Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2013

Χθες, ημέρα Τετάρτη...



...και ώρα 16.14 μ.μ., κάθομαι ωραία και καλά να γράψω ένα κειμενάκι για να σας πω τον πόνο μου, να "μοιραστώ" - ως είθισται να λέγεται τελευταίως από την διανόηση και τους ευαίσθητους - μαζί σας ένα υπαρξιακό θεματάκι που με απασχολεί. Τίποτα το σοβαρό, αλλά έτσι, κάπου να το πω βρε αδερφέ. 
Κι εκεί που έχω πάρει το ύφος "μην μου τους κύκλους τάραττε γιατί σκέφτομαι πως να αρχίσω το κείμενο", τι ακούω; Μια κόρνα. Μια κόρνα αυτοκινήτου που χτυπά επιμόνως. Σε κλάσματα του δευτερολέπτου την ακολουθεί κι άλλη. Κι άλλη. Και πολλές άλλες. Κολεκτίβα κορνώνε. 
"Πραξικόπημα" σκέφτηκα και έντρομη βγήκα στο μπαλκόνι. "Μα τι λέω η κουλή" ξανακέφτηκα, "το πραξικόπημα περιβάλλεται, αρχικώς, από σιωπή και κατόπιν από τον ήχο των ερπυστριών αρμάτων μάχης και όχι από ήχους κόρνας". Σκύβω στο πλάι, με κίνδυνο της σωματικής μου ακεραιότητας, και τι να δω; Αυτοκίνητα καλογυαλισμένα και στολισμένα με φούξια κορδέλες με τους οδηγούς στα τιμόνια να πατούν ακατάπαυστα τις κόρνες. 
Και τότε κατάλαβα. Γάμος στη γειτονιά. Από το σπίτι του γαμβρού η ηχορύπανση. 
"Μα καλά, ποιος πάει και παντρεύεται καταμεσής του μεσημεριού το κέρατό μου;" αναρωτήθηκα. Όμως δεν ήταν αυτό που πρωτίστως με απασχολούσε την δεδομένη στιγμή. Η απορία μου ήταν η εξής: Προς τι τα κορναρίσματα έξω από το σπίτι του γαμβρού; 
Εντάξει, εάν ήταν στης νύφης να το καταλάβω. Επιτέλους βρήκε κάποιον να την παντρευτεί και έχουν χαρά και κορνάρουν. Ο γαμβρός όμως; Και τότε μου ήλθε η φαεινή. 
Δεν είναι από χαρά, είναι από απόγνωση. Βοήθεια ζητάει ο δυστυχής μέσω των κορναρισμάτων. Ζητάει απεγνωσμένα να πάει η γειτονιά να τον γλιτώσει. Δεν εξηγείται αλλιώς. Οπότε, ρίχνω κάτι επάνω μου και τρέχω να βοηθήσω τον μελλοθάνατο μελλόνυμφο! Μέχρι να κατέβω όμως η πομπή των αυτοκινήτων ήδη είχε απομακρυνθεί. Δεν πρόλαβα. 
Το μόνο που μένει είναι να ευχηθώ στον γαμβρό βίον ανθόσπαρτον και υπομονή. 
Ζωή είναι, θα περάσει...

48 σχόλια:

  1. Αντε μαρή και στα δικα μου η ανύπαντρη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμμμμμ, τώρα στα στερνά μου θέλεις και παντρειές!
      Για να συμμαζευόμαστε ολίγον!

      Διαγραφή
    2. Διατί? τι έχουν τα στερνά, δηλαδή, δεν αντίληψα? Επειδή εσείς βιαζούσαστε, ΚυριΑΑΘΗΝΑΜΟΥ!

      Με Δόξη και τιμή θα παντρευτουμε κυρΑΜΑΡΙΝΑΖΕΑΣΜΟΥ αμφότερες, οταν έρθει ο νυφμίος κι ελπίζω οχι ντάλα καταμεσήμερο!

      Διαγραφή
    3. @ZouZouna
      Στα στερνά. Ξέρω τι λέω. Μην κοιτάς Ζουζούνα μου, εσύ είσαι μικρή ακόμα. Το Μαρινάκι Ζέας, πάω στοίχημα, πρέπει να είναι τουλάχιστον 20-30 χρόνια μεγαλύτερη. Μην βλέπεις που δεν της φαίνεται επειδή πάει και τραβιέται στους πλαστικούς χειρουργούς!

      Διαγραφή
  2. Μπορεί να ήταν όμορφη η νύφη και να ανυπομονούσε ο γαμβρός να ερθει σε περιπτύξεις που δε θέλω να φαντάζομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είμαι σίγουρη ότι θα περίμεναν την πρώτη νύχτα του γάμου για τις περιπτύξεις!

      Διαγραφή
  3. Αχ ο καημένος.. κρίμα.. ;)
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε, πάω να σκάσω! Και ήταν και ωραίο παλικάρι! Ψηλό και γυμνασμένο!
      Καλό απόγευμα αγαπητέ μου Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  4. αχ άργησες λίγο αγαπητό ανεκπλήρωτο, πάντως την προσπάθεια την έκανες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άργησα πολύ ανεκπλήρωτο. Τώρα πια δεν έχει σωτηρία το παλικάρι...

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Έλα μου ντε; Τόσους γειτόνους παντρεμένους είχε. Συμπεριλαμβανομένου και του κ. Μήτσου (το στεφάνι μου, ξέρεις...). Δεν μπορούσε να κάνει μια δημοσκόπηση;

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Όχι Ρία! Δεν πρόκανα! Κι ήταν ωραίο παιδί!

      Διαγραφή
  7. παντρεύεται ο κόσμος κατέεεεεεεεεεεεεεεε,τι νόμισες,πως θα μείνουν μαγκούφηδες σαν και του λόγου μου;
    και στης μαρίνας μας να ευχηθώ,και στων κορτσώνε μας αλλά και στων παιδιώνε μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και σ' εμενανε? δεν θα ευχηθείς σ' εμενανε κακιασμένη Λεκάνα, που λεκάνω θα μείνεις?
      και ποτέ δεν ειναι αργά. δεν είδες η θεία μου? δεν διάβασες? αμε να πάρεις ταπάνω σου!!!

      Διαγραφή
    2. @ZouZouna
      και στα δικά σας!καταλαβαίνεις πως από την στεναχώρια της μαγκουφοσυνης ξεχνάω!

      Διαγραφή
    3. εντάξει ήρθα στα ίσα μου.

      καρφώστε τη Βιολάντω ρε παιδιά, ενας , στη θέση της, κουνιέται και ζαλίστηκα δω μέσα!
      και περιμένω και τον νυμφίο....

      Διαγραφή
    4. @christina
      Και στα δικά σου Λεκάνα μου!

      Διαγραφή
    5. @ZouZouna
      Επειδή έχει τον ακάθιστο η κότα θα δοκιμάσω να σου αποτρέψω το βλέμμα δια της μεθόδου της υποβολής: Ζουζούνα, χαλάρωσε. Πάρε τα μάτια σου από την κότα τώρα. Μην την κοιτάς καθόλου. Αγνόησέ την την πουτάνα. Στρέψε το βλέμμα αλλού. Κοίτα το πτηνό στην άλλη πλευρά που είναι ακίνητο!

      Διαγραφή
    6. αχ ευτυχώς. κοίταξα το πτηνό απε την άλλη κι ήρθα κι ηρέμησα... !

      Διαγραφή
    7. Α, ωραία! Πιάνει η μέθοδος της υποβολής. Όχι γιατί αν δεν είχε αποτέλεσμα θα δοκιμάζαμε την μέθοδο της ύπνωσης!

      Διαγραφή
  8. Γιατι; Γιατι το λες αυτο; Κ δν εχω νυμφευτει ακομη...κ δν το βλεπω κιολας! Γιατι να ειμαστε εμεις οι γυναικες οι απελπισμενες που θελουν να τυλιξουν καποιον κ αυτοι οταν παντρευονται να λενε οι αλλοι "τον καημενο"..;
    Αλλα ξερω...το στεφανι σου σ εχει ποτισει με αυτη την ιδεα ε; Μην τον ακους!!! Δεν ισχυει! Το λεει για να μην τον εκμεταλευτεις αν σου πει ποσο ευτυχισμενος ειναι μαζι σου! Παντως αυτο που οι ανδρες εχουν το φοβο μην τους εκμεταλευτουν οι κοπελες τους, δν μπορω να το καταλαβω...
    Νομιζω οτι ξεφυγα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω; Τόσα χρόνια παντρεμένη (κανείς δεν θυμάται πια πόσα) με έχει πείσει ότι τον τύλιξα τον καημένο. Ότι μπουμπούκι τον πήρα και τσουκνίδα τον έκανα. Και δεν φτάνει μόνο αυτό, αλλά έχει πείσει και τους φίλους και γνωστούς ότι είναι θύμα και τον αποκαλούν όλοι "ήρωα Μήτσο", "όσιο Μήτσο" και άλλα τέτοια συνταρακτικά! Και όλοι νομίζουν ότι τον καταπιέζω, αλλά που να ήξεραν τι τραβάω η βαριόμοιρη! Μην κοιτάς που δεν μιλάω! Είναι επειδή "τα εν οίκω μη εν Δήμω" που έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι!
      Ας ευχηθώ τώρα και στα δικά σου!

      Διαγραφή
  9. Τι μου θύμισες τώρα ρε συ Αθηνά.. Κι εγώ είχα σκοπό να πατήσω κόρνες μπας κι έρθει να με σώσει κανείς μα έλα που η σύζυγος είχε κανονίσει να περάσει μια άμαξα με άλογο για να με πάει στην εκκλησία γιατί τότε που παντρευτήκαμε ήταν πολύ στη μόδα το σκηνικό αυτό! Οπως κατάλαβες την πάτησα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα όμορφο αμάξι με δυο άλογα
      να μου φέρετε τα μάτια μου σαν κλείσω
      τον ντουνιά με τα στραβά και τα παράλογα
      καβαλάρης μια φορά να σεργιανίσω.

      Διαγραφή
  10. Άντε και στα δικά μας οι ανύπαντρες!Αχ βαχ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και στα δικά σας και στα δικά σας! Χαρές θέλουμε εδώ πέρα μέσα!

      Διαγραφή
  11. ήρθα κι εγω ,μην ξωμείνω πίσω....
    και σε εμάς τις παντρεμένες βρε παιδιά ,μια ανανεωση όρκων αλά Αμερικάνικα δεν την χρειαζόμαστε;;;και 2 και 3 ανανεωσεις! κρίμα δεν ειναι να χιλιοπληρωνουμε τα νυφικά για 1 φορά;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λέω να το αποφύγω, διότι το νυφικό το είχα πάρει δανεικό από μια φίλη μου, που μετά αυτή πήγε και το έκοψε και το έκανε μίντι φόρεμα και ύστερα από μερικά χρόνια πήρε και μπογιά υφάσματος και το έβαψε μπλε! Άρα δεν θα έχω τι να φορέσω! Άσε που εάν ακούσει ο κ. Μήτσος για ανανέωση όρκων, δεν θα το αντέξει ο καρδιοπαθής και θα έχουμε άλλα!!!

      Διαγραφή
  12. Να ζήσετε να τον θυμόσαστε!

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Πρόεδρε!
      Και να αποφεύγεις όσο μπορείς τις κακοτοπιές!
      Άσε που τι να πρωτοαποφύγεις; Οι υποψήφιες νύφες παραμονεύουν παντού!

      Διαγραφή
  13. Στην νύφη δεν εύχεσαι τίποτα;
    Οι γαμπροί καλά τη βολεύεουν συνήθως...
    Με τις νύφες τι γίνεται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στη νύφη φυσικά εύχομαι "Καλό κουράγκιο" (κατά Όλι Ρεν)!

      Διαγραφή
  14. Κουράγιο μάστορα...ε γείτονα ήθελα να πώ, τα πρώτα 100 χρόνια γάμου είναι δύσκολα. Μετά συνηθίζεις χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Τι σύμπτωση! Το ίδιο υποστηρίζει και ο κ. Μήτσος!

      Διαγραφή
  15. Αχ δεν το πρόλαβες το παλικάρι και την έκανε την κουτουράδα!!χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το πρόλαβα Μεμαρία μου, δυστυχώς δεν το πρόλαβα το παλικάρι! Τι να πω... Ας πρόσεχε!

      Διαγραφή
  16. Χα-χα!
    Μου θυμησες μια παλια Αμερικανικη διαφημιση.
    Ενα νεαρο ζευγαρι παντρευεται στην εκκλησια και στις τελευταιες σειρες καθονται δυο "γιαγιαδες", κοιταζουν το ζευγαρι να φιλιεται και λενε...
    -Τι νεοι!
    -Τι ωραιοι!
    -Τι υπεροχο ζευγαρι!
    -Αν ομως ηξεραν...
    -τι τους περιμενει κατω στο δρομο...
    και κοιτανε η μια την αλλη και σκανε στα γελια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ, θα μπορούσα να πρωταγωνιστώ κι εγώ και ο κ. Μήτσος (το στεφάνι μου) σε μια τέτοια διαφήμιση! Χο Χο!

      Διαγραφή
    2. Αν νομιζεις οτι εγω και ο καλος μου δεν χωραμε στο ιδιο σεναριο κανεις λαθος! :)
      Αυτος ο ρολος του ζευγαριου παει κουτι στην πλειοψηφια των ζευγαριων! :D

      Διαγραφή
    3. Ναι, αλλά νομίζω ότι εάν γυριστεί εκ νέου μια τέτοια διαφήμιση, δικαιούμεθα να πάρουμε τους ρόλους εγώ και ο κ. Μήτσος, διότι είμεθα μαζί από το 1982!!! Όχι;

      Διαγραφή
  17. Πόσο μου έλειψε αυτό το χούμορ; :Ρ

    Πήγε για κρεμάλα!

    Φιλιά Αθηνά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην πραγματικότητα και οι δυο κρεμιόνται, αλλά δεν θα το κάνουμε και θέμα!
      Κίσιζ Λοβάδικτ!

      Διαγραφή
  18. Αθηνουλα καλημερα!!! εγω σημερα ειδα το ποστ σου! το καυστικο σου χιουμορ μας παρασερνει!!! φιλια πολλα! καλο σκ! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, να ευθυμήσουμε και ολίγον!
      Φιλί και από εμένα!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.