Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Eνημέρωση (update)...

Λίγο πριν το τέλος του διαγωνισμού της κούπας (εδώ), ο συνεργάτης του βλογ mitsopd, αποφάσισε να συμμετέχει κι αυτός και να μας δείξει την αγαπημένη του καθημερινή κούπα, δηλώνοντας: "Δεν άντεξα και έβαλα την καθημερινή μου κούπα".

 
Ιδού:

Ανφάς


Προφίλ


ΥΓ.  Το Μαρινάκι Ζέας ερωτήθηκε, αλλά δεν επιθυμεί να λάβει μέρος στον διαγωνισμό. Δήλωσε δε χαρακτηριστικά: "Είμαι ντροπαλή και δεν θέλω. Άσε που δεν πρόλαβα να τυλίξω το παγκρό. Πως θα εμφανιστώ;"


Λοιπόν το θέμα έχει ως εξής:
Περνάω μια μέρα από το Καφέ της Ζουζούνας και βλέπω ανακοίνωση για έναν πρωτότυπο διαγωνισμό κούπας! Όπου για να συμμετέχει κάποιος πρέπει να κάνει ένα ποστ το οποίο θα εμπεριέχει φωτογραφία της κούπας που πίνει καφέ, τσάι, γάλα, χαμομήλι, τίλιο, φασκόμηλο και τα συναφή. Όμως, περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε εδώ
Στην αρχή ήμουν διστακτική, διότι δεν διαθέτω φωτογραφική μηχανή, αλλά μετά είπα της Λεκάνας (συγνώμη, Χριστίνα ήθελα να γράψω) να φέρει τη δική της και έτσι λύθηκε το πρόβλημα! 
Οπότε το μόνο που έχω να κάνω τώρα, είναι να σας δείξω την κούπα που πίνω καφέ, τσάι, γάλα, χαμομήλι, τίλιο, φασκόμηλο και τα συναφή! 
Ιδού: 

Ανφάς


Προφίλ 


Και τώρα σχετικό άσμα δια να ξαλεγράρουμε,
υπό τον τίτλο 
"Τίνος Είναι η Κούπα"


Και ένα άσχετο με το θέμα του ποστ μπόνους: 
Οι λατρεμένοι μου δίσκοι κοπής

73 σχόλια:

  1. Οχι που θάχες κουπα με αγγελάκια πάνω της η με λουλουδάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού ξέρεις, δεν το έχω με τα λουλουδάκια.

      Διαγραφή
  2. αααα, πως και δεν έχει το στάλιν πάνω; άντε το λένιν.

    για το φράνκο, ούτε λόγος!!!

    ωραία είναι, χωρητικότητα; γιατί όσο χαριτωμένη και ακριβή είναι η δικιά μου, τόσο μικρή επίσης. τρεις φτιάχνω για να ανοίξει το γκαβό μου.

    μου την έφερε η κολλητή από το λονδίνο. βρήκα και το υπόλοιπο σετ που διαθέτει και πιατάκι πάστας σε ένα μαγαζί στη γλυφάδα. ξέρεις πόσο έχει ο μήνας;;;; ένα μηνιάτικο θα πάει όλη η δωδεκάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε Ρία μου, είχα μια κούπα Παπαρήγα, αλλά μου την έσπασε ιμπεριαλιστικό χέρι!

      Ένα θα σου πω: Χωράει 300 ml!!! Να έχεις να πίνεις με τις ώρες!

      Εμένα αυτή μου την έχει χαρίσει ο συνεργάτης του βλογ mitsopd!

      Διαγραφή
    2. Ρια, ο "Προκοπίου" στην οδό Λέκκα στο Σύνταγμα, εχει την αντιπροσωπεία και ότι άλλο επιθυμείς απο αυτά. Μην τρεχοβολάς.

      Διαγραφή
    3. επίσης δεν είναι 12. ειναι 24. για να μην σου πω ότι εχει και φυλτζάνι με πιατάκι ενα μεγαλύτερο να ακουμπάς το φακελάκι απο το τσάι...!

      Διαγραφή
    4. @ZouZouna + Ρία

      Εγώ κορίτσια για οικονομία θα έπαιρνα από αυτές που λένε τις ημέρες. Άρα δεν θα χρειαζόμουν 12, αλλά μόνο 7!
      Μα γιατί δεν με παίρνει ο Στουρνάρας στη δούλεψή του;

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία η κούπα σου και νομίζω καμιά άλλη δε θα σου ταίριαζε καλύτερα!!!
    Εμένα μ' αρέσει το τραγούδι "Θα σπάσω κούπες".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ τώρα κάτι υπαινίσσεσαι και δεν το λες ξεκάθαρα!
      Κι εμένα μου αρέσει το "Θα Σπάσω Κούπες".

      Διαγραφή
  4. ανατριχιαστική! δε νομίζω να την ψηφίσω....πως πίνεις καφε εκεί;; δε φοβασαι μην σε τρυπήσουν τα κέρατα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κέρατα της κούπας μου δεν είναι να τα φοβάται κανείς. Είναι ανώδυνα. Άλλα κέρατα είναι που κάνουν τη ζημιά!
      Άμα κάνεις φόκους στο μουστάκι του Νταλί, μπορεί και να σταματήσεις να φοβάσαι!

      Διαγραφή
  5. Ήρθα κι εγώ!!!
    Είπα να περάσω έναν περίπατος από τους ανταγωνιστάς!!!!!

    Πολύ ωραία η κούπα σου, μου αρέσει κι η λεπτομέρεια στο τελείωμα του χερουλακίου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. PS. Καλώς σε βρήκα δεν είπα!
      Καλή επιτυχία επίσης δεν είπα!!!

      Διαγραφή
    2. Καλώς όρισες εδώ πέρα μέσα Μέλανι Μελάνη!

      Η αλήθεια είναι ότι η λεπτομέρεια της ουράς στο χερούλι είναι αξιοπρόσεχτη!

      Καλή επιτυχία λοιπόν!

      Διαγραφή
  6. Πιο πολλή εντύπωση μου κάνει το ότι δεν έχεις φωτογραφική μηχανή, παρά η κούπα!!!

    Κίσες και καλημέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμβαίνει ένα περίεργο πράγμα βρε παιδί μου... Κάθε φορά που μαζεύω το αντίτιμο μιας φωτογραφικής μηχανής, κάτι γίνεται και πρέπει να διαθέσω αλλού τις πενιχρές μου οικονομίες!
      Αυτό είναι το ένα. Το άλλο είναι ότι τρέμει το χέρι, οι φωτογραφίες θα βγαίνουν χάλια και θα πάει τζάμπα η μηχανή!

      Μένυ κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
    2. Εσύ μαρή Λολοπατρινιά, ολο βολτες είσαι, μια φωτογραφία δεν βγάζεις να διαγωνιστείς!!!!!

      Σόρυ Αθηνά, αλλα της το χρώσταγα της σουρτούκως!

      Διαγραφή
  7. αχά! Είναι κολάσιμη! χαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, μα πως αλλιώς θα ήταν αγάπη μου η δική μου κούπα;

      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  8. Δίσκους κοπής, θα κανουμε σε άλλο διαγωνισμό. Αλλα εσύ αν θές μπορείς να μας ποστάρεις ολη την κουζίνα!!!
    καλη πετυχεσιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε τυχόν διαγωνισμό δίσκων κοπής, δεν θα συμμετέχω, διότι έχω τους ωραιότερους και θα ήταν άδικο για τους άλλους διαγωνιζόμενους!
      Μιλ μερσί!

      Διαγραφή
  9. Δεν θα μπορούσατε να είχατε κάτι λιγότερο αγαπητό ανεκπλήρωτο, εννοείται ότι δεν θα έχω συμμετοχή αλλά θα σας ψηφίσω πολλάκις, ασπασμός θαυμασμού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ναι, ταιριάζει θαρρώ με την ψυχοσύνθεσή μου!
      Ω, δεν είναι ανάγκη να με ψηφίσεις, έλαβα μέρος για να δείξω κι εγώ την κούπα μου!
      Φιλιά κολασμένα.

      Διαγραφή
  10. μα τι ωραία κούπα!
    και λάιβ είναι ακόμα πιο ωραία!!!!

    καλή επιτυχία στο διαγωνισμό κατέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, είναι ωραία η κούπα, αλλά είναι καλή και η φωτογράφος που έπιασε με τον φακό της την λεπτομέρεια της ουράς του διαβολακίου!

      Μερσί, αλλά γιατί δεν συμμετέχεις κι εσύ;

      Διαγραφή
    2. δεν το συζητώ πως η φωτογράφος είναι απλά καταπληκτική!!!!


      τώρα που το λες δεν είναι άσχημη ιδέα!

      Διαγραφή
    3. Μόνο ωραίες ιδέες έχω.
      Μην το καθυστερείς.

      Διαγραφή
  11. exo trela me tis koupes kai ta potiria genika!
    rikse mia matia sto blog m k an s aresei as akolouthisoume i mia tin alli!
    kellystunnajr@blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το άβαταρ δεν το έχω ξαναδεί εδώ πέρα μέσα, οπότε σε καλωσορίζω!
      Αλλά τα υπόλοιπα που γράφεις, δυστυχώς, δεν μπορώ να τα διαβάσω.
      Κάτι η πρεσβυωπία, κάτι που τέλειωσα το σχολείο το 1978 και δεν είχαμε τότε στην ύλη γκρίκλιζζζ και δυσκολεύομαι!
      Και πάλι καλώς ήλθες!

      Διαγραφή
  12. βρε πάλι καλά που μου είπες για την κούπα και μπήκα. Τόσες μέρες δεν είχα δηλωθεί στο μπλόγκ σας χαχαχα. Η κούπα τέλεια, αν και σκέφτηκα μια ακόμα καλύτερα για όταν σου κάνω δώρο. Αλήθεια καλέ, πότε γιορτάζετε οι Αθηνές? Ξέρεις δεν μπορώ να ρωτήσω την μαμά για ευνόητους λόγους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλά κάνεις και δεν ρωτάς τη μαμά σου. Ξέρεις πόσο έχουν ακριβύνει τα υπογλώσσια;
      Δεν έχει σημασία, όμως, πότε γιορτάζουν οι Αθηνές. Έτσι κι αλλιώς γιορτάζω μόνο τα γενέθλιά μου!
      Αλλά τώρα μου έβαλες πρόβλημα... Πόσο πιο κακιασμένη κούπα μπορεί να σκέφτηκες; Μήπως που να δείχνει μια κυρία να μιλάει ασταμάτητα στο στεφάνι της;

      Διαγραφή
  13. Τι κούπα τέλεια είν' αυτή; Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από 'σένα,εύγε!

    Φιλί :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που έχω το γνώθι σ' αυτόν!
      Μιλ μερσί Κατερινιώ μου!

      Κιθ (γιατί ακόμα υπάρχει το πρόβλημα του πθευδίδματοθ)!

      Διαγραφή
  14. ηρθα το καρφί. μα με τρώει η γλώσσα μου.

    ωραία τα λετε αλλα σε υποσκάπτουν Αθηνά μου, οπισθεν της πλατός σου....

    Κοιτάτε σεις όλοι οταν θαζητήσουμε ψήφο τι θα ψηφίσετε..!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν με νοιάζει. Τώρα που είδα την κούπα του συνεργάτη mitsopd, το ξέρω ότι δεν έχω ελπίδες!

      Διαγραφή
  15. ρε ποσα χρόνια ειχα να ακούσω το παγκρό...!!
    πόσο πίσω γύρισα
    δεν έχεις ελπίδεεες?
    μμμ ποιός το λέει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, μετά την κούπα του συνεργάτη, η οποία ειρήσθω εν παρόδω, είναι και ροζ παλ και γενικώς αρέσουν τα παλ χρώματα, ουδεμία ελπίδα έχω!

      Διαγραφή
  16. Και την Λεκάνα, δεν είδα στο διαγωνισμό.
    ποιός ξέρει που πίνει καφέ... ποιός.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Για την κούπα του mitsopd άφησα σχόλιο στο Καφέ... Αναρωτιόμουν για τον κίνδυνο των διαρροών.
    Μετά η Ζουζούνα είπε πως σημασία έχει από πού θα την πιάσει κανείς την κούπα.
    Μετά είπα πως έκανα μια σκέψις.
    Αυτά!
    Καλή επιτυχία και στην mitso-κούπα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, τα είδα τα σχόλια και έκλαιγα από τα γέλια!
      δεν ξέρω ο ίδιος από που ακριβώς την πιάνει την κούπα. Αν περάσει από εδώ, πιστεύω να μας λύσει τις όποιες απορίες!
      Βλέπεις όταν δεν έχει κάνει ο ίδιος ανάρτηση, ξεχνάει να μπει. Τι να πεις; Άντρες...

      Διαγραφή
    2. Ο mitsopd απέχει κι η τύχη του (να μη σου πω κι η κούπα του) δουλεύει!!!

      Πάντως εγώ τις απορίες μου ακόμη τις έχω!!! :))

      Διαγραφή
    3. Κάνε υπομονή, σιγά-σιγά θα τα ξεδιαλύνουμε όλα!

      Διαγραφή
  18. αααααχ λίγωσα. Επίσης μάλλον έχασα το βραβείο :((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουμπάρε μου συγνώμη, αλλά κι εγώ θα ψηφίσω την κούπα του συνεργάτη! Δαγκωτό θα το ρίξω! Το ψηφοδέλτιο, μην φανταστείς...

      Διαγραφή
  19. Αθηνά μου με το συμπάθειο αλλά ....
    άμα τη εμφανίσει της φλυτζάνας του mitsopd όλες οι άλλες είναι απλά...
    ερασιτεχνικές ....
    Θέλουν πολλά ml για να την φτάσουν !!!!!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε με, άσε με, ένα δράμα ζω η βαριόμοιρη!
      Που μου ήρθε τελευταία στιγμή ο κύριος συνεργάτης και έβαλε υποψηφιότητα και κινδυνεύουμε εγώ κι ο κουμπάρος μου ο mahler να χάσουμε τα πρωτεία!

      Πάντως κι εγώ τον συνεργάτη θα ψηφίσω!

      Διαγραφή
  20. ε..ρε όταν υπάρχει θέληση...ξεχνάμε τα μεταμεσονύκτια...
    όπως την βλέπω την κούπα σου...με τα ζεστά φαντάζομαι και με τα δύο χέρια θα την πιάνει.....την κούπα..ε

    να σαι καλά.....πολύ καλή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ καλέ όχι, είναι από χθες τα μεσάνυχτα το ποστ, απλώς σήμερα έγινε update στις 9.58 λόγω που θέλει κι ο συνεργάτης να λάβει μέρος στον διαγωνισμό!
      Εμένα η κούπα μου είναι το διαβολάκι και την πιάνω από την ουρά.
      Η κούπα-πέος είναι του συνεργάτη mitsopd και η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω από που την πιάνει!

      Διαγραφή
    2. Κάτι μου λέει ότι την πιάνει από τα αρχίδια ... αλλά πάλι, ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος με τον mitsopd! Αυτά... πάω τώρα πάλι πίσω στο ola de palabras που είναι το αγαπημένο μου βλογ!!!
      @ntinetrino

      Διαγραφή
    3. @Ανώνυμος @ntinetrino
      Ναι παιδί μου, πήγαινε στο παλιό το βλογ!
      Να αναπολήσεις τις ευχάριστες στιγμές. Έτσι κι αλλιώς εδώ πέρα μέσα γίνεται της κούπας!

      Διαγραφή
  21. δεν υπάρχει λόγος συμμετοχής,μας τα πήρε τα σώβρακα ο mistopd...
    τέτοιες κούπες θα πω στην Σουλτάνα να πάρουμε στο μαγαζί να κερνάμε τον κόσμο καφέ!
    βγαίνει και σε άλλες αποχρώσεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βγαίνει και σε καφέ σκούρο, από ότι με έχουν πληροφορήσει.

      Διαγραφή
    2. όχι μωρέ,με σκοτώνει το καφέ σκούρο!νομίζω πως με παχαίνει!

      Διαγραφή
    3. Καφέ σκούρο; Όχι, μάνα μου! Κούπες του καφέ, τσαγιού, φασκόμηλου κλπ. είπαμε, όχι το Cup America!

      Διαγραφή
    4. @christina
      Τι να κάνουμε μαντάμ, αυτά βρήκαμε, αυτά σας προτείνουμε.

      Διαγραφή
    5. @Μέλανι Μελάνη
      Μα αφού δεν είδα σε άλλο χρώμα, λίγο που το έψαξα... Ροζ και καφέ σκούρο. Άλλο δεν είδα...

      Διαγραφή
  22. ιιιιιιιιιιι...
    τον χάσαμε το διαγωνισμό πατριώτηηηηηηη!!!

    ύποπτο πάντως με φαίνεται. να ήταν γυναίκα ο διαγωνιζόμενος, να το δεχτώ... αλλά είναι άντρας. ύποπτο. πολύ ύποπτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον χάσαμε, δεν θα πει τίποτα...

      Εν τω μεταξύ χάσαμε και τον mitsopd! Μάλλον έχει πάει για μπάνιο στη θάλασσα με την οικογένεια!

      Διαγραφή
  23. Eίμαι λίγο άκυρη με την ανάρτηση, αλλά μωρέ δε σας ευχήθηκα καλό ξεκίνημα για το νέο μπλογκ!!
    Καλή σας αρχή και να χαράξετε πορεία!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι ας πούμε η έχουσα το βλογ, οι συνεργάτες της και η κότα, είμαστε έγκυροι, ε;

      Ευχαριστούμε πολύ Δανάη μου!

      Διαγραφή
  24. Εδώ είστε πουλάκια μου και σας ψάχνω σήμερα; Καλορίζικο το καινούριο σπιτάκι κι εύχομαι μόνο κέφια εδώ πέρα μέσα :) Τη Βιολάντω μια χαρά τη βλέπω, δεν αναστατώθηκε από τη μετακόμιση. Αλλά για τις κούπες είμαι κι εγώ της άποψης πως ο Μήτσος ρουφάει από μακράν την καλύτερη και είναι και μπροστά σε λίμνη.. στους δίσκους κοπής πάω πάσο, δικό σου! Φιλί, καλημέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ είμαστε, εδώ!
      Έπρεπε να την έβλεπες την κότα τις πρώτες μέρες... Είχε χάσει τ' αβγά και τα καλάθια! Τώρα συνήλθε!
      Η αλήθεια είναι ότι ο mitsopd είναι τελείως ξετσίπωτη και θα μας αφήσει πολύ πίσω σ' αυτόν τον διαγωνισμό!

      Ευχαριστούμε για τις ευχές σου μπισκότο μου!

      Διαγραφή
  25. Εγώ που βαριέμαι να πλύνω τις κούπες και τον πινω από το μπρίκι μετράει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικά, εφόσον έχεις το μπρίκι αντί για κούπα, θα πρέπει μετράει.
      Εάν δε είναι και μπακιρένιο, ίσως μετράει περισσότερο, λόγω νοσταλγίας!
      Εν τω μεταξύ, εάν το χερούλι του μπρικιού είναι σε σχήμα πέους (όπως η κούπα του συνεργάτη mitsopd), τότε μάλλον θα κινδυνέψουμε όλοι οι υπόλοιποι διαγωνιζόμενοι!

      Διαγραφή
    2. καλησπέρα


      μα υπάρχουν τόσο περίεργες κούπες...!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Και τι έχουν ακόμα να δουν τα μάτια μας να λες...

      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  26. και κούπες και κανάτες και ολόκληρα σερβίτσια τρέμω στον επόμενο διαγωνισμό του καφέ τι θα φέρουνε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάντως, μου περνάει από το μυαλό να φέρω την χύτρα μου!!!

      Διαγραφή
    2. Και τι το περασες κυρά μου και ΕΣΥ και ο συνεργατης με κούπς και χυτρες άντε μην νοικιασω κανένα αγγειο νυχτος και το μεταμφιεσω σε κούπα ανεξάρτητου χρώματος Καλε δεν ρωτήσαμε την Ζουζου κούπες μεταμφιεσμενες Περνούν μέρος σε φιλω

      Διαγραφή
    3. Χμμμ... Να σου πω... Τώρα που το λες, ένα αγγείο νυκτός δεν είναι καθόλου κακό! Βάζε μου ιδέες, βάζε μου ιδέες!

      Καλό σου βράδυ Μαριλίζ!

      Διαγραφή
  27. Να έρθετε να ψηφίσετε για να έχουμε αποτέλεσμα... μερσί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ήλθα και ψήφισα το μεσημέρι!
      Θαρρώ ψήφισε κι ο συνεργάτης!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...