Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου 2013

Ένα ακόμα βραβείο...

...ήλθε να κοσμήσει την συλλογή μου, στην ειδική σελίδα του βλογ "ενθύμια και βραβεία". 
Μου το απένειμαν οι αγαπητές Dear e-diary  και Μαρίνα Ζ, με αυτή τη σειρά!
Το περί ου ο λόγος βραβείο ξεκίνησε από εδώ.


1. Intro (όνομα, τοποθεσία, ζώδιο, blog platform)
Όνομα: Το δεύτερο όνομά μου είναι Αθηνά. Το πρώτο δεν το λέω, αλλά υπάρχει τρόπος να το ανακαλύψετε!
Τοποθεσία: Κατοικώ στο ειδυλλιακό Άργος του νομού Αργολίδας.
Ζώδιο: Για το ζώδιο δεν είμαι σίγουρη, αλλά νομίζω ότι έχω ωροσκόπο βροντόσαυρο.
Βλογ πλάτφορμ: Το βλογ μου ονομάζεται "Σιγά τ' αβγά" και κατοικοεδρεύει στον βλόγγερ. κομ.


2. Ποιο είναι το moto του blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα.
Ελάτε να ζήσουμε την παρακμή με στυλ!

3. Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;
Θα ήταν το παιχνίδι "Ο Φωτεινός Παντογνώστης", διότι στα βλογς μαθαίνουμε διάφορα χρήσιμα όπως: Έννοιες λέξεων (βλέπε κλαρινογαμπρός), συνταγές ζαχαροπλαστικής π.χ. "Το διάσημα καπκέικς της Γκουεντολίνας", συνταγές μαγειρικής π.χ. "Τραχανόσουπα με βατραχοπόδαρα και κρασί Μαρσάλα (πιπέρι καγιέν προαιρετικό), φτιαγμένη με μεράκι από την Κονδύλω", διάφορα τιπς που κάνουν την ζωή της νοικοκυράς πιο εύκολή π.χ. "Ο Βελισάριος μας μαθαίνει πως βγαίνει ο λεκές από χυμό παπάγιας από το μεταξωτό μας υποκάμισο" κ.ο.κ.

4. Όταν γίνω διάσημη blogger θα…
Πόσο πιο διάσημη πια; Πόσο;

5. Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτησή σου.
Λυπάμαι, αλλά δεν έχω μη δημοφιλή ανάρτηση εδώ πέρα μέσα!

6. Ποια κατηγορία ιστολογίων θα ήθελες να αφανίσεις από την blogo-σφαιρα και γιατί;
Αυτά που μου προτείνουν να μου αποκαλύψουν, σώνει και καλά, την συνέχεια από διάφορα σίριαλ της τηλεόρασης, τα οποία όχι μόνο δεν παρακολουθώ, αλλά και αγνοώ πλήρως την ύπαρξή τους.

Η ερώτηση της Dear e-diary είναι:
Ποια χώρα-πόλη θεωρείς ιδανική για να ζεις;
Τα Χανιά και συγκεκριμένα στη Σπλάντζια, αλλά όχι πάνω στην πλατεία, θα προτιμούσα στην οδό Νταλιάνη Χατζηµιχάλη ή στην οδό Μελχισεδέκ, όμως και για την οδό Σήφακα δεν θα είχα ιδιαίτερη αντίρρηση. Αν και θα με εξυπηρετούσε ιδιαιτέρως και η Πάροδος Επισκόπου Καλλίστου, διότι όσο να πεις είναι κέντρο-απόκεντρο.

Η δική μου ερώτηση:
Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σου;

Το βραβείο θα το απονείμω με την σειρά μου στην αγαπητή Λεκάνα (συγνώμη, Χριστίνα ήθελα να γράψω), στην αγαπητή Lyriel, στην αγαπητή Love addict και στους αγαπητούς Delirium Tremens και Ηφαιστίωνα μήπως και συγκινηθούν και κάνουν ανάρτηση.

Ακολουθούν οι κανόνες του βραβείου:
Στην αρχή της ανάρτησης σου πες μας από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του!
Επ! μην βαριέσαι ! Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις ...
Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους.
Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολόγια τους.
Στο τέλος του post απηύθυνε την πιο unpaixtable ερώτηση σου...στους bloggers που προτείνεις! 
Και μην ξεχνάς κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award) 
Όταν το κάνεις... give a shout to all4blogs διότι θα σε προσθέσει στην λίστα με τους συμμετέχοντες (link back)

56 σχόλια:

  1. αυτοβραβευεσαι και αυτοεπαινεισαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στεφανάκο,άσε τις ερωτήσεις και βρες μου επεισόδια μπρούσκο,και αν ξέρεις τι γίνεται στο τέλος,πολύ θα με ευχαριστούσες!

      Διαγραφή
    2. αααα!!!αν έχεις την μαρία της γειτονιάς και την χουάνα την παρθένα θα σε ευγνωμωνω!

      Διαγραφή
    3. μήπως έχεις και εκείνο το επεισόδιο στην καλημέρα ζωή με τον ευλογητό???

      Διαγραφή
    4. ωπ!!!εγκληματική παράλειψη!
      το τέλος από τα κλεμμένα όνειρα επιγόντως!!!!

      Διαγραφή
    5. Πούσαι Στεφανάκο άμα δε σου κάνει κόπος πες μου το τέλος από το Μαρίνα η αγαπημένη. Ξέρεις το βραζιλιάνικο πούπαιζε η ερτ1 το 1990. Ειχα ένα μαλάκα στο σπιτι και μούχε πιασει τη κουβεντα και τόχασα ρε πούστη μου!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    6. Ρε Σταεφανακο μια που σε βρηκα θέλω αμα τόχεις το 15 επισόδειο από τη σκλάβα Ισαούρα γιατι τόχα χάσει τότε που παιζοτανε!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    7. Κι αμα θυμάσαι και τα 178 επισόδεια της Ντόνα Μπεϊζά και μου τα πεις αγαλμα θα σου κάνω!!!!!!!!

      Διαγραφή
    8. @Stefanos Max
      Όλα τα κάνει ο άνθρωπος άμα είναι νοικοκύρης.

      Διαγραφή
    9. χαχαχαχαχα θα πεθάνω από τα γέλια!!!
      Μην κοροϊδεύετε (πολύ) το Στεφανάκο είναι η αδυναμία μου!

      Πρόεδρας ΑΠΙ

      Διαγραφή
    10. Εμείς κοροϊδεύουμε τον Στεφανάκο; Ποτέ! Οεκίζομαι! Να μη σώσω να μάθω τη συνέχεια του Βάλς Με Τους Δώδεκα Θεούς!!!

      Διαγραφή
  2. με είχες σώσει τότε με το βελισάριο και τους λεκέδες,χάλια είχε γίνει τότε ο μπαμπάς γιώργος με την παπάγια,και η μαμά μαρία είχε πέσει σε κατάθλιψη που δεν έβγαινε ο λεκές!
    σας ευχαριστώ για το βραβείο,θα γίνει ανάρτηση μέσα στις επόμενες ημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί; Δεν σε είχε βγάλει ασπροπρόσωπη η συνταγή Τραχανόσουπα με βατραχοπόδαρα και κρασί Μαρσάλα (πιπέρι καγιέν προαιρετικό), φτιαγμένη με μεράκι από την Κονδύλω, όταν είχες τραπέζι τα σόγια για την γιορτή σου;

      Διαγραφή
  3. έτσι σε θέλω να φέρνεις τα πάνω κάτω, ν' απαντάς και να μην απαντάς, να είσαι κάπως αυτόν τον καιρό μα το χιούμορ σου να μας σώζει!
    για τούτα και για άλλα τόσα και τόσα, σου έχω πει ποτέ πως πολύ σ' αγαπώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Σε ευχαριστώ! Είναι αμοιβαίο το συναίσθημα, καθώς κι εσύ είσαι ξεχωριστή για εμένα!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  4. Ρε συ Αθηνά σοβαρά τώρα υπάρχει Βελισάριος που μας μαθαίνει πως βγαίνει ο λεκές από χυμό παπάγιας από το μεταξωτό μας υποκάμισο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοβαρότατα Μπούμπα. Άμα σου λέω ψέμματα να μην σώσω να μάθω τη συνέχεια της Φατμαγκιούλ!

      Διαγραφή
    2. Α μη μου ανησυχείς, θα στην πει ο Στεφανος

      Διαγραφή
    3. @Delirium Tremens
      Ω! Ναι! Πώς μου διέφυγε!

      Διαγραφή
  5. Γιατί μαρή στη Σπλάντζια καλά και σώνει; Το Κουμκαπί σε χαλάει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν πρέπει να έχεις πάει ποτέ στα Χανιά... Τίποτα δε ξέρεις.. :-P

    Παραλίγο να μας δώσεις και αριθμό σπιτιού! Πιο γενική ήταν η ερώτηση...

    Ο μεγαλύτερος φόβος μου είναι τον ώρα που πατάω δημοσίευση σε αυτό το σχόλιο μη χαθεί και αναγκαστώ να το ξαναγράψω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, βασικά ενδιαφέρομαι για το σπίτι με τον αριθμό 11, αλλά δυστυχώς δεν το νοικιάζουν!
      Λίγο το έχεις να χαθεί το σχόλιο; Δεν σε αδικώ που το φοβάσαι!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  7. Να 'σαι καλά, βρε Αθηνά, είχα καιρό να γελάσω με ανάρτηση (όχι δική σου, γενικώς).
    Καλό σουκού που έρχεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Βασίλισσά μου! Ε, να ευθυμούμε και ολίγον μέσα στη γενικότερη κατήφεια...
      Καλή σου ημέρα!
      Κις.

      Διαγραφή
  8. Άρατα Κάρατα! δεν ξέρω... εγω που τα βαριέμαι.. να μην το διαβάσω ε? αφού τις ίδιες απαντήσεις θα δώσω μ' εσένα.. ξέρω τι γράφεις....
    και δεν ξέρω πως γινήκαμ' εδώ μέσα... στα μπλόγκια εννοάω. Μερικά πράγματα.. ήταν αλλιώς κι αλλιως τα πεθυμώ.
    πάω να φαω καμμια τούρτα να ερθω στα ίσα μου και στα κιλά μου.
    καλημέρα δεν έιπα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω ότι τα βαριέσαι, όπως ξέρω ότι πάνω-κάτω τα ίδια θα έλεγες. Ο ωροσκόπος μόνο θα είχε διαφορά!
      Φύλαξε ένα κομματάκι και για εμένα. Από την τούρτα!
      Καλησπέρα είπα;

      Διαγραφή
  9. 1. Intro (όνομα, τοποθεσία, ζώδιο, blog platform)
    Όνομα: Α, δεν ημπορώ να απαντήσω αν και μ έχει γνωρίσει αρκετός κόσμος - θα δώκω μονάχα ένα clue. Είμαι Θεού δώρο και συνονόματος του μεγάλου υιού της Νάσιας της δασκάλς με τα χρυσά μαλλιά.
    Τοποθεσία: Aθήνα μάνα μου, κυρά μου Αθήνα.
    Ζώδιο: Α, κοιτάξτε να δείτε, είμαι εκείνος ο κύριος που ροβολάει στα δάση του Πηλίου, με κείνα τα αλογίσια πόδια και το ευρύ στέρνο και τα γενέθλιά μου συμπίπτουν με την εορτή του πρώτου ονόματος της οικοδέσποινας (τρέχα γύρευε).
    Βλογ πλάτφορμ: Delirium Tremens το παρατημένο, παλαιότερα κατίμαυρο, πλέον με μιαν πορτοκαλί εσάνς και σε τόνους του γκρίζου, στον μπλόγκερο κι εγώ - εκείνον ήξεβρα, εκείνον εμπιστεύθηκα!

    2. Ποιο είναι το moto του blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα.
    Η ζωή είναι ωραία, ακόμα κι αν είσαι γκαντέμης - οίτοι μην κλαις πάνω από χυμένο γάλα!

    3. Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;
    Τόσους μήνες που έχω να γράψω, μάλλον το κρυφτούλι, από μένα, από σας από όλους, ποιος ξέρει, ίσως κάποια μέρα πω φτου ξελεφτερία!

    4. Όταν γίνω διάσημη blogger θα…
    Γράψω στο Ποντίκι

    5. Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτησή σου.
    Στα ξεκινήματα, 2 χρόνια πριν, η Ζήτα μου ό,τι θες (http://deliriumtremens-tremens.blogspot.gr/2011/11/blog-post_23.html). Παραμένει μια απ τις αγαπημένες μου!

    6. Ποια κατηγορία ιστολογίων θα ήθελες να αφανίσεις από την blogo-σφαιρα και γιατί;
    Άστα μωρέ να ζήσουνε κι αυτά, όλα για κάποιο λόγο υπάρχουν!

    Και τώρα η ερώτηση της οικοδέσποινας

    Τα
    Νταααααααααααααμ

    Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σου;
    Σοβαρεύουμε. Σοβαρεύουμε πολύ.
    Λοιπόν, νομίζω ότι είναι να γίνει η ζωή μου αδιάφορη και ανιαρή, χωρίς γέλιο, χωρίς χαμόγελο, μια ανούσια ρουτίνα - ζαμπόν δίχως λιπαρά, περιοδικά και λόγια ντεκαφεϊνέ. Απλά θα πρέπει να την τερματίσω.

    Και κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω την υπέροχη οικοδέσποινα που με βράβευσε, να απολογηθώ που απαντώ εδώ και όχι στο δικό μου και να ευχηθώ σε όλους υπέροχες μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήτοι καλέ, όχι οίτοι (Παναγιά μου μέρα που ναι)

      Διαγραφή
    2. Θα μπορούσες να γράψεις και Οίτη...

      Αχ ρε τρέμενς λείπεις!!!!

      Γύρνα πίσω θα πεθάνω, εχω αρχίσει και τα χάνω...
      Πίνω και καπνίζω σαν τρελός.....

      Εδώ μπαίνει σόλο μπουζουκοντραμς!

      Διαγραφή
    3. γλυκέ μου, κάνε ανάρτηση στο μπλογκ σου. μας λείπεις!

      Διαγραφή
    4. @Delirium Tremens
      Εγώ να σε ευχαριστήσω που μπήκες στον κόπο και απάντησες εδώ πέρα μέσα!
      Και όποτε θέλεις να κάνεις ανάρτηση, αλλά δεν θέλεις να κάνεις στο βλογ σου, ο χώρος εδώ είναι πάντα διαθέσιμος για εσένα. Κι άμα δεν θέλεις εδώ μας στέλνεις το κείμενο και σου το φιλοξενούμε στον χώρο των αναρτήσεων! Με την υπογραφή σου και με το άβατάρ σου!

      ΥΓ. Δηλαδή, σύμφωνα με το πιο κάτω σχόλιο της Ρίας που υποστηρίζει ότι το άλλο μου όνομα είναι Στάλιν, έχεις γενέθλια του Αγίου Στάλιν ανήμερα, ε;

      Διαγραφή
    5. Αμ ναι, του Αγίου Στάλιν ανήμερα! Αποκαλυφθήκαμε Αθηνά μου!

      Κυρίες μου, σας χαίρομαι όλες και σας διαβάζω και σας χιλιοευχαριστώ που με θυμάστε, με συγκινείτε! Όταν θα είμαι έτοιμος - ήτοι (το γραψα σωστά) όταν θα νιώσω πως το θέλω, θα ξαναγράψω, μέχρι τότε θα σας μουρλαίνω στα σχόλια!!!

      Διαγραφή
    6. Τρεμένς...!!!! (με το χέρι στη μέση ως στάμνα και το πόδι ταπ ταπ κατω να χτυπά).
      Τρεμένς !!!! λέω...
      Σιγά που θ' απολογηθείς γιατί δεν μπλογγάρεις !!! σιγαααα!!!!!
      μην με νευριάζεις!!!!!

      Διαγραφή
  10. με τις υγείες σας στάλιν. να σε ξεμπροστιάζω και βάζω το πρώτο σου όνομα φάτσα φορα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμάν καλέ Ρία! Δεν μπορείς να κρατήσεις ένα μυστικό; Ποία η θέσις μου τώρα;

      Διαγραφή
  11. Ωωωω αγαπητή Αθηνούλα θένκιου που με θυμήθηκες <3

    Καλέ υπάρχουν μπλόγκς που λένε τί θα γίνει σε σειρές;
    Δεν έχει τύχει να πέσω κατά 'κείθε :Ρ

    Φιλιά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Αλίμονο! Ευχαρίστησίς μου!

      Μα φυσικά υπάρχουν τέτοια βλογς. Εξαίρετο δείγμα του είδους το βλογ του Στεφανάκου ΜΑΧ ο οποίος έχει σχολιάσει και πρώτος-πρώτος στην ανάρτηση!

      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  12. Ξέρεις τι λένε για όσους έχουν ωροσκόπο βροντόσαυρο?
    Όχι?...ούτε εγώ, αλλά απόλαυσα τις απαντήσεις σου!
    Καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω τι λένε, αλλά έχω ακούσει τα χειρότερα για τον ωροσκόπο τυραννόσαυρο!
      Ευτυχώς να λέμε που δεν ανήκουμε εκεί!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  13. Στη Σήφακα άστο καλύτερα, θα σε γυροφέρνουν πουτάνες, τσατσάδες, νταβατζήδες και πολλοί πολλοί σουρωμένοι (από τους κακούς σουρωμένου)

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, έτσι κι αλλιώς δεν μου αρέσει η Σήφακα.
      Θα προτιμούσα Την Πάροδο Επισκόπου Καλλίστου γιατί έχω μείνει εκεί 6-7 χρόνια και ξέρω και τους γείτονες!
      Αλλά για να 'χουμε καλό ρώτημα, που τα ξέρεις όλα αυτά για τη Σπλάντζια Πρόεδρε;

      Διαγραφή
    2. Εκεί κοντά είμαι κι εγώ, κάτι ξέρω ο καημένος!
      Αλλά έχουν ανοίξει ωραία μαγαζάκια πάντως εκεί στη Σπλάντζια και τη Νταλιάνη

      Διαγραφή
    3. Α ναι, Πρόεδρας ΑΠΙ

      Διαγραφή
    4. Όφου! Πες μου ότι είσαι Χανιώτης!
      Ε ναι, δεν μπορεί. Για να ξέρεις τόσες λεπτομέρειες, Χανιώτης είσαι!
      Την Νταλιάνη, που λες, την αγαπώ πολύ γιατί εκτός από το Μεσογειακό που το επισκέπτομαι από τότε που άνοιξε κάθε φορά που κατεβαίνω, είναι και το Μοναστήρι του Καρόλου που το έχω σε μεγάλη εκτίμηση.
      Όφου τι μου θύμισες τώρα και δεν μπορώ να κατέβω αυτό τον καιρό...

      Διαγραφή
    5. δε πάει άλλο αυτη η κατάσταση....είπα να κάτσω να διαβάσω καμιά παλιά ανάρτηση να ξεχαστώ και να περάσει η ώρα και πέφτω πάνω σαυτή που μιλάς για τα Χανιά! Τη προηγουμενη βδομάδα έπαιζε τους φουρτουνάκηδες και ήμουν πάλι να σκάσω! Μη μιλάτε για Χανιά στους στερημένους,ρε παιδιά! Πάντως εγκρίνω και τη Σπλάτζια αν και πλέον έγινε πολύ της μόδας και με εκνευρίζει και εγκρίνω φυσικά και την αποστροφή σου για κουμ καπί!!!

      Διαγραφή
    6. Ω! Καλώς την Ρόζα! Γουέλκαμ ον μπορντ!
      Έχει γίνει της μόδας η Σπλάντζια λοιπόν; Που να το ήξερα; Εκεί έμενα όταν κατέβαινα από το 1993 μέχρι το 2006 όπου και μετακόμισε ο κολλητός μου στο Κουμ Καπί. Εκεί, πίσω από τον Άι Νικόλα.
      Τώρα βέβαια ο κολλητός μου δεν ζει πια, αλλά εγώ συνεχίζω να πηγαίνω να μένω σπίτι του, με την διαφορά ότι θα σκεβρώσω από την υγρασία του Κουμ Καπί!
      Τέλος πάντων, μην τα πολυλογούμε, ετοίμασε βαλίτσες και φύγαμε γιατί ένα στερητικό το νιώθω κι εγώ. Λόγω δουλειάς και λόγω υπερήλικης μητέρας έχω δυο χρόνια να κατέβω. Αντιλαμβάνεσαι το μέγεθος της στέρησης!

      Καλά... Θα προσγειωθώ... Δεν γίνεται ακόμα να φύγω! Εν καιρώ, ίσως!

      Διαγραφή
    7. Ωχ! δηλαδη καλύτερα να μη μιλήσω εγώ που εχω να κατεβω 2 μηνες, ε?
      Δε χρειάζεται να το πείς!Κατάλαβα!Το βουλώνω τώρα!
      Ουτε εγω γίνεται να φυγω ακόμα αλλα αν δε παρω μια τζούρα απο στενάκι τους επόμενους 3 μηνες,θα ψοφήσω!
      Σου μιλώ ειλικρινά! Αν και μπορει να ειναι οι πρωτοι μηνες της απεξαρτησης οποτε αυτά που λέγω να ειναι λόγια της επηρειας! Ο χρόνος θα δείξει!
      --η μια ρόζα(aka Σαλιάγκι)

      Διαγραφή
    8. Ναι. Δύο μήνες δεν είναι να το κάνουμε και θέμα!
      Μακάρι να μπορέσεις να κατέβεις σύντομα!

      Τι σημαίνει "Σαλιάγκι";

      Διαγραφή
  14. χαχαχαααχαχα!
    πόσο διάσημη πια;;
    λοτς οφ λοβ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι. Έλεος κάπου... Δεν αντέχω άλλη διασημότητα!

      Διαγραφή
  15. "Ελάτε να ζήσουμε την παρακμή με στυλ!" χαχαχαχα ΠΑΝΤΑ τόσο απολαυστική! φιλάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.