Δευτέρα, 9 Σεπτεμβρίου 2013

Ατάκτως ειρημένα S01E07...



Μία βλόγερ που συμπαθώ πάρα πολύ, η Yuna, έχει ένα πρόβλημα με το βλογ της, το "living on a prayer". Ενώ κάνει αναρτήσεις, εμείς δεν το αντιλαμβανόμαστε, διότι στο βλογρολ φαίνεται ότι η τελευταία της ανάρτηση είναι πριν από 6 μήνες. Όποιος/α γνωρίζει κάτι σχετικά με τέτοιου είδους παθήσεις τον/την παρακαλώ θερμώς να βοηθήσει την αγαπητή μου Yuna. 

Τις προάλλες, κάποιος έλεγε σε ραδιοφωνικό σταθμό: "Επιτέλους χώρισε η Μπελούτσι". Ότι δηλαδή τι; Τόσο καιρό δεν του καθόταν επειδή ήταν παντρεμένη, ενώ τώρα που χώρισε το κύριο μέλημά της είναι η συνεύρεσή της με τον εν λόγω εκφωνητή; 

Α. Σαμαράς στη ΔΕΘ: "Αν δεν υπήρχε ύφεση, θα είχαμε πρωτογενές πλεόνασμα 6%-8% του ΑΕΠ, το μεγαλύτερο στην Ευρώπη". Αυτό με τη γιαγιά που αν είχε καρούλια θα ήταν σκέιτμπορντ το θυμάστε; 


Έχω και τη θεία μου που νομίζει ότι "κλισέ" είναι το "κλείσε" στα γαλλικά... 

Μα ελάτε και πείτε μου. Τι σόι εγκαίνια της ΔΕΘ ήταν αυτά; Έκθεση χωρίς Ψωμιάδη, Άκη, Παπαγεωργόπουλο; Σαν μοναχός χωρίς το ράσο, σαν προσφυγάκι δίχως πάσο, έτσι κι εγώ το δρόμο έχασα κι αργούσα γιατί χωρίς, χωρίς ελπίδα αγαπούσα ήταν.

Υποχωρεί, λέει, η ανεργία. Είναι που δουλευόμαστε... Πάντως, αν είναι να μειωθεί η ανεργία βρίσκοντας δουλειά στο πρωινό του MEGA ο Κωστόπουλος, όπως θέλουν ανεπιβεβαίωτες μέχρι στιγμής πληροφορίες, καλύτερα να μείνει στα ποσοστά που είναι. 

Άνοδος πέντε θέσεων στον δείκτη παγκόσμιας ανταγωνιστικότητας για την Ελλάδα. Το φανταζόσασταν ότι θα είχε τέτοια αποτελέσματα η μείωση του ΦΠΑ; Αλήθεια, αν τρως φρίκες, τι ΦΠΑ έχει; 

Νομίζω πως η μεταμόρφωση της χώρας γίνεται σε καφκικό επίπεδο… Αισθάνομαι ήδη να μου φυτρώνουν κεραίες. 

Ο Σήφης και η φαντασίωσή του. Εδώ

Ο μήνας έχει εννιά και ως εκ τούτου ακολουθεί σχετικό άσμα:


Καλή εβδομάδα!

35 σχόλια:

  1. Δυστυχώς δεν μπορώ να βοηθήσω τη φίλη σου..ιδέα δεν έχω γιατί τρώει φρίκες ο μπλόγκερ (αυτός μπορεί να μς πει για το ΦΠΑ)...για μένα είναι το ίδιο ακατανόητος με τον Σαμαρά...
    Στην έκθεση αντί για Ψωμιάδη είχαν Άδωνη...γραφικό είχαν μια φορά....άσε που φημολογείται ό, τι η γυναίκα του θα είναι με τον Κωστόπουλο..α δεν ξέρω για πικάντικα, για το μέγκα λέω, που ψάχνει να βρει ποιότητα και δε βρίσκει..
    Πιο καφκικό δε γίνεται...νομίζω πως σε λίγο θα ζούμε όλοι μέσα στην παράνοια της δίκης....
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, πιο καφκικό δε γίνεται. Αφού να φανταστείς οι φίλοι μου έχουν αρχίσει και με αποκαλούν Τερέζα…

      Διαγραφή
  2. Για τον Κωστόπουλο δεν θα σταθώ στις κόντρες που έχουν ξεσπάσει αλλά στα όσα θα συμβούν για πρώτη φορά στην ελληνική τηλεόραση όταν ξεκινήσει η νέα εκπομπή.
    Έχουμε και λέμε:
    1. Θα είναι η πρώτη φορά που θα κάνει πρωινή εκπομπή 60χρονος παρουσιαστής.
    2. Θα είναι η πρώτη φορά που μια πρωινή εκπομπή θα έχει καλεσμένες μόνο κάτω από 25 χρονών και με απαραίτητη προυπόθεση να έχουν έστω και μια γυμνή φωτογράφηση στο ενεργητικό τους
    3. Θα είναι η πρώτη φορά που ο παρουσιαστής θα συζητάει με τους άντρες συμπαρουσιαστές του με εκφράσεις όπως "ρε μαλάκα", "μη λες παπαριές", "Βλέπεις τις βυζάρες;" ή "Να της πούμε να σκύψει για να βλέπουμε καλύτερα".
    4. Θα είναι η πρώτη φορά που το ΕΣΡ θα βάλει πρόστιμο σε πρωινή εκπομπή.
    5. Θα είναι η πρώτη φορά που θα γίνει συγκέντρωση έξω από τα γραφεία ενός καναλιού από απλήρωτους πρώην υπαλλήλους ενός παρουσιαστή.
    6. Θα είναι η πρώτη φορά που ο μισθός παρουσιαστή δεν θα μπαίνει σε προσωπικό του τραπεζικό λογαριασμό (για ευνόητους λόγους).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!!! Κλισέ πλιζέ λε πογτά! χαχαχα!
    Φιλιάααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άψογο! Θα της το μεταφέρω το γαλλικό! Νέοι ορίζοντες ανοίγονται στη θεία μου!
      Ναι, φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Αυτό με τις ανανεώσεις του μπλόγκερ που εμφανίστηκε και μένα από προχτές. Έκανα ανάρτηση το Σάββατο και σε όποιο μπλογκ μπαίνω δείχνει την προηγούμενη, μια βδομάδα πριν. Χελπ όποιος ξέρει πληζ. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το διαπίστωσα. Κάτι προτείνει η Εύα πιο κάτω και η Μαρί επίσης. Εγώ, ως συνήθως βαθύτατα νυχτωμένη, δεν μπορώ να βοηθήσω…

      Διαγραφή
  5. δε θυμάσαι τι είχα πάθει εγώ;
    το ίδιο ακριβώς.
    θυμάσαι πως το λύσσαμε; με το να δούμε και οι δυο τους υπολογιστές μας και να δούμε που ειναι οι διαφορές.

    χώρισε η μπελούτσι; ωραία, ελεύθερος ο βενσάν κασέλ!!! τέλεια φιλενάδα. γιατί δε μπλέκω και με παντρεμένους!!! χα χα χα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που δεν θυμάμαι ήταν αν όντως το λύσαμε ή ήταν να φτιάξει από μόνο του την συγκεκριμένη στιγμή. όπως και να έχει δεν έχω τηλέφωνο της Γιούνας!

      Ελεύθερος! Όρμα! Κι εμένα μου αρέσει αυτός ο κύριος, αλλά ως ύπανδρη αδυνατώ!

      Διαγραφή
  6. Αν άλλαξε διεύθυνση η φίλη σου (καταχώρησε νέα μέσω papaki.gr) τότε δεν δίνει feed παρα μόνο αν το ξανακαταχωρήσουμε όλοι στα blogroll μας με τη νέα. Διαφορετικά, απλά ας τσεκάρει το feedburner της.

    Όσο για την Μπελούτσι, το ίδιο είπε κι ο άντρας μου! Λες; χεχε!

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε καλά, μην φανταστείς, και ο κ. Μήτσος το ίδιο είπε, αλλά δεν το κάνω θέμα!
      Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες!

      ΥΓ. Επισκέφτηκα το βλογ σου και άφησα ένα σχόλιο, το οποίο όμως δεν έγινε δεκτό, οπότε σου το τοποθετώ εδώ!
      Σχόλιο:
      Επειδή δεν θα τα καταφέρω να τακτοποιήσω τις σκέψεις μου πριν κοιμηθώ, θα κρατήσω το τελευταίο που γράφεις: Οτιδήποτε μας ενοχλεί ή απλά θεωρούμε ότι δεν μας κάνει καλό, είναι προτιμότερο να βγαίνει από τη ζωή μας...
      Καλή εβδομάδα!


      Διαγραφή
  7. Ήθελα Ψωμιάδη να τραγουδήσει στη ΔΕΘ....

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί εγώ; Δεν ήθελα εγώ να τον ακούσω να τραγουδάει νομίζεις;
      Άσε, μου κόστισε όλο αυτό. Μισό μπουκάλι Τζακ Ντάνιεςλς ήπια για να ανταπεξέλθω…

      Διαγραφή
  8. άστα Αθηνούμπα μου. μαύρα χάλια η έκθεση Θεσσαλονίκης. έχασε τη γκλαμουριά της όλη. δυσβάσταχτες οι απουσίες τούτες!
    η ανεργία υποχωρεί, η ανταγωνιστικότητα ανεβαίνει, εγώ γιατί νοιώθω πως πέφτω συνέχεια ε; ε; ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι τίποτα… Είναι η μετάβαση από το καλοκαίρι εις το φθινόπωρο!
      Υπομονή πάντως, έρχεται η ανάπτυξη!!!

      Διαγραφή
  9. εγω θα συμφωνήσω καθ' ολα με τον κυριο Μπούμπα και μην ακούσω "άστε μας ρε Μπούμπες".....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Διάβασα για τα γαλλικά της θείας σου και ήρθα! όσο για τη μπλογκοφίλη σου, ας πάει σχεδίαση - ρυθμίσεις - άλλο - ροή ιστολογίου. Εκεί ίσως είναι το πρόβλημα.. Σε φιλώ Υπέρτατη. Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι, όπως καταλαβαίνεις όλοι στο σόι μου μέσα, μία τάση προς την γαλλική γλώσσα την έχουμε κι ας μην την γνωρίζουμε!
      Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  11. Τελείως χλιαροτσούτσουνος ο Κωστόπουλος. Ποτέ μου δε τον χώνεψα. Να ένας ακόμα λόγος,λοιπόν,να μη βλέπω Mega.

    Καλή βδομάδα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, δεν βαριέσαι… Εγώ απλά τον σιχαίνομαι!
      Κίσιζ μάι δίαρ!

      Διαγραφή
  12. Και του λογου μου θα συνφωνήσω με το dmpoumpa και τη Κυρία ZouZouna και μην ακούσω κανενα αι μαρή χαζή για θα γινουμε απο δυο χωριά χωριάτισες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. συμφωνώ με τον μπούμπα,την ζουζούνα που συμφωνεί με τον μπούμπα,και την μαρίνα που συμφωνεί με την ζουζούνα,που συμφωνεί με τον μπούμπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι τείνω να συμφωνήσω μαζί σου, που συμφωνείς με τον Μπούμπα, την Ζουζούνα που συμφωνεί με τον Μπούμπα, και το Μαρινάκι Ζέας που συμφωνεί με την Ζουζούνα, που συμφωνεί με τον Μπούμπα!

      Διαγραφή
  14. Εδώ Αθηνούλα μου ανεβάζει ποσοστά η ανάπτυξη στην Ελλάδα και δεν το βλέπουμε κι εσύ λες γιατί παίζει ο μπλοκερ και δεν βλέπουμε αναρτήσεις;
    Μήπως είναι ξένος δάχτυλος στα μπλοκ;;;;
    Κατά τα άλλα dmpoumpa και ξερό ψωμί :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά να τα βλέπουν μερικές-μερικές που όλο τον αποπαίρνουν τον άνθρωπο και όλο "Άσε μας κι εσύ ρε Μπούμπα" του λένε! Εεεεεε ναι, για εμένα το λέω!

      Διαγραφή
  15. Λίγα για τη μπελούτσι που χωρισε για μενα!!Αιντε!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα, εκεί ήθελα να καταλήξω κι εγώ! Στο ότι χώρισε για εσένα και ουδείς εκφωνητής ή δεν ξέρω κι εγώ ποιος άλλος δικαιούται να νομίζει ότι έχει κάποια ελπίδα να συνάψει σχέση μαζί της!

      Διαγραφή
    2. Δεν χώρισε για εσένα ρακένδυτο κουμούνι. Το έκανε για άντεχε άλλο το πολύ κρέας.

      Διαγραφή
    3. δεν άντεχε ήθελα να πώ. αμάν σήμερα αυτό το πληκτρολόγιο δεν την παλεύει με τίποτα.

      Διαγραφή
    4. @mahler76
      Να πάρεις καινούργιο πληκτρολόγιο κουμπάρε. Και λεφτά υπάρχουν και έχουμε και πρωτογενές πλεόνασμα!

      Διαγραφή
  16. οι 5 θέσεις στην ανταγωνιστικότητα μήπως είναι επειδή ανταγωνιζόμαστε με επιτυχία για την πρώτη θέση στην ανεργία παγκοσμίως; Λέω τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω... Μπορεί να είναι που έχουμε και πρωτογενές πλεόνασμα!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.