Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2013

Ο Edward Bulwer-Lytton...



Jeanne Lorioz

...Άγγλος συγγραφέας, πολιτικός και λόρδος, εκτός του ότι γενικά ήταν ολίγον παλιοχαρακτήρας (σ.σ. τον αποκλήρωσαν οι γονείς του, χώρισε με περιπετειώδη τρόπο τη γυναίκα του κ.λπ.), πράγμα το οποίον ουδόλως με απασχολεί - τουναντίον θα έλεγα - είχε πει το εξής εξαιρετικό: 

"Στη ζωή, όπως και στην τέχνη, το ωραίο κινείται σε καμπύλες"

Φυσικά, κάποιοι μπορεί να εκλάβουν αυτό το απόφθεγμα ως "παρηγοριά στον άρρωστο, ώσπου να βγει η ψυχή του", αλλά δεν θα το κάνω και θέμα!

50 σχόλια:

  1. δε σου είπα να μη βάζεις τις φωτογραφίες μου στο μπλογκ σου; που το ξετρύπωσες αυτό; το είχα καταχωνιασμένο.
    θα με ματιάσουν τώρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ria
      Φτου σου κοπελάρα μου, να μην βασκαθείς!
      Τώρα δεν θα σε ματιάσει κανείς!

      Διαγραφή
  2. ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΕ ΚΑΜΠΥΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΑΤΡIΧΙΛΕΣ!

    και άσε τους κάποιος να σκάνε από τη σανιδωμένη ζήλια τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραίο το σύνθημα! Πάω να ετοιμάσω το πανό!

      Σου παραθέτω σύνδεσμο για να δεις κι άλλους πίνακες με χοντρές κυρίες που έχει φιλοτεχνήσει η Jeanne Lorioz
      http://www.lorioz.com/
      Θα δεις και μία με το σκυλάκι της. Αυτήν την εμπνεύστηκε από εμένα!

      Διαγραφή
  3. Αμα τα λεω γω δε με πιστεύεις πρέπει να τα πει ο αγγλος λόρδος τη λόρδα μου μέσα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρίνα Ζέας
      Καλέ Μαρινάκι, πάλι νεύρα έχεις;

      Διαγραφή
  4. Καμπύλες λοιπόν.. θα το έχω υπόψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι, γιατί όπως λέει και το αγαπητό roubinakiM πιο κάτω "δεν υπάρχει ευθεία γραμμή στη φύση"!

      Διαγραφή
  5. δεν χρειάζεται να προσθέσω κάτι επ' αυτού μάλλον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γιατί δεν υπάρχει ευθεία γραμμή στη φύση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. α εγω θα συμφωνησω! χιχιχι

    φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που υπάρχει μια ταυτότης απόψεων σήμερα εδώ πέρα μέσα!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Θέος σχωρέστον τον μακαρίτη. Καλά τα έλεγε!

      Διαγραφή
    2. Ο Έντι ζει! Ζει! Αυτός μας οδηγεί!

      Διαγραφή
    3. Εντάξει λοιπόν!
      Οπότε ας αναφωνήσω: Εμπρός στον δρόμο που χάραξε ο Έντι!

      Διαγραφή
  9. σου απαντάω με ανάρτηση στο ιστολόγιο γιατί δεν γίνεται να ποστάρεις φωτογραφίες στα σχόλια.
    σε εκείνα τα χρόνια που ζούσε ο Λόρδος θα είμασταν πιο ευτυχισμένες λες, Αθηνά;
    :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Πήγα και είπα στον κ. Μπάτμαν να δώσει και μερικά χαστούκια εκ μέρους μου!

      Κοίτα, εμένα με την ατυχία που με δέρνει (μην κοιτάς που δεν τα λέω) και να ζούσα τότε που ήταν στη μόδα οι χοντρές, πάω στοίχημα ότι θα ήμουν απ' τα κόκαλα βγαλμένη, οπότε πάλι θα είχα θέμα!

      Διαγραφή
    2. ε όχι και τέτοια γκαντεμιά! πωπω, μη σου τύχει...

      Διαγραφή
  10. μμμμμμμμμμμ καμπύλες....αρκεί να μην κρύβουν τη θέα (view) ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αφού με ζήτησε ο Κιτσομάνης (in ταβέρνα της περιοχής Κεφαλαρίου) να βουτάω δάκτυλο στη σάλτσα του κοτόπουλου έτσι για μια πιο extra γεύση ξυνού...

      Διαγραφή
    2. Μαρή δεν αφήνεις τα σχόλια να με πάρεις τηλέφωνο να συνεννοηθούμε για τη red bag; Που όλοι το κέρατό μου έχετε πάει στον Κιτσομάνη εκτός από εμένα. Άι σιχτίρ πια...

      Διαγραφή
    3. μμμμμμμμμμ...γλυκόξινες οικογενειακές στιγμές......

      Διαγραφή
    4. Ε βέβαια ντροπή, να έχουν πάει όλοι στην ταβέρνα του Κιτσομανη και να μην έχεις πάει εσύ!!! Εγώ λέω να του στήσουμε και άγαλμα του λόρδου έξω από την ταβέρνα, να τον βλέπεις και να σου ανοίγει την όρεξη...να γίνει η ταβέρνα η Μετκα της παχυσαρκίας. Να μαζεύονται όλοι οι χοντροί-ες για προσκύνημα στην ταβέρνα του Κιτσομανη...Δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ λιγάκι? Κάτι μου λέει ότι αυτή την ανάρτηση την έκανες κρατώντας ένα κουβαδάκι παγωτό στο χέρι! Κάνω λάθος μήπως?
      christina
      Λατρεμένη μου τι κάνεις? Πόσο μ'αρέσεις όταν κάνεις μμμμμμμμμμμμμμμ.....αυτό το μουγκανητό σου με πεθαίνει...χαχα!
      antinetrino

      Διαγραφή
    5. @Ανώνυμος - antinetrino
      Καλέ μέσα στην ευγένεια σε βρίσκω σήμερα!
      Πάντως, έτσι για την ιστορία, η ανάρτηση αυτή έγινε με καφέ και τσιγάρο!

      Διαγραφή
  11. πες τα ρε λόρδε γαμώ το κέρατο μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    θάνατος στις κοκάλες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω για εσένα, εγώ πάντως πολύ θα ήθελα να είμαι κοκάλω.

      Διαγραφή
  12. οτι του φανεί του Λολοστεφανή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σήμερα ένας συνάδελφος μου έκαμε πατ πατ πατ την κοιλίτσα και στενοχωρεθηκα. Τώρα νιώθω κατάτι καλύτερα και σας ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα μην το κάνετε κι εσείς θέμα για μια κοιλίτσα!

      Διαγραφή
  14. Οι αντρες με στρογγυλό σχήμα περιλαμβάνονται στο σχημα;;:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξυπακούεται! Κατ' εξοχήν! Άλλωστε οι άνδρες με στρογγυλό σχήμα κάνουν πολύ καλό σεξ!

      Διαγραφή
  15. Όχι,καλά τα είπε,αλλά ο πίνακας δε μ' αρέσει.

    :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, έτσι κι αλλιώς δεν είναι δυνατόν να ταυτίζονται σε όλα τα θέματα οι απόψεις μας και τα γούστα μας!
      Εμένα μου αρέσει πολύ αυτή η ζωγράφος και βασικά αυτό το υποτυπώδες κειμενάκι έγινε μόνο και μόνο για να μην βάλω σκέτο τον πίνακα. Βρίσκω που λες την δουλειά της πολύ τρυφερή και με κάνουν οι πίνακές της να χαμογελώ και δεν ξέρω γιατί αλλά μου ξυπνούν και μια νοσταλγική διάθεση!
      Κατά τα λοιπά, θεωρώ ότι τα λόγια του λόρδου είναι όντως παρηγοριά στον άρρωστο, αλλά φυσικά δεν θα το κάνω και θέμα!
      Κίσιζ μάι δίαρ!

      Διαγραφή
  16. όσα δε φτάνει η αλεπού..............αλλά απο λόρδο δεν περίμενα να ακουσω κάτι άλλο!
    καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω κι εγώ;
      Ως χοντρή που είμαι, πολύ θα με βόλευε το απόφθεγμα του λόρδου, αλλά δεν με πείθει!

      Διαγραφή
  17. Πολύ ωραίες και καμπυλωτές οι κυρίες στους πίνακες.Αλλά μπροστά σ' αυτές του Botero είναι πολύ αδύνατες... και δε μπορώ να βλέπω κοκαλιάρες γιατί αγχώνομαι.Δεν μου φτάνει η κρίση ηλικίας αμα θυμηθώ και τα κιλά μου θα με αποτελειώσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δεν θα διαφωνήσω ως προς το μέγεθος, μόνο που εκείνες του Μποτερό είναι πιο σοβαρές και όχι τόσο τσαχπίνες όσο αυτές!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  18. Aυτό με τις καμπύλες,με συμφέρει.
    Τον αγαπώ τον τύπο!

    Φιλούθια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι να μην τον αγαπάς; Κατά ένα τρόπο δίνει άφεση αμαρτιών! Χο χο!
      Φιλάκι!

      Διαγραφή
  19. Αφού το λέει ο λόρδος έτσι θα είναι...
    Τώρα με έβαλες όμως σε σκέψεις...να μην κάνουμε και λίγο κουτσομπολιό για το λόρδο?...γιατί τη χώρισε τη γυναίκα του?...να μην είχε καμπύλες η άτυχη?
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί και να είναι αυτός ο λόγος, αλλά μπορεί να ανακάλυψε ξαφνικά ότι είναι γκέι και σου λέει μην την κοροϊδεύω την κακομοίρα και να την χώρισε! Με τους Άγγλους λόρδους ποτέ δεν είναι κανείς σίγουρος!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.