Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου 2013

Η φίλη μου Γ. στην...

...μέχρι τώρα πορεία της ως μητέρα άρρενος τέκνου, υπήρξε αρχικά μάνα ρέιβερ, αργότερα μάνα χεβυμεταλλά και κατόπιν τούτου, μάνα χιπχοπά. Ήταν αρκετά ψύχραιμη με το όλον θέμα και μπορούσε να διαχειριστεί την κατάσταση. Τελευταίως όμως κάτι φάνηκε να αλλάζει στην ατμόσφαιρα. Συζητώντας με τον μονογενή υιό της τον ρώτησε προς τι οι αλλαγές που διέκρινε και εκείνος της απήντησε με περισσή σοβαρότητα: Είμαι κλαρινογαμπρός! 
Σοκαρισμένη από την αποκάλυψη μιας ιδιότητας της οποίας την έννοια η φίλη μου αγνοούσε, απευθύνθηκε σ’ εμένα μήπως και την διαφωτίσω. Όμως επειδή είχα πλήρη άγνοια της ορολογίας, άρχισα τι άλλο; Την διεξοδική έρευνα. Και ιδού τι ανακάλυψα: 

Ο κλαρινογαμπρός κυριαρχεί ως "κατηγορία" σε status στα social media, και επεκτείνεται με ρυθμό που ξεπερνά ακόμη και το ρεύμα που είχαν οι χίπστερ ή οι κάγκουρες.


Ο ορισμός του κλαρινογαμπρού: Σύμφωνα με το slang.gr, αν και η λέξη δήλωνε αρχικά τον λαϊκό
άντρα που φορούσε τα καλά του ρούχα, που συνήθως ήταν λαμέ κοστούμι, μακρουλά παπούτσια και μεγάλοι γιακάδες, η σημασία της λέξης έχει πλέον μετατοπιστεί προς την αντρική νεολαία της δεκαετίας του 2010. Έτσι πλέον, ο κλαρινογαμπρός είναι ο νέος που έχει ξυρίσει στα πλάγια τα μαλλιά του, ενώ πάνω είναι μακριά, φοράει τόσο πλεκτές ζακέτες όσο και αμάνικα μπουφάν, στενά παντελόνια ή φόρμες και πάνινα παπούτσια ή αθλητικά ανάλογα. Στο facebook υπάρχει και η σελίδα Κλαρινογαμπρός - εδώ - με αναλυτικότατη παρουσίαση του σκοπού της αλλά και του τύπου Έλληνα άντρα που "μελετά": "Θα ασχοληθούμε με το παραϊατρικό φαινόμενο του κλαρινογαμπρού. Η ιδιόμορφη αυτή κατηγορία ανθρώπων, ορίζεται συνήθως ως εξής: Κλαρινογαμπρός είναι ο ανήρ ο οποίος παρουσιάζει τον εαυτό του ως τον υπέρτατο, cool, χλιδάτο και μουράτο γκόμενο, όχι για το image, αλλά με μοναδικό σκοπό να ρίξει στο κρεβάτι - έστω και για μια φορά - μια συγκεκριμένη ωραία νεαρά κυρία, την οποία θεωρεί αρκετά άβγαλτη ή αρκετά χαλαρών ηθών, ώστε να έχει πιθανότητες να πάει μαζί του. Οι κλαρινογαμπροί εμφανίζονται μόνο στην Ελλάδα, κυρίως κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Συναντώνται πολύ συχνά στα νησιά των Κυκλάδων, π.χ. ντόπιοι Παριανοί ντυμένοι με την τελευταία λέξη της μόδας προσπαθώντας να καμακώσουν μεθυσμένες τουρίστριες. Αυτό βέβαια δεν ισχύει 100%. Κλαρινογαμπροί υπάρχουν παντού και πάντα, χειμώνα - καλοκαίρι, στα νησιά των Κυκλάδων, στη Χαλκιδική, στην Αράχωβα, στη Θεσσαλονίκη, και φυσικά στην Αθήνα". 

Φυσικά ο όρος του κλαρινογαμπρού δεν θα μπορούσε να μην έχει και γυναικεία εκδοχή. 


Λέγοντας κλαρινογκόμενα, δεν εννοούμε τη γκόμενα εκείνη που τη βρίσκει ακούγοντας κλαρίνα. Ούτε είναι απαραίτητο, όλες οι γκόμενες που μερακλώνουν στα κλαρίνα να είναι κλαρινογκόμενες. Παρόλα αυτά είναι ανησυχητικά συχνό Ελληνικό φαινόμενο και απαντάται περισσότερο στην ευρύτερη περιοχή της Πελοποννήσου. Είναι δε πάντα καλοντυμένη, διότι είναι η κάλυψή της. Αυτό μπορεί να σε παραπλανήσει αρχικά και να σε κάνει να τη θεωρήσεις γκόμενα περιωπής. Λάθος! 
Η κλαρινογκόμενα προτιμά ν' αυτοκτονήσει από το να βγει ατημέλητη έξω από το σπίτι για ένα και μόνο λόγο: Γιατί υπάρχει πάντα η περίπτωση να συναντήσει το γαμπρό, κάτι που κάνει ακόμα κι αν έχει ήδη βρει υποψήφιο. Το 'χει μέσα της. Πρόκειται για την κλασική γκόμενα με απώτερο σκοπό να ρίξει έναν άντρα. Πιο συγκεκριμένα, η κλαρινογκόμενα ζητάει την παντρειά σαν κολασμένη. 
Εννοείται ότι το είδος διαθέτει και αυτό σελίδα στο facebook. Εδώ

πηγές: iefimerida, ftou.gr

80 σχόλια:

  1. καλά, η ανάρτηση είναι άκρως επιμορφωτική.
    την έκφραση δεν τη γνώριζα, την έμαθα και για την ακριβεια, την εμπέδωσα!!!

    πες τη μάνα του κλαρινογαμπρού, τη συμπονώ... ο υιός βγαίνει με κομμουνίστρια... ωχ παναγία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ria
      Τζίζας! Ελπίζω να μην σε ρίξει η κοπέλα του υιού στον λάκκο με τους κνίτες (αυτός ο λάκκος είναι συνέχεια του πασίγνωστου λάκκου με τα φίδια, που έλεγαν τα παλιά χρόνια)!

      Διαγραφή
  2. χαχαχα τραγικό!!! χαχαχα ναι αλλά μερικοί είναι ωραία παιδιά.. ασχέτως μυαλού.. χαχαχα καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Hfaistiwnas
      Ω ναι! Και ο γιος της φίλης μου είναι πανέμορφος! Ανάθεμα την ηλικία μου!

      Διαγραφή
    2. @Delirium Tremens
      Ω ναι! Και ο γιος της φίλης μου είναι πανέμορφος! Ανάθεμα την ηλικία μου!

      Διαγραφή
    3. Ax άσε πόσα όμορφα υπάρχουν!!! Και κάτι μικρά πανάθεμά τα!!!

      Διαγραφή
    4. @Hfaistiwnas
      Αχ και πάλι αχ αγαπημένε Ηφαιστίωνα!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  3. τί μαθαίνει κανείς στις 07:20 το πρωί πίνοντας τον καφέ του.. τσ τσ τσ!!!
    (για μένα με 4 γιούς είναι πολύ χρήσιμο το ποστ και οφείλω τα εύσημα στην συγγραφέα)
    φιλιά και καλημέρες :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Τζίνα Βαρότση! Η γνώση δεν έχει ώρα εδώ πέρα μέσα!
      Αλλά τα εύσημα εις τις πηγές που αναγράφονται εις το τέλος της αναρτήσεως!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Αναλυτικότατο.. Και διαφωτιστικότατα. Σε αφήνω γιατί ψάχνω για γαμπρό και δε μου έχει κάτσει καλά και η ψευτική βλεφαρίδα σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα ψάχνεις για κλαρινογαμπρό, να σου συστήσω τον γιο της φίλης μου! Είναι περίπου 29 ετών!
      Η βλεφαρίδα δεν κάθεται λόγω αυξημένης υγρασίας. Εγώ να δεις τι τραβάω με το εξτένσιον!

      Διαγραφή
  5. http://www.youtube.com/watch?v=KOEMhz5iDEQ
    και η γουρνοπούλα κερασμένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για δοκιμάστε το εν λόγω άσμα να το εκτελέσετε σε μορφή σμουθ τζαζ με τους Μπούγκι Νερς!
      Θαρρώ θα ήταν ενδιαφέρον!

      Διαγραφή
  6. βρε τι κλαρίνα, τι ντέφια... γαμπρός πουθενά...

    τι πονεμένη ιστορία ανάπτυξες ενδελεχώς και επισταμένως, Αθηνούμπα μου!
    έτσι! για να μη μείνει μάνα, για να μη μείνει κόρη, για να μη μείνει γιος που να μην καταλάβει τις εστί κλαρινοκατάσταση.

    για να συμπληρωθεί με έτερο άσμα η παρουσίαση πάρε αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=TMQJaEUWN84

    φιλιάαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, κλαίω! "Ακούστε ρε γκάις τι έχω πάθει: Δε μου πέφτει με τίποτα..."
      Βίκυ Δερμάνη, υποκλίνομαι!!!

      Κίσιζ, μένυ κίσιζ!

      Διαγραφή
  7. "φουρφούτσι" οι κλαρινογαμπροί και στην περιοχή.

    όσο για κλαρινογκόμενα....έχω μια στο μυαλό μου.....χοχοχοχοχοχο
    ρεσπεκτ στο άσμα της κωλκάνας....

    και ας τραγουδήσουμε όλοι μαζί το κάτωθι άσμα:
    http://www.youtube.com/watch?v=rgl_wmS5RkQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε ότι κάνεις και άκουσε το άσμα που παραθέτει η Βίκυ Δερμάνη!

      Δε μου λες μαρή Λεκάνα, φουρφούτσι τι είναι;

      Κι εγώ έχω μια στο μυαλό μου. Πιθανολογώ ότι σκεφτήκαμε την ίδια...

      Διαγραφή
    2. μιλήστε επιτέλους πριν σκάσουμε

      Διαγραφή
    3. @κατε
      μμμμμμμμμμ...την ιδια σκεφτηκαμε!!!!
      φουρφουτσι=το πολυ, το πληθος, τα μιλιουνια. (μην με ρωτησεις τι ειναι τα μιλιουνια)

      @κωλκανα
      το θες σε μορφη κουιζ????????????

      Διαγραφή
    4. @christina
      Εγώ λέω να μην του πούμε!

      Ξέρω τι είναι τα μιλιούνια μαντάμ.

      Διαγραφή
    5. @κωλκάνα
      η ακατανόμαστη ή αλλιώς η έξαποδω,σε αυτήν αναφερόμαστε με την κατέ!

      Διαγραφή
    6. Κρύβε λόγια μαρή Λεκάνα. Άμα του πούμε μπορεί και να μας εκβιάζει μετά!

      Διαγραφή
    7. @κατέ
      και αυτός θα εκβιάζει γαμώ το κερατό μου!!!
      άι σιχτίρ ξανά!!!!!

      Διαγραφή
    8. @christina
      Τι να πεις; Το έχει η μοίρα της τσούλας να την εκβιάζουν!

      Διαγραφή
    9. @κατέ
      της τσούλας;;;;μα για ποια λέτε;;;δεν σας καταλαβαίνω!

      Διαγραφή
    10. @christina
      Καλέ μη δίνεις σημασία. Άλλωστε το είπα από μακρυά!

      Διαγραφή
  8. Ευτυχώς εμείς οι αδερφές έχουμε τα χίψτερς και δεν έχουμε διολισθήσει σε κλαρίνα και λουμπούτιν στην άμμο σαν την κοπέλα παραπάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμα βάλουμε εμείς λουμπουτίν θα τσακίζονται αστραγάλοι σωρηδόν...

      Διαγραφή
    2. @mahler76
      Μπράβο ρε κουμπάρε... Με υποχρέωσες... Άντε τώρα να τρέχω στις ρούγες να μάθω τι είναι ο χιπστεράς!!!

      Διαγραφή
    3. @Delirium Tremens
      Μην το λες. Ο φίλος μου ο Γιώργος την περπατάει τη γόβα καλύτερα από εμένα!

      Διαγραφή
    4. Βέβαια κι εγώ χίπστερ έχω γενεί, τι να κάνω ακολουθώ τις επιταγές!

      Διαγραφή
    5. Γαιτι μαρη αρτίστα του λες για το Γιωργο; Του λόγου μου δε τηνε περπατάω καλυτερα απ όλους το δωδεκάποντο;

      Διαγραφή
    6. @Μαρίνα Ζέας
      Δεν χωρεί αμφιβολία επί τούτου!

      Διαγραφή
    7. @Delirium Tremens
      Ε καλά, άμα είναι μαστ αυτό το χιπστερ, δεν πειράζει που έχεις γενεί!
      Καλό μήνα Ντελίριουμ!

      Διαγραφή
  9. Γιατί δε μπορώ να δω τα Εδώ; Είναι που δεν έχω facebook;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @dmpoumpa
      Ρε συ Μπούμα, τι σαΐνι που είσαι;

      Διαγραφή
    2. @Delirium Tremens
      Αγαπητέ, όπως διαπίστωσες, δεν του είπα του Μπούμπα το γνωστό, για την περίπτωση που θα ήθελες να του το πεις εσύ!

      Διαγραφή
    3. Άσε μας κι εσύ βρε Μπούμπα! (αχ, πάντα ήθελα να το πω αυτό!)

      Διαγραφή
    4. Προς θεού παιδιά μη τσακωνόσαστε ποιος θα το πρωτοπεί! Μπορείτε να μου το λέτε όλοι!!!!

      Διαγραφή
    5. Ασε μας κι εσύ ρε Μπούμπα!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    6. Ασε μας κι εσύ ρε Μπούμπα!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    7. αφήστε μας και εσείς κύριε μπούμπα!

      Διαγραφή
    8. @dmpoumpa
      Καλό μήνα ρε συ Μπούμπα!

      Διαγραφή
    9. Χτυπάτε κι άλλο
      θα τ' αντέξω
      δεν πεθαίνω έτσι απλά
      θα παλέψω
      κι αν νικήσεις
      κι άμα χάσω
      μη φοβάσαι θα το ξεπεράσω.
      Μασάει ωρέ ο Μπούμπας;

      Καλό μήνα σε όλη την παρέα!

      Διαγραφή
    10. γεια σας κύριε μπούμπα με τα ωραία σας!!!

      Διαγραφή
  10. Λάβε και από έμενα το OFFICIAL VIDEO:
    http://www.youtube.com/watch?v=rgl_wmS5RkQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζωή;

      Άκου το άσμα που παρέθεσε πιο πάνω η Βίκυ Δερμάνη!

      Διαγραφή
  11. Ακόμα δεν εχω καταλάβει τις διαφορες κάγκουρα και κλαρινογαμπρου! :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που δεν έχεις το επίπεδό μας για αυτό χαχαχα.

      Διαγραφή
    2. @Ρασκόλνικωφ
      Είναι, σου λέει, μια μετεξέλιξη του κάγκουρα ο κλαρινογαμπρός!

      Διαγραφή
    3. @mahler76
      Κουμπάρε μου, μην είσαι τόσο σκληρός με τον μικρό κομμουνιστή μας!

      Διαγραφή
    4. Τόσο χαμηλό ομολογώ πως όχι! :P

      ΑΘηνά
      δεν ειμαι κομμουνιστής!!!

      Διαγραφή
    5. Δεν εισαι τσάρε μου κουμουνιστής μα που να τα ξερει η κατε αυτά!!!!!!! Ειναι ψιλά γράμματα για δαύτη!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Έρε ντέφια και κλαρίνα!
    Το κακό δεν είναι ότι υπάρχουν αυτά τα εξωτικά φρούτα αλλά ότι καταφέρνουν να επιβιώνουν
    και να πουλάνε 'μουρη' σε αρσενική ή θηλυκή εκδοχή...
    Για γέλια και για κλάματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολλαπλασιάζονται επικινδύνως, θα μπορούσα να πω!
      Φοβούμαι ότι θα κατακτήσουν τον πλανήτη!
      Καλό βράδυ Λεβίναβιλ!

      Διαγραφή
  13. Καλέ τι σικ μπακγκράουντ είναι τούτο; Εύγε, Τώρα η Βιολάντω έδειξε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι που ψωνίζω από τα καλύτερα βαγκραουντάδικα του διαδικτύου!

      Διαγραφή
  14. Καλά μαρή δε μπόραγες να μου στειλεις ενα μύνημα πως έχεις κλαρινογαμπρους ναρθώ και του λογου μου να ιδώ; Που μολις τωρα το είδα και οτι έλεγα να πω τα ειπαν άλλοι; Αλλα τέτοια είσουνα πάντα. Κακότροπη!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είσαι θεάραααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. @Μαρίνα Ζέας
      Κακότροπη και στα μούτρα σου. Δεν το ήξερα ότι πρέπει να βγάζω και ντελάλη για το πότε κάνω ανάρτηση. Να παρακολουθείτε μαντάμ, να παρακολουθείτε!

      Διαγραφή
    3. @christina
      Είναι θεάρα; Καλάααααα... Πάω να πατήσω το κομβίον "Δημοσίευση".

      Διαγραφή
    4. @Μαρίνα Ζέας + christina
      Καλό μήνα κορίτσια!

      Διαγραφή
    5. @κατέ
      αμάν πια,τίποτα δεν μπορούμε να πούμε εδώ πέρα μέσα!
      άι σιχτίρ!!!!!

      καλό μας μήνα κατέ μου!

      Διαγραφή
  15. Ενημερώθηκα η κλαρινοάσχετη...πάω να χαζέψω τις σελίδες στο φου μπου...
    Καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχου, δεν σε πρόλαβα... Μία μία τις σελίδες να τις δεις. Όχι και τις δυο μαζί, διότι είναι του ματς για να το αντέξεις!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  16. Μαλιστα... Ομολογω οτι ειχα μια ιδεα περι τινος προκειται οσον αφορα τον κλαρινογαμπρο. Οτι υπηρχε ομως κ θηλυκη αντιστοιχη λεξη...πληρη μεσανυχτα!
    Ευχαριστω! Διαφωτιστηκα παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι' αυτό είμαστε εμείς εδώ πέρα μέσα! Για να κάνουμε ακάματα έρευνες στα τόσο σοβαρά θέματα της εποχής και να ενημερώνουμε τους φίλους και τις φίλες μας!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  17. Απαραίτητο στοιχείο του κλαρινογαμπρού είναι επίσης το μπλουζάκι V ή το ανοιχτό πουκάμισο μέχρι την κοιλιά άμα λάχει. Προσόν θεωρείται επίσης να έχει τατουάζ σε κοινή θέα!

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μένω εμβρόντητη, διότι αυτή την στιγμή με έβαλες σε σοβαρή υποψία ότι ο κ. Μήτσος με τον οποίο είμαι νυμφευμένη από το 1983, είναι τελικά κλαρινογαμπρός όλα αυτά τα χρόνια!
      Διαθέτει στην γκαρνταρόμπα του λεπτό μπλουζάκι μάλλινο, με ρόμβους γκρι-μπλε, το οποίο το φοράει βάζοντας από μέσα ένα μπλουζάκι μακό με λαιμόκοψη σε μπλε χρώμα, ίδιο με το μπλε του ρόμβου.
      Δεν ξέρω εάν το μακό από μέσα ελαφραίνει κάπως την κλαρινοκατάσταση, αλλά όπως και να έχει είμαι συντετριμμένη με αυτή σου την αποκάλυψη!
      Νομίζω θα τον χωρίσω!

      Από την άλλη εγώ που έχω τατουάζ στον καρπό του χεριού, από την εξωτερική πλευρά, τι είμαι; Κλαρινογαμπρός ή κλαρινογριά; Διότι στα 53 έτη δεν νομίζω ότι κάποια μπορεί να αποκαλείται κλαρινογκόμενα.
      Χμμμ... Άσε, θα το ξανασκεφτώ αν θα τον χωρίσω!

      Παρεμπιπτόντως, καλό μήνα Πρόεδρε!

      Διαγραφή
  18. χαχαχα Τι διαβάζω η ταλαιπωρημένη μόλις σύνδεσα το ίντερνετ;Δεν τα ήξερα αυτά με τα κλαρίνα.Δεν είναι της ηλικίας μου φαίνεται χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι μαθαίνουμε; Αλλά μην το λες για την ηλικία. Ο γιος της φίλης μου είναι περίπου 29 ετών!

      Διαγραφή
  19. Πωπω συμφορά για τη μάνα.. ελπίζω να είναι εποχιακό.
    Ο κλαρινογαμπρός πάντως -για να κάνω μια μικρή διόρθωση αν μου επιτρέπεται- δεν υπάρχει μόνο στην Ελλάδα, αν δεν έχεις δει κλαρινογαμπρό ελληνοαμερικάνο, χάνεις... είναι νομίζω σε άλλο επίπεδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, όχι, δεν έχω δει ελληνοαμερικάνο κλαρινογαμπρό και τώρα που το λες έχω την αίσθηση ότι χάνω τα καλύτερα!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.