Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2013

Ατάκτως ειρημένα S01E08...



Γέννησε η Σοφία Καρβέλα. Έγινε γιαγιά η Άννα Βίσση. Και ο Νίκος Καρβέλας επίσης. 
Άννα Βίσση: Η απόλυτη Ελληνίδα γιαγιά! 

Απαίτηση αποζημίωσης από τον Άκη και τους συνεργούς του ήγειρε το ελληνικό Δημόσιο. Δυστυχώς, ο τρόπος που μεγάλωσα δεν μου επιτρέπει να σας πω τι ακριβώς θα πάρει το ελληνικό Δημόσιο από τον Άκη. 

Το ΠαΣοΚ ετοιμάζεται να κατέβει στις Ευρωεκλογές χωρίς τα σύμβολά του και το όνομα του, αλλά με τον τίτλο Ευρωπαϊκό Σοσιαλιστικό Κόμμα "PES". Πρόκειται για μία πρόταση, η οποία ακούστηκε έντονα στο συμπόσιο για τα 39 χρόνια από την ίδρυση του ΠαΣοΚ. Μάλλον θα πρέπει να βάλει και πολλά πίξελς στις φωτογραφίες των υποψηφίων, αλλιώς δεν βλέπω καμία τύχη. 

Για πρώτη φορά στην ιστορία, ένα αντικείμενο κατασκευασμένο από τον άνθρωπο βγήκε από το ηλιακό σύστημά μας. Πρόκειται για το διαστημόπλοιο Voyager 1 της αμερικανικής NASA, που εκτοξεύτηκε το 1977 και πλέον απέχει πάνω από 18 δισ. χιλιόμετρα από τον Ήλιο. Καλά, τόσα χρόνια που το έχουν και ταξιδεύει αυτό, ένα σέρβις δεν το χρειάστηκε; 

Χθες ονειρεύτηκα ένα σουφλέ σοκολάτας να τρέχει στο δάσος. Και να μου λέει τραγουδιστά "πιάσε με, αν μπορείς έλα και πιάσε με...". Και ύστερα ξύπνησα... 

Και εγένετο iPhone 5C. Ένα φθηνότερο μοντέλο του διάσημου κινητού από την Apple. Το φθηνό iPhone, όπως το χαρακτηρίζει η εταιρεία. Το οποίο φθηνό θα πωλείται στις Ηνωμένες Πολιτείες τουλάχιστον 549$, χωρίς συμβόλαιο σύνδεσης. Συγγνώμη, αλλά με 549$ το αποκαλείς φθηνό μόνο εάν το ονοματεπώνυμό σου είναι Γιάννα Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη. 

Επί τη ευκαιρία, θα ήθελα να ενημερώσω όσους δεν μου φέρονται σωστά πως κάθε βράδυ βλέπω 10η εντολή. Ευχαριστώ. 

Καλή εβδομάδα!

52 σχόλια:

  1. γέννησε η σοφία καρβέλα! χέστηκε η φατμέ στο γενί τζαμί!!!

    εγώ δε χρειάζεται να δω τη δέκατη εντολή. απλά με κάτι γιατρίνες κάνουμε κόντρες ποια θα σκότωνε πιο γρήγορα και χωρίς να την πιάσουν. μάντεψε ποια νίκησε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε όχι και χέστηκε η Φατμέ στο Γενί τζαμί, για το απόλυτο εγγόνι της απόλυτης Ελληνίδας γιαγιάς!

      Εντάξει, το έπιασα το υπονοούμενο. Την επόμενη φορά που θα χρειαστώ νοσηλεία, θα πάω αλλού!

      Διαγραφή
  2. Εισαι καλά; Τι καλοσυνη ειν αυτή πούχεις σήμερα; Πως και την ειπες η απολυτη ελληνίδα γιαγιά και δε τη λες η απόβλητη ελληνίδα γιαγια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλά είμαι. Δεν καταλαβαίνω γιατί ανησυχείς. Πάντα μέσα στην καλοσύνη είμαι και πάντα με τον καλό το λόγο!
      Απλώς δεν την λέω απόβλητη γιατί αυτός ο προσδιορισμός είναι κόπιράιτ του κουμπάρου Μάλερ!

      Διαγραφή
  3. γέννησα και εγώ και μάλιστα δις, δις έγινε και η Σοφία-μαμά μου γιαγιά. γιατί παρακαλώ δεν το έκανες ανάρτηση τότε ε; ε; και μην ακούσω φτηνές δικαιολογίες πως τότε δεν υπήρχαν blog...

    θα σου έλεγα πολλά ακόμα, αλλά είδα την προειδοποίηση πως κάθε βράδυ βλέπεις 10η εντολή και το βουλώνω...

    (Αθηνούμπα μου, με συγκίνησες πάρα πολύ. είσαι η πιο γλυκιά κουτσομπόλα του κόσμου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν φτάνει που δεν με κάλεσες στα βαφτίσια, ήθελες και ανάρτηση; Όχι κυρία μου! Ζαμαί!
      Που τουλάχιστον μια μπομπονιέρα θα έπρεπε να την στείλεις, έτσι για το καλό. Έστω για τα μάτια του κόσμου βρε αδερφή!


      (Ω! Απλώς την άποψή μου κατέθεσα...)

      Διαγραφή
    2. Αθηνά, πόσο σου πάει το .. γαλλικό, δε λέγεται!
      Μα τι φινέτσα πια!!!

      υγ. Σας λατρεύω και τις δύο. Αυτό.

      Διαγραφή
    3. @marie
      Α καλά! Τώρα έμαθα και το σιλάνς και το λέω στον Σήφη όταν γαυγίζει. Για να το κάνω δε πιο γαλλικό τον λέω Σηφή:
      Σηφήηη σιλάνς!

      ΥΓ. Και εσύ μου είσαι εξαιρετικά, μα πολύ εξαιρετικά συμπαθής!

      Διαγραφή
  4. Χαχα...κι ο Νίκος Καρβέλας επίσης...κλαίω!!!
    Για Άκη και πες, δεν έχω σχόλια...κάπου θα τα έχασα...το iPhone ουδεπόποτε με συγκίνησε, μια και ούτε καν Γιάννα δε με λένε πόσο μάλλον που δε σέρνω και τον υπόλοιπο σιδηρόδρομο από πίσω, ενώ αντίθετα η σοκολάτα είναι μεγάλη αδυναμία...
    Καλό ξημέρωμα και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι να μην κλαις; Δεν είναι και λίγο να βλέπεις τον συνάνθρωπο να γίνεται γιαγιά!
      Κι εγώ είμαι βαθύτατα συγκινημένη με το όλον θέμα!
      Κις!

      Διαγραφή
  5. Ρε συ Αθηνά δε πιστεύω να έχεις κανένα παράπονο από μένα ε; Για άλλον είναι η προειδοποίηση πως βλέπεις 10η εντολή. Έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμένα το μπιρμπιλωτο κι αμυγδαλωτο μου ματι,δεν θα το πιστεψεις,αλλα εμεινε στο σουφλε σοκολατας. Α! Και στην δεκατη εντολη. Αχ αχ,πρεπει να βαλω προγραμμα να ξερω ποιον εχω να κοβω κομματακια καθε μερα. Να φτιαχνομαι ντεε!
    Φιλια Αθηνουμπαααα :))

    Kwnnie!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα φυσικά, εκεί θα έμενε το μάτι σου! Αφού είναι και το πιο ενδιαφέρον (τουλάχιστον για εμένα) σημείο της στήλης!!! Ναι, να βλέπεις 10η εντολή, διότι άνθρωποι είμεθα και ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σου χρειαστεί κάποια ιδέα από το σίριαλ!
      Φιλί και από εμένα!

      Διαγραφή
  7. Να βλέπεις Dexter, είναι πιο μπριόζικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους έχω δει όλους τους κύκλους του Ντέξτερ! Τι με πέρασες; Πραγματεία έχω κάνει η γυναίκα σε σειρές με δολοφόνους!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα! Αχ τι γέλιο μας πρόσφερες πρωί πρωί!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, πρέπει να ευθυμούμε από τας πρωινάς ώρας, διότι, σου λέει, η καλή ημέρα από το πρωί φαίνεται. Αν και έχω τις ενστάσεις μου πάνω σε αυτό. Κατά την γνώμη μου, η καλή ημέρα από την προηγούμενη νύχτα φαίνεται!
      Σε ασπάζομαι!

      Διαγραφή
  9. Πόσο πίσω εχεις μείνει, πτωχή κόρη. Με το σουφλέ στο δάσος, ν' ασχολείσαι εσύ. Εδώ το αι χάσου μηχάνημα κοστίζει 800 ευρώ. για κανε μετατροπή χρημάτων και πράξεις.

    Η Αννα Βίσσυ γιαγιά? που το περίεργο. Στην ηλικία που ειναι, μια χαρά υποστηρίζει τον τίτλο! φυσιολογικά στα 57 γίνονται και γιαγιάδες !

    ουδόλως μ' ενδιαφέρει τι βλέπεις, διότι δεν ξέρω τι ειναι αυτη η εντολή. εχω μείνει στου ου μοιχεύσεις. οπότε..... κι αν βλέπεις κι αν δεν βλέπεις, οπως θέλω θα φέρομαι!
    καλημέρα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακούστε να σας πω κυρία Ζουζούνα μου, μπορεί να είμαι μία πτωχή, πλην όμως είμαι τιμία κόρη αξιωματικού της αεροπορίας!
      Χάνεις που δεν βλέπεις 10 εντολή. Δίνει ωραίες ιδέες για εγκλήματα!

      Διαγραφή
    2. της αεροπορίας βεβαίως, βεβαίως!

      εγκληματα? αυτά τάχω στο τσεπάκι..σσσ μην ακούσει η κυριΑΡΙΑ και μου βγάλει παρατσούκλι!

      Διαγραφή
  10. να τους ζήσει το εγγόνι των καρβελαίωνε!
    σου στέλνω φιλί.
    κάτι έχει πάθει ο βλόγερ και δεν μου εμφανίζει καμία καινούργια ανάρτηση στο βλογ ρολε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι ο δικός σου μονο... κάνει κόλπα γενικώς... αλλα εμεις απτόητοι.... μικρή λεκάνα. ψάχνουμε ψαχνουμε...

      Διαγραφή
    2. @christina
      Να αφήσεις τις ευχές κατά μέρος και να πας να κάνεις κανένα εγγόνι στη μάνα σου, να δει κι αυτή η κακομοίρα καμιά χαρά με εσάς που έχει μπλέξει εκεί πέρα μέσα!
      Τώρα θα έλεγα τι ακριβώς έχει πάθει ο βλόγερ, αλλά είναι που είμαι και κόρη αξιωματικού της Αεροπορίας και δεν θα 'θελα...

      Διαγραφή
  11. Το κλείσιμο πάει στον ήρωα Μήτσο;;; Πάντως εγώ με το voyager συγκινήθηκα είναι η αλήθεια. Μια ζωή το περιμέναμε αυτό χαχα. Αυτό πάλι με τα φαγητά στον ύπνο άσε έχει γίνει μάστιγα στα όνειρά μου. Ξυπνάω με λιγούρες κάθε μέρα. Καλή βδομάδααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά ρε κουμπάρε... Όχι, πες μου... Βάλε το χέρι στην καρδιά και πες μου... Με έχεις εμένα ικανή να απειλώ το στεφάνι μου; Την κολόνα του σπιτιού μου; Την χαρά της ζωής μου; Το κλειδί της ευημερίας μου;
      Αααααααχ... Για πόσο δαιμονία με έχει πια ο κόσμος; Πόσο παρεξηγημένο άτομο είμαι τελικά μον ντιε!

      Διαγραφή
    2. @Αθηνά...
      ...............................................................................................................................................................................

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Γεια σου Προεδράρα! Και να σκεφτείς ότι μέρες τώρα προσπαθούσα να καταλάβω τι μπορεί να σημαίνουν τα αρχικά! Θενκς!

      Διαγραφή
  13. με συγχωρείτε. Ημιτελής ενημέρωση. τι παιδι εκανε η Σοφία? πως θα το βγάλουν?
    μα πως με αφήσατε έτσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγόρι και κλαίει!
      Τα υπόλοιπα δεν τα γνωρίζω. Ήτο μεγάλη η συγκίνησίς μου και τα δάκρυα δεν μου επέτρεψαν να διαβάσω όλη την είδηση ούτως ώστε να σου την μεταφέρω!

      Διαγραφή
  14. Το δικό σου δελτίο ειδήσεων το προτιμώ απ' αυτά των καναλιών. Και τα σχόλιά σου... τα καλύτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που έχω μόνο τα πιο ανώδυνα. Τέσσερα πραγματάκια όλα κι όλα. Τις υπόλοιπες ειδήσεις, τις θλιβερές, δεν τις περιλαμβάνω.
      Μιλ μερσί και να μας προτιμάτε για ανώδυνη ενημέρωση. Μικρή μεν, αλλά ανώδυνη!

      Διαγραφή
  15. χαχαχα! αν είναι τόσο φτηνό να υποχρεώσω τη μαμά να μου πάρει ένα.
    σε φιλώ Αθηνά μου!
    καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν τω μεταξύ, άμα της περισσέψουν τίποτα ψιλά, να μου πάρει κι εμένα ένα! Σε άσπρο πες της το θέλω!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  16. Σιγά τα ωά !!! κι εγώ έβλεπα κάποτε 'δέκατη εντολή' αλλά η μόνη ιδέα που μου έδωσε είναι πως δεν βγαίνει ο λεκές από αίμα στο χαλί και πρέπει να πετάξεις ...και το χαλί μαζί με τον χαμένο που θα σφάξεις.... οπότε ασύμφορο είναι !
    Άσε κάθε τρελό στην τρέλα του να φέρνει σβούρες ( και στην κοσμάρα του μη πω) και συνέχισε την ανταπόκριση .... αν ήταν να το παλεύουμε με όποιον μας την κάνει ... πολύ φαιά ουσία για το τίποτα.... :-)

    φιλιά Αθηνούλα μου
    καλή εβδομάδα να έχεις ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο λεκές από αίμα βγαίνει εάν ρίξεις επάνω οξυζενέ! Στην επόμενη δολοφονία δοκίμασέ το και θα με θυμηθείς. Δεν είναι καιρός να πετάμε τα χαλιά μας.
      Άσε που μπορείς να κάνεις τους φόνους το καλοκαίρι. Ούτε χαλιά, ούτε τίποτα!
      Φιλιά και από εμένα!

      Διαγραφή
  17. Καλά,ο Καρβέλας σαν κωλόγρια είναι,ούτως ή άλλως. Τώρα έγινε κι επισήμως παππούς κι ησύχασε.

    Φιλιά και καλή βδομάδα. :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βρε παιδί μου! Θες το μαλλί που είναι άσπρο; Θες που είναι καρέ; Δεν ξέρω τι φταίει, αλλά όπως τα λες είναι!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  18. Νομιζω οτι το προβλημα δεν ειναι "τι ακριβώς θα πάρει το ελληνικό Δημόσιο από τον Άκη". Θα τα παρουν ολα! ραβδους χρυσου που βρηκαν στο σπιτι της κορης του (που βρεθηκαν εκει απο θαυμα!) δευτεροκλασατους φτωχοκαναπεδες (των 50.000 ευρω) σπιτια, καταθεσεις, θα τα παρουν ολα! Γι αυτο που δεν ειμαι σιγουρος ειναι το... τι θα τα κανουν αφου τα παρουν!

    Οσο για το... "με 549$ το αποκαλείς φθηνό μόνο εάν το ονοματεπώνυμό σου είναι Γιάννα Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη" ευχομαι καποτε να βγουν στη φορα μερικες αληθειες, (το ελπιζω με ολη μου την καρδια), και θα εχει οχι μονο να γελασει ο καθε πικραμενος, οχι να γελασουν και οι πετρες, αλλα να γινει στην κυριολεξια χαμος ανευ προηγουμενου!
    Οταν δει ο κοσμος, τον τροπο με τον οποιο ακομα και τωρα τον κοροιδευουν καταφατσα, τον δουλευουν ψηλο γαζι, και οταν μαθουν τι ακριβως εγιναν τα... αλλα καλυτερα ας σταματησω εδω, γιατι δεν εχω καμια ορεξη να μου κανει μηνυση η... Apple!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για λέγε, για λέγε... Δεν μας διαβάζουν εδώ πέρα μέσα από την Apple! Εσύ, εγώ και άλλοι είκοσι θα το ξέρουμε! Άντε να το δημοσιεύσουμε και στην εφημερίδα. Αλλά μην ανησυχείς, τοπική είναι, μόνο στην Αργολίδα και στην Τρίπολη κυκλοφορεί!
      Το πολύ πολύ να το πω και από την εκπομπή, αλλά δεν βαριέσαι... Πόσους ακροατές νομίζεις ότι έχω; Λίγους Έλληνες, λίγους Γάλλους, Άγγλους, Γερμανούς, Ιταλούς, Βέλγους, δυο-τρεις από ΗΠΑ και Καναδά και 5-6 από Αυστραλία. Από Ολλανδία και Ιρλανδία τα ξέρω τα παιδιά, είναι φίλοι μου που ζουν εκεί. Γι' αυτό σου λέω, πες τα εσύ, μεταξύ μας θα μείνει!!!

      Διαγραφή
    2. Θα σου συνιστουσα να ψαξεις λεπτομερως την υποθεση σχετικα με τους Ολυμπιακους αγωνες και την πληρωμη απο το Ελληνικο δημοσιο της Αμερικανικης εταιρειας SAIC.
      Η φουσκα εσκασε πριν λιγο (ενα μηνα και κατι) αλλα τα ΜΜΕ -εκτος της Καθημερινης- δεν εχουν ασχοληθει καθολου σχεδον με αυτη την υποθεση. (γιατι.. αραγε;;;)
      Θα το κανω και post, αλλα να με "λιγα" λογια τι εγινε...
      Το δημοσιο προσελαβε την SAIC την εποχη των Ολυμπιακων αγωνων και οταν τελειωσαν τα πανηγυρια το δημοσιο αρνηθηκε να πληρωσει την εταιρεια με την δικαιολογια οτι η εταιρεια δεν παρεδωσε στο δημοσιο οσα επρεπε να γινουν. Φτανουμε μεχρι το 2008 (!) η εταιρεια τελικα παραδιδει στο δημοσιο οτι επιπλεον ζητουσε, αλλα για αλλη μια φορα το δημοσιο αρνηθηκε και παλι να πληρωσει την εταιρεια!
      Η Ελληνικη δικαιοσυνη οπως ηταν "φυσικο" -γιατι σ' αυτη την ιστορια δεν ανακατευονται μονο πολιτικοι αλλα και δικαστικοι- εκανε τα παντα για να βοηθησει τους πολιτικους(!) ωστε να μην πληρωσουν δεκαδες εκατομυρια στην Αμερικανικη εταιρεια, ετσι ωστε τα χρηματα να μεινουν... στις τσεπες του λαου! (καταλαβες εσυ τωρα!)
      Περναει και το 2008 και το 2009 και το... και φτανουμε στο 2013 (!) η SAIC ακομα να πληρωθει(!), κι ομως ΟΛΟΙ μεχρι τοτε εχουν ξεσκιστει να λενε στο κοσμο οτι... τα εξοδα των Ολυμπιακων κλπ, εχουν ΟΛΑ πληρωθει μεχρι τελευταιας δεκαρας!!!
      Η SAIC ομως -την γνωριζω απο πρωτο χερι γιατι εκανα δουλειες μαζι της πριν χρονια- δεν καθησε να φαει στη μουρη ουτε τις μπαρουφες των Ελληνικων πολιτικων ουτε τις μπαρουφες της Ελληνικης "δικαιοσυνης" και προσεφυγε απο το 2008 στο ICC (International Chamber of Commerce) το οποιο πηρε αποφαση στο τελος Ιουλιου 2013 οτι το Ελληνικο δημοσιο πρεπει να καταβαλει αμεσως δεκαδες εκατομυρια -Ελληνικες πηγες γραφουν κατι για 40 εκατ. αλλα εγω βρηκα οτι η SAIC ειχε ζητησει αρχικα 125 εκατ. και το ICC τελικα ενεκρινε πανω απο 90 εκατ.- τα οποια το δημοσιο οφειλει να πληρωσει αμεσως αλλιως... η SAIC εχει δικαιωμα να παρει υπο την κατοχη της δημοσια περιουσια!!!
      Επισης η SAIC πεταξε στη μουρη του Ελληνικου δημοσιου και τους μεγαλους λογαριασμους των δικηγορων της και εξοδα δικαστηριου, γιατι οταν καποιος χανει πρεπει να πληρωσει ολα τα νομικα εξοδα της αντιπαλης ομαδας που κερδισε τη δικη.
      Απ οτι φαινεται ολοι το κανουν μόκολα και θελουν να σκεπασουν την ιστορια για να τελειωνουμε, αλλα εδω υπαρχουν φοβερα μεγαλες ερωτησεις που χρειαζονται ικανοποιητικες απαντησεις.
      Οπως καταλαβαινεις ακομα και να... "ξεχασουμε" τα περι των χρηματων, το κακο που ηδη εχει γινει ειναι μεγαλο και το ρεζιλι του Ελληνικου δημοσιου και της Ελληνικης δικαιοσυνης το δημιουργησαν οι ιδιοι οι Ελληνες με τα χερια τους. Μετα απο αυτα αντε να δουμε ποιος θα ερθει να κανει επενδυσεις στην Ελλαδα και κατω απο τι ορους.
      Αυτη η υποθεση βρωμαει τοσο πολυ, απο οπου κι αν την πιασεις, οσο και μακρια να σταθεις...

      Διαγραφή
    3. Η εταιρεια λεγεταi SAIC, προφερεται ως Ες-Εϊ-Αϊ-Σι και σημαινει Science Applications International Corporation.
      Μου φαινεται απιστευτο οτι μερικοι "εξυπνοι" προσπαθησαν να παιξουν "παιχνιδια" με την SAIC, η οποια ειναι απο τις μεγαλυτερες Αμερικανικες εταιρειες, με εισοδηματα οχι εκατομυριων αλλα δισεκατομυριων το χρονο, και με φοβερα μεγαλη επιροη στην Washington!
      Τι ειχαν στο μυαλο τους; γιατι το εκαναν; τι στο καλο προσπαθουσαν να παιξουν; τους "εξυπνους Ρωμιους" εναντιον των "κουτων Αμερικανων";;;

      Διαγραφή
    4. Αν θυμάμαι καλά πρέπει αυτή η εταιρεία να είχε κάνει το σύστημα ασφαλείας C4I. Θα κοιτάξω για το άρθρο στην "Κ".
      Αλλά δεν νομίζω ότι είναι η μόνη ιστορία που βρωμάει.
      Κατά τα άλλα, περιμένουμε τους επενδυτές!

      Διαγραφή
    5. Πολυ σωστα θυμασαι!
      Η SAIC ειχε προσληφθει απο το Ελληνικο Δημοσιο για την παραγωγη του συστηματος ασφαλειας των Ολυμπιακων Αγωνων, γνωστο ως C4I (4 C και ενα I που σημαινει Command, Control, Communications, Coordination and Integration)

      Μεταξυ των αλλων...

      According to a Form 10-Q filed by SAIC with the Securities and Exchange Commission June 4, the company had recorded $123 million of losses under the Greece contract.

      Μετα απ αυτα να περιμενουμε εταιρειες που θα τρεξουν να κανουν δουλειες και επενδυσεις στην Ελλαδα;
      Και το κυριοτερο ποιος θα τα πληρωσει ολα αυτα;
      Ο συνταξιουχος και ο υπαλληλος!
      Κοφτε τις συνταξεις και τους μισθους!

      Ο Νικος Δημου, το ειχε πει πολυ καλα πριν 38 χρονια... "κλεισε μεσα στην καρδια σου την Ελλαδα και θα παθεις εμφραγμα"!

      Διαγραφή
  19. Γέλασα πολύ με τον επίλογό σου!! Βλέπω και γω.. θα αρχίσω να προειδοποιώ τον κοσμάκη από αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!

      Όχι, πρέπει να τα λέμε αυτά, για να μην μας πουν αύριο μεθαύριο ότι δεν τους είχαμε προειδοποιήσει!
      Θα τεθεί θέμα μη αξιοπιστίας, αντιλαμβάνεσαι...

      Διαγραφή
  20. Α κι εγώ βλέπω 10η εντολή..!! Χρόνια τώρα.. κάθε φορά που προβάλλεται, ΤΣΟΥΠ εγώ! Μη χάσω! Αμ πως ;!;!;! ΦιΛάΚι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά κάνεις! Δια της επαναλήψεως η μάθηση! Όλο και κάποια λεπτομέρεια θα σου έχει ξεφύγει από τις προηγούμενες φορές!
      Φιλί και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...