Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου 2013

Ατάκτως ειρημένα S01E10...



Να βγεις, λέει, στα τηλεοπτικά κανάλια για να αποκτήσεις τα δεκαπέντε λεπτά δημοσιότητας που δικαιούσαι. Τρίχες. Ο πιο σίγουρος τρόπος δημοσιότητας είναι να μπεις σε Πρόγραμμα Προστασίας Μαρτύρων!

Σύμφωνα με τον ανεξάρτητο, πλέον, ευρωβουλευτή Κρίτωνα Αρσένη "η Κυβέρνηση της χώρας χρησιμοποιεί την κοινωνική αναταραχή από τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα για να διαλύσει τη δασική μας πολιτική και να επιτρέψει μαζική δόμηση στα δικά μας δάση". Αυτή η δήλωση επιβεβαιώνει την θέση μου ότι δεν καίγονται μόνο τα δάση, αλλά και τα μυαλά ορισμένων.

Είδα στον ύπνο μου ότι είχε χαλάσει το αντιγραφικό στο λάπι τόπι μου. Κάτι κακό θα συμβεί…

Σύμφωνα με τη ΓΣΕΕ η ανεργία το 2016 θα φθάσει στο ποσοστό του 34%. Ένα ποσοστό το οποίο μου φαίνεται απίθανο, καθώς αμφιβάλλω για το πόσοι θα έχουν μείνει έως τότε σ’ αυτή τη χώρα.

Στη διαγραφή του δικηγόρου Παύλου Σαράκη από μέλους της ΝΔ προχώρησε η Συγγρού επειδή ο εν λόγω δικηγόρος ανέλαβε την υπεράσπιση του Ηλία Κασιδιάρη της Χρυσής Αυγής. Με εκείνους τους πέντε βουλευτές που ψήφισαν κατά της άρσης ασυλίας του, τι ακριβώς κάνει είπαμε η Συγγρού;

Εάν ήμουν κατηγορούμενη όπως η Β. Σταμάτη και η υπερασπιστική γραμμή του δικηγόρου μου ήταν όπως του Α. Κούγια, δηλαδή "Είναι μια γυναίκα περιορισμένων δυνατοτήτων κ.λπ. κ.λπ.", θα προτιμούσα να πάω μέσα ισόβια.

Αυτό που το πρωί μόλις ανοίξω τα μάτια μου θέλω αμέσως να τα ξανακλείσω, πως το εξηγείτε;

Ο Σήφης αναπολεί. Εδώ.

Καλή εβδομάδα!

54 σχόλια:

  1. δε φτάνει που πονάει το κεφάλι μου, δεν είναι αρκετό που τρέχουν τα μάτια μου περισσότερο και από τη μύτη μου, βάλθηκες και συ να με κάνεις να κλαίω και από τα γέλια!

    ωχ τι να πω, που για πόσες μέρες τώρα γυναίκα περιορισμένων δυνατοτήτων είμαι...

    καλό μας ξημέρωμα, Αθηνούμπα μου! δώσε φιλιά στο Σηφουλίνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, να ευθυμήσουμε ολίγον!

      Για λίγο θα είναι. Γρήγορα περαστικά!

      Καλό ξημέρωμα, τα φιλιά θα δοθούν!

      Διαγραφή
  2. Επειδής δε βλεπεις εμένανε το πρωι που ανοίγεις τα ματια σου γι αυτό θες να τα ξανακλείσεις!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι καλέ Μαρινάκι. Έχεις δίκιο. Κι έλεγα: Τι φταίει, τι φταίει;

      Διαγραφή
  3. ο θεός σε φύλαξε και δεν είδες ότι τέλειωσε το μελάνι του εκτυπωτή.....θα είχαμε άσχημα ξεμπερδέματα...
    φιλάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις εξελιχθεί σε εξαιρετικό σχολιαστή..... μετά την ανάρτηση ανυπομονώ να διαβάσω το σχόλιο σου!
      Τα σέβη μου, Λεκάνα. (αν και δεν ξέρω τι είναι αυτό το "λεκάνα", πάντως η παρουσία σου εδώ είναι σαν μια λεκάνη γεμάτη γάργαρη ευθυμία, δίπλα στην ξεχειλισμένη σκάφη του μαύρου χιούμορ, της Αθηνάς!)
      Τι είπα ρε πούστη μου πάλι!!!???
      antinetrino

      Διαγραφή
    2. έλα πες το.....μην ντρέπεσαι....τι χάρη θέλεις???

      Διαγραφή
    3. Να τώρα μου τα χαλάς, αυτή σου η ευθύτητα, σκοτώνει τον πηγαίο μου λυρισμό. Εγώ ήμουν έτοιμος να σου γράψω και ποίημα, τόσο πολύ με έχουν εμπνεύσει τα σχόλια σου. Τι ποίημα δηλαδή, έπος καλύτερα, την «Οδύσσεια της Λεκάνας στο Σιγά τα’αβγα» και να στο αφιερώσω. Μια καλή κουβέντα ήθελα να σου πω, και συ με αποπαίρνεις. Μα είναι δυνατόν να νομίζεις ότι όλα αυτά τα λέω από συμφέρον , απλά για να μου κάνεις μια χάρη? Αυτά μόνο η φίλη σου η Αθηνά τα κάνει, κανείς άλλος. Τέλος πάντων, για να μην μακρηγορώ άλλο, άκου τι χάρη ήθελα να σου ζητήσω:…….
      antinetrino

      Διαγραφή
    4. Καταρχήν λυπάμαι που άφησα στον τόπο τον πηγαίο σου λυρισμό....δεν το ήθελα ειλικρινά.....δάκρυα στάζουν από τα τρίσβαθα της κόκκινης καρδιάς μου.....θα ήθελα να γράψετε ένα ποίημα και συγκεκριμένα ένας ιαμβικός δεκαπεντασύλλαβος δεν θα με χαλούσε καθόλου....
      ότι τραβάω μια Οδύσσεια εδώ μέσα την τραβάω είναι η αλήθεια....ουπςςςςς...βλακεία είπα,μας βλέπει και η κατε.....δε περνάω καμιά οδύσσεια εδώ μέσα και η κατέ είνα η καλύτερη κατέ του κόσμου....
      ρίξε την χάρη τώρα.....

      Διαγραφή
    5. @christina
      Άσε, θυμάμαι το όνειρο και μου σηκώνεται η τρίχα κάγκελο!

      Διαγραφή
    6. @Ανώνυμος - αντινετρίνο
      Αυτό που έχεις την καλύτερη γνώμη για εμένα, με συγκινεί βαθύτατα!

      Διαγραφή
    7. @christina
      Παρά λίγο να το ξεχάσω. Κατέ και στα μούτρα σου.

      Διαγραφή
    8. Αθηνά
      Αθηνά με παρεξήγησες, εγώ το μόνο που ήθελα ήταν να σε προσβάλω!
      Χριστίνα
      Πάλι καλά που το διευκρίνισες γιατί είχα αρχίσει να γράφω τις ραψωδίες σε ενδεκασύλλαβο. Δε θέλω χάρη λέμε! Οχού ,μόλις σου πει άνθρωπος καλή κουβέντα αμέσως να τον πάρεις απ’τα μούτρα.
      antinetrino

      Διαγραφή
    9. @Ανώνυμος - antinetrino
      Αααααααα εντάξει! Γιατί προς στιγμήν το παρεξήγησα!!!

      Διαγραφή
    10. @antinetrino
      περιμένω με ανυπομονησία το δεκαπεντασύλλαβο....η προσμονή είναι μεγάλη,και οι ώρες μοιάζουν με μαρτύριο.....

      Διαγραφή
    11. @christina
      Σιγά μη σου φύγει κανένας πόντος από την προσμονή.

      Διαγραφή
    12. christina
      Κάνε υπομονή και απόλαυσε το μαρτυριο σου!
      και πρόσεχε τους πόντους (για να το λέει η Αθηνά κάτι παραπάνω θα ξέρει....)
      Αθηνά
      Α πα πα, φαρμάκι στάζεις πάλι, μην δεις άνθρωπο να χαρεί....
      antinetrino

      Διαγραφή
    13. @Ανώνυμος antinetrino
      Εγώ φαρμάκι; Εγώ η γλυκομίλητη; Που το λήμμα μελιστάλαχτη στα λεξικά έχει την φωτογραφία μου;
      Δεν με πιστεύεις; Πήγαινε να διαβάσεις αυτό http://christinabrous.blogspot.gr/2013/10/1.html
      και θα πειστείς για την καλοσύνη μου! Και θα κατανοήσεις τον λόγο που λέω στη Λεκάνα για τους πόντους!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  4. αχ και εγώ δεν είχα ξυπνημό σήμερα.. η πίτσα θα φταίει..
    Η πρώτη παραγραφούλα σου μέ έσκασε από τα γέλια!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε εμένα τελικά φταίει που δεν βλέπω το πρωί το Μαρινάκι Ζέας!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  5. καλημέρα και καλή εβδομάδα αγαπητό ανεκπλήρωτο, όπως πάντα ξεκινά η νέα εβδομάδα με τις σοφές παρατηρήσεις σου, τι καλύτερο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, έχω πήξει στη σοφία τελευταίως.
      Μιλ μεγσί αγαπημένε μου!

      Διαγραφή
  6. food for thought...
    Θυμάσαι εκείνους τους νεαρούς που'χανε ληστέψει μια τράπεζα τι ξύλο φάγανε?
    Που σε πονεί και που σε σβάζει... και μια μικρή αισθητική παρέμβαση γιατί το μωβ μπλαβί θα'ναι πολύ της μοδός φέτος...
    ΚΑΙ ΕΙΧΑΝΕ ΚΛΕΨΕΙ! ΔΕΝ ΕΙΧΑΝΕ ΣΚΟΤΩΣΕΙ!!!
    Πες μου τώρα... Είδες καμμιά σφαλιάρα ζωγραφισμένη στο πρόσωπο του δολοφόνου του Φύσσα? Είδες κάποιον να σβήνει το αυτάρεσκο χαμόγελο του Κασιδιάρη χτυπώντας του το γκλομπ στο κεφάλι... (ουπς τυχαίο ήτανε ήρθε το κεφάλι στο γκλοπς όπως κάποτε ήρθε μια ζαρντινιέρα...)
    Τώρα νομίζω κατάλαβες τι θέλω να πω...
    Είναι ΗΔΗ εδώ...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το τελευταίο το εξηγώ κάπως έτσι:
    http://31.media.tumblr.com/071e7909249b89ac361b61fbd48021a1/tumblr_msr2jbZfan1ql2603o1_500.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι και το φως, αλλά από ότι μαθαίνω είναι που δεν βλέπω το πρωί το Μαρινάκι Ζέας!

      Διαγραφή
  8. χαχα καλο!

    καλημερα και καλη εβδομαδα Αθηνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μη μου λες τέτοια γιατί ξέρεις τι αδυναμία του έχω του Κασιδιάρη, δεν ξέρεις; Ε, έμαθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι εγώ μόλις ανοίξω τα μάτια μου θέλω να τα ξανακλείσω....
    Καραμπινάτη κατάθλιψη μου μυρίζει...
    για μένα σίγουρα, για σένα εύχομαι να μην είναι.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι νόμιζα κι εγώ, αλλά από ότι μαθαίνω είναι που δεν βλέπω το πρωί το Μαρινάκι Ζέας!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  11. Το 2016 θα γίνουν πάλι της μόδας τα τραγούδια του μεγάλου Στέλιου Καζαντζίδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άσε μας ρε poumpa!

      Αθηνούμπα μου, για να μην κουραστείς απάντησα εγώ χαχαχα

      Διαγραφή
    2. Αμ το πες λάθος, dmpoumpa λέγεται ο άνθρωπος...

      Διαγραφή
    3. @dmpoumpa
      Αυτά της ξενιτιάς.
      Πόσο εύστοχος είσαι Μπούμπα; Πόσο;

      Διαγραφή
    4. Βίκυ Δερμάνη
      Ευχαριστώ πολύ Βίκυ Δερμάνη!
      Μου αρέσει που σκέφτεσαι τον συνάνθρωπο, δηλαδή την Αθηνούμπα!

      Διαγραφή
    5. @Βίκυ Δερμάνη
      Αχα χα χα χα χα χαχ!!! Κι εσείς τέκνον Βρούτε; Κυρία Δερμάνη έχει δίκιο ο Delirium Tremens σας λείπει ένα d και ένα m και το πιο σωστό είναι !!!! Ομως ποιητική αδεία το δέχομαι και σας ευχαριστώ!!!!

      Διαγραφή
    6. @Delirium Tremens
      Με συγκινείς που έχεις προσέξει το όνομα μου!!!

      Διαγραφή
    7. @Αθηνά..
      Οταν αρχίζεις και με δουλεύεις ψιλό γαζί με ξετρελαίνεις!!!

      Διαγραφή
    8. @dmpoumpa
      Εγώ; Πότε σε δούλεψα; Ρε συ Μπούμπα, με πληγώνεις...

      Διαγραφή
  12. Ευτυχώς που όλοι οι υπόλοιποι της Ν.Δ. είναι άκρως δημοκρατικά στοιχεία και τους χάλασε το ίματζ ο Σαράκης. Ευτυχώς!

    Φιλιά,αγαπημένη μου. :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν δυστυχές αλλά πρόλαβαν και τον απεμπόλισαν, τώρα η δημοκρατία θα ξαναλάμψει μέσω του Βορίδεως, του Αδώνιδως, του Πολυδώρου και λοιπών επιφανών ανδρών και οφείλουμε ως έθνος να είμεθα συνεκινημένοι ενδελεχώς κι ανυπερθέτως...

      Διαγραφή
    2. εγώ σαν έθνος είμαι βαθύτατα συγκλονισμένη και συνεκινημένη σαφέστατα και αδιαλείπτως αγαπημένε μου τρέμενς

      Διαγραφή
    3. @Κ. †
      Ευτυχώς! Όχι, να τα λέμε αυτά!
      Κίσιζ μάι δίαρ!

      Διαγραφή
    4. @Delirium Tremens + christina
      Καλά, εγώ τι είμαι; Κομμάτια από τη συγκίνηση είμαι.

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα σας Αθηνούλα μας... τι θέλω η γυναίκα και διαβάζω εφημερίδες;
    Μια χαρά τα βρίσκω και εδώ και μάλιστα τα ουσιώδη!
    υγ. Σας ξέφυγε ότι έγινε η συγκέντρωση των εφέδρων στο Σύνταγμα ... τρεις κι ο σκούφος τους δηλδ... αλλά η κυβέρνηση δεν φιλοτιμήθηκε να παραιτηθεί οικιοθελώς κι έτσι δεν κατέκτησαν την εξουσία !!!!

    Καλό σας βράδυ Αθηνούλα μας :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ότι μπορώ κάνω η βαριόμοιρη! Ότι προλαβαίνω η δυστυχής!
      Καλό ξημέρωμα Λεβίναβιλ!

      Διαγραφή
  14. Αυτό το πρόγραμμα προστασίας μαρτύρων πρέπει να είναι το πιο σύντομο ανέκδοτο!!
    Πάντως όσο δυναμώνει το κρύο τόσο πιο δύσκολα ανοίγουν τα μάτια το πρωί!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, έχει και συντομότερο. Με δύο λέξεις. Success story!
      Αλλά και το ΠΠΜ καλό είναι!
      Δεν ξέρω γιατί μόλις πριν λίγο με πληροφόρησαν ότι θέλω να ξανακλείσω τα μάτια επειδή δεν βλέπω το πρωί το Μαρινάκι Ζέας!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Ε βάλε και συ καμιά φωτογραφία της Μαρίνας εκεί δίπλα στο κρεβάτι σου να τη βλέπεις να σου γίνεται το μάτι γαρίδα!
    Καλημέρες Αθηνάααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτογραφία; Τι να κάνει μια φωτογραφία; Θα ακριβοπληρώσω ζωγράφο διάσημο να φτιάξει το πορτραίτο της με χρυσοποίκιλτη κορνίζα και θα το βάλω απέναντι από την νυφική μου κλίνη, μόλις ανοίγει το μάτι να την βλέπω!

      Καλημέρα μπισκοτάκι!

      Διαγραφή
  16. Αυτό με τον κρίτωνα το διάβασα κι εγώ. Πολλά ναρκωτικά πρέπει να παίρνει ο τύπος...
    Το τελευταίο είναι γνωστό και ως "νυστάζω από τότε που ξύπνησα"

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα... Το τελευταίο, έχω πειστεί ότι είναι που δεν βλέπω το Μαρινάκι Ζέας με το που ανοίγω τα μάτια μου! Αυτά τα μπικουτί στο κεφάλι... Καταλαβαίνεις...

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...