Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2013

Ατάκτως ειρημένα S01E09...



Όπως όλοι γνωρίζετε είχε κανονιστεί πραξικόπημα, αλλά τελικώς δεν έλαβε χώρα το event. Πάνω που ετοιμαζόμουν να πάρω τα βουνά και να βγω στο αντάρτικο, το ματαίωσαν. 

Οι συλλήψεις των μελών της Χρυσής Αυγής εστέφθησαν με επιτυχία. Μόνον ένας τους είχε ξεφύγει. Ο Παππάς. Όμως, λίγο πριν ξεκινήσω να παίζω με τον κ. Μήτσο το παραδοσιακό παιχνίδι "εδώ ο Παππάς, εκεί ο Παππάς, πού είναι ο Παππάς;" και έχοντας σκοπό να κερδίσω ένα ουδόλως ευκαταφρόνητο ποσό, ο διωκόμενος πήγε και εμφανίστηκε στη ΓΑΔΑ. 


Οδηγία για να χάσετε τα περιττά κιλά: Γυρίστε το κεφάλι αριστερά, μετά γυρίστε το δεξιά. Επαναλάβετε την κίνηση κάθε φορά που σας προσφέρουν φαγητό ή γλυκό. 

Αποκλείει η κυβέρνηση το ενδεχόμενο εκλογών μετά τις συλλήψεις βουλευτών της Χρυσής Αυγής. Ναι, μόνο να μην παγιωθεί αυτή η αποστροφή για τις εκλογές. Εντάξει; 

Δεν γνωρίζω εάν οι φυλακές Κορυδαλλού έχουν άκρα δεξιά πτέρυγα, αλλά εάν η δικαιοσύνη είχε χιούμορ θα έστελναν τους συλληφθέντες στην Αμυγδαλέζα. 

Ένα δίλημμα με ταλανίζει τελευταίως. Τα ριγέ (π.χ. λευκή ρίγα με μαύρη ρίγα, λευκή ρίγα με κόκκινη ρίγα ή λευκή ρίγα με πράσινη ρίγα κ.ο.κ) τα πλένουμε με τα λευκά ή με τα χρωματιστά; 

Θέλει κανείς να βγάλουμε τις θρησκείες μας να τις μετρήσουμε, να δούμε ποιος την έχει μεγαλύτερη; Εδώ.

Καλή εβδομάδα!

41 σχόλια:

  1. Του λογου σου πρέπει νάχεις αυχενικό και νάχει πιατεί ο λαιμός σου και δε μπορεις να γυρισεις το κεφάλι σου αριστερα και δεξιά γι αυτό δε χάνεις γραμμάριο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυο γάιδαροι μαλώνανε σε ξένον αχυρώνα...(μπα πώς μου ήρθε αυτό τώρα?)....θα φταίει το μέτρημα της μεγαλύτερης!

    Πέθανα στο γέλιο με την οδηγία για τα περιττά κιλά!
    Και συμφωνώ απόλυτα στο να πάνε οι κατηγορούμενοι στην Αμυγδαλέζα...!!...αλλά φοβάμαι πως μόνο εγώ κι εσύ καταλαβαίνουμε από τόσο πολύ χιούμορ!
    Κατά τα άλλα είμαι σε αναμονή για τη σύλληψη του Μπαρμπαρούση...θέλω να χαρώ και σε τοπικό επίπεδο...
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι, ήμουν σε μία αλλοπρόσαλλη κατάσταση με το μέτρημα της μεγαλύτερης όταν το διάβαζα. Από τη μία έκλαιγα από τα γέλια και από την άλλη χτύπαγα το κεφάλι μου στο πληκτρολόγιο!

      Σας εύχομαι τα καλύτερα σε τοπικό επίπεδο!

      Διαγραφή
  3. στην Αμυγδαλέζα, αδερφές μου, στην Αμυγδαλέζα!

    Αθηνούμπα μου, αν είναι να πάθουμε ίλιγγο με το κεφάλι να κινείται ζερβόδεξα, καλύτερα να υποκύψουμε στον πειρασμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Στην Αμυγδαλέζα, αδερφές μου, στην Αμυγδαλέζα!"
      Βίκυ Δερμάνη, έγραψες!!! Κλαίω από τα γέλια!!!

      Όσο για την οδηγία, προσυπογράφω στην σκέψη σου!
      Μάλιστα τείνω να συμφωνήσω με το Μαρινάκι Ζέας ότι έχω αυχενικό!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. καλημερα! καλη εβδομαδα! εγω γελασα και με την αναρτηση και με τα σχολια των αναγνωστων. ακρως πετυχημενα! χαχαχα

    μακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eγώ πάλι ως γνήσια χαζή κι αλλοπαρμένη την απορία την έχω... πως στο καλό μετριέται ο γνήσιος αγιασμός; από τα οκτάνια ;
    Εδώ ο κόσμος καίγεται και ... ο παπάς χτενίζεται !!!

    Καλή εβδομάδα Αθηνά μου
    καλό κουράγιο να έχουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού, σου λέει, ο ιμιτασιόν θα μυρίζει!

      Αυτό το "καλό κουράγκιο" όταν το είπε ο Όλι Ρεν, μας το ευχήθηκε σε σχέση με την οικονομία της χώρας. Που να ήξερε ότι το χρειαζόμαστε σε πολλά θέματα!

      Διαγραφή
  6. Ας τις μετρήσουν να δουν ποιός θα πάει πρώτος στην κόλαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας παρακαλώ, δεν θα ήθελα...

      Διαγραφή
    2. @Hfaistiwnas
      Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι, να κάτι τέτοια λέμε και μετά μας αφορίζουν! Χο χο χο!

      Διαγραφή
    3. Προς Θεού! Ούτε εγώ θα 'θελα.. χαχαχαχαχα!

      Διαγραφή
  7. Αγαπητό ανεκπλήρωτο, ως συνήθως οι αναλύσεις σας είναι τόσο βαθιές που λίγοι τις αντιλαμβάνονται, είστε μια όαση στα ιστολογικά πράγματα, σας ασπάζομαι

    Υ.Γ.: συγχαρητήρια κι από εδώ για την συνεισφορά σας στο βίντεο κλιπ της αγαπητής Λεκάνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μεγσί σεγι!

      ΥΓ. Τι να κάνω η δόλια... Ότι μπορώ κάνω κι εγώ... Το μεροκάματο να βγαίνει!

      Διαγραφή
  8. Καλα, εγώ ήλθα το πρωι, διάβασα επισταμένως και πρώτη φορά στα χρονικά, μπήκα στην λέξη "εδω" . Αφαιρέθηκα δεν κατάλαβα και σχόλιο δεν άφησα. Δεν σας έλειψε φαντάζομαι μα ήρθα πάλι γιατί κατι δεν θυμόμουν... γιατί ειχα έλθει το πρωι?
    α ναι. εγώ δεν το κουνάω το κεφάλι μου ποτέ γιατι μπορεί να φύγει το ενώτιον! ποτέ. ολα οσα μου δίνουν ή αρπάζω απο το ψυγείο τα τρωω.

    επισης εχω άλλη μια ερώτηση. Φθάνει η σύνταξη του κυρίου Μήτσου να παίζει τον παππά και να κερδίζεις κιόλας? μπράβο του!!! εντάξει δεν θα τον καρφώσω για πολυσυνταξιούχο μετ' επιδομάτων.
    μούγγα.
    καλησπέρα σας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι παράλογο με αυτά που διάβασες στο "Εδώ" να αφαιρεθείς. Εγώ, ας πούμε, μετά την ανάγνωση παραμιλούσα!
      Για να είμαι ειλικρινής, η σύνταξη του κ. Μήτσου δεν είναι πολύ καλή, αλλά όποτε βρίσκω ευκαιρία του κάνω αφαίμαξη με οποιονδήποτε τρόπο. Παρτίδα σκραμπλ, τον παπά, παρτίδα μπιρίμπας ακόμα και στοίχημα είχα βάλει μαζί του τι παιδί θα γεννήσει η Μίντλετον!
      Είπαμε: το μεροκάματο να βγάζω!

      Διαγραφή
  9. ΄΄Οδηγία για να χάσετε τα περιττά κιλά: Γυρίστε το κεφάλι αριστερά, μετά γυρίστε το δεξιά. Επαναλάβετε την κίνηση κάθε φορά που σας προσφέρουν φαγητό ή γλυκό.΄΄

    Θα σε ενημερώσω για τα αποτελέσματα. :Ρ

    Φιλάκια Αθηνούλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι καλή επιτυχία στο πέρα δώθε του κεφαλιού!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  10. Κουμπαρούλα, Σαμαράς, Βορίδης, Γεωργιάδης, Δένδιας μας έσωσαν από τον Ναζισμό. Αυτή η χώρα δεν σε αφήνει να πλήξεις ποτέ. Όσο για τον Πειραιώς, έπρεπε να βάλεις λίνκ το πρωτοσέλιδο της Εσπρέσο χαχαχα. Καλή βδομάδα!!!

    Άσχετο, κι εγώ το κάνω αυτό με το στρίψιμο του κεφαλιού αλλά το συντονίζω έτσι ώστε το στόμα και ο μεζές να συμπίπτουν στο χωροχρόνο. Λες να μην χάσω τίποτα έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μου λες κουμπάρε, παρατήρησες ότι και αυτή η αποκάλυψη έγινε ενώ ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης είναι σε κυβερνητικό πόστο; Όπως παλαιότερα στη σύλληψη αυτών της 17 Νοέμβρη;

      Έχω την αίσθηση ότι δεν πρέπει να συμπίπτει με την μπουκιά. Κάνε το όμως έτσι στην αρχή και βλέπουμε!

      Διαγραφή
  11. επειδή είμαι νοικοκυρά από τις λίγες,τα ριγέ τα πλένεις με τα χρωματιστά....και βάζεις παγίδα!!!!
    συμφωνώ επίσης και με τον μάλερ σε όλα τα λεγόμενα του!!!!

    φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται η σωστή Λεκάνα που ξέρει από μπουγάδα!
      Μεγσί!

      Διαγραφή
  12. άντε να σ'έβλεπα στο Μαίναλο με μπερέ μαρή και Μ1 και τη στο κόσμο,,,μας τη χαλάσανε τη ταινία (ο Πρέκας θα έπαιρνε τα @#*&^%& μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πανάθεμά τους, μας τη χαλάσανε...
      Κι εσύ, λέει, θα έπαιζες την αριστερή που θα χειριζόταν τον πολύγραφο και αντί για τσάντα θα κράταγες ταγάρι. Υφαντό στον αργαλειό. Και με το παπί θα κουβαλούσες πυρομαχικά στο σπίτι της Χιονάτης για να τα διαμοιράζει μετά στους αντάρτες.
      Κι η Παγροσκαλού η φαρμακοτρίφτρα θα ήταν Ερυθροσταυρίτισσα με την κάπα ριγμένη στους ώμους και θα πήγαινε στο βουνό παστίλιες για τον πόνο του αντάρτη.
      Και η Βιργινία ως άλλη Βέμπο θα εμψύχωνε τους αντάρτες με τα τραγούδια των Μάσιβ Ατάκ και των Ταξίντομουν, ενώ στο πλάι του η Λεκάνα θα λίκνιζε επί σκηνής το φιδίσιο κορμί της, προς τέρψιν των οφθαλμών του αντάρτικου κοινού!
      Μόνο η Νταμντελαρί, θα έμενε στο σπίτι, γιατί είναι και μεγάλη σε ηλικία, όσο να πεις!
      Ωραία θα ήταν...

      Διαγραφή
    2. Ωραία!

      Εν τω μεταξύ για να μην κάθεται και τα ξύνει όλη μέρα η Νταμντελαρί, μπορούμε να την βάλουμε να πλέκει την φανέλα του αντάρτη. Με βελόνες.
      Και να λέει όσο πλέκει: "Μια καλή, μια ανάποδη. Μια καλή, μια ανάποδη".
      Για να μην χάνει τους πόντους.
      Φυσικά, θα μαγειρεύει και για τα συσσίτια.

      Διαγραφή
  13. Πολύ hardcore ο ιερέας!!!

    Ρε συ Αθηνά ποιοι είναι όλοι αυτοί που λες πιο πάνω στον mitsopd; Μόνο τη Λεκάνα αναγνωρίζω. Οι άλλοι που παίζουν ποιοι είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωραία και ήθελα να ξεκινήσω γυμναστική.Θα το εφαρμόσω :D
    υγ.Κι εγω με τα ανοιχτόχρωμα χρωματιστά τα πλένω τα δίχρωμα.Εκτός κι αν έχω χρωμοπαγίδες.Τα πετάω όοολα τα χρώματα μαζί μέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Δύο σε ένα. και δίαιτα και γυμναστική αυτή η οδηγία!

      Τελικά, θα πάρω χρωμοπαγίδες! Με πείσατε!

      Διαγραφή
  15. Το πραξικόπημα δεν έλαβε μέρος γιατί ήμουν Θεσσαλονίκη και δεν μπόρεσα να ηγηθώ. Ούτε αυτό το Σάββατο γιατί έχω μια βάπτιση και το επόμενο κάτι εγκαίνια. Μόλις αδειάσω θα σας ενημερώσω να πάτε κομμωτήριο γιατί αντάρτικο με φριζαρισμένο μαλλί και άβγαλτο φρύδι είναι πολύ 60ς και ο κόσμος έχει προχωρήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα, μη μου λες τέτοια! Είναι πασέ το άβγαλτο το φρύδι; Φτουουου κι εγώ που έλεγα να γραφτώ στην ΚΝΕ... Πάνε τα όνειρα, οι ελπίδες σβήσανε!

      Διαγραφή
  16. Απολαυστική όπως πάντα. Καλό σας βράδυ Αθηνά και καλή εβδομάδα, οσονούπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ Θάνο Μαλτέ, αν και υπερβάλλετε ως προς το απολαυστική!
      Καλή εβδομάδα και σε εσάς!

      Διαγραφή
  17. Το πραξικόπημα δεν έγινε, διότι δεν είχα αποφασίσει τι θα φορέσω. Ας μη κρυβόμαστε. Αυτή είναι η πραγματική αιτία. Καλή εβδομάδα Υπέρτατη. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να γιατί λέω ότι πάντα πρέπει να έχουμε ένα φόρεμα κοκτέιλ στην γκαρνταρόμπα μας!
      Μπορεί να γίνει ένα γκαλά, ένα πάρτι, ένα πραξικόπημα βρε αδερφέ, να μην έχουμε τι να φορέσουμε;
      Φιλί.

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...