Πέμπτη, 4 Ιουλίου 2013

Όφου, τι ήταν αυτό...

...που έπαθα η βαριόμοιρη! Ζω σε μία διαρκή αγωνία δυο μέρες τώρα. Που να πω το δράμα μου και να με καταλάβουν; 
Σε εσάς θα το πω… Που αλλού; 
Που λέτε, προχθές τη νύχτα και ενώ καθόμουν μπροστά στο λάπι τόπι και μπαινόβγαινα ανενόχλητη στα ειδησεογραφικά σάιτς, με την άκρη του τσακίρικου ματιού μου διαπίστωσα έντομο πολύ μικρού μεγέθους σαν αυτό 
να ίπταται γύρω από το φωτιστικό του γραφείου. Το κοίταξα προσεκτικά και δεν είδα εχθρικές διαθέσεις εκ μέρους του. Εντάξει, σκέφτηκα, άστο να ίπταται. Δεν θα το σκοτώσω. Δεν θα είμαι εγώ αυτή που θα διαταράξω την ισορροπία του οικοσυστήματος.

 
Μετά από λίγο το εν λόγω έντομο αποφάσισε να έλθει και να καθήσει στην οθόνη του λάπι τόπι. Άρχισε να κάνει μικρές, προσεκτικές βόλτες περιορισμένου βεληνεκούς. Εντάξει, ξανασκέφτηκα, άστο να κάνει βόλτες. Που θα πάει άλλωστε; είπα η αθώα μεσήλιξ... 
Το έντομο, αίφνης, βαρέθηκε προφανώς την οθόνη και σου λέει: "Δεν κατεβαίνω και πιο κάτω να δω τι έχει;". Και κατέβηκε. Και άρχισε να περπατάει. Και τότε σκέφτηκα: "Να πάει να πνιγεί η ισορροπία του οικοσυστήματος, θα το σκοτώσω". 
Ένα κλάσμα του δευτερολέπτου χρειάστηκε το μυαλό μου για να κάνει αυτή τη σκέψη. 
Ένα κλάσμα του δευτερολέπτου χρειάστηκε το έντομο για να κρυφτεί κάτω από το πλήκτρο F3. 
Εδώ σας θέλω! Τι κάνουμε τώρα; 
Αρχικώς άρχισα να φυσάω το πλήκτρο F3, μήπως και βγει το έντομο στην επιφάνεια. Τίποτα. Πήρα το λάπι τόπι και το σήκωσα καθέτως στον αέρα και το χτύπησα ελαφρά μήπως πέσει το έντομο. Και πάλι τίποτα. Μετά σκέφτηκα με τρόμο ότι δεν γνωρίζω τι είναι κάτω από το πλήκτρο και κατά πόσον το έντομο είχε πρόσβαση στα άδυτα του λάπι τόπι. Κόπηκε η ανάσα μου σε αυτή τη σκέψη. 
Φαντάστηκα το έντομο να κυκλοφορεί ανενόχλητο στον εσωτερικό κόσμο του λάπι τόπι μου και να κάνει παντός είδους καταστροφές. 
Και τότε ήταν που πήρα την απόφαση να πιέσω δυνατά το πλήκτρο και να το σκοτώσω. Και το πίεσα. Όμως δεν άκουσα κανένα "σκριτς" ως ήταν αναμενόμενο. Παρά μόνον μου βγήκε η ένδειξη "Εύρεση". 
Κι εγώ έμεινα να γράφω στο κενό πεδίο τη φράση: "Που πήγε το έντομο;". 
Φυσικά ουδείς μου απάντησε. Και δια τούτο έρχομαι να ρωτήσω εσάς: 
α) Που μπορεί να πήγε το έντομο; 
β) Υπάρχει πρόσβαση για ένα έντομο από ένα πλήκτρο στα ενδότερα του λάπι τόπι; 
γ) Να βάλω, καλού κακού, την ηλεκτρική σκούπα στο πληκτρολόγιο; 
δ) Να ανησυχήσω; 
Πείτε μου…

61 σχόλια:

  1. Εγω θα σου προτεινα να καταστρεψεις ο,τι αρχεια εχεις στον υπολογιστη ΑΜΕΣΑ!!!!
    Ειδες τι επαθαν οι αμερικανοι με τον σνοουντεν!! Σε πεντε δευτερολεπτα το μνμ αυτο θα αυτοκαταστραφει...5...4...3...2....1..._

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είδ λέει! Το φσάνε κ δεν κρυώνει το θέμα οι Αμερικά! Εν τω μεταξύ προσπαθ να σου αφήσω μια ολοκληρωμέν απάντσ κι αυτ η ρημάδα αυτοκαταστρέφεται….

      Διαγραφή
  2. χμμμμ....αν δεις να κυκλοφορουν στην οθόνη σου διάφορα μικρά αναλόγου σχεδίου......τότε τα πολλαπλασίασες...αν δεν δεις κάτι ...ψάξε στην σύνδεση...
    υπάρχει και κάτι ακόμη......εγω φευγω απο δω γρήγορα μην έρθει στο δικό μου....εν ήδη ιού.......τα σέβη μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παν είναι να μην βλέπω μυγάκια από πιθανό εγκεφαλικό! Αύριο πρωί-πρωί θα ψάξω τη σύνδεση! Φύγε εσύ να σωθείς, άσε με εμένα! Άμα τα καταφέρω θα τα πούμε τη Δευτέρα!!!

      Διαγραφή
  3. να βάλεις το λαγωνικό...ε συγγνώμη τον σήφη να το βρει και να του φάει την καρωτίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αν είναι μολυσμένο το έντομο; Να πάθει κάτι ο ποιμενικός; Ζαμέ!!!

      Διαγραφή
    2. ο ποιμενικός είναι γερμανικός;;

      Διαγραφή
    3. Όχι! Είναι Κεντρικής Ασίας!

      Διαγραφή
  4. Λοιπόν Αθηνά δε θελω να σε τρομάξω,αλλά το έντομο είναι πράκτωρ της NSA που κανει τις παρακολουθήσεις ντεεε!!
    Ήταν κοριος για να ακουν τι λες ως πρακτορας κατα των Αμερικάνων που σαι!Να σημειώσω πως ο Βλαδίμηρος ποτέ δε θα έκανε κάτι τέτοιο!Φονιάδες των λαών Αμερικάνοι!Δεν ξερω τι να σου πω!Περιμενε να πάρω γραμμή από τα κεντρικα΄] της FSB!!Αναμείνατε στην οθόνη σας!

    ΥΓ:Όταν μπαινει ζωύφιο σπιτι δεν σκεφτομαστε οικολογικές ισορροπίες και μαλακιες!Ο ισχυρότερος επιβιώνει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα σύντροφε! Τείνω να πιστέψω, από διάφορες συμπεριφορές του λάπι τοπίου, ότι τελικά ήταν κοριός! Ουπς, σε αφήνω γιατί χτυπάει το κόκκινο τηλέφωνο!
      ΥΓ. Θα το έχω υπ’ όψη μου!

      Διαγραφή
  5. Τι ωραία το περιέγραψες πάντως, το έζησα!
    Και επειδή ανατρίχιασα στο άκουσμα του σκριτς που είπες, λέω να πάρεις εκείνο το πράγμα που φυσάει αέρα στα πλήκτρα και τα καθαρίζει -αν δεν έχει ήδη φύγει από κει μόνο του. Δε νομίζω πάντως να έχει πρόσβαση στα έγκατα του λαπιτοπίου, μην ανησυχείτε Αθηνά μου :)
    Φιλί *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααα, εννοείς εκείνο το πολύ μικρό σαν σκουπάκι; Το έκανα και με αυτό, αλλά δεν είδα να ξεβράζεται πουθενά κανένα πτώμα εντόμου! Ένυγουέη το θέμα είναι ότι το λάπι τόπι λειτουργεί ακόμα!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
    2. Αλλο εννοει, το παιδί! Πως ειναι το κατσαριδοκτόνο? αλλα με αέρα μονο. Πηγαινε στο παμπλικ που άνοιξε και ζήτα ενα σπρει αέρα. χωρίς σκούπα....>!

      Διαγραφή
    3. Σπρέι αέρα; Αααααα κατάλαβα! Μόνον αέρα χωρίς σκουπάκι! Κάτι να φυσάει δηλαδή και όχι να ρουφάει! Εντάξει, άμα δεν βρω τέτοιο στα πάμπλικ θα πάω στο βενζινάδικο να μου το φυσήξουν!!!

      Διαγραφή
  6. χαχα σουρεαλιστικό! Το σκέφτεσαι να σου έβγαινε στυν οθόνη; χαχαχα! Καλημέρα! Ψόφησε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Αλήθεια μου λες; Ψόφησε; Αχ, πόσο μα πόσο σε συμπαθώ να ήξερες!!!

      Διαγραφή
  7. Και όμως, μόλις προσέφερες ένα δροσερό παράδεισο στο έρμο έντομο που έψαχνε μέρος να γεννήσει τα χιλιάδες αυγά του και να δημιουργήσει μια μικρομητρόπολη - μικρογραφία της Ν. Υόρκης ή του Ρίο Ντε Τζανέιρο (πόσες ίντσες είναι το λάπι τόπι μην είναι Ρίο-Αντίρριο στην τελική το αποτέλεσμα).

    Οφείλεις να αισθανθείς μητρικά υπερήφανη και να ρίχνεις χυμούς φρούτων στο πληκτρολόγιο δις ημερησίως ώστε να συντηρηθεί η αποικία. Σκέψου Αθηνά, ένα νέο Mayflower, σκέψου τον Ιστορικό του μέλλοντος και από τούδε κι εφεξής να κάνεις έυρεση manually και ουχί μέσω του F3.

    Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι Ρίο-Αντίρριο καλέ; Θησείο-Μοναστηράκι είναι μοναχά! Πάντως τροφοδοτείς την ματαιοδοξία μου, αγαπημένε! Ίσως και να το κάνω, αν είναι να με γράψει η Ιστορία σαν… Δεν ξέρω σαν τι ακριβώς, αλλά δεν έχει σημασία! Αλλά καλύτερα ας πάω να στύψω ένα φρέσκο χυμό ανάμικτο να ποτίσω το έντομο! Τι είναι το manually αγάπη μου;

      Διαγραφή
  8. α)Αν ήταν θηλυκό μάλλον στον σκληρό δίσκο
    β)Υπάρχει μια κρυφή μπουκαπόρτα
    γ)Όχι θα σου ρουφήξει την έμπνευση
    δ)στην θέση σου θα του είχα βάλει ήδη φωτιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έννοια σου και το έχω έτοιμο το μπετονάκι με τη βενζίνη για να το περιλούσω. Και τον αναπτήρα γεμάτο!

      Διαγραφή
  9. ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΕΚΑΝΕΣ ΛΕΕΙ???!!
    Μα τώρα η σκνίπα θα μεταμορφωθεί σε βασίλισσα Κυβερνοέντομο, θα μεγαλώσει τρώγοντας τα κυκλώματα του υπολογιστή σου αρχικά, της γειτονιάς σου αργότερα, θα φωλιάσει παντού και μερικές βδομάδες αργότερα εκατομμύρια κυβερνοέντομα θα κατακλύσουν τη γη, με πρώτο σταθμό κατάκτησης (ποιό άλλο) το Άργος φυσικά!
    Η αρχή του τέλους του πολιτισμού ξεκίνησε.
    Κότα της Βιολάντως ξύπνα και τρέχα να γλιτώσεις!
    Όχι ρε γαμώτο Αθηνά, τώρα έχω λιγότερο από ένα μήνα για να πάρω το Όσκαρ 1ου γυναικείου και να πραγματοποιήσω τα υπόλοιπα όνειρά μου.
    -ένα σενάριο που σας προσφέρει η ευγενική χορηγία του Wreck-it Ralph και της Disney-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ένα φίλο που γνωρίζει έναν κινηματογραφιστή. Μήπως να του μιλήσω; Μην πάει τζάμπα και το σενάριο δηλαδή. Φαντάσου τίτλο: Η αυτοκρατορία των Κυβερνοεντόμων!

      Διαγραφή
  10. Ψαξέ στα cookies... Μάλλον πείνασε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, όχι, δεν έχω κούκις! Τα είχα φάει προχθές που μου είχε πέσει το ζάχαρο!!!

      Διαγραφή
  11. ανατρίχιασα !και θα σε συμβούλευα να διαγράψεις τον Τρεμένς ....νομίζω έχεις ακουστά το Όσκαρ-βραβείο του!
    καλά ξεμπερδέματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω, διότι είχαμε βραβευτεί την ίδια χρονιά από το αγαπητό Παρτάλι! Αλλά δεν μπορώ να τον διαγράψω! Είναι τόσο καλός και τόσο μα τόσο όμορφος που δεν μπορώ!

      Διαγραφή
    2. Έτσι μπράβο, οι αλήθειες οφείλουν να λέγονται!

      Διαγραφή
    3. Μα δεν το ξεύρεις; Εκτός των άλλων είμαι και φιλαλήθης!

      Διαγραφή
  12. το λαπι τόπι
    του λαπι τοπίου!
    Οχι, διότι κάτι τέτοια γράφονται και μένουν στην ιστορία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ζουζούνα μου, γιατί κάπως έτσι φτιάχνονται οι κανόνες της γραμματικής!!!

      Διαγραφή
  13. Αν ήταν πραγματικό έντομο του Θεού, μην ανησυχείς, θα έχει τηγανιστεί μέχρι τώρα.
    Αν ήταν από τα άλλα, τα μικροσκοπικά ιπτάμενα τσιπάκια που δείχνει ο Λιακό, τότε κάτσε εκεί που είσαι. Όπου να 'ναι καταφθάνουν οι CIA, NSA, FBI, CSI, NCIS, MTV, το ΣΔΟΕ και ο Άδωνις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβούμαι ότι ήταν μικροτσίπ, διότι δεν μου μύρισε τίποτα καμένο!
      Από την άλλη, τώρα που το λες, ήλθε και μια ειδοποίηση από το ΕΣΡ… Να είναι τυχαίο; Θα δείξει!

      Διαγραφή
    2. Ρε Koueen Οκ όλα αλλά ΤΟΝ ΑΔΩΝΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ;;;;;;;;;;;;;ΝΑ ΤΗΝ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ ΘΕΣ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ;;;

      Διαγραφή
    3. Πέστης το με τρόπο τουλάχιστον ωρεεε!

      Διαγραφή
    4. @Koueen + Ρασκόλνικωφ
      Εντάξει παιδιά, μιλάτε ελεύθερα για τον Άδωνη! Αντέχω!!!

      Διαγραφή
  14. Χαχα..ούτε με την εύρεση το βρήκες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πουθενά σου λέω! Άφαντο! Ούτε πτώμα, ούτε τίποτα!

      Διαγραφή
  15. Αθηνούλα μου να μη σε απογοητεύσω ...
    αλλά μάνα μου τα φόραγες τα γυαλιά σου;
    μην και πέταξε o κώνωψ κι εσύ ακόμα κάτω
    απ΄το Φ3 τον ψάχνεις; κάνουν κι απότομες
    κινήσεις τα σκασμένα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα φόραγα τα γυαλιά μου! Είμαι από τους τύπους που δεν μπορούν χωρίς τα γυαλιά τους! Άσε, νομίζω ότι φτιάχνει αποικία, όπως λέει πιο πάνω και ο Τρέμενς!

      Διαγραφή
  16. απλά ανησυχώ και περιμένω τα τεκτενόμενα, αν δεν έχεις απαντήσει / γράψει κάτι για τις επόμενες 2-3 ώρες τα πράγματα είναι περισσότερο σοβαρά απ' ότι δείχνουν, ασπασμός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άργησα λίγο γιατί μόλις γύρισα από τη δουλειά, αλλά εντάξει ανεκπλήρωτο! Προς το παρόν είναι όλα υπό έλεγχο! Φυσικά δεν ξέρω τι θα μου ξημερώσει αύριο!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  17. Μην ανησυχείς! Και να έφτασε στα άδυτα του πισιού,θα 'χει ψηθεί τώρα. Ζωή σε λόγου μας.

    Κις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν μου μύρισε καμένο! Αλλά, αν τελικώς έχει καεί και δεν έχει πολλαπλασιαστεί, ναι, να ζήσουμε να το θυμόμαστε!
      Σε ασπάζομαι!

      Διαγραφή
  18. το matrix με διάφανα φτερά!

    τώρα να δεις τι θα βγάζει το πληκτρολόγιο!
    αλωνίζει ο κώνωψ ανάμεσα στις συνδέσεις, θα σου κάνει πλάκα, θα ψάχνεις για συνταγές και θα σου δείχνει δονητές.
    θα θες ειδήσεις και θα βλέπεις το ρετιρέ!

    γέλια που έχουμε να κάνουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που λες μάλλον συμβαίνει! Του πατάω να μου βγάλει τη Ναυτεμπορική και μου βγάζει την Εσπρέσο! Ζω ένα δράμα!

      Διαγραφή
  19. Ελεεινά και ύπουλα έντομα!!!
    Πάντως, το σπρέι (αέρα) που σου λέει η Lyriel B, να το πάρεις, είναι θαυματουργό, θα το... φυσάς και δεν θα πιστεύεις στα μάτια σου με το τι θα βγει από 'κει μέσα!!!

    Καλησπερούδια! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Μέλανί μου τι έπαθα στα καλά καθούμενα; Και θα το φυσήξω και θα το τινάξω και όλα τα κατά πως πρέπει θα τα κάνω, αρκεί να το σώσω! Καλό βράδυ Μέλανι!

      Διαγραφή
  20. χαχαχα βρε τι επαθες με το εντομο. αν δε το σκοτωσες το πιο πιθανο ειναι να εχει φυγει απο κει. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας ελπίσουμε, αν και δεν αισιοδοξώ ιδιαιτέρως! Ευχαριστώ για την συμπαράσταση στο δράμα μου!

      Διαγραφή
  21. Ανοιξε παιδί μου το DVD και βάλε ένα φιδάκι ή δοκίμασε να βάλεις μια ταμπλέτα στο card reader.... και δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.
    antinetrino

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα κάνω αυτά που μου προτείνεις, γιατί θέλω το καλύτερο για το λάπι τόπι μου!
      Επίσης αύριο το μεσημέρι έκλεισα ραντεβού να έλθουν από μία εταιρεία απεντομώσεων για να ψεκάσουν παντού! Για καλό και για κακό!

      Διαγραφή
  22. Να δεις που έκανε φωλιά κάτω απ' το F3 και οσονούπω θα γεννήσει κι άλλα εντομάκια....ωχου και ξαναώχου μάνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, από τη μια δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι αυτό το ενδεχόμενο, από την άλλη πολύ το φοβάμαι! Άσε που σαν να μου φάνηκε ότι είχε μεγάλη κοιλιά το έντομο... Άρα, θηλυκό και έγκυος! Όφου και ξαναόφου!

      Διαγραφή
  23. έχει δημιουργήσει μυστικά περάσματα και φωλιές στο λαπιτόπι σου, έχεις ένα σμήνος από τέτοια έντομα μέσα στο πληκτρολόγιο τα οποία είναι μαζεμένα εκεί, στο μυστικό τους κρυσφήγετο, και διοργανώνουν μυστικές συνωμοσίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ήταν! Δεν πάει άλλο! Στείλε μου διευθύνσεις καταστημάτων να πάρω καινούργιο!
      Εν τω μεταξύ θα βάλω αγγελία να το πουλήσω αυτό:
      ΠΩΛΕΙΤΑΙ λάπι τόπι μάρκας "Η χαρά του εντομολόγου"! Θα προτιμηθούν οι εργαζόμενου στην Εντομολογική Εταιρεία Ελλάδος. Τιμή συζητήσιμη.

      Διαγραφή
  24. Αγγελική Παπαγιάννη6 Ιουλίου 2013 - 1:13 μ.μ.

    βρε αθηνά μου άργησες πολύ να αντιδράσεις.. με το που το βλέπεις στην οθόνη ανοίγεις κατευθείαν το paint και σχεδιάζεις μια μυγοσκοτώστρα!
    Ήσουνα τυχερή που πήγε στο f3, κάνε εύρεση “κουνούπι κάτω από f3” και αντικατάσταση με “κουνούπι πάνω από f3” και τακτοποίησε το μετά, φαντάσου να πήγαινε κάτω από το f11(save)…
    αν δεν πιάσει ούτε αυτό λουσου με autan! μπορεί να σου έτυχε εκδικητικό κώνωψ και να φέρει τους φίλους του μέσω facebook!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελική Παπαγιάννη6 Ιουλίου 2013 - 1:16 μ.μ.

      επίσης κλείσε και ξανανοιξε το παράθυρο και βάλε σίτα!

      Διαγραφή
    2. Αυτό είναι! Επειδή δεν ξέρω να σχεδιάζω μυγοσκοτώστρες, θα πάρω τηλέφωνο εκείνον τον κυριούλη που μου έφτιαξε την σίτα για την πόρτα της κουζίνας και θα του παραγγείλω!!! Ευχαριστώ για την ιδέα Αγγελική Παπαγιάννη!

      Διαγραφή
    3. Αγγελική Παπαγιάννη7 Ιουλίου 2013 - 5:08 μ.μ.

      παρανόηση! εννοούσα αυτή την cyta! internet τηλέφωνο κλπ! :Ρ

      Διαγραφή
    4. Α δεν ξέρω, εμείς βόδαφον έχουμε...

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...