Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου 2013

Τεκνοσκριβού...

...από την Μαρίνα Ζέας

Diane Arbus
Seated man in a bra and stockings
N.Y.C. 1967

Του λόγου μου όπως θάχετε καταλάβει γραμματα πολλά δε ξερω. Ένα δημοτικό έβγαλα κι αυτό με το ζόρι. Όμως δε πα να πει πως επειδή είμαι αγράμματη δεν έχω τους προβληματισμούς μου. 
Με προβληματίζουνε διαφορα πράματα. Της θρησκείας, η παγκόσμια ειρήνη, τα πολιτικά που και που και τα κοινωνικά. Για τα κοινωνικά θέλω να πω σήμερα. 
Είναι η Σωσώ πούρχεται και μου κάνει μανικιούρ πετικιούρ και όση ώρα μου κάνει λέμε και καμιά κουβέντα παραπάνω. Αυτή είναι μόνη της η καψερή δεν έχει ουτε άντρα ουτε γκόμενο. Μπακούρι που λένε.
Και του λογου μου μόνη μου είμαι θα μου πεις, μα είμαι επειδή το θέλω. Δεν είναι πως δεν εχει τύχει να μη γνωρίσω κανένανε, το θέλω νάμαι μόνη μου. Κάτι η δουλειά που κάνω, κάτι που δε μ αρεσει το μονιμο παρά μοναχά οι ξεπέτες, κατι που τα θέλω όλα δικά μου και δε θέλω ρεγουλατόρους πουθενά στη ζωή μου τεσπα είμαι μια χαρά που είμαι μόνη μου. Σιγα μη βάλω κεχαγια στο κεφαλι μου. 
Η καημένη η Σωσώ όμως δε θέλει νάναι μπακούρι κι ολο ρωτάει: κυρα Μαρίνα μου πες μου που πηγαν όλοι οι άντρες και δε βρίσκω κανένανε; Αυτά με τη Σωσώ. Παμε παρακάτω τώρα. 
Εχω ένα φίλο Στάθη τονε λένε που βρισκόμαστε για καμιά πατσά που και που. Αυτός είναι μεγάλη αδερφη κι είναι μονος του κι όλο ρωτάει: πες μου μαρή Μαρίνα που σκατά πήγανε ολοι οι άντρες και δε βρίσκω κανένανε; Δε το ρωτάει έτσι όπως στο λεω, τη σπάει κομάτι τη φωνή μα μέσες άκρες αυτό ρωτάει. 
Δεν είναι μόνο αυτός. Οπου και να γυρίσεις γυναίκες, αδερφές, τραβεστί ολοι ρωτάνε μα που πήγανε οι άντρες. Στο μεταξύ οι πιο πολλοί από δαύτους έχουνε αυτό το φατσοβιβλίο και το άλλο πούχει σήμα το πουλι το τουίτερ. Και μεσα σ αυτά τα διαβολοπράματα έχουνε και φίλους και μιλάνε. Μιλάνε με γνωστούς κι αγνωστους. Δε μπορεί ρε πούστη μου κάποιοι από δαύτους που μιλάνε είναι άντρες. 
Σε ρωτάω εγώ τώρα εκεί μέσα σ αυτά που βολοδέρνουνε όλη μέρα και αναρωτιούνται ολοι τους που πήγανε οι άντρες γιατι δε τα φτιάχνουνε μεταξυ τους; Να παρατήσουνε τους κομπιούτορες και να βγούνε απ το καβούκι τους να συναντηθούνε και να τα φτιάξουνε. Παρά μόνο μιλάνε και λεν ο ενας στον άλλο πως δε βρίσκουνε άντρες.
Δε μπορει κοτζαμάν ίντερνετ να μην εχει άντρες. Κι αντρες έχει και γυναίκες εχει κι αδερφές εχει και λεσβίες έχει και τραβεστί έχει κι απόλα έχει ο μπαξες. Για κοιταξτε το που σας λέω να μη με πρίζετε κι εμένανε κυρά Μαρίνα και κυρα Μαρίνα που πήγανε οι άντρες!!!!
Πάω τωρα γιατί έχω κρεβατοδεξίωση με κάποιονε λάτσο πούναι και γατουλογαμούλης!!!!!  

51 σχόλια:

  1. Ξεπέτες;
    Ξεπέτες;
    Είναι αυτές λέξεις για να γράφονται εδώ πέρα μέσα;
    Τι το πέρασες το μαγαζί μαντάμ; Μπορντέλο;
    Αισιχτίρ, με σύγχυσες βραδιάτικα!
    Μήηηηηηητσοοο, το evian!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οίκος ανοχής μαντάμ....άκου μπορντέλο!!!

      Διαγραφή
    2. @christina
      Ε καλά μαντάμ. Μπορντέλο έγραψα, που είναι σικ λέξη.
      Δεν έγραψα δα και μπουρδέλο!

      Διαγραφή
    3. Στην Αθηνά...
      Α μαρή σεμνή αρτίστα του βωβού........

      Διαγραφή
    4. Στην christina
      Πέστα μαρή λεκάνα να μη τα πω του λόγου μου και τη πάρει και τη σηκώσει!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    5. Α, μην κάμετε ξεπέτες, δεν καλύπτεσθε αισθηματικώς1

      Διαγραφή
    6. Αστο που σου λεω κυριε Delirium Tremens μου γιατι μια φορα που καλυφτηκα αισθηματικώς έμεινα χωρις φραγκο στο τελος!!!!!!! Αστο να μένει το βισινο!!!!!!!

      Διαγραφή
    7. ο μπορ ντε λ' ο, λενε, να σας μορφώσω ολες!

      Διαγραφή
    8. Στη κυρία ZouZouna
      Εμεις οι νεότερες πες οτι τα παιρνουμε ακομα και μορφονόμαστε! Με την αρτίστα τι θα γινει πούχει και τα χρονάκια της!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. αυτόν τον γατουλογαμούλη δεν τον στέλνεις προς τα εδώ να κάνουμε και εμείς καμιά δεξίωση;;;γιατί είμαι στην ίδια μοίρα με την Σωσώ!

    υγ:μην ξεχνιόμαστε,χαιρετίσματα στην φίλη μου την Γεωργία την σφυρηλατημένη!

    πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κανεις σελίδα στο φατσοβιβλίο να βρεις γατουλογαμούληδες και γκούρμπαντους όσους θες!!!!!!! Ναααααα ενα μάτσο υπαρχουνε και μερικες βρίσκουνε και γαμπρους και νυφες εκεί Ρώτα τη κατε να σου πει που ενας γνωστος της παντρευτηκε απο κει μέσα!!!!!!!! Αμα μου στειλει γραμμα η σφιρυλατημένη θα της πω τα χαιρετισματα γιατί πηρε τα μάτια της κι εφυγε για Γερμανία η κακομοίρα. κακουργα ξενιτια που λένε!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. έχω φατσοβιβλίο,αλλά προκοπή δεν βλέπω.τον ίδιο γνωστό έχουμε με την κατέ...θα πάω και εγώ στην Γερμανία με την φίλη μου την Γεωργία....μπας και βρω προκοπή.

      Διαγραφή
    3. Τωρα δε ξερω κι αμα εκανα γκαφα πούπα για το γνωστο της κατε μα δε πειραζει κιολας. Ρε μπας και δε το δουλευεις σωστά το θεμα με το φασοβιβλιο; Μη πας Γερμανία τζιφος η δουλεια είναι ,Καν υπομονή εχω μιαν ακρη στην Αυστραλια αμα είναι παμε μαζί να κανουμε τη τυχη μας!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    4. Έχει, έχει αλλά δεν γκομενίζει, όλο κάτι θεατρικά ανεβάζει και από μπούστο ουδέν. Έτσι αγαπη μου προκοπή δεν θά βρεις, πρέπει να δείξεις μπούστο, ε, κι αν χειμώνιασε και φυσά, θα πάρεις το ρίσκο να κρυολογήσεις...

      Διαγραφή
    5. σΤον Delirium Tremens
      Εμ ετσι που τα λες μουροχαβλη τηνε κόβω τη λεκάνα!!!!! Δεν ειμαι και κοντα να της καμω ιδιαιτερα!!!Κι αυτή η αρτιστα τιποτα δε κάνει καμια βοήθεια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    6. Στη christina
      Μαρη γραμματεα δειξε και λιγο βυζί μαρή στο φατσοβιβλιο. Με τη κουλτούρα μονο δεν ειδε προκοπη κανενας!!!!!!!

      Διαγραφή
    7. @τρεμενς
      θα ανεβάσω σε λίγο καιρό τα λάιβ σόου μου από το μαγαζί της σουζάνας μπας και δω προκοπή,.θα βγάλω και μπούστο και ας την πάθω την πνευμονία!!!!με διακατείχε η σεμνότητα,αλλά τελικά θα γίνω μια τσούλα όπως με λέει και η κατέ!

      Διαγραφή
    8. @Μαρίνα
      θα δείξω βυζί πάραυτα,το αποφάσισα!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    9. @Μαρίνα
      δεν έκανες καμιά γκάφα για παραπάνω!
      περιμένω με αγωνία να με ενημερώσεις για αυστραλία!!!!σούπερ,θα πάω και στον κοραλλιογενή ύφαλο που το έχω και καημό!

      Διαγραφή
    10. @ Λεκάνα, αμα εχεις φατσαμπούκι και μιλάς με τους φιλους σου μόνο, γνωριμία δεν θα κανεις στον αιώνα τον απαντα!!!! υπογραφη ΖΟΥΖΟΥΝΑ

      Διαγραφή
    11. @christina
      Για να έχουμε καλό ρώτημα, πότε σε είπα τσούλα, μαρή τσούλα;

      Διαγραφή
    12. @ZouZouna
      Πες τα, πες τα κυρία Ζουζούνα μου! Μήπως κι εσένα σε ακούσει, γιατί εγώ της τα λέω, αλλά αγρόν αγοράζει!

      Διαγραφή
  3. ιιι ζήλεψα! Και να δεις κάπου έπιασε ένα τίτλο σε μπλόγκ με την ίδια απορία για τους άντρες.. είναι ερώτηση που την ακούς συνέχεια πια.. τι να πεις..
    Ψάξε ψάξε κάτι θα βρεις..
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι λεω και στη Σωσώ. Να μη το βαζει κατω!!!!!!!! Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  4. γατουλογαμουλης;;; χαχαχαχα

    πολυ εξυπνο ποστ! δοσεις γελιου τη καταλληλη στιγμη!

    να ειστε καλα! καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι μεγαλη δουλεια νάναι ο άντρας γατουλογαμούλης!!!!Νάσι κι εσύ καλά! Καλημέρα και φχαριστώ!!!!

      Διαγραφή
  5. o tempora o mores!!
    κάποτε ο κόσμος παντρευόταν με προξενιά, σήμερα με το φέιςμπουκ!

    μια χαρά περνάς μαρίνα. τι θες μπελάδες σοτ κεφάλι σου;
    πες τα και στη μανικιουριστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το πρωτο πούγραψες δεν ειναι καλιαρντο. Ειναι ξένα και δε ξερω τι πάει να πει!!!!!!! Κυρια Ρία δε θα βαλω ποτέ δερβέναγα στη ζωή μου Μοναχός σου χορευε κι οσο θελεις πήδα που λέει κι η κατέ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Άμα έχεις καλό δονητή και ξέρεις να αλλάζεις λάμπα δεν τον χρειάζεσαι τον άντρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα χρυσόστομε!!!!!!!!! Και λαμπα να μη ξερεις ν αλάξεις θα ξέρει ο γειτονας. ο δονητής νάναι καλός κι ολα τ άλλα βρισκονται!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Δεν είναι τίποτα, ξεβιδώνεις αριστερόστροφα την παλία και βιδώνεις δεξιόστροφα την καινούρια. να πάει να πνιγεί ο γείτονας που θα θέ΄λει και καφέ!

      Διαγραφή
    3. Ο δικος σου ο γειτονας Delirium Tremens θέλει καφε. Ο δικός μου γυρεύει άλλα πράματα. Με ενοείς. Δε λέω για θα με κράξει η κατε πως της το κάνω μπουρδέλο το μαγαζί!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Δηλαδή ΚΥΡΑΜΑΡΙΝΑΜΟΥ< κρεβατοδεξίωση του εκανες, αφού σου είχε κανει τραπεζοδεξίωση? γιατί ετσι καπως πήγαιναν αυτά. Τώρα επιμορφώστε με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρία ΖουζούναΜΟΥ να σου πω για νάχεις το νου σου. Του λογου μου κάνω πρώτα τη κρεβατωδεξίωση και μετα τη τραπεζοδεξίωση. γιατί αμα γίνει αναποδα δε μου κανει καλό. Ειμαι τιγκα απ το φαί και δε μπορω να κουνήσω!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. να δεις που είχα δει άντρες....άμα το θυμηθώ θα σου φωνάξω... ααα και που να δεις την άλλη τη παντρεμένη με τα 4 αγκαζέ να κατεβαίνει για ψώνια.. θαυμάσια πράγματα..Α να μη ξεχνιόμαστε , ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα νε μη με φωναξεις βρίσκω άντρες στη λεκάνα να το πεις! Τι πες μαρή; Δεν ειναι και τοσο μιστυκό ο γάμος απ το φατσοβιβλίο βλέπω κι εσύ τόξερες!!!!!!Δε ξεχνιόμαστε γιατι ειμαι και του λόγου μου καταπληκτικιά!!!!

      Διαγραφή
  9. Την κρεβατοδεξίωση μάλλον την καταλαβαίνω. Ο γατουλογαμούλης τι είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε μας κι εσύ ρε Μπούμπα...

      Διαγραφή
    2. Στον dmpoumpa
      Μη δινεις σημασία στη κατέ dmpoumpa. Γατουλογαμούλης παει βνα πει χαδιάρης γκόμενος!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Μαρίνα στο φατσοβιβλίο και στο άλλο με σήμα το πουλί δεν έχει άντρες που να αναρωτιούνται κι εκείνοι που πήγαν όλες οι γυναίκες...άλλιως δεν θα τους ψάχναμε κι εμεις.
    Κι εγώ η καψερή έχω αφήσει το pc κι έχω βγει με κάποιους που γνώρισα απο νετ αλλά αυτοί θέλανε μόνο ξεπέτες.Αχ βαχ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις ακουσει που λενε παρά ολοτελα καλη κι η Παναγιωταινα; Απ το να μη βγαινεις καθολου κατι ειναι κι αυτό!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Τι έγινε βρε παιδιά κι έπεσε λειψανδρεία?
    Καλά τους τα λες Μαρίνα μου....βέβαια διαφωνώ με τις ξεπέτες,αλλά δε θα κάνω τη Λουκά εδώ...θα σεβαστώ το χώρο και δε θα σε βάλω στο σωστό δρόμο απόψε...χαχα!...καλά παιδιά να είναι μόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστα τα δοκιμασαμε και τ αλλα τα συναισθηματικά και δε μου βγηκανε σε καλό αστα που σου λεω μη το ψάχνεις!!!!!

      Διαγραφή
  12. λατσός ρε όμορφη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σλανγκολισμός6 Οκτωβρίου 2013 - 6:17 μ.μ.

      namaste...πολυ μας αρεσει εδω κυρα μαρινα...

      Διαγραφή
    2. Νάσαστε νάσαστε και μεγιά σας και χαρά σας μα εδω δε θέλουμε γκρικλισ!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Εγώ δεν είμαι τέτοιος που λες κυρα μαρινα, είμαι ντομπρος άνθρωπας. Γιατί με βρίζεις στα ξένα;

      Διαγραφή
    4. Καλέ αεραγκίστρω, μην το κάνετε θέμα. Μια κουβέντα είπε το Μαρινάκι Ζέας κι αυτή από μακριά. Μην την παρεξηγείτε. Λίγο η ζέστη, λίγο τα λόγια του παπά, αντιλαμβάνεστε...

      Διαγραφή
    5. μαλάκας υπηρεσίας8 Οκτωβρίου 2013 - 10:14 π.μ.

      εγώ να παραξηγησω την κυρα μαρίνα? φωτιά να πέσει να με κάψει κυραθηνουλα μου....

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.