Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου 2013

Ατάκτως ειρημένα S01E12...



Την Παρασκευή είχε γενέθλια ο Επίτιμος. Συμπλήρωσε, λέει, τα 95 χρόνια ζωής. Σιγά μην είναι μόνο 95 ετών ο Μητσοτάκης. Εδώ εγώ κοντεύω να συμπληρώσω τόσα... 

Τις προάλλες ήλθε καινούργιος ένοικος στην πολυκατοικία και με ρώτησε εάν γνωρίζω πότε θα βάλουμε πετρέλαιο. Μα καλά, πού νομίζει ότι ήλθε να μείνει; Στο Μπουρτζ Αλ Αράμπ; 

Αλήθεια, εφέτος το πετρέλαιο από πού θα το αγοράζουμε; Από τα βενζινάδικα ή από τα κοσμηματοπωλεία; 

Εν τω μεταξύ διαπίστωσα ότι υπάρχει και Κίνηση των 75 στο ΠΑΣΟΚ. Συγγνώμη, αλλά υπάρχουν 75 άτομα στο ΠΑΣΟΚ; 

Προσφάτως ανακάλυψα ότι ορισμένες γυναίκες χρησιμοποιούν ένα είδος κόλλας για να μεγαλώνουν-ανασηκώνουν (;) το μπούστο τους. Αρχικά έβαλα τα γέλια, μετά το έψαξα και βρήκα το προϊόν το οποίο φέρει την ονομασία Boob Glue (κόλλα βυζιώνε επί το ελληνικότερον) και διατίθεται σε σχετική ιστοσελίδα. Εδώ

Όπως έγινε γνωστό, η αποστολή του ΔΝΤ θα φτάσει στην Αθήνα την 28η Οκτωβρίου. Μάλλον θέλουν να θαυμάσουν εκ του σύνεγγυς την παρέλαση. 

Καταδικάζω τις παρελάσεις από όπου κι αν προέρχονται. Θεωρώ ότι υπάρχουν άλλοι τρόποι να τονωθεί το εθνικό φρόνημα, όπως για παράδειγμα η σωστή γνώση της Ιστορίας. Όλα τα υπόλοιπα είναι για το θεαθήναι. 

Καλή εβδομάδα!

46 σχόλια:

  1. 58 είναι τα Πασοκόσκυλα που υπογράφουν όχι 75, που να βρεθούν τόσοι. Οκ σόρι, 57 Πασοκόσκυλα και μια φιλόσοφος/ακαδημαϊκός/χίψτερ η μαντάμ Σώτη. Όσο για το πετρέλαιο, τι να το κάνουμε εμείς. Έχουμε κορμιά καυτά εμείς, δεν χρειαζόμαστε τεχνητά βοηθήματα για θέρμανση. Πάω να δώ τώρα το λίνκ για την κόλλα για τα βυζιά γιατί κάτι μου κάνει ως εφεύρεση. Καλό ξημέρωμα κουμπαρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η Σώτη είναι μια ανάσα δροσιάς στο πολιτικό-πολιτισμικό-πολιτιστικο-πολιτευτικό-πολύπαθο γίγνεσθαι. τη λατρεύω διότι είναι πολύ σικ και ξέρει να τα λέει (όπως θέλει)

      Διαγραφή
    2. Άσε κουμπάρε, διότι τελευταίως έχω δυσανεξία στη γλουτένη και στη Σώτη.

      Διαγραφή
  2. Δεν εχω ανάγκη απο κόλα βυζιώνε γιατί αμα ειναι καλος ο γιατρός τα κάνει σα και τα δικά μου πούναι ντουρασελ και δε πεφτουνε ποτέ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα ντε, τι βάζαμε, σιλικόνη για νεροχύτη; Όχι αγάπη μου, την άλλη, την ακριβή! Αμ πως!

      Διαγραφή
    2. Τα λεω η πουτάνα τα λεω και στη κατέ. Πάμε μαρή της λέω να στο σηκωσει το βυζί ο γιατρός. Οχι αυτή θέλω να γερασω φυσικά μου λέει. Τι φυσικά μαρή που θα το πατισεις καμιά μερα θα μπερδευτείς και θα σωριαστείς χάμου και θα πας απο πέσιμο στην ηλικία σου!!!!!!!!!!!Αγυριστο κεφάλι η Αρτίστα!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Ανοησίες, να πάτε, κι αν περισσέψει σιλικόνη να βάλουμε και στα χείλια να κάνουμε duck face στο facebook!

      Διαγραφή
    4. Μωρε και στα χειλια θέλει γιατι απο τοτε που της φτιάξανε τη γνάθο ηρθε και στράβωσε το κάτω κι ειναι σαν αντε να μη πω που δε θα πω γιατι θα με βρίσει και πιάνουνε οι κατάρες της!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    5. @Μαρίνα Ζέας
      Εσύ να πάρεις την κόλλα βυζιώνε και να την βάλεις εκεί που ξέρεις.

      Διαγραφή
    6. @Delirium Tremens
      Μην την ακούς. Το στόμα μου είναι στη θέση του. Η γνάθος έχει πεταχτεί απέναντι. Κατά τα λοιπά, τίποτα δεν έχει μείνει όρθιο! Κρίση παντού φίλε μου!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα!
    Καλή εβδομάδα!
    Κόλλα για το σήκωμα στήθους; Ε ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όμως υπάρχει!
      Καλό απόγευμα Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  4. φήμες λένε πως το πετρέλαιο από δω και στο εξής, από τους ελάχιστους που θα μπορούν να το αγοράσουν, θα μπαίνει σε κομψό και περίτεχνο μπουκαλάκι και θα φυλάσσεται σε θυρίδα στην τράπεζα ως πολύτιμο άρωμα-αντίκα.
    οι υπόλοιποι ας βολευτούμε με μια "Μυρτώ"...

    σε καλημερίζω Αθηνούμπα με ένα σύνθημα: ο λαός απαιτεί όχι κόλα σε βυζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ωραία! Έχω περίτεχνο μπουκαλάκι που περιείχε πατσουλί. Τέλειωσε το πατσουλί, οπότε θα χρησιμοποιώ αυτό για το πετρέλαιο!
      Πάω να φτιάξω και αυτό το σύνθημα σε πανό!

      Διαγραφή
  5. καλημερα και καλη εβδομαδα φιλη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αααα χαχαχα γελαω με το τελευταιο συνθημα της Βικυς απο πανω! τελειο! χαχαχα

      Διαγραφή
    2. Είναι εξαιρετική, τω όντι, η αγαπητή Βίκυ Δερμάνη, τόσο στα ποιήματα, όσο και στα συνθήματα!
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  6. Την είδατε τη συνέντευξη του Επίτιμου; Στο μακρινό πλάνο οι πίνακες πίσω του είναι landscape, στο κοντινό portrait. Ελπίζω να το είδατε κι εσείς, αλλιώς ζω στη ζώνη του λυκόφωτος all alone.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την είδα, αλλά θα ορκιζόμουν ότι αν είχαν πρόσωπα οι πίνακες τα μάτια τους κινούνταν δεξιά αριστερά...

      Διαγραφή
    2. Ευτυχώς δεν είχαν. Ακριβώς από πίσω ένας παλιός χάρτης της Κρήτης, ορκίζομαι πως για κλάσματα δευτερολέπτου είδα Χανιά, Ρέθυμνο, Ηράκλειο να βυθίζονται και να αναδύονται ξανά.

      Διαγραφή
    3. Αχ Μεγαλειοτάτη μου, δεν μπορώ να βοηθήσω. Δεν είχα την ευτυχία να δω την συνέντευξη. Από ότι λες πρέπει να ήταν εξαιρετική εμπειρία.
      Και τα Χανιά, ε; Βυθίζονταν και αναδύονταν ξανά; Τους έχουν τσακίσει οι σεισμοί εκεί κάτω…

      Διαγραφή
  7. Δε μου λες, αυτή η κόλλα βυζιόνανε κάνει και για κολλάρισμα υποκαμίσων; Μην έχω 2 διαφορετικές, δεν έχω χώρο στο ντουλάπι, έχω βάλει 50 ml πετρέλαιο αυστηρά για kinky βραδιές με εντριβές και τέτοια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για κολλάρισμα να βάλεις μέριτο!εγγύηση!

      Διαγραφή
    2. Τα υποκάμισα, για να τα κολλάρεις, τα ξεπλένεις με νερό στο οποίο έχεις βράσει ρύζι. Οπότε δεν χρειάζεται ούτε άλλη κόλλα, ούτε τίποτα!

      Διαγραφή
  8. Α, ρε Αθηνά, εγινες Δαναίς και εμεινες πίσω.....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ ο άλλος έγινε Αναΐς από Παναής και δεν το κάνει θέμα, θα το κάνω εγώ που έγινα απλώς μια Δαναΐς;

      Διαγραφή
  9. Μα τι ωραία που τα λέτε αγαπητό ανεκπλήρωτο, πέραν της διασκέδασης μέσω της ενημέρωσης που προσφέρετε έχω να συμφωνήσω εντελώς όμως με την κατάληξη του εν λόγω ποστ... σας ασπάζομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, άμα δεν ταιριάζαμε, δεν θα συμπεθεριάζαμε, που λέει και η γνωστή κινέζικη παροιμία! Ασπασμοί και από εμένα…

      Διαγραφή
    2. τι συμπεθεριάσατε μου διαφεύγει, προς ώρας αλλα ελπίζω να θυμηθώ η θειά !

      Διαγραφή
    3. Που λέει ο λόγος κυρία Ζουζούνα μου!

      Διαγραφή
  10. θα παραγγείλω καμιά εικοσαριά κόλλες βυζιώνε να τις δώσω στα κορίτσια στο μαγαζί,για να έχουμε πάντα πελατεία,είναι δύσκολες εποχές!
    θα πάρω και για μένα μία!
    καλή σας εβδομάδα,ανεκπλήρωτο του κουμπάρου μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα; Γιατί θα πάρεις κόλλα εσύ; Πήραμε την κάτω βόλτα όμορφή μου Παναγιώτα, που λέει και το επικολυρικό άσμα;

      Διαγραφή
    2. οχι καλε,μια χαρα ειναι,απλα μ=να την εχ ια μια ωρα αναγκης!

      Διαγραφή
    3. τωρα που μεγάλωσε η Λεκάς, παθαίνει εγκεφαλικά και χάνει γράμματα, ή εγώ δεν βλέπω λόγω της υπερμετρωπίας μου, τι γράφει?

      Διαγραφή
    4. @ZouZouna
      Είναι από την συγκίνηση που τα βυζιά της είναι στη θέση τους ακόμα και χάνει τα λόγια της η δύσμοιρη!

      Διαγραφή
    5. ζουζούνα,αυτό που λέει η κατέ συνέβη!συγκινήθηκα που τα έχω στην θέση τους και τα έχασα!!!χαχαχχα

      Διαγραφή
  11. Ω Ζυγός ο επίτιμος;

    Όσο για την αποστολή της τρόικας σιγά,να ερχόταν η αποστολή της γιουροβίζιον να έβαζα τα καλά μου!χαχα

    Φιλιά και καλή εβδομάδα Αθηνούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι όλοι οι μεγάλοι του τόπου Ζυγοί είναι. Ο επίτιμος, η Λεκάνα (η christina πιο πάνω εννοώ) ο συνεργάτης του βλογ mitsopd και άλλοι που μου διαφεύγουν τώρα!
      Καληνύχτα Λοβάδδικτ!

      Διαγραφή
  12. εγώ θέλω να το τερματίσω.. The Breast Massage Robot …because sometimes, your boyfriend is just not available.. !! http://zeusitup.com/breast-kept-secrets-10-ridiculous-inventions-for-your-boobs/ καλή εβδομάδα βρε παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως το τερμάτισες!!!
      Ειδικά το μαξιλάρι βυζιώνε ειλικρινά με εντυπωσίασε!!!
      Καλό ξημέρωμα Μαρί μου!

      Διαγραφή
  13. Ο Επίτιμος συμπλήρωσε 95 χρόνια ζωής και άλλα 132 πεθαμένος. Δε μας τα λένε όλα οι Οβραίοι!

    Εννοείται ότι έχει 75 άτομα η ΠΑΣΟΚΑΡΑ. Απλά τα 48 είναι ο Βενιζέλος!

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ήξερα ότι κάτι μου κρύβουν στην ιστορία με τον επίτιμο, αλλά δεν μπορούσα να προσδιορίσω τι ήταν!
      Όσο για το ΠαΣοΚ, μόνον έτσι τελικά βγαίνει στο μέτρημα!!!

      ΥΓ. Γεια σου Πρόεδρε με τα ωραία σου!

      Διαγραφή
  14. Βρε...θα πεθανει ο μητσοτακης κ να δω τι θα εχουν να πουν ολοι μετα εκει στο τουιτερ... (Ολα τα παρακολουθω..αμ πως..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιοι όλοι; Γιατί λέμε για τους άλλους; Μήπως εγώ δεν θα μείνω χωρίς δουλειά; Από τότε που δεν είναι στα πράγματα ο Νομάρχης της καρδιάς μου Ψωμιάδης, μειώθηκε η δουλειά μου στην εφημερίδα κατά 2%. Φαντάσου να πάθει τίποτα ο επίτιμος. Άνεργη με βλέπω! Γι' αυτό ας είναι καλά ο άνθρωπος για να έχουμε να λέμε και να γράφουμε!

      Διαγραφή
  15. Μαύρος χρυσός είναι λογικό να πουλιέται σε κοσμηματοπωλεία...το θέμα είναι να μην ανοίξουν ενεχυροδανειστήρια τύπου..."φέρτε μας τη δεξαμενή σας να την εκτιμήσουμε για να σας εξτραφορολογήσουμε"...ο χειμώνας προβλέπεται βαρύς, ενώ ο Μητσοτάκης θα ζεσταίνεται με άφθονο χρυσό κι αυτό το χειμώνα...τι να πεις..αδικίες!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τι δεν είναι άδικο σε αυτή τη ζωή; 100 γραμ. ηλιόσποροι άψητοι και ανάλατοι έχουν 300 θερμίδες. Οπότε τι περιμένεις από τα υπόλοιπα;
      Τέλος πάντων, ας ζεσταίνεται ο επίτιμος να τον βγάλει τον χειμώνα γερός γιατί όπως έλεγα και πιο πάνω στην Μπάλανσγκερλ ορισμένοι από εμάς ζούμε γράφοντας αρθράκια και σχόλια γι' αυτόν!
      Τώρα θα μου πεις, γράφω και καλούς επικήδειους, αλλά ας μην το χοντρύνω! Προτιμώ να τους "θάβω" ζωντανούς!
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.