Κυριακή, 1 Σεπτεμβρίου 2013

Απολογισμός διακοπών...



...των συνεργατών του "Σιγά τ’ αβγά":

Αθηνά: Κάθισε στ' αβγά της όπου ακροάστηκε 2.175 τραγούδια εκ των οποίων επέλεξε τα 324 για τον jazler. Ανέγνωσε ένα βιβλίο κι αυτό με χίλια ζόρια. Παρακολούθησε πέντε προβολές αντίστοιχων ταινιών στον θερινό κινηματογράφο του Άργους. Έκανε 19 θαλάσσια μπάνια. Έφτιαξε μουσακά με εξαιρετική αποτυχία. Ήπιε 7 φορές καφέ με τον mitsopd.

Mitsopd: Σε γενικές γραμμές έμεινε σπίτι του, με την υπομονετική σύζυγό του, τον γιο του, την μητέρα του, τα δύο του μπουλντόγκ (αγγλικό και γαλλικό) και τα αμέτρητα παπαγαλάκια του. Έδωσε 8 συναυλίες με την μπάντα του, μέσα στα πλαίσια καλοκαιρινής περιοδείας στις πέριξ του Άργους Δημοτικές Κοινότητες. Αγνάντεψε την θάλασσα 4 φορές πίνοντας μπύρα. Έκανε 20 μπάνια στο κολυμβητήριο του Ναυπλίου. Ήπιε 7 φορές καφέ με την Αθηνά. 

Μαρίνα Ζέας: Πήγε στο πατρικό της, λίγο πιο έξω από την Πτολεμαΐδα, όπου και παρέμεινε καθ' όλη την διάρκεια των διακοπών. Δεν είδε, δεν διάβασε και δεν άκουσε τίποτα. Επιδίδετο εις ολοήμερον κουτσομπολιό μετά της μητρός της, άλλων συγγενικών και φιλικών προσώπων και κυρίως με την γειτόνισσα Παρθένα, η οποία να σημειώσουμε φέρει το όνομα, αλλά όχι και την χάρη. Έφτιαξε γλυκό του κουταλιού βύσσινο, σε ποσότητα που υπερβαίνει κάθε φαντασία, με τεράστια επιτυχία, όπως ήταν αναμενόμενο. Ήπιε αμέτρητους καφέδες με τις γειτόνισσές της. 

Και οι τρεις τους επέστρεψαν με μεγάλη χαρά στις καθημερινές τους δραστηριότητες, γιατί εδώ που τα λέμε, δεν ήταν διακοπές αυτές. 

Καλό μήνα! 

Εκ της Διευθύνσεως
Σιγά τ’ αβγά... 

ΥΓ. Η κότα η Βιολάντω η τζαζλή ουδόλως κουνήθηκε από τη θέση της επί ένα μήνα.

75 σχόλια:

  1. Μια χαρά σας βρίσκω...ή μάλλον με χαρά σας ξαναβρίσκω!!
    Ντρέπομαι που το λέω αλλά την καημένη τη Βιολάντω την είχα ξεχάσει τόσο καιρό...μια χαρά τη βλέπω όμως, οπότε μάλλον είχε νεράκι και τα σχετικά..
    Καλώς ήρθατε και καλό φθινόπωρο...κάντε ένα giveaway με το γλυκό βύσσινο..η πρώτη που θα γράψει το ΄κερδίζει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με χαρα και του λογου μου σε καλοσορίζω κυρία me (maria) και ντρεπομαι που θα το πω μα τόδωσα το μισο στις γειτόνισες και τ αλλο μισό τόφαγα κι ουτε ενα βαζάκι για τη κατέ δε κράταγα που γυρισα!!!!Συχωρα με και άμα φτιαξω του χρόνου θα σου στείλω!!!!!!!!Καλό μήνα νάχεις!!!!!

      Διαγραφή
    2. @me (maria)
      Σε καλωσορίζω κι εγώ με τη σειρά μου αγαπητή Μεμαρία! Καλό φθινόπωρο και με το καλό να έλθει και ο χειμώνας, διότι τα νεύρα μου τσατάλια με τη ζέστη πλέον.
      Αδίκως ανησυχείς για τη Βιολάντω την τζαζλή, διότι, όπως λέει και μια παλιά κινέζικη παροιμία, κακιά κότα ψόφο δεν έχει!
      Όσο για το γλυκό βύσσινο, εφέτος την πατήσαμε. Μείναμε με το κουτάλι στο χέρι!

      Διαγραφή
    3. @Μαρίνα Ζέας
      Σιγά μην σου φύγει κανένας πόντος από το καλσόν...
      Πες μας ότι στεναχωρήθηκες κιόλας που δεν άφησες ούτε λίγο σιροπάκι, να κάναμε, έστω, μια βυσσινάδα βρε αδερφέ.

      Διαγραφή
    4. @Κατέ
      όμορφες στιγμές,γεμάτες καλοσύνη και σύμπνοια!!!λαλαλλαλαλααλλααλ

      Διαγραφή
    5. @christina
      Κατέ και στα μούτρα σου μαντάμ!

      Διαγραφή
  2. Αντε μαρή καλη σεζόν νάχουμε και γλήγορα ο χειμώνας μπας και ηρεμίσεις!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άντε καλό ξεκίνημα πάλι...
    Φιλιά σε όλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρηηηηηηη κι άλλο πουλί βλέπω στα δεξιά!!!! Γένησε η Βιολάντω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοιάζει αυτό το πουλί με τη Βιολάντω;
      Έλα να σοβαρευτούμε λίγο...

      Διαγραφή
    2. και συνεχίζονται οι στιγμές καλοσύνης!όμορφες γεμάτες θαλπωρή οικογενειακές στιγμές.

      Διαγραφή
    3. @christina
      Ε, αλίμονο, μια οικογένεια είμαστε με το Μαρινάκι Ζέας!

      Διαγραφή
  5. Καλη βλογκικη επιστροφη!! Ευχομαι καλο φθινοπωρο, χειμωνα, ανοιξη και το επομενο καλοκαιρι να επιστρεφετε απο γκραντε διακοπες!!!
    Καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ!

      Αχ, από το στόμα σου και στων αρμοδίων το αυτί!

      Σε φιλούμε!

      Διαγραφή
  6. Καλώς τα παιδιά !! Εγώ ξέρεις τι ζήλεψα τώρα ε;
    Το γλυκό το βύσσινο φυσικά! Μα ακούω παρότι ήταν σε τεράστιες ποσότητες, δεν έμεινε ούτε δείγμα..
    Άντε καλό μήνα και καλό φθινόπωρο :)
    Φιλιά*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδί μου, άμα ο άνθρωπος είναι μαθημένος να κάνει γουρουνιές με τα γλυκά, δεν αφήνει τίποτα όρθιο. Ούτε εγώ θα έκανα κάτι τέτοιο! Ένυγουέη, θα την συγχωρέσουμε, γιατί στην ηλικία που είναι άμα την βρίσουμε θα ανεβάσει καμιά πίεση και θα έχουμε άλλα...
      Σε φιλούμε ομαδικώς!

      Διαγραφή
  7. καλώς επιστρέψατε στα ιστολογικά πράγματα και καλό μήνα να έχετε όλοι, ασπασμούς και τα δέοντα στην ομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκαμε ανεκπλήρωτο!
      Τα δέοντα θα τα μεταφέρω και στις άλλες (σε περίπτωση που δεν δουν το σχόλιό σου), αλλά ασπασμούς δεν θα τους δώσω. Θα τους κρατήσω για εμένα.

      Διαγραφή
  8. Καλώς τους! Μου λείψατε.

    Φιλιά σε όλους και καλό μήνα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραίο να μας λένε κάποιοι ότι τους λείψαμε. Είναι, πως να το πω; Καθησυχαστικό!
      Ευχαριστούμε!
      Κίσιζ δίαρ, μένυ κίσιζ!

      Διαγραφή
  9. Καλό και υπέροχό σας μήνα αγαπητό team και να, ένα φιλί ξεχωριστό στη Βιολάντω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ντελίριουμ, αλλά μακριά από τη Βιολάντω. Πληροφοριοδότης μου μού είπε ότι μαγειρεύεις εξαιρετικά και ως εκ τούτου φοβάμαι για την σωματική ακεραιότητα του πουλερικού μας.
      Σε φιλούμε ομαδικώς!

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα ,καλώς μας ήρθατε πάλι ,κυρίως εσύ αγαπημένη μου φίλη και...

    Χρόνια πολλά Αθηνούλα μου!!!!!
    Να χαίρεσαι τη γιορτή σου ,το μπλογκ σου και όσα αγαπάς.
    Όλες σου οι επιθυμίες ,ευχές μας ,να είσαι γερή ,γελαστή κι ευτυχισμένη .
    Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκαμε αγαπημένη Venus on fire!

      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

      Σύσσωμη η ομάδα του "Σιγά τ' αβγά" σε ασπάζεται!

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα και χρόνια σας πολλά.
    Καλώς ορίσατε και καλώς σας βρήκαμε.
    Μας λείψατε εσείς,οι συνεργάτιδες σας και τα πουλιά του βλογ σας.
    Με ανυπομονησία περιμένουμε να ζήσουμε και αυτή την χρονιά την μελισταλαχτοσύνη σας.
    Ξεχάσατε να πείτε για τα αφιερώματα του Αλμοδόβαρ πέρα από τις ταινίες που είδατε στο θερινό σινεμά.
    Από αυτό εδώ το βήμα να ευχαριστήσω την κωλκάνα για την φώτο με την γκραν κάσα σε μια από τις συναυλίες του.
    Αυτή την Παρθένα την φίλη της Μαρίνας θέλω να την γνωρίσω.
    Και μιας και το έφερε η κουβέντα τι κάνει η κολλητή Γεωργία η σφυρηλατημένη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης.

      Καλώς σε βρήκαμε.

      Δεν ξέρω αν σου έλειψε η Βιολάντω. Έχω την αίσθηση ότι την επισκεπτόσουν κατά την απουσία μας, διότι δεν βρήκαμε κανένα αβγό επιστρέφοντας.

      Δεν αναφέρθηκα στο αφιέρωμα του σκηνοθέτη, διότι έγινε προς χάρη σου, άρα είναι δικό σου θέμα, οπότε δεν μπορούσα να το πω, διότι θα μου έλεγες ότι βγάζω τα άπλυτά σου στη φόρα, πράγμα που άμα θέλεις πολύ ευχαρίστως να το κάνω.

      Τα υπόλοιπα βρείτε τα με τις άλλες, γιατί εγώ πάω να φάω.

      Διαγραφή
    2. Ο Σήφης τα έφαγε τα αυγά αν θες να ξέρεις!
      Έλεγα να το κρατήσω μυστικό αλλά δεν θα εκτεθώ εγώ για χάρη του ντόπερμαν!
      Τι θέλω και ανοίγω το στόμα μου;Αμέσως να βγάλεις τα άπλυτα μου στην φόρα!!!
      τσ τσ τσ τσ!
      Μπόνα πετίτ μαντάμ!

      Διαγραφή
    3. Καλά, θα του εξηγήσω το όνειρο και του Σήφη.
      Πάντως μην έχεις θέμα, άνοιγε εσύ το στόμα σου και θα δω τι θα κάνω!

      Διαγραφή
    4. Το είπε κι ο αποτέτοιος. Η παιδεία δεν υπάρχει στο Αργος !!! Οπότε Λε..Χριστίνα ηθελα να πω. μην κόπτεσαι. Δεν πρόκειται κανείς να σ' επαινέσει για τον Αλμοδοβαρ. Ποιός σκοτίστηκε!

      Διαγραφή
    5. Επίσης Λεκάνα, δεν την μιλάτε που δεν την μιλάτε την γαλλική, δεν θα την μάθετε μαζί με τον zajler, αφήστε την στην άκρη.
      Bon Appetit. γράφεται και προφέρετε μπον
      απτί.
      μπόνα τίποτα.. μια μπριζόλα στο μεξικό στην καλυτερη, μιας και μιλήσαμε για φαγητό.

      Τα είπαμε. η παιδεία δεν υπάρχει στο Άργος.

      Διαγραφή
    6. Επίσης γιατί φιλιοσαντε αγκαλιαζόσαντε και χρονιαπολλάζουν την ΑΘηνά? γιορτάζει κανείς? του αγίου Σήφη ειναι τα χριστούγεννα...

      Διαγραφή
    7. @ZouZouna
      Ότι το είπε ο αποτέτοιος για την έλλειψη θεατρικής παιδείας, το είπε, που να μην ξαναδούν τα πασούμια του ταβάνι!
      Ότι δεν ξέρω γαλλικά, δεν ξέρω, άρα εδώ δεν απαντώ!
      Ότι κυκλοφορούν φήμες από την ορθόδοξη εκκλησία πως γιορτάζει η Αθηνά την 1η Σεπτέμβρη, κυκλοφορούν!

      Διαγραφή
  12. Καλώς τους! Μας λείψατε.
    Το jazler τι είναι; Κανά καινούριο τούρκικο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Μεγαλειοτάτη!
      Και εμάς μας έλειψε όλο αυτό και σας πεθυμήσαμε!
      Μόλις πριν από λίγο είχα πάει κάπου σε μια σελίδα και κοίταζα την παραλία που έκανες μπάνιο. Ωραιότατη και με ωραία θέα. Βλέπεις μου αρέσουν οι γέφυρες!
      Τώρα που το λες το τζάζλερ θα μπορούσε να είναι όνομα Τούρκου πρωταγωνιστή σαπουνόπερας. Δηλαδή τι; Καλύτερο ήταν το Εζέλ ή το Φατμαγιούλ;
      Στην προκειμένη περίπτωση είναι το πρόγραμμα μέσα από το οποίο παίζει μουσική ο ραδιοσταθμός!
      Κίσιζ μάι Κουήν!

      Διαγραφή
  13. Επιτέλους επιστρέψατε! Στερητικό θα πάθαινα.. Αθηνά μου επειδή προβλέπω δύσκολο χειμώνα στο γραφείο μου, ευχαριστώ εκ των προτέρων για το γέλιο των αναρτήσεων και για την ενημέρωση βεβαίως βεβαιώς που θα μου παρέχεις αφιλοκερδώς, κοινώς τζαμπέ. Καλό μήνα κιόλας. Φιλάκι Υπέρτατη, καλό ξεκίνημα σε όλη την ομάδα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιστρέψαμε! Καιρός ήταν...
      Και όλοι στην ομάδα θα κάνουμε ότι μπορούμε καλύτερο για να μειδιούμε που και που, διότι πως αλλιώς θα την βγάλουμε καθαρή;
      Και για την τιμή μην ανησυχείς, θα τα βρούμε!!!
      Στο τέλος που θα στείλουμε τον λογαριασμό θα είναι με μειωμένο ΦΠΑ και σε 48 άτοκες δόσεις!
      Άσε που μπορεί να πατσίσουμε αν βάζεις που και που ποιήματα του Χριστιανόπουλου και να μην πληρώσεις τίποτα τελικά!

      Σύσσωμη η ομάδα σε ευχαριστεί και σε ασπάζεται!

      Διαγραφή
    2. Χμμμ καλή ιδέα :) Η επόμενη ανάρτηση θα είναι αφιερωμένη σε ΕΣΕΝΑ !! Έτσι με κεφαλαία για να κάνουμε σούσουρο...! Φιλί στο κούκλο τον Σήφη!

      Διαγραφή
    3. Ααααααααααααα, πολύ ωραία! Μου αρέσει το σούσουρο!
      Ο Σήφης είναι απασχολημένος με κάτι φαντασιώσεις του αυτό τον καιρό, όμως την Δευτέρα θα κάνει ποστ στο βλογ του, από ότι με πληροφορεί!
      Μου είπε να σου μεταφέρω ότι σου κουνάει την ουρά του!

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Κοίτα, κάτι βυτία τα ήπιαμε η αλήθεια είναι, αλλά σε γενικές γραμμές μπορείς να πεις ότι υπήρξαμε εγκρατείς!

      Διαγραφή
  15. Μπράβο καλώς ήλθατε! Θα ρώταγα τι είναι jazler μα με πρόλαβε η κοπελιά πιο πάνω και ευτυχώς δηλαδή γιατί σε μένα δεν θα απαντούσες!!!
    Μου λείψατε γιατί όταν γύρισα από την άδεια μου είχατε φύγει εσείς και πάει πολύς καιρός που δεν τάπαμε!
    Καλό φθινόπωρο!
    ΥΓ. Αθηνά χρόνια σου πολλά να σε χαιρόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Μπράβο καλώς ήλθατε";
      Τι έγινε ρε συ Μπούμπα; Έπαθες Κορομηλά;
      Άκου Μπούμπα: Με έχεις παρεξηγήσει. Τελείως όμως.
      Αν δεν σου απαντούσα εγώ βρε ατιμούτσικο, ποιος θα σου απαντούσε; Ε;
      Ευχαριστώ για τις ευχές σου!

      ΥΓ. Κι εσύ μας έλειψες κ. Μπούμπα. Ειλικρινά.

      Διαγραφή
    2. Αυτά ακριβώς είναι που μου λείψανε πιο πολύ ρε συ Αθηνά μα την αλήθεια!!!!

      Διαγραφή
  16. καλως ορισατε στα λημερια μας λοιπόν ξανα και καλο μας φθινοπωρο φίλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκαμε!
      Είναι ωραίο να επιστρέφει κανείς σε χαλαρωτικές ασχολίες!
      Σε φιλούμε και εμείς!

      Διαγραφή
  17. Μου ακουγεται μια χαρά το πρόγραμμά σας!
    Εύχομαι να συνεχιστεί και με τους ίδιους χαλαρούς ρυθμούς καθ'ολη τη χρονιά...
    Και του χρόνου έτσι ξένοιαστα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι, θα προτιμούσα ένα πρόγραμμα που να περιλαμβάνει κανονικές διακοπές με ταξίδι, φίλους και ξενύχτια, αλλά δε βαριέσαι... Έχω όλη τη ζωή μπροστά μου για να το κάνω! Χο χο χο χο!

      Διαγραφή
  18. Καλά να πάθετε, τι τονε θέλατε τον μουσακά, αφού δεν...
    ενώ εμεις με τας τηγανητάς πατάτας, μια χαρά περάσαμε!!!!

    την καλημέρα μου καλό μας φθινόπωρο και καθε του χρόνου και καλυτερα οι διακοπές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να δοκιμάσω κάτι πιο πολύπλοκο, αλλά φευ...
      Τώρα όσο για τις τηγανιτές πατάτες, μπορείς πάντα να απευθύνεσαι στον κ. Μήτσο, που τις φτιάχνει μάλλον καλές!

      Καλό απόγευμα Ζουζούνα!

      Διαγραφή
  19. Αυτά είναι... Γεμάτο καλοκαιρί! 7 ολοκληρους καφέδες ρε θυρία?? Πως και δεν πάθανε τα νεύρα σας?:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο γεμάτο; Καλέ κάθε μέρα μέσα στη δραστηριότητα και κάθε νύχτα μέσα στο τσακίρ κέφι ήμασταν!
      Άλλα δυο τέτοια καλοκαίρια να περάσω θα επικοινωνούμε από τον κεντρικό υπολογιστή του Δρομοκαΐτειου, διότι εκεί θα με κλείσουν!

      Διαγραφή
  20. βρε καλώς τα, τα παιδιά! χαίρομαι για την επιστροφή σας, χαίρομαι που βρήκατε την Βιολάντω υγιεστάτη!

    Αθηνούμπα μου, να ευχηθώ όμορφο φθινόπωρο, να φύγουν μακριά οι ζέστες και τούτο το καλοκαίρι που παρ' ολίγον να σ' έστελνε στο Δρομοκαΐτειο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμείς χαιρόμαστε τα μέγιστα που επιστρέψαμε εδώ πέρα μέσα και σας ξαναβρίσκουμε!
      Ναι, αν εξαιρέσεις ότι τα αβγά τα σούφρωνε η Λεκάνα (συγνώμη, Χριστίνα ήθελα να γράψω), καλά την βρήκαμε την κότα!

      Ένα περίεργο πράμα συνέβη. Με το που ευχήθηκες να φύγει η ζέστη, αμέσως δρόσισε! Νομίζω πιάνουν οι ευχές σου στο Άργος! Κάτσε να σε έχω στα υπ' όψιν!

      Σε ασπάζομαι!

      Διαγραφή
  21. Καλό χειμώνα!!!!! :) :)
    Αθηνά γιόρταζες χθες;;Χρόνια πολλά - με μια μέρα καθυστέρηση.
    Μια χαρά τα περάσατε.Εγώ μόνο το κεφάλι μου στο τοίχο δεν βάρεσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μαρίνα Ζ!
      Ναι, σου λέει εόρταζαν οι Αθηνές και οι Αφροδίτες και κάτι άλλες αρχαίες που μου διαφεύγουν αυτή τη στιγμή!
      Μερσί για τις ευχές!
      Αναλόγως των συνθηκών, καλά περάσαμε, δεν έχουμε παράπονο!
      Άσε το κεφαλάκι σου ήσυχο. Να το προσέχεις και του χρόνου τα πράγματα θα είναι καλύτερα!

      Διαγραφή
  22. Καλο μηνα! Καλο Φθινοπωρο!
    Εχοντας γυρισει σημερα απο τα επειγοντα περιστατικα οπου ημουν πρωι-πρωι με φρικτους πονους, (τωρα 6 το απογευμα ειμαι πολυ καλυτερα) για αλλη μια φορα θα το ξαναπω, η υγεια ειναι ενα απο τα πιο πολυτιμα πραγματα που εχουμε, για αυτο και ευχομαι σε ολους σας πανω απο ολα Υγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Με στεναχώρησες τώρα. Θέλω να πιστεύω ότι ήταν κάτι εντελώς περαστικό και ότι δεν θα ξαναπονέσεις.
      Και ναι, έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες. Απλά μερικές φορές το ξεχνάω και αρχίζω την γκρίνια!
      Περαστικούλια Εφήμερον και ελπίζω όταν θα διαβάσεις αυτές τις γραμμές να είσαι πολύ καλύτερα και μην έχεις κανένα πόνο.
      Στέλνω κι ένα φιλί να βρίσκεται...

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστω, ειμαι καλυτερα αν και εχω αρκετα ραντεβου για εξετασεις απο αυριο.
      Ευχαριστω πολυ για το φιλι! :)

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι που νιώθεις καλύτερα και είθε τα αποτελέσματα των εξετάσεων να είναι αίσια!
      Ω, μην με ευχαριστείς! Αλίμονο, δεν τίθεται θέμα! Όποτε χρειαστείς φιλί από το Άργος, μου λες και σου στέλνω! :)

      Διαγραφή
  23. Αθηνούμπαααα,μου έλειψε το μπλογκάκι σασς.
    Τα περάσατε περίφημα απ' ότι βλέπω και ήπιατε και καφεδάκια και δαμάσατε και τα κύματα...Γυρίσατε έστω και λίιιιγο ανανεωμένοι,εε;
    Φιλιά και...καλό μήνα.( το φθινόπωρο δε με επισκέφτηκε ακόμη)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ ξέχασα να πω ότι είμαι η...

      Kwnnie!!

      :))

      Διαγραφή
    2. Που είσαι κοριτσάρα μου; Σε πεθύμησα! Ελπίζω όλα να είναι καλά για σένα και να είχες ένα όμορφο καλοκαίρι!
      Εμείς δεν ξέρω αν ανανεωθήκαμε, ο χρόνος θα το δείξει! Πάντως τα κύματα τα δαμάσαμε. Εγώ δηλαδή, γιατί ο mitsopd έτρεχε στις πισίνες και το Μαρινάκι Ζέας δεν έβρισκε θάλασσα στην Πτολεμαΐδα!

      Σου στέλνω πολλά πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  24. Αθηνούλα μου με την επιστροφή φέρατε κι άλλη κότα στο κοτέτσι ;
    γιατί ένα περίεργο πτηνό με αγριοκοιτά από τα δεξιά της οθόνης!!!
    Τώρα κότα είναι, πάπια ή καλιακούδα;
    Η αλήθεια πάντως είναι πως όντως... αυτό διακοπές δεν το λες!
    Από τα τρία διαλέγω το καζάνι με το βύσσινο
    κι ας μην έμεινε ούτε ρόγα στο βάζο!
    Τουλάχιστον αυτό είχε και την γλύκα του :-)

    Τα φιλιά μου και καλό Φθινόπωρο εύχομαι σε όλο το team του μπλοκ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Λεβίνα!
      Άστα Λεβίνα μου... Το περίεργο πτηνό δεν το φέραμε εμείς. Ήλθε και κατσικώθηκε από μόνο του! Τι να κάναμε; Να το διώχναμε; Όχι. Είμαστε πονετικοί εδώ πέρα μέσα! Δεν είναι κότα, πάπια ή καλιακούδα. Μας συστήθηκε ως μεταλλαγμένο άστεγο σπουργίτι. Κι εμείς το πιστέψαμε και του είπαμε να μείνει όσο καιρό θέλει!
      Χαίρομαι που έρχεσαι στα λόγια μου (ότι δεν τις λες και διακοπές αυτές), αλλά σίγουρα θα μπορούσε να είναι και χειρότερα! Κι όπως λέει και ο αγαπητός μου Εφήμερον πιο πάνω, πάνω απ' όλα η υγεία!
      Άσε μην μου την θυμίζεις την αναίσθητη, που δεν μου έφερε λίγο γλυκό!

      Σε φιλούμε και εμείς!

      Διαγραφή
  25. Η Βιολάντω θα πάθει τίποτα από την ακινησία! χαχαχαχα!
    Όλα καλά και χαίρομαι που γυρίσατε καλά στις ασχολίες σας!
    Μα καλά mitsopd αγαπητέ μου, παντού θάλασσα, εσύ πας κολυμβητήριο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. αγαπητέ Hfaistiwnas για να διατηρήσουμε αυτή την όμορφη κατανομή μάζας χρειάζεται και η απαραίτητη πειθαρχία της σύγχρονης κολύμβησης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλιστα, έχετε και όμορφη κατανομή μάζας.. χμμμ ενδιαφέρον.. ;)

      Διαγραφή
    2. @Hfaistiwnas
      Αγαπημένε μου Ηφαιστίωνα! Πολύ χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω! Αυτές οι διαδικτυακές συναντήσεις είναι που κάνουν την επιστροφή στην καθημερινότητα πιο όμορφη!

      Όσο για την Βιολάντω, μην ανησυχείς. Δεν παθαίνει τίποτα. Βγαίνει κρυφά τα βράδια, την ώρα που κοιμόμαστε, και αλητεύει!!!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  27. το νοικοκυροκόριτσο από την πτολεμαΐδα παρακαλείται όπως αποστείλει βάζο μεγάλου μεγέθους με γλυκό βύσινο!
    ευχαριστώ. μένω κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα θα έλεγα κάτι για το νοικοκυροκόριτσο και τα γλυκά του, αλλά είμαι ευγενής και δεν θα πω!
      Όμως έχω την εντύπωση ότι όλα αυτά που λέει κατά καιρούς ότι φτιάχνει, τα φτιάχνει η μητέρα της και μας το Μαρινάκι Ζέας λέει ότι τα έχει φτιάξει μόνη της!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...