Τετάρτη, 12 Ιουνίου 2013

Δεν θα αναλωθώ...

...σε πιθανές πολιτικές σκοπιμότητες όσον αφορά στο κλείσιμο της ΕΡΤ. Δεν προλαβαίνω άλλωστε...
Το μόνο που θα σημειώσω είναι πως η μεθόδευση ήταν αμιγώς απολυταρχική. 
Ας έχουμε, λοιπόν, τα μάτια μας ανοιχτά, διότι ο κ. Σαμαράς οσονούπω θα κλείσει όλη την Ελλάδα και θα είναι μέρα μεσημέρι.
Κλείνοντας να θυμίσω κάτι που είχε πει ο Μαγιακόφσκι:
"Φτύνε καλά. Σημάδευε κέντρο."

ΥΓ. Συγχωρήστε μου που τυχόν σχόλιά σας θα μείνουν αναπάντητα, δεν γνωρίζω για πόσο, αλλά πρέπει να φύγω για την ΕΡΑ Τρίπολης.

28 σχόλια:

  1. Αθήνα με το καλό να γυρίσεις και εύχομαι να το βρεις το Ελλαδομάγαζο ανοιχτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επέστρεψα, καλώς σας βρήκα! Μάλλον ανοιχτό είναι ακόμα το μαγαζί! Τουλάχιστον το μεγαλύτερο μέρος του...

      Διαγραφή
  2. Μάλιστα..
    Αγωνιστικούς χαιρετισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα αγαπητή μου έχουμε δημοκρατία, χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κράτα γερά - αλλά για βράδυ βλέπω να κλείνει την Ελλάδα (ή μήπως έχει ήδη συμβεί και δεν έχει ανακοινωθεί;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α πολύ χαίρομαι που δεν αναλώνεσαι!!!
    φάε κουλουράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήδη έφαγα το απογευματινό και περιμένω εναγωνίως το μεταμεσονύκτιο!

      Διαγραφή
    2. A πρόκοψες να περάσεις κι απο εδώ ν' απαντήσεις?
      Σ' ολες τις ρούγες σε βρήκα μπροστά μου, μια ώρα γράφω απαντήσεις ! τσ τσ τσ

      Διαγραφή
    3. Ναι, αλλά αφού προγραμμάτισα μια ανάρτηση τώρα πάω για ύπνο!!!
      Καληνύχτα Ζουζούνα!

      Διαγραφή
  6. Δυστυχώς όπως τα λες είναι...θα κλείσει όλη την Ελλάδα και θα είναι μέρα μεσημέρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε Μεμαρία, αφού δεν μου ήρθε προχθές το εγκεφαλικό, μάλλον το γλίτωσα για τα επόμενα δύο χρόνια. Μην λέω βέβαια και μεγάλες κουβέντες...
      Ποτέ δεν ξέρει κανείς με τι διάθεση θα ξυπνήσουν οι κυβερνώντες...

      Διαγραφή
  7. Kλείσαμε και (υπο-)λειτουργούμε υπό νέα διεύθυνση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τρομερό. Είδαν εμένα που άλλαξα διεύθυνση και ονομασία στο παλιό μου βλογ και αμέσως να με μιμηθούν. Αίσχος!

      Διαγραφή
  8. silver al-ert
    εξαφανίστηκε δημόσια τηλεόραση...
    μπορείτε να βοηθήσετε;;;;

    το βράδυ θα έρθω και εγώ τρίπολη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω, αλλά όλο και κάτι θα κάνουμε...

      Διαγραφή
  9. εγώ δεν πάω τρίπολη...
    θα με κάνετε παρέα;;;;
    θα με παίξετε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, εγώ θα συνεχίσω να σε κάνω παρέα και να σε παίζω ασχέτως με την Τρίπολη!

      Διαγραφή
  10. Κι ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα...

    Φιλιά,καλό ταξίδι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, ταξίδι δεν το λέω, είναι μόνο 60 χλμ.
      Ένα τσιγάρο δρόμος δηλαδή!
      Παρόλα αυτά γύρισα πτώμα!

      Κίσιζ καλό μου Κατερινάκι!

      Διαγραφή
  11. Να πάρετε ντόνατς στην πλατεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πήραμε ντόνατς, διότι δεν μου αρέσουν τα ντόνατς! Πήραμε όμως σουβλάκια. Εξαιρετικά!

      Διαγραφή
  12. Αφού έκλεισε η ΕΡΤ για διαφθορά ας κλεισει και το Μαξιμου!τα ίδια σκατά είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αυτός αυτοί κάνουν αυτό που ξέρουν και έχουν δεσμευτεί ....ο κόσμος όμως που τους στηρίζει και ψηφίζει έχει κάτι να πει και τώρα και για τα άλλα που έρχονται....να σαι καλά

    από αχλαδόκαμπο πάτε..?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας ελπίσουμε ότι την επόμενη φορά μπροστά στις κάλπες θα λειτουργήσει η μνήμη του ψηφοφόρου. Η οποία τελευταίως έχει κοντύνει πάρα πολύ.

      Όχι, γιατί με πειράζουν λίγο οι στροφές. πηγαίνουμε από τον καινούργιο δρόμο!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...