτεί από την πρώτη βδομάδα.
Ζητάω πολλά;

Με τη σειρά μου θα προσκαλέσω τις αγαπητές: 

Κανόνες παίγνιου: 
Γράφουμε τα 10 πράγματα που αν κάποιος άντρας έκανε δεν θα τον βάζαμε ποτέ στη ζωή μας. 
Καλούμε 10 φίλες να ομολογήσουν το δικό τους Τop 10 Down. 
Μεταφέρουμε το παιχνίδι με την εικόνα του. 
Αναφέρουμε ποιος μας προσκάλεσε.

***Το κείμενο μου το έστειλε ο high fidelity, αλλά δεν θυμάται που το βρήκε.

34 σχόλια:

  1. Έχεις Μήτσο; Έχεις κάνει ταμείο. Τέλος!

    Επίσης τι εμορφιά η νέα εμφάνιση του μπλόγκ σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @mahler76
      Μήτσος=Εγγύηση!

      Και που να δεις και τον χριστουγεννιάτικο στολισμό σε μερικές ημέρες, κουμπάρε μου!

      Διαγραφή
    2. @christina
      Καλά, εσύ μη σκύβεις και πολύ.

      Διαγραφή
  2. επίσης να ανεβαίνει στην σκάλα να βάζει τα στολίδια στο χριστουγεννιάτικο δέντρο!!!!!!


    υγ1: μα τι κοτοπουλαριό είναι αυτό εδώ μέσα?κολλεκτιβα κοτοπουλιώνε!!!!
    υγ2: τώρα μαζεύτηκα...ξέρω ξέρω είμαι τσούλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι. Και να ξεχνάει που έχει βάλει τους συνδετήρες! Και να κάνει και υστερία γι' αυτό!

      ΥΓ. Ε, είπα να βάλω την εξέλιξη του αβγού!
      ΥΓ. 2 Ωραία. Με έβγαλες από τον κόπο να σου γράφω τη λέξη "τσούλα"!

      Διαγραφή
  3. Ο αγιος Μήτσος τάχει διαβάσει αυτα εεεεεεεεεε; Μαρή αρτίστα κρατα μου ενα μπουτάκι απ το πουλι πούχεις στη μαρκίζα!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Άγιος Μήτσος δεν χρειάζεται να τα διαβάσει, τα ζει!
      Θα σου κρατήσω και μια φτερούγα!

      Διαγραφή
  4. Stefanos and the media: ΜΕΓΑΛΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΠΛΟΓΚΟΣΦΑΙΡΑ! http://stefanosmedia.blogspot.com/2013/11/blog-post_28.html?spref=tw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε επιτέλους, κάτι φρέσκο στη μπλογκόσφαιρα!

      Διαγραφή
    2. Τι είναι αυτές οι μαλακίες; Ρε Στέφανε θέλουμε μπρούσκο ρεεεεε!

      Πρόεδρας ΑΠΙ

      Διαγραφή
    3. πες τα ρε πρόεδρε!!έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου για το μπρούσκο!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Ε ναι! Είμαι ολιγαρκής!
      Καλό βράδυ και καλό Σαββατοκύριακο αγαπητέ μου Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  6. Τίποτα δε ζητάς... Μπορείς και άλλο...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, όχι... Δεν θέλω να κάνω κατάχρηση! Θα αρκεστώ μόνο σε αυτά!

      Διαγραφή
  7. ααα χαχαχαχα πολυ γελιο!
    συμφωνω σε ολα! και κυριως στο λικνισμα!
    εχω ηδη παιξει φιλη μου!
    ευχαριστω πολυ παντως για τη προσκληση!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ωραία! Βλέπεις λόγω φόρτου εργασίας δεν προλαβαίνω ιδιαίτερα να κάνω επισκέψεις καθημερινές στα βλογ και δεν είδα ότι είχες συμμετέχει στο παίγνιο!
      Καλό Σαββατοκύριακο!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  8. Σήμερα ειδικά και ειδικά σήμερα δεν θα σχολιάσω τα περί ανδρών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τον ίδιο θέλουμε, σου λέω!
    τι; να στον παραχωρήσω; ε όχι! ποτέ! κάλλιο να μαλλιοτραβηχτούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε πέρα γυναίκα, που θες να μου πάρεις από τα χέρια τον κομμουνιστή και μάχιμο αντιφασίστα με το μούσι των 4 ημερώνε!

      Καλά τώρα που το σκέφτηκα, πάρε τον άμα τον θέλεις. Θα κρατήσω τον κ. Μήτσο!

      Διαγραφή
    2. χαχαχα, χαλάλι σου μωρέ! τον καλύτερο κράτησες!

      Διαγραφή
    3. Ε, ότι μπορώ κάνω, η δόλια!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  10. Που να τολμήσει ο χριστιανός να φέρει αντιρρήσεις;
    Πολύ καλή η εξέλιξη του αβγού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε μας κι εσύ ρε Μπούμπα!

      Και που να δεις τα Χριστούγεννα πως θα εξελιχθεί το αβγό!

      Διαγραφή
  11. Να σου φέρουμε το Μίκι Ρουρκ από το Σιν Σίτι; (είναι λίγο σκατόφατσα βέβαια, αλλά δεν πειράζει!)

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γίνεται να τον αλλάξω με Νίκολας Κέιτζ από τον "Βράχο";
      Αλλιώς θα κρατήσω τον κ. Μήτσο!

      Διαγραφή
  12. Δεν ζητάς και τίποτα....να έτσι να κάνεις βρίσκεις 10 τέτοιους..
    Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση...είναι η τρίτη για το παιχνίδι, άρα δεν την γλιτώνω με τίποτα...τρίτωσε το "κακό"
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού τρίτωσε το κακό, μάλλον δεν έχεις άλλο δρόμο παρά να ασχοληθείς με το παίγνιον!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  13. Οχι ρε αθηνα... Εχω να κανω τοσο καιρο αναρτηση και θα κανω τωρα για τα πραγματα που θα με εκαναν να απορριψω αντρα; Ειδικα τωρα που εχω να δω αντρα τοσο καιρο που θα δεχομουν τα παντα!! Μπουχαχα... Ενταξει...τωρα που το σκεφτομαι οχι κ τα παντα...
    Και τωρα που αποκαλυφθηκα ποσο λυσσαρα ειμαι θα κατσω να σκεφτω κ θα επανελθω..ελπιζω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με την ησυχία σου! Δεν βιαζόμαστε! Και πάνω από όλα δεν είναι και υποχρεωτικό να συμμετέχεις στο παίγνιον! Από την άλλη, όντως έχεις καιρό να κάνεις ανάρτηση και ίσως είναι μια ευκαιρία να επανέλθεις στο σπορ (εάν δεν το έχεις βαρεθεί παντελώς, φυσικά)!
      Πολλά φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο και να ξέρεις ότι χαίρομαι κάθε φορά που σε φέρνει ο δρόμος εδώ πέρα μέσα!

      Διαγραφή
  14. κι έναν αντρα σεφ με 300 Michelin να είχαμε δε θα'ταν ασχημα! αλλά μόνο να τρωνε ξέρουν.........
    καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά τα λες Νάσια, αλλά αν είναι να αλλάξω τον κ. Μήτσο, θα πρέπει να προτιμήσω όχι σεφ, αλλά διαιτολόγο! Ή πλαστικό χειρουργό!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...