Τρίτη, 26 Νοεμβρίου 2013

Ατάκτως ειρημένα S01E15...



Μας λείπουν 400 εκατομμύρια για την κάλυψη του χρηματοδοτικού κενού και πρέπει να τα βρούμε ως τις 9 Δεκεμβρίου που έχει η Άννα τη γιορτή της και το Eurogroup συνεδρίαση. 


Ο προϋπολογισμός προβλέπει 2,95 δις € πρωτογενές πλεόνασμα για το 2014. Σύμφωνα με πρόχειρους υπολογισμούς που έκανα, ο κ. Στουρνάρας οφείλει να πιάσει 528.927 φορές το joker! 

Η ανεργία θα ανέλθει σε ποσοστό 24,5% το επόμενο έτος. Jesus! Θα έλθει η ανάπτυξη και θα μας βρει στις καφετέριες να παίζουμε scramble, ως άνεργοι που θα είμεθα. 

Τρομάζω στη σκέψη ότι αυτός που μας πούλαγε όλο το καλοκαίρι την έξυπνη σήτα, θα θέλει να μας πουλάει όλο τον χειμώνα την έξυπνη σόμπα. 

Στον Ριζοσπάστη κάνουν μαρξιστική ανάλυση στο Game of Thrones και θεωρούν ότι δείχνει το πώς οδηγήθηκαν οι κοινωνίες στον καπιταλισμό! Το μόνο που ξέχασαν να αναλύσουν είναι η υπεραξία των δράκων. Εδώ το σχετικό άρθρο. 

Ο Notis στηρίζει Χρυσή Αυγή και η Δέσποινα αποχωρεί από την μπουζουκερί όπου θα εμφανιζόταν μαζί του, σημειώνοντας με νόημα ότι οι γονείς της ήταν μετανάστες. Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες θέλουν τον Notis να βάζει στην θέση της τον Καιάδα. Ένα μπράβο στην κ. Βανδή γι αυτή της την κίνηση. Η οποία, άλλωστε, δεν με εξέπληξε και πάρα πολύ, διότι από παλιά η Δέσποινα ήταν επαναστατικό στοιχείο. Απόδειξη το άσμα "Ανάβεις φωτιές", εις του οποίου το ρεφρέν είναι σαφές το υπονοούμενο: "Ανάβεις φωτιές, ανάβεις κι όλα τα καις κι απ’ όπου περάσεις κάνεις καταστροφές, ανάβεις φωτιές, ανάβεις κι όλα τα καις, εγκλήματα κάνεις κι αμαρτίες πολλές". 

Παρακαλώ όποιος/α από εσάς γνωρίζει τι ακριβώς είναι αυτό το μακρουλό εξάρτημα που, σύμφωνα με την "Ελεύθερη Ώρα", μας ψεκάζουν οι Αμερικάνοι, ας με ενημερώσει. Ευχαριστώ.

26 σχόλια:

  1. 1ον:Τρόμαξε περισσότερο γιατί όλο το χειμώνα θα βλέπουμε και το έξυπνο λάστιχο!!!
    2ον:Αυτό το μαρκούτσι που μας ψεκάζουν μοιάζει με το λεγόμενο ¨μπουζουκάκι" που έχει ο μπαμπάς Γιώργος για να ψεκάζει το περδικάκι!!!!
    Καλή εβδομάδα

    υγ:ναι τώρα μαζεύτηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1ον: OMG!
      2ον: Και που το ψεκάζει, πάλι φταρνίζεσαι.Τζάμπα κόπος!

      ΥΓ. Μμμμμμμμμμμμμμμμ, ωραία ώρα. Τσούλα.

      Διαγραφή
  2. Αχαχαχα! Μου έφτιαξες το κέφι! (αν κι έχω ημικρανία...) Καλό ξημέρωμα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ βέβαια, αφού μου είσαι ξύπνια μέχρι τις 2.10, πώς να μην έχεις ημικρανία; Σήμερα νωρίς για ύπνο, για να αναπληρώσεις τις ώρες!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρααααααα!!!! Μπράβο στη Δέσποινα!
    Ο ψεκαστήρας του αεροπλάνου ντεεεε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααααααααααα ο ψεκαστήρας ήταν τελικά; Είπα κι εγώ...

      Διαγραφή
  4. Εμεν με προβληματίζει η φωτογραφία.
    καλημέρα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, μην το λες. Είναι απλώς ένα ράμφος πτηνού έμπροσθεν λευκού φορέματος κιτρινισμένου από την πολυκαιρία!
      Καλό σας βράδυ!

      Διαγραφή
    2. κι εγώ εθάρισα πως ήτο φοίκος που φέρνει γρουσουζιά !

      Διαγραφή
  5. Οι δικές μου πληροφορίες λένε πως το Δεσποινάκι αντικαταστάθηκε από Ουρανία. Για να συμπληρωθεί το γυναικείο κενό, καταλαβαίνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοντός ψαλμός αλληλούια! Οσονούπω θα ξεκαθαρίσουν όλα!
      Όχι, γιατί μια αγωνία για το σχήμα την έχω!

      Διαγραφή
  6. Μπράβο στο Δεσποινιώ που μπορεί να μην το πολυσυμπαθώ αλλά της βγάζω το καπέλο! Τώρα αυτό το μαρκούτσι δείχνει ενδιαφέρον, δε λέω, να έπαιρνα ένα στο σπίτι; Απ την άλλη, αν θέλει ο Στουρνάρας να κλείσει την τρύπα ας βάλει το μαρκούτσι, ε μα, λύσεις υπάρχουν όπου υπάρχει πρακτική και φαντασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρε ένα μαρκούτσι. Θα σου φανεί χρήσιμο, δια να ψεκάζεις τα φυτά σου, διότι αν δεν απατώμαι, έχεις γλάστρες στο μπαλκόνι σου!

      Διαγραφή
  7. είμαι ακόμα στο προχθές σου που με το δικό μου συμπίπτει. λυπάμαι μα σήμερα να γελάσω δεν μπορώ...

    θα πω μονάχα πως αν πρώτα αηδίαζα μια φορά για την Βανδή, τώρα δύο την αηδιάζω... σιγά που θα της πω και μπράβο. όταν πήγε, τάχα μου δεν ήξερα που... ξαφνικό της ήρθε, σαν μόλις δα της ήρθε ο ψεκασμός κατακούτελα και άνοιξε ο μάτης της και άνοιξε και η μνήμη της και θυμήθηκε την αλησμόνου καταγωγή της....

    Αθηνούμπα μου σε καλημερίζω και σε φιλώ όσο πιο γλυκά μπορώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι... Καταλαβαίνω. Και δεν είναι μόνο το προχθές. Είναι και μέρες πριν και μέρες μετά, χρόνια τώρα αυτή η ιστορία...
      Θα ήθελα να βρω κάτι να σου πω, έστω να μειδιάσεις λίγο, μα δεν βρίσκω. Στύβω το μυαλό μου, αλλά τίποτα δεν καταφέρνω.

      Φιλί και αγκαλιά από εμένα...

      Διαγραφή
  8. Αθηνά το άρθρο έχει SPOILER ALERT για το game of thrones!!. Δεν το περίμενα από σένα.
    Επίσης τελικά οι Αμερικάνοι μας ψεκάζουν; Δεν ήταν οι γερμανοί επειδή μας μισούν; Πολύ ανάμεικτα συναισθήματα μετά την ανάγνωση του post, ομολογουμένως...
    Τέλος και σπουδαιότερον, το άσμα "ανάβεις φωτιές" είναι προφητικά ρατσιστικό απέναντι στην Daenerys Targaryen. ΣΥΝΕΠΩΣ δεν θα μπορούσα παρά να μισήσω την Βανδή από δω και έπειτα αλλά και με αναδρομική ισχύ. Κρίμα είχε μερικά πιασάρικα tunes.. Που ξαφνικά φαντάζουν κακόγουστα. Απαπαπαπαπαπαπαπα...http://youtu.be/pEcTZxUjB6k
    Τς τς τς...
    καλή βδομάδααααα :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι έτσι που το θέτεις, έχεις απόλυτο δίκιο!
      Εγώ αγαπώ την Καλίσι! Και τα δρακάκια! Προς το παρόν, διότι δεν ξέρω πως θα ξυπνήσω αύριο!

      Γιούνα μου, σου στέλνω φιλί μεγάλο!!!

      Διαγραφή
  9. Οι κινέζοι μας ψεκάζουν. Άντε για να μη λέτε ότι για όλα αυτά τα σχιστά ματάκια φταίει ο Φουστάνος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως, όταν γελάω δεν βλέπω. Τόσον Κινέζα...

      Ζωή;

      Διαγραφή
  10. http://www.ilovegreen.it/wp-content/uploads/2011/07/jai-vu-jai-lu-kukuxumusu-ovolution.jpg
    Αντε γιατί πολύ αραχτή τη βλέπω την πουλάδα σου τωρα τελευταία......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το ovolution τι σημαίνει; Γιατί δεν το βρίσκω...
      Μιλ μεγσί για το δώρο. Το τοποθέτησα ήδη εις περίοπτην θέσιν στο σάιδμπαρ του βλογ!

      Ζωή;

      Διαγραφή
  11. Ποικίλης ύλης κι αυτή τη φορά.. Ελλαδάρα! Τα φιλιά μου Κυρία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμ, ναι, όλα ανακατεμένα μέσα στο κεφάλι μου!
      Φιλί κι από εμένα!

      Διαγραφή
  12. Υπάρχει έξυπνη σόμπα?...εστιάζω στα σοβαρά, αυτά που καίνε δηλαδή, γιατί ο χειμώνας έρχεται με άγριες διαθέσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω, αλλά φοβάμαι ότι ο τύπος είναι ικανός να την ανακαλύψει!
      Χειμώνιασε και στο Άργος!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...