Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου 2013


78 σχόλια:

  1. Δε θα σου ψάλω το χαζοτράγουδο που λενε στα γενέθλια γιατι ξέρω που βγάζεις καντίλες με δαύτο .Αλλο θα σου τραγουδήσω γώ για τα γενέθλια σου και για να σου πω αυτά που θελω να σου πω. Ανοιξε τα αφτιά σου μαρή Αρτίστα κι άκου!!!!
    Μονάχα σύ νάσαι καλά
    μη δω στα μάτια σου ουτε δάκρι
    μπορεί να ζούμε χωριστά
    μα τότε ζήσαμε μια αγάπη
    Νάσαι κορίτσι μου καλά
    κι οταν ζητάς τον ανθρωπο σου
    θα είμαι κάπου κει κοντά
    ο φύλακας ο άγγελος σου
    Χρόνια σου πολλά Αρτίστα μου να σε χαιρομαι εστω κι από μακριά και μακάρι να φτάσω κι εγω τα χρόνια σου!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρινάκι Ζέας και μακάρι να φτάσεις τα χρόνια μου!

      Διαγραφή
  2. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑ!!!!ΑΑΑΑααα!!!!!! Με υγεία και χαρά :)) Αθηνούλαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Τι όμορφα λόγια! Με συνεπήραν...

      Διαγραφή
    2. ήμουν σίγουρη κατέ ότι θα σε συνέπαιρναν!!!!!!

      Διαγραφή
    3. και του χρόνου να είμαστε καλά!πάντα τέτοια μελωμένα σχόλια!

      Διαγραφή
  4. αυτό είναι το δώρο μου.
    είναι ένας δικός μου τρόπος για να σου πω, να ζήσεις χρόνια πολλά και καλά! κάθε σου χρόνος ν' ανθίζει σαν τριαντάφυλλο!

    Αθηνούμπα μου, όλες μου οι ευχές για σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις έναν μοναδικό τρόπο να εύχεσαι και σ' ευχαριστώ γι' αυτό!
      Δεν υπάρχει ομορφότερο από το να ανοίγει τα μάτια του κάποιος το πρωί (ναι, άργησα να ξυπνήσω σήμερα...) και να βλέπει ένα τριαντάφυλλο!
      Στέλνω φιλί.
      Βαθύτατα συγκινημένη,
      η Αθηνούμπα!

      Διαγραφή
  5. Aθηνάαα Χρόνια σου Πολλά!!!! Να σε χαίρονται όσοι σε αγαπούν κι εκτιμούν!!!!Να περνάς όμορφα και πανω απ' όλα να έχεις υγεία :)))))))
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λέφτι μου! Κι εσύ να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  6. Κουμπαρουλα μου χρόνια σου πολλά!!! Να σε χαιρόμαστε!! Αύριο θα στα πω και τηλεφωνικά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουμπάρε μου, σ' ευχαριστώ πολύ!
      Θα χαρώ να σε ακούσω, αν και θα προτιμούσα να σε δω από κοντά και να μου ευχόσουν ενώ σε κέρναγα παϊδάκια σε ταβερνείον της περιοχής!
      Είμαι όμως αισιόδοξη! Κάποτε θα τα καταφέρουμε!

      Διαγραφή
    2. Έχεις υποσχεθεί κι έναν Olivier, μην ξεχνιόμαστε, χαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. @ΠΑΥΛΟΣ
      Πως και δεν το θυμάμαι αυτό; Αααααααχ, αυτά τα 53 χρόνια μου έχουν μειώσει την μνήμη! Σε τερίμπλ!

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά εύχομαι και ό,τι επιθυμείς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ αγαπημένε Ηφαιστίωνα!
      Σε ασπάζομαι!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά κι απο εμένα!
    (Πολύ ξαφνικό μου ήρθε, πάνε οι παλιές καλές εποχές που κάναμε υπερπαραγωγές....Δεν πειράζει, εμείς να είμαστε καλά!)
    Μα πως το ξέχασα έτσι?Αισθάνομαι τύψεις που δεν σου έστειλα κάτι, μια τούρτα , μια κόκκινη τσάντα ....κάτι τέλος πάντων.
    Και πάλι χρόνια πολλά , να σε χαιρόμαστε.
    Αντινετρινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Αντινετρινο
      Πες το ψέματα!! Είχα κερδίσει στην κλήρωση και το καλό κομμάτι της τούρτας πέρσι!!!

      Διαγραφή
    2. @Ανώνυμος - Αντινετρίνο
      Η αλήθεια είναι ότι όσο περνάνε τα χρόνια καλύτερα να μειώνουμε τις υπερπαραγωγές! Σκέφτομαι σιγά-σιγά να αρχίσω να τα ξεχνάω κι εγώ τα γενέθλιά μου.
      Και τι τούρτα θα μου έστελνες; Πόσων τετραγωνικών θα έπρεπε να είναι για να χωρά 53 κεριά. Μανουάλι θα έπρεπε να στείλεις, όχι τούρτα!
      Πάντως μην σε απασχολεί που δεν το θυμήθηκες εγκαίρως. Κάτι οι πολικές αρκούδες, κάτι οι πάγοι, κάτι η Σρι Λάνκα, κάτι η κακούργα ξενιτιά... Πολύ θέλει ο άνθρωπος να μπερδευτεί; Όοοοοοχι!

      Αντινετρίνο μου, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    3. @dmpoumpa
      Βλέπω σου έμεινε αξέχαστο το κομμάτι dmpoumpa!Και πως να μην σου μείνει άλλωστε , τρεις μέρες πάλευα με το μπεν-μαρί (ή μαρήηηη?) για να το πλάσω! Τέλος πάντων, φέτος ούτε ένα σοκολατένιο αρχίδι δεν μας κέρασε η κυρία Αθηνά ....ΚΡΙΣΗ, τι να πει κανείς!!

      @Αθηνα
      Αρχισες πάλι την γκρίνια, είναι μεγάλη η τούρτα, δεν χωράνε τα κεριά,δεν είναι καλό το παντεσπάνι, είναι λίγα τα κεράσια, δεν ανάβουν τα κεριά,έχει κόψει η σαντιγή...... Α ρε έρμε Μήτσο (και Σήφη) τι τραβάς.....
      Και εγώ σε φιλώ και πάλι πολυχρονη.
      αντινετρινο

      Διαγραφή
    4. @Ανώνυμος - αντινετρινο
      Αυτό του έλειπε του Μπούμπα, να το έχει ξεχάσει...

      Γκρινιάζω εγώ; Γκρινιάζω; Ποτέ! Ίσως λίιιιιιιιιιιιιιγο, λόγω της ημέρας!

      Διαγραφή
    5. @Αντινετρινο
      Πως να ξεχαστούν τέτοιες ομορφιές; Μια ζωή θα το θυμάμαι!
      Η Αθηνά δεν κέρασε φέτος γιατί είναι εργάσιμη μέρα και δεν θα πρόλαβε να φτιάξει γλυκά. Καμία παρεξήγηση!

      Διαγραφή
  9. χρόνια σου πολλά ,να τα εκατοστήσεις με πολλά εγγονάκια στην αγκαλιά σου!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νάσια κι εσύ να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
      Τα εγγόνια δεν είναι άσχημη ευχή, αν και θα τα προτιμούσα πρωτίστως στην αγκαλιά της συμπεθέρας (όταν αυτή υπάρξει) και μαζί μου όχι πάνω από 20 λεπτά για τρεις φορές την εβδομάδα! Τουλάχιστον μέχρι να βγω στη σύνταξη!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  10. πολύχρονη ανεκπλήρωτο, είθε να εκπληρωθούν όλες οι ευχές που θα πάρεις σήμερα, σε ασπάζομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ ανεκπλήρωτο!
      Με συγκινείς τα μάλα!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  11. Να εισαι η Αρτίστα της ζωής,
    ποτέ μια Λεκάνα περιοπής!
    Να ζήσεις οσα χρόνια επιθυμείς
    με ολους οσους αγαπάς, περιχαρής!
    Χρόνια ευτυχισμένα
    μονο με χαρές και γέλια !
    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρέπον θα ήταν να σε ευχαριστήσω αναλόγως, δηλαδή με στίχους, αλλά έλα όμως που δεν το έχω το χάρισμα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Ζουζούνα μου! Και σε φιλώ!

      Διαγραφή
  12. Πολύχρονη, Χαρούμενη Κι Ευτυχισμένη!!!

    Υ.Γ. Πολλά
    Μήτσε ακούς? Θα σε βασανίζει για πολλά χρόνια, όλοι μακροζωία της εύχονται ... Χμ ... την έκατσες!!!

    Λεκάνα ακούς? Θα σε βρίζει πολλά χρόνια, όλοι της εύχονται!

    Blue ... εμείς θα τα πούμε σπίτι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα γλυκά της λόγια αντηχούν σαν την πιο όμορφη μελωδία μιας άρπας,εξού και είμαι γεμάτη χαρά για τις ευχές με τα χρόνια πολλά!!

      Διαγραφή
    2. Όμορφη μελωδία μιας άρπας!!!!

      Προσκυνώ, χαχαχαχαχα, τι άλλο θα πεις πια για να σταματήσει να σε βρίζει, χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. σας παρακαλώ πρώην αρραβωνιάρη,δεν θα θέλα που θα έλεγε και η ίδια η κατέ!

      Διαγραφή
    4. @ΠΑΥΛΟΣ
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Παύλο!
      Φυσικά το υστερόγραφο με τις προειδοποιήσεις θα μπορούσες να το παραλείψεις, διότι έτσι κι αλλιώς ξέρουν πολύ καλά τόσον ο κ. Μήτσος, όσο και η Λεκάνα, τι τους περιμένει!!!

      Διαγραφή
    5. @christina
      Τι όμορφα λόγια! Με συνεπήραν...

      Διαγραφή
    6. Καλέ εδώ συνεπήραν κι εμένα και ξέχασα για 2 δευτερόλεπτα ότι πεινάω...

      Διαγραφή
    7. είμαι βαθύτατα συγκινημένη που σας συνεπήραν τα όμορφα λόγια μου!!!!

      Διαγραφή
    8. Κολεκτίβα συνεπαρμένωνε!

      Διαγραφή
  13. ΟΥΑΟΥ! Χρόνια πολλά!

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Προεδράρα μου κι εσύ ότι επιθυμείς!

      Διαγραφή
  14. Καλή μου Αθηνά ολόψυχα να σου ευχηθώ για τα γενέθλιά σου !
    Πολύχρονη να είσαι με πολύ αγάπη γύρω σου που είναι και το
    πιο πολύτιμο δώρο στην ζωή μας....
    Ένα γλυκό φιλί σου στέλνω έστω και νοερά
    και την ευχή να είσαι γερή και δυνατή ...

    υγ. και να περάσεις μια αξέχαστη μέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λεβίνα κι εσύ να είσαι καλά και πάντα με εμπνεύσεις ποιητικές!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  15. ήρθε η ώρα να πω και εγώ τις δικές μου ευχές.
    ΕΥΧΕΣ:
    1. χρόνια σας πολλά
    2. να είστε καλά
    3. πάντα να μιλάτε με την πετιμεζοσύνη που σας διακρίνει
    4. καλή σταδιοδρομία στην καριέρα σας
    5. να δουλέψετε στους νιου γιορκ ταιμς
    6. να βρεις τυχαία στον δρόμο μια τεράστια πουδριέρα γεμάτη με άπειρα τραγούδια
    7. ο μολοσσός σήφης να γίνει το εξυπνότερο σκυλί του κόσμου....καλά της πελοπονήσσου.....ας πούμε του άργους για να μην είμαστε και πλεονέκτες
    8. να γελάς δυνατά γιατί σου πάει
    9. να φυτρώσει μια γκοτζιμπεριά στον ακάλυπτο της πολυκατοικίας σου
    ΑΥΤΑ.....ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ,ΤΑ ΑΓΑΘΑ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΣΑΑΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αθηνά σου εύχομαι να είσαι πολύχρονη και γελαστή! Τα πόσα κλείνεις είπαμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ τα θέλει ο πωπός σας Μπούμπα... ποτέ δε ρωτάμε μια κυρία την ηλικία της κι έναν κύριο το εισόδημά του!

      Διαγραφή
    2. @dmpoumpa
      Αγαπητέ μου Μπούμπα, σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και για το ότι είσαι εδώ μαζί μου σήμερα!
      Συμπληρώνω αισίως τα 53 χρόνια ζωής!

      Διαγραφή
    3. @Delirium Tremens
      Καλό το "Αμ τα θέλει ο πωπός σας Μπούμπα", αν και, μέρα που είναι σήμερα, το πιο σωστό θα ήταν το "Άσε μας κι εσύ ρε Μπούμπα"!

      Διαγραφή
    4. Μήπως πρέπει να ανανεωθεί το τσιτάτο;

      Διαγραφή
    5. Δεν νομίζω, διότι εδώ πέρα μέσα είμαστε τύποι που αρεσκόμεθα να κρατάμε τις παραδόσεις!

      Διαγραφή
    6. @Delirium Tremens
      Σε παρακαλώ ας μείνουν όπως είναι τα πράγματα και μη της βάζεις ιδέες για κάτι καινούργιο. Τρέμω στη σκέψη τι μπορεί να αρχίσει να μου λέει!

      Διαγραφή
  17. http://www.youtube.com/watch?v=8zOk5rluDC8
    ....για να μάθεις.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμμμμμ..........

      Διαγραφή
    2. Αχ δεν μπορώ τώρα! Είμαι υπό την επήρεια γκότζι μπέρι!!!

      Διαγραφή
    3. κι εγω γκοτζιμπεριασμένη είμαι αλλά η μαυροψυχιά μου δεν κρύβεται...

      Διαγραφή
    4. Κολλεκτίβα γκοτζιμπεριασμένωνε!

      Άμα σου λέω ότι 21 καρπουδάκια είναι λίγα δεν με πιστεύεις.
      Πάρε 31 και θα δεις τη διαφορά!

      Διαγραφή
  18. http://www.youtube.com/watch?v=YSys2WUZWto

    τσιμπηστε και το ασματακι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύχρονη και περιστοιχισμένη πάντα από καλούς φίλους! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λιακάδα κι εσύ να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

      Διαγραφή
    2. @λιακάδα
      που να τη συνεπαίρνουν!

      Διαγραφή
  20. http://www.youtube.com/watch?v=zfXXqPdYGQc

    Μόνο αυτό για ευχή, α, και κάθε στιγμή νά ναι απόλαυση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Ευχαριστώ! Πολύ μου αρέσει το Ίντια στάιλ! Είναι ένα πράγμα όπως λέμε "Δεν μας φτάναν τα αιδοία, μας ήλθαν κι από την Ινδία"
      Και πάλι ευχαριστώ αγαπημένε μου Ντελίριουμ!

      Διαγραφή
  21. Χρόνια πολλά και καλά. Όσο περνούν τα χρόνια,να γίνεσαι ακόμα πιο υπέροχη. :)
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και που να δεις πόσο καλή θα είμαι άμα πιάσω τα 95!!!
      Ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι μου!
      Κίσιζ, μένυ κίσιζ!

      Διαγραφή
  22. να ζΉσεις αθηνοΎλη και χρΌνια πολλΆ
    μεγΆλη να γΊνεις με Άσπρα μαλλιΆ
    παντοΎ να γυρΊζεις με κΈφι πολΎ
    και Όλοι να λΈνε να μΊα σοφΉΉΉΉΉΉ

    μμμμμμμμμμμμμμμμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα!
    Γλυκό λέω να μην πάρω...χαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχουν γλυκά Μεμαρία για τον απλούστατο λόγο ότι τα έφαγα μόνη μου. Και το έκανα για να μην σας προσθέσω θερμίδες. Πάλι θυσία έγινα για τον συνάνθρωπο!

      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  24. Αααααα!! Γενεθλια!!! Χρονια πολλα πολλα κ καλα καλα!!!!
    (Γιατι η κοτα ειναι πεσμενη καταγης;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ!
      (Κλωσάει παιδί μου, κλωσάει!)

      Διαγραφή
  25. Αθηνά μου!! Μέσα απ την καρδιά μου, χρόνια σου πολλά και καλά και γεμάτα με μεγάλες δόσεις από ότι σου δίνει χαρά και ικανοποίηση!! Δε πειράζει που άργησα μια μέρα, πάλι πιάνει η ευχή :) Αλλά να σου κάνω και μια ερώτηση που μου γεννήθηκε καθώς διάβαζα τα σχόλια; Το γκότζι μπέρι, τί είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Λυριέλβ μου!
      Και δεν άργησες καθόλου! οι ευχές είναι όμορφες όποτε και να δίνονται!

      Σου παραθέτω σύνδεσμο για το γκότζι μπέρι. Όταν έχεις χρόνο ρίχνεις μια ματιά:

      http://egoji.gr/%CE%9D%CE%95%CE%91-%CE%93%CE%99%CE%91-%CE%93%CE%9A%CE%9F%CE%A4%CE%96%CE%99-%CE%9C%CE%A0%CE%95%CE%A1%CE%99-GOJI-BERRY/30-%CE%A4%CE%99-%CE%95%CE%99%CE%9D%CE%91%CE%99-%CE%A4%CE%9F-%CE%93%CE%9A%CE%9F%CE%A4%CE%96%CE%99-%CE%9C%CE%A0%CE%95%CE%A1%CE%99-%28GOTZI-BERRY%29.html

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.