Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2013

Ατάκτως ειρημένα S01E11...



Takeo takei
Lab of Ornithology
1967

Όχι. Αυτό που δεν φυσάει σήμερα δεν είναι άπνοια. Είναι που δεν κουνιέται φύλλο μετά την ομιλία Σαμαρά στην Πολιτική Επιτροπή της Νέας Δημοκρατίας την Παρασκευή. Την οποία ομιλία εάν την άκουσε κανένας Ελβετός, τώρα θα νοιώθει μειονεκτικά που ζει στην Ζυρίχη επί παραδείγματι. 

Το ενδεχόμενο λήψης νέων οριζόντιων μέτρων απέκλεισε ο υπουργός Οικονομικών, κ. Γ. Στουρνάρας. Λογικό. Τα οριζόντια μέτρα τα παίρνουν οι διοργανωτές κηδειών (λέγε με και νεκροθάφτη) και όχι οι κυβερνήσεις. Αυτές, προφανώς, προτιμούν τα κάθετα. 

Α και τώρα που είπα νεκροθάφτης, δείτε εδώ τι συμβαίνει όταν ένα Γραφείο Τελετών απαρτίζεται από μερακλήδες διοργανωτές κηδειών. Δώστε προσοχή στο εξαιρετικά ευρηματικό banner του "Συγχωράδικου" που βρίσκεται στο τέλος της ιστοσελίδας. Εδώ.

Σύμφωνα με τον Τύπο ο πρωθυπουργός κ. Α. Σαμαράς κατά την επίσκεψή του στα Ιεροσόλυμα πήγε για προσκύνημα στον Πανάγιο Τάφο όπου και προσευχήθηκε για δέκα λεπτά. Καλά, δέκα λεπτά δεν το λες απλώς προσευχή. Συνομιλία σε καλό κλίμα το λες. 

Άκου να σου πω χρυσό μου, δεν έχω να διαπραγματευτώ απολύτως τίποτα. Ας μου βγει το όνομα. Ποσώς με ενδιαφέρει. Εγώ το μάτι μου το θέλω.

Προβολή της Ανατ. Μεσογείου ως ενιαίου προορισμού για τουρισμό πολυτελείας πρότεινε η υπουργός Τουρισμού κ. Όλγα Κεφαλογιάννη. Ω, μα ούτε συζήτησις! Ιδιαιτέρως η Συρία, η Αίγυπτος και η Γάζα, μπορούν να προσφέρουν αξέχαστες διακοπές σε ειδυλλιακό και ήρεμο περιβάλλον. Ποιος μπορεί να το αμφισβητήσει; 

Εάν ακούσετε σήμερα κανένα ουρλιαχτό, μην θορυβηθείτε, από εμένα θα είναι. Τα νεύρα μου είναι λίγο κρόσσια τελευταίως. 

Καλή εβδομάδα!

35 σχόλια:

  1. Κουμπαρούλα ποιος σε έχει μπριζώσει? Πές μου να τον στείλω στο Συγχωράδικο ΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν με μπρίζωσε κάποιος! Ορισμένες αναποδιές που δεν με αφήνουν να χαρώ την καθημερινότητά μου κουμπάρε μου και μόνον αυτές. Γιατί εγώ την αγαπώ και την σέβομαι την καθημερινότητά μου!

      Διαγραφή
  2. για να αποφεύγουμε τις λέξεις όπως νεκροθάφτης-κοράκι,εκτός από διοργανωτής κηδειώνε θα μπορούσαμε να πούμε "ο άνθρωπος ο οποίος συνοδεύει στην τελευταία τους κατοικία τους ανθρώπους".......άμα φύγω από αυτόν τον μάταιο κόσμο εκεί θέλω να με κάψετε.συγχωράδικο και ξερό ψωμί...εε συγγνώμη κόλλυβο ήθελα να πω.
    και μετά από όλα αυτά τα αισιόδοξα μηνύματα σας εύχομαι καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν καταλαβαίνω γιατί σε ενοχλούν κάποιες λέξεις αντί να σε ενοχλεί η ουσία του πράγματος. Άλλωστε αποφεύγοντας κάτι δεν σημαίνει ότι αλλάζει το γεγονός. Και το γεγονός είναι ότι όπως και να αποκαλέσει κανείς τον νεκροθάφτη (π.χ. λιβελούλα, συναγρίδα, τάρτα φράουλα κ.λπ. κ.λπ.), αυτός θα παραμείνει νεκροθάφτης! Χο χο χο χο!

      Διαγραφή
  3. Αθηνούλα μου τι υπερπόντια δημοσιογράφα είσαι εσύ;
    Η ανάπτυξις να υποθέσω πως συνεχίζεται στην χώρα της χαράς και του κεφιού;
    Μετά και την συνομιλία κορυφής στον Πανάγιο Τάφο ουδεμία αμφιβολία δεν θα έχουμε για το " ο Θεός να βάλει το χέρι του" ....

    Άντε και καλη μας εβδομάδα !


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να χαίρεσαι Λεβίνα! Ένα τόσο δα βηματάκι μας χωρίζει από το σαξές στόρι! Με την βοήθεια του Θεού και με εντολή Σαμαρά πάντα!

      Διαγραφή
  4. Ακου μαρη τι έπαθα. Παω να μπω στο σχολιο κατά πως κανω πάντα κι επειδής είμαι επισκεψη παω να συνδεθω και μου λεει ο λογαριαμός δωσ μου κινητό και τον δίνω ο μαλακας και μου στελνει ενα κοδικό και μετα που τον εβαλα μου λέει επαλιθεύτηκε καιφάνηκε ο λογαριαμός μα μεχρι να τα κάνω αυτά ξέχασα τι ηθελα να πω!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά, πέθανα με το μπανεράκι του Συγχωράδικου. Δεν ήξερα τι να περιμένω αλλά αυτοί το απογείωσαν! Καλή βδομάδα Αθηνούλι, και βρίσε κανά γείτονα γιατρό -τόσους έχεις- να ξεθυμάνεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες αγάπη μου όταν έχουν κέφια οι νεκροθάφτες; Παπάδες κάνουν! Όχι, όχι, ποτέ δεν βρίζουμε ιατρούς διότι ποτέ δεν ξέρουμε πότε θα έλθουμε στην ανάγκη τους!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα!!! Μιλάμε για πολύ γέλιο! Προσευχή πάντως δεν ήταν.. εγώ λέω ότι τον άρχισε στον εξάψαλμο ο άνωθεν για όλες τις αμαρτίες που έχει κάνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειλικρινά δεν ξέρω αγαπημένε Ηφαιστίωνα. Έχω την αίσθηση ότι ο άνωθεν είναι ομοϊδεάτης με τον πρωθυπουργό!

      Διαγραφή
  7. γιατί τα έβαλες με τους πεθαμενατζήδεδς;
    όλοι σε αυτούς θα καταλήξουμε μια μέρα. πρέπει να τα έχουμε καλά για ... ξέρεις!

    φιλιά φιλενάς. τώρα και να έπαιρνες χθες τηλέφωνο, δεν είχα ρεύμα και δε χτύπαγε το τηλέφωνο. και όταν ήρθε το ρεύμα, δεν είχα και ασανσέρ. μένω στον όγδοο όπως γνωρίζεις!

    φιλιά στο δον μήτσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τα έχω μαζί τους, ίσα-ίσα το αντίθετο. Επιβραβεύω ιδιαιτέρως το «Συγχωράδικο»!
      Η αλήθεια είναι ότι την Κυριακή είχα τόσο μα τόσο πολύ σιδέρωμα που δεν πήρα κανέναν τηλέφωνο!

      Διαγραφή
  8. Η άπνοια είναι από την ομιλία του Σαμαρά αλλά υπάρχουν και σαφείς εντολές από την κυβέρνηση για να διατηρηθεί ψηλά η θερμοκρασία για μερικές μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμμ, κάτι πήρε και το δικό μου ροζ αυτί, Μπούμπα!

      Διαγραφή
  9. Πως ειναι τα νεύρα κροσια? οπως στο χειροποίητο χαλί ενα πράμα? μαζί με την ύφανση?
    δεν τα βγάζεις μια φωτογραφία να το καταλάβω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως κάτι παλιά καπέλα πορτατίφ που είχαν κρόσσια στο τελείωμα. Μπερδεμένα όμως. Έτσι είναι.

      Διαγραφή
  10. Δε μου λες, στην τελευταία κατοικία χαράτσι θα έχουμε; Να ξέρω ποιον οβολό θα πάρω μαζί μου, καταλαβαίνεις, μην ξεμείνω και με αφήσει ο Χάρος στην όχθη να πετάω βότσαλα και να τραγουδώ την "Ακτή", δεν είναι πρέπον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι υπάρχει κάποια ζωή που θα γλιτώσεις το χαράτσι; Αχ αυτή η αισιοδοξία σου!!!

      Διαγραφή
  11. Αθηνούμπα μου, ποιος σε πείραξε πες μου κι εγώ θα στείλω την Ήρα μου να τον κάνει μια χαψιά!

    υ.γ. το σχόλιο της ZouZouna έγραψε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κυριΑΒΙΚΥΜΟΥ, εγραψε? που που να το δω κι εγω!

      Διαγραφή
    2. Μπράβο Βίκυ, διότι αν περιμένω να με υπερασπιστεί ο Σήφης ζήτω που καήκαμε!
      ΥΓ. Θα συμφωνήσω!

      Διαγραφή
  12. Oχι κι εσύ τέκνον Βρούτε...
    Αγραφος νόμος: Δε ξεκινάμε ποτέ τσαγκαροδευτέρα με πολιτική ανάρτηση.
    Για να έχουμε το υπόλοιπο της βδομάδας σώας τας φρένας και τα νεύρα μας ρελιασμένα κι όχι κρόσια.
    Φιλιά στέλνω και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς λόγω εργασίας δεν δύναμαι να κάνω διαφορετικά! Άρα θα πορευτώ όπως-όπως! Έστω και με τα νεύρα κρόσσια!

      Διαγραφή
  13. Πες μας ποιος σου 'κανε τα νεύρα σαν μπουχάρα της Δεσποινούλας της Μοιραράκη,να τον στείλουμε μέσα στον Πανάγιο Τάφο κι απ' όξω να 'χει τον Αντωνάκη να του ψέλνει.

    Κίσιζ.:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να, αυτό σας λεω. Κατερινουμπα. η μπουχάρα εχει συνεχή κρόσια στην ύφανση... ξέφτια...εχει κι ο Αντωνάκης κρόσια?

      Διαγραφή
    2. Δε γνωρίζω τόσες πληροφορίες,Ζουζούνα. Λέτε να έχει κι αυτός κρόσσια; Ή νεύρα κρόσσια; Αλλά τον βλέπω μονίμως ατάραχο,οπότε δεν μπορώ να μιλήσω με σιγουριά για το δεύτερο.

      Διαγραφή
    3. Δεν είναι τίποτα, κάτι αναποδιές, όπως έλεγα και στον κουμπάρο Μάλερ πιο πάνω, μου χαλάνε την καθημερινότητα και εκνευρίζομαι!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  14. Το μπάνερ είναι άλλου κόσμου κυριολεκτικά!
    Συγχωράδικο, όπως λέμε τσιπουράδικο?...πόσα ήπιαν και το έβγαλαν έτσι?
    Για Αντωνάκη δε σχολιάζω...εύχομαι να πάρει το καπελάκι του και να φύγει...
    καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από όπου κι αν το δεις, από την ονομασία, από το μπάνερ, από το στήσιμο της ιστοσελίδας, οι τύποι είναι κορυφαίοι!
      Δυστυχώς πρέπει να το πάρεις απόφαση γιατί στην Πολιτική Επιτροπή ο Αντωνάκης εκτός των άλλων είπε ότι θα εξαντλήσει την τετραετία. Αφού φυσικά πρώτα εξανλήσει εμάς!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  15. Επαθα εγκεφαλικο μολις ειδα το Συγχωραδικο, και παω στο Εγκεφαλαδικο για ιατρικη περιθαλψη!

    Του Σαμαρα του το ειχε πει ο Θεος απο παλια οτι θα βοηθησει!
    Μαλιστα το ειχε πει ο ιδιος ο Σαμαρας στο λαο οτι "με τη βοηθεια του Θεου, ολα θα πανε καλα!", ετσι ειχε πει πριν λιγο καιρο. Τωρα... μηπως εγινε κατι και δεν τα βρηκαν μεταξυ τους; δεν λειτουργει το πραγμα για καποιο λογο; δεν ξερω... αλλα εγω προσωπικα σεβομαι παρα πολυ τις αποψεις του κοσμου που μιλαει με το Θεο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορείς να πεις όμως... Ευρηματικοί οι τύποι του Γραφείου Τελετών!
      Επίσης θέλω να σημειώσω ότι σε κάποια δήλωσή του είχε αναφερθεί και στην βοήθεια της Παναγίας! Υποθέτω και με αυτή θα συνομιλεί. Για να μην πω ότι υποψιάζομαι πως ανταλλάσσει απόψεις και με όλους τους αγίους! Τι να πω; Εξαντλητικές οι συνθήκες δουλειάς του πρωθυπουργού, λόγω συνομιλιών!

      Διαγραφή
  16. χαχαχαχα Αθηνά μου δεν υπάρχει το μπάνερ! Χριστέ μου τι βλέπεις από εκεί πάνω, μόνο αυτό θα πώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να ομολογήσω ότι τον βρήκα πολύ ευρηματικό τον τύπο που το έφτιαξε!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...