Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2013

Ατάκτως ειρημένα S01E14...



Α. Σαμαράς: "Όλη η χώρα θα έχει δωρεάν wi-fi internet σε ένα χρόνο". Α, όλα κι όλα, εγώ θα ψηφίσω αυτόν που θα μου τάξει, τουλάχιστον, double play.

Και όπως έγραφα τις προάλλες κάπου, αλλά αδυνατώ να θυμηθώ που το έγραφα, αφού η συννυφάδα μου στο χωριό, μαζί με την γειτόνισσά της τη Θανάσω (την αποκαλούμενη και Χρίσταινα, εκ του συζύγου της), γιόρτασαν με τεράστια επιτυχία το στις 31 Οκτωβρίου το Halloween, τώρα έχουν ανασκουμπωθεί και ετοιμάζονται πυρετωδώς για το Thanks Giving.

Κατά 62 δισ. ευρώ μειώθηκε το εθνικό χρέος της χώρας σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου για τον ισολογισμό και τον απολογισμό το 2012. Θέλετε τώρα να σας πω και για το δικό μου; 

Ένα νέο κόμμα ανέτειλε στον πολικό ορίζοντα της Ελλάδας. Ονομάζεται "Πυρίκαυστος Ελλάδα" και έχει ως επίτιμο πρόεδρο τον καθηγητή Κώστα Ζουράρι και στόχο την "κατάληψη της εξουσίας". Καλά αν δεν μπουν στη Βουλή, μπορούν άνετα να πουλάνε πυρίμαχα σκεύη. 

Δεν ζητάω από τη ζωή μου τίποτα περισσότερο από το να έχουμε πρωτογενές πλεόνασμα και με αυτό να μου πληρώσουν το πετρέλαιο. 

Πρόταση για να επιλεγεί η Καλαμάτα ως Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης το 2021 ετοίμασε ο Δήμος Καλαμάτας. Δεν ανησυχώ. Με Σαμαρά πρωθυπουργό, free wi-fi, το ξακουστό της ελαιόλαδο, τα φημισμένα σύκα της, αλλά και τα παστέλια της, θα μπορούσε άνετα να είναι μέχρι και Παγκόσμια Πολιτιστική Πρωτεύουσα. 

Η αγαπητή Βίκυ Δερμάνη μου έστειλε μια ωραιότατη κότα την οποία και σας δείχνω πριν την πάω στο κοτέτσι με τις άλλες. Θα την έβαζα μαζί με τη Βιολάντω τη τζαζλή, αλλά είναι πολύ κουνιστή και τσαχπίνα και επειδή είμεθα σοβαρό βλογ εδώ πέρα μέσα πρέπει να διατηρήσουμε αυτή την σοβαρότητα που μας διακρίνει πάση θυσία! Θαυμάστε την κότα!


Καλή εβδομάδα!

41 σχόλια:

  1. Αθηνά θέλεις να σου πω και για το δικό μου το χρέος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τι θέλεις τώρα ρε συ Μπούμπα; Να βγάλουμε έξω τα χρέη μας να τα μετρήσουμε;

      Διαγραφή
    2. Το τραβάει ο ψυχισμος σας το "ασε μας κι εσύ ρε Μπουμπα'.....κυριε Μπούμπα!

      Διαγραφή
  2. μα είμαστε τόσο global αγαπητό ανεκπλήρωτο που πιο πολύ γινόμαστε εξωγήινοι (ή έχουμε ήδη γίνει;), σας ασπάζομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσχετο, αλλά μην ξεχάσεις αν περάσεις από Θεμιστοκλέους να κοιτάξεις αν υπάρχει ακόμα η "Παράσταση", ναι;

      Πως μου ήρθε τώρα ένα άσμα που έλεγε η Σπείρα-Σπείρα στην παράσταση "Μπιμπερό" :

      "Aπόψε, απόψε σε θέλω prive
      με ρόμπα, με ρόμπα, με ρόμπα εμπριμέ.

      Απόψε, απόψε σε θέλω global
      με ρόμπα, με ρόμπα λιγάκι μπανάλ.

      Βγάλτα όλα μη σε νοιάζει
      μη σε τρώει το μαράζι
      βγάλτα.

      Πέτα τα εσώρουχά σου
      κι όλα τα εσώψυχά σου
      βγάλτα.

      Το μπιμπερό μου θά' σαι μωρό μου
      μείνε μαζί μου δε θα πάμε πουθενά.
      Το μπιμπερό μου θά 'σαι μωρό μου
      γιατί 'μαι απόψε ένα βρέφος που πεινά.

      Κάθε πρωί που ξεκινάς και φεύγεις απ' το σπίτι
      αφεντικό και σύζυγος σε σέρνουν απ΄τη μύτη.
      Χαλάρωσε αγάπη μου και άφησε τα μίση
      άφησε και το γείτονα να βρει να παρεισφρύσει".

      Φιλί.

      Διαγραφή
    2. απαντώ εγώ. η παράσταση έκλεισε εδώ και καιρό. πάει και αυτή...
      υπήρχε αντίστοιχο επί της Σόλωνος νομίζω. κάτω χαμηλά. αν περάσω και δω να σου πω;

      Διαγραφή
    3. @BLUEPRINTS + Βίκυ Δερμάνη

      Παιδιά έχω νέα! Η Παράσταση άνοιξε στο Κολωνάκι, Σκουφά 35! Βρήκε ο Σήφης την σελίδα της στο φέισμπουκ!
      Οπότε αγαπητή μου Βίκυ μην περάσεις από Σόλωνος!
      Κι εσύ ανεκπλήρωτο, δεν χρειάζεται να πας στη Θεμιστοκλέους!

      Σας ευχαριστώ και τους δύο!

      Διαγραφή
  3. Αντίσταση τώρα!!!! Ξεκλειδώστε όλοι σήμερα τα ρούτερ σας…..(ααα, και τη γιαγιά από τις τελευταίες εκλογές).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σιγά τον ζουράρι το γατάκι!
    ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΟΜΜΑ Η ΟΣΙΑ ΓΗ!
    ΤΕΛΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ποια καπηλειά σερνόσουν χθες τη νύχτα και τα λες λάθος σήμερα;
      "Οσία Ευχή" είναι μαντάμ.

      Διαγραφή
    2. στου μουρτούκαλη τα μπακαλιαράκια τα μπεκρόπινα!

      Διαγραφή
  5. Κάνε στη μπάντα μαρή αρτίστα!!!!!!!!!!!Το δικο μου το πετρέλαιο θα πληρώσουνε με το πλεόνασμα! Αντε μη πιαστούμε καούκα με καούκα πρωινιάτικο!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα; Επιτέλους παραδέχεσαι ότι φοράς περούκα;

      Διαγραφή
  6. Με το τσάμπα wi-fi θα μπορούμε να τρολάρουμε τσάμπα!!! Τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, μα μη νομίζεις, κι εγώ δεν έχω καλύτερο! Να μπαίνουμε σε γνωστά και μη εξαιρετέα μέρη και να ανταλλάσσουμε απόψεις και να μας λένε με βλοσυρό ύφος και με το χέρι στη μέση, παριστάνοντας την στάμνα: "Τρολάρισμα τέλος"!
      Ενθυμήσαι κουμπάρε... Ωραία χρόνια...

      Διαγραφή
  7. Πόσα μπορεί να κάνει κάποιος για να ακουστεί από το παράλληλο σύμπαν που ζει;
    .....
    μέχρι και τσάμπα γουάι - φάι τάζει
    Τσάμπα φαί όμως δεν τάζει !!!
    Όταν αρχίσει να μας δίνει και γυάλινες χαντρούλες , καθρεφτάκια, σουγιαδάκια κι άλλα
    συναφή που έδιναν στους ιθαγενείς οι έξυπνοι Ευρωπαίοι... τότε θα καταλάβουμε
    και πως ακριβώς μας βλέπουν αυτοί εκεί στα ψηλά....

    Καλημέρα Αθηνά μου
    Καλή εβδομάδα...:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός κάνει τα πάντα, αλλά δυστυχώς όχι σε καλές τιμές...
      Καλημέρα Λεβίναβιλ!

      Διαγραφή
  8. Πυρίμαχα, ναι όντως!
    Η κοτούλα θεά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεά η κοτούλα, εξαιρετική και η κυρία που μου την έστειλε!
      Καλή σου μέρα αγαπητέ μου Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  9. καλημερα Αθηνα μου!
    καλη εβδομαδα σε ολη τη παρεα σου!
    η κοτα υπεροχη! χιχι
    φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι φοβερή αυτή η κότα;
      Καλό απόγευμα Εκφράσου!
      Σε ασπάζομαι!

      Διαγραφή
  10. και πότε γίνανε όλα αυτά; που ήμουν εγώ; σκυμμένη στη ραπτομηχανή που δεν έχω;;;;;;;;;

    η κοτα φαίνεται αλανιάρα αναντάμ παπαντάμ. θα κάνει καλή σούπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάκου τάκου ο αργαλειός της τάκου κι έρχεται ο καλός της!
      Καλά, δεν μαθαίνεις αργαλειό, αλλά με ραπτομηχανή ποιηματάκι δεν ξέρω!

      Όχι, όχι, δεν είναι για σούπα. Είναι κότα αναπαραγωγής!

      Διαγραφή
  11. α κυρα-Αθηνούμπαμ' εσύ αχάριστη τελείως είσαι! τι άλλο να σου δώσει ο άνθρωπος εκτός από γουαγια φάγια; απ' ούλα τ' άλλα έχουμε!

    εγώ πάλι με το πρωτογενές πλεόνασμα θα ξανανοίξω την Παράσταση να ψωνίζουμε α λα μπρατσέτα μαζί; σωστή; ναιιιιι σωστή! τα βελουτέ της άπαιχτα! όσο για το πετρέλαιο πουφ δεν το χρειάζομαι λόγω του ότι είμαι πολύ καυτό θηλυκό χαχαχα ναι; ναιιιιιιιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έκλεισε! Με τα πρώτα χρήματα που θα μας στείλουν από το πλεόνασμα, θα πάμε για φορέματα και μετά για καφέ!
      Χωρίς πλάκα, μπορεί να είναι τσιμπημένα τα ρούχα της, αλλά είναι διαχρονικά και αθάνατα! Και σε φιλικές ποιότητες! Και πάνω από όλα, τεράστια και χωράω!!!

      Φιλί!

      Διαγραφή
    2. άντε να σε δω. θα πάμε; γιατί αν περιμένουμε το πλεόνασμα του αγίου ποτέ το βλέπω!
      φιλί!

      Διαγραφή
    3. Κοίτα, θα περιμένω τουλάχιστον να πληρωθώ, αλλά επειδή χρωστάω ακόμα στην οδοντίατρο, θα πρέπει πρώτα να την ξοφλήσω! Οπότε μάλλον έτσι κι αλλιώς του αγίου ποτέ θα ψωνίσω! Αλλά, επειδή ποτέ δεν ξέρει κανείς πως τα φέρνει η ζωή, μπορεί να κερδίσω ένα λαχείο. Φυσικά δεν αγοράζω λαχεία, αλλά αν είναι να σου πέσει το λαχείο, σου πέφτει από τον ουρανό! Άρα μόλις έχω το σωστό κεφάλαιο θα έλθω στας Αθήνας και θα πάμε για ψώνια! Τόσο απλά!!! Χο χο χο!

      Διαγραφή
    4. απαπαπα και έλεγα πως μόνο εγώ δουλεύω και δεν πληρώνομαι στον παράδεισο τούτο!

      μέχρι τότε μάνα μου, δε θα χρειαζόμαστε Παράσταση, σάβανα θα φοράμε σου λέω! χεχεχε

      Διαγραφή
    5. Όχι καλέ, έχω βάσιμες υποψίες ότι θα φτιάξουν τα πράγματα! Έρχεται η ανάπτυξη. Θα πληρωθούμε!

      Διαγραφή
  12. Η κότα που σου χάρισε η Βίκυ και ο τρελός χορός της επισκίασε όλες τις ειδήσεις...εκτός ίσως από τα πυρίμαχα...άντε και το δωρεάν wi - fi...
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι! Βασικά η είδηση ήταν η κότα! όλα τα άλλα γράφτηκαν για να καλυφθεί η σχετική στήλη στην εφημερίδα!
      Καλό βράδυ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  13. Το όνειρο μου εγινε πραγματικοτητα!!Κυβέρνηση τρολλ!Οφείλουμε να διαφυλάξουμε τη τρολλικη επανάσταση!!!
    Ζητω η Επανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μου επεσαν μαζωμένα. τι να πρωτοθαυμάσω. Το πλεόνασμα τα φάγια, τις φαγιάνς, τις κότες.. πολύ κουνιέται κυριΑΔΕΡΜΑΝΗΜΟΥ, ζαλίστηκα, την τσούλα, το ανεπληρωτο, τις ραπτομηχανές... με κουράσατε μα την παναγία, με μπερδέψατε. και στη μεση ενας πρωθυπουργός!
    Ασε που ζω σε μιαν ακατάλληλη σελίδα, προκαλειτε τον κυριο Μπούμπα, να τις βγάλετε εξω να τις μετρήσετε.. τις ποιες? τα ποιά, να φωνάξετε την Ρια να τα στριφώσει....
    κολλησα Μπουμπίαση, δεν κατάλαβα τίποτα!

    Τος παν... πάω στο κλαρί να τραγουδήσω κανα δημώδες.
    την καλημέρα μου ανυγουέη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ τα χρέη μας θα μετρήσουμε με τον Μπούμπα! Που πήγε εσένα το μυαλό σου;

      Διαγραφή
  15. Δωράκι.....
    http://www.youtube.com/watch?v=zkarNMuptAY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζωή;

      Ω ναι, έχω πλήρες το ρεπορτάζ για το πρωί!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.