Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2013

Τις προάλλες...

...και με την ευκαιρία της αφίξεως ενός πολύ καλού φίλου μου (από τους εναπομείναντες ακόμα ζωντανούς) στο σπίτι για Σαββατοκύριακο, είπα να φτιάξω ένα γλύκισμα η χρυσοχέρα.
Η συνταγή παρασκευής του γλυκίσματος, έλεγε μεταξύ άλλων "…μία πρέζα αλάτι". 
Όμως δεν είχα πρέζα εκείνη τη στιγμή στο σπίτι και έβαλα μόνον αλάτι. 
Προφανώς λόγω αυτής της παράλειψης, το γλύκισμα βγήκε με μία γεύση "άστα να πάνε στο διάολο". 
Παρόλα αυτά και επειδή λυπηθήκαμε τον κόπο και τα υλικά, το φάγαμε και είπαμε κι ένα τραγούδι:


Καλή εβδομάδα!

ΥΓ. Ο Σήφης δέχθηκε μία επίσκεψη. Εδώ.

54 σχόλια:

  1. βγες στο μπαλκόνι σου,το έχω βάλει τέρμα και χορεύω!το ακούς???
    φσιιιιιιιιιιιιτ (σφύριγμα).
    ΚΟΜΜΑΤΑΡΑ!!!
    καλή εβδομάδα χρυσοχέρα!
    φιλί!
    όπα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α από εκεί έρχεται η μουσική; Χαμήλωσέ το λίγο, είναι ώρα κοινής ησυχίας!

      Διαγραφή
  2. Ευτυχως που δεν ειχες πρέζα για θα σκότωνες κι όσους φίλους σε απόμειναν!!!!!!!!!! Πάω να χορέψω γιατι ζήλεψα με την άλληνε απο πάνω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μες στα μπλε ματάκια σου,μες στ' αμπέλι την σταφίδα,μωρέ μες στ' αμπέλι την σταφίδα μ' έκαψες όταν σε είδα!!!!!
    οοοοοοοπα!!!!!!
    πετάω και βαρελότα με ακούς;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α εσύ είσαι με τα βαρελότα; Γιατί προς στιγμήν νόμιζα ότι κάποιος χαιρόταν με την επανεκλογή της Μέρκελ!

      Διαγραφή
  4. Ρίξε τα μαλλιά σου μωρ' Σταυρούλα μ' πίσω,
    να σε δω κορίτσι μου να σε φιλήσω.
    Αχ ετούτο το χειμώνα,
    θα σου βάλω αρρεβώνα.
    Ρίξε τα μαλλιά Σταυρούλα μου στις πλάτες,
    να περνάς και να μοσχοβολάν' οι στράτες.
    Αχ αυτό το καλοκαίρι,
    θέλω να σε κάνω ταίρι.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μεγιά το νιου λουκ!αυτό δίπλα είναι ξυλάκι παγωτό με γεύση φιστίκι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί, είναι που φθινοπώριασε επιτέλους.

      Δίπλα είναι ένα δένδρο.
      Αυτό με τη δίαιτα να το κοιτάξεις λίγο. Έχουν αρχίσει τα μάτια σου και κάνουν παγωτά.

      Διαγραφή
  6. Χαχαχαχα! Πόσο χαίρομαι που μπήκα εδώ και μέσα σε δευτερόλεπτα μου έφτιαξε η διάθεση!!! Να είσαι καλά και καλό σου ξημέρωμα! (Αυτή η πρέζα, πολύ αλμυρή γεύση έχει! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, είπαμε να ευθυμήσουμε ολίγον νυχτιάτικα, διότι πιεστήκαμε πολύ τις τελευταίες ημέρες!
      Καλό ξημέρωμα να έχεις κι εσύ!

      Διαγραφή
  7. Ετσι οπως ξεκινησες, νομιζα οτι ηθελες να τον ξεκανεις με το γλυκο τον φιλο σου!!! Αλλα αφου φαγατε ολοι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι φυσικά! Μα για τι με πέρασες; Τώρα όμως που το λες, μου έβαλες ιδέα! Μουάχαχαχαχα!!!

      Διαγραφή
  8. Εμείς να 'μαστε καλά. Κλαιν μαιν που λένε ;)
    Καλημέρα Αθηνούμπααα :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να το λένε, κάτι θα ξέρουν!
      Φιλιά kwnnie μου!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα!
    Δεν πειράζει βρε, θα ήπιατε λίγο νεράκι παραπάνω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι! Σιγά μην μας σταμάταγε αυτό!
      Καλό ξημέρωμα αγαπητέ μου Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  10. τι κρίμα! δεν έστειλες σήμα να σου στείλω εγώ ένα-δυο κιλά να σου βρίσκονται πρόχειρα χαχαχα

    άντε βρε, καλά γλέντια να 'χουμε!
    καλημερούδια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την επόμενη φορά θα σου πω άμα είναι να μου στείλεις!

      Όπα! Αυτό θα πει τσακίρ κέφι!
      Καληνυχτούδια μας!

      Διαγραφή
  11. Από τα χεράκια σου να είναι κι ότι να'ναι αγαπητό ανεκπλήρωτο, καλή ημέρα και καλή εβδομάδα
    Υ.Γ.: η κουμπάρα ευκαιρία ψάχνει για γλέντι νομίζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με χτύπησε στο ευαίσθητο σημείο μου,η σταυρούλα είναι το αγαπημένο μου!

      Διαγραφή
    2. @BLUEPRINTS
      Μην λες μεγάλες κουβέντες αγαπημένε!

      ΥΓ. Ε, δεν καταλαβαίνεις; Η ψυχοσύνθεση της Λεκάνας…

      Διαγραφή
  12. καλημερα! καλη εβδομαδα! μεγια το νεο μπλοκοσπιτο!!! ομορφο και οικολογικο! ;)

    φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Η αλήθεια είναι ότι ως ομάδα, μια οικολογική συνείδηση την έχουμε, εδώ πέρα μέσα!

      Διαγραφή
  13. Σταυρούλα...? πφ, δε'ν της τάξεώς μου του ονομα.. φεύγω !
    παραυτά, μεγειά και με χαρά τ' ακούνητα πουλιά, εε πουλί και τα δένδρα τα πρασινωπά, εντάξει το δένδρο !

    Γλυκο?
    ασε την υψηλή τεχνογνωστία για άλλους. εσύ απο το φούρνο της κυριας Σοφίας, μια χαρά τα αγοράζεις με τα χεράκια σου!!!!
    Κρυνοδακτύλου σε φιλώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άμα το κάνουμε Σταυριανή θα σου αρέσει;το Σταυρούλα είναι το χαϊδευτικό!

      Διαγραφή
    2. Οχι, οχι, δεν ειναι της τάξεώς μου αυτά σ' λέω! α, παπα!!!!

      Διαγραφή
    3. @ZouZouna
      Καλά. Την επόμενη φορά θα σου βρω δημώδες άσμα με το όνομα Ελισάβετ (της Αγγλίας εννοείται)!
      Πες τα Ζουζούνα μου! Όταν τους λέω εγώ ότι δεν μπορούν όλοι οι άνθρωποι να γίνουν μάγειροι και ζαχαροπλάστες, νομίζουν ότι το λέω για να λουφάρω και να μην τα φτιάξω, πράγμα το οποίο δεν… Ας πρόσεχαν!
      Φιλί και από εμένα!

      Διαγραφή
    4. @christina
      Να της βρεις ένα δημώδες άσμα με το όνομα Βεατρίκη (της Ολλανδίας εννοείται).

      Διαγραφή
    5. Σε γενικές γραμμές προτιμώ το "Βασίλω" για λόγους που δεν μπορώ να σας αποκαλύψω. Εκεινο το "Βασίλω μου βασίλω, στο μπράτσο σου να γείρω. παράτατον τον άλλον, κι έχω καημό μεγάλον"... διότι εχει και βαθύ νοημα.... Βεατρίκη? μμμμμ θα μπορούσε κι αυτο!

      Διαγραφή
    6. Ααααααααα, λυπούμαι, δεν το βρήκα στο γιουτιούμπ το "Βασίλω μου βασίλω, στο μπράτσο σου να γείρω. παράτατον τον άλλον, κι έχω καημό μεγάλον"!

      Διαγραφή
  14. Κουμπαρούλα, όταν έρθω εγώ κάτω δεν θέλω γλυκό αλλά αλμυρό, οπότε είσαι μέσα. Καλού κακού πάντως έχε και το φυλλάδιο από μερικές ψησταριές να είμαστε σίγουροι χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άκου να σου πω κουμπάρε. Δεν θα με προσβάλλεις εσύ. Εννοείται ότι ήδη έχω σπίτι μου τους καλύτερους καταλόγους από τις καλύτερες ψησταριές της περιοχής που κάνουν διανομή κατ’ οίκον! Για ποια με πέρασες; Για καμία άσχετη; Μεγάλωσα παιδί κουμπάρε! Πως νομίζεις ότι το μεγάλωσα και το ανάθρεψα; Με αυτά που μαγειρεύω; Όοοοοοχι! Τα καλύτερα του παράγγελνα!

      Διαγραφή
  15. Όποτε λέω στη μαμά μου ότι ένα γλυκό της είναι αποτυχία,της σηκώνεται η τρίχα και μου απαντάει: «Τιιιι,δεν είναι ωραίο το γλυκό της μανούλας;». Οπότε μετά την καθησυχάζω. Λέω να κάνω το ίδιο και σ' εσένα και να σου πω ότι την επόμενη φορά θα γλείφουν και τα δάχτυλά τους.

    Κις :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Κατερινάκι μου! Ευχαριστώ που προσπαθείς να με εμψυχώσεις!
      Όμως αν το καλοσκεφτώ, μου είναι πιο βολικό να παίρνω γλυκά από το ζαχαροπλαστείο!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  16. Απαντήσεις
    1. @nis
      Καλώς ήλθατε εδώ πέρα μέσα! Σας ευχαριστούμε και για το ωραίο δημώδες άσμα!

      Διαγραφή
    2. @christina
      Μμμμμμμμμμμμμμμ... Βλέπω τον συνεχίζεις τον χορό!

      Διαγραφή
  17. καλή εβδομάδα!
    πρέζα βάζει η γιαγιά..;;
    για αυτό μετά τη μηλόπιτα δεν μπορώ να πάρω τα πόδια μου;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι νόμιζες αθώο μικρό κορίτσι;
      Ότι ευθύνεται το καυσαέριο των Αθηνών που δεν μπορείς να πάρεις τα πόδια σου;

      Διαγραφή
  18. Υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνω. Η γεύση "άστα να πάνε στο διάολο" πως είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αθηνούκα μου τι αλλαγές είναι αυτές; Ανανεωμένους σας βρίσκω και χαίρομαι γι' αυτό :) Το δεντράκι βέβαια στην αρχή το πέρασα για παγωτό ξυλάκι, αλλά τέλος πάντων, μη μου δίνεις και πολλή σημασία.. Όσο για το γλυκάκι μη σκας, θα μάθεις κι εσύ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ξέρεις τώρα… Άλλαξε η εποχή, αλλάζω και ντεκόρ. Πλήττω βλέπεις εύκολα!
      Χμμμ, το δενδράκι το πέρασε και η Χριστίνα (η επονομαζόμενη και Λεκάνα) για παγωτό, αλλά αυτή το έχει πάθει από την δίαιτα!
      Τώρα, εντελώς μεταξύ μας, για το γλυκάκι δεν κόπτομαι ιδιαιτέρως να το μάθω, διότι έχει εξαιρετικά γλυκίσματα και το ζαχαροπλαστείο της γειτονιάς μου!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  20. Πολύ μου άρεσε το φθινοπωρινό σας!
    Με γεια!!
    Τώρα μου θύμισες μια συνταγή που είχα φτιάξει παλιά κι έλεγε χοντρό αλάτι...το έβαλα η τρελή μια και στραβώθηκα να τη μεταφράσω από την αγγλική, την ακολούθησα κατά γράμμα..ε εκεί που μάσαγε ο άλλος και το χαίρονταν, ξάφνου έβλεπες τη φάτσα του να αλλάζει κι αυτόν να αλαλάζει!!
    Έπεφτε σε νάρκη...μια στο τόσο ένας κόκκος αλάτι έκανε την εμφάνισή του...από τότε αλλάζω τις συνταγές και δεν έχω πρόβλημα...χαχα!!
    καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι! Μερσί! Κι εμένα μου αρέσει το φθινοπωρινό μας!
      Καλά, εγώ τρομάζω να τις κάνω διαβάζοντάς τις στα ελληνικά, πόσο μάλλον να τις αλλάζω κιόλας! δεν παίζει ως ενδεχόμενο!
      Άστα, όπως πορευτήκαμε μέχρι σήμερα,έτσι θα συνεχίσουμε! Ουδεμία προοπτική εξέλιξης στον ορίζοντα!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  21. Την αλλη φορα που θα σε επισκεφτω θα σου φερω εγω πρεζα (δοσομετρητη εννοω για το αλατι) για να εχεις επιτυχιες παντα στην κουζινα σου.

    Τωρα αν θες και απο αλλη πρεζα ,να μου πεις εγκαιρως να παρω απο κατι παιδια που μαλλον κληρονομησαν κανενα νησι με φυτιες μπαφου και λοιπων ευεργετικων φυτων και τα βλεπω τελευταιως οτι διατελουν σε κατασταση ευδαιμονιας(οχι δεν αναφερομαι σε υπουργους της κυβερνησης...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι μου λες! Υπάρχει δοσομετρητής πρέζας; Δεν το ήξερα!

      Διαγραφή
  22. Πολύ πλάκα έχετε αγαπητή μου!
    Με την Χριστινα έλιωσα, την φανταζομουνα να το ακουει στο τέρμα και να ρίχνει πυροτεχνήματα... έλιωσα. Μου έφτιαξε το κεφι.
    Πάλι άλλαξες το βλογ?
    Αυτο το αγγούρι απο δίπλα τι είναι?
    Εγώ είμαι στον βορειο πόλο, πάνω απο την Σιβηρια, στους -14 βαθμους.... χιονιζει ασταματητα... θα σου στείλω φωτο μια πολικη αρκουδα που τράβηξα....αν τα καταφέρω να την κάνω απλοαντ!
    Πολλά φιλια ελπίζω να είσαι τόσο καλά όσο δείχνεις ότι είσαι...
    αντινετρινο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι, μία πλάκα την έχουμε όσο να πεις!
      Ο διάκοσμος του βλογ αλλάζει κάθε εποχή συν Χριστούγεννα και Πάσχα!
      Το αγγούρι δίπλα είναι ένα δενδράκι που από κάτω ξεκουράζεται ένα πτηνόν!
      Εγώ είμαι σταθερά στο Άργος, στους 29 βαθμούς... με απόλυτη ξηρασία!
      Θα περιμένω εναγωνίως την αρκούδα. Επίσης άμα δεις και κανέναν πιγκουίνο να τον φωτογραφίσεις και αυτόν!
      Όχι, δεν είμαι τόσο καλά όσο θέλω να δείχνω. Έχω κάποια θέματα και κάποιες υπαρξιακές αγωνίες.
      Σε έχω επιθυμήσει και όταν επιστρέψεις, όποτε επιστρέψεις να με πάρεις τηλέφωνο.
      Να ντύνεσαι καλά, να μην κρυώσεις εκεί πέρα και να προσέχεις.
      Σε φιλώ,
      Αθηνά...

      Διαγραφή
  23. Σου την έστειλα , παρα το γεγονος οτι το ιντερνετ εδω πάνω είναι για τον ******. Επειδη η προσβαση στο μεηλ είναι υπερβολικα δύσκολη καλύτερα άσε μου ένα σχόλιο εδώ όταν το πάρεις....
    Πολλά φιλιά.
    (Όταν γυρίσω θα σου στείλω πολλές να δεις και το λιώσιμο των πάγων που είναι θεαματικό)
    αντινετρινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την πήρα την φωτογραφία και είναι καταπληκτική!
      Σου έστειλα και δυο γραμμές στο μέιλ από όπου μου έστειλες τη φωτογραφία!
      Αν μπορέσεις να το διαβάσεις έχει καλώς, αν όχι θα τα πούμε όταν γυρίσεις!
      Πολλά χαιρετίσματα και από τον κ. Μήτσο!
      Κίσιζ, κίσιζ, κίσιζ!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.