Σάββατο, 29 Ιουνίου 2013

Αν είστε...

...από αυτούς/ές που ξεκινούν κάθε Δευτέρα δίαιτα και δεν έχουν αποτελέσματα, τότε ένα είναι το σίγουρο. Δεν έχετε βρει το κατάλληλο κουτάλι! Με αυτό το κουτάλι η δίαιτά σας θα έχει επιτυχία, όποια ημέρα της εβδομάδας κι αν την αρχίσετε! Τα κουτάλια δίαιτας κυκλοφορούν σε διάφορους τύπους. Σας παραθέτω ορισμένους από αυτούς:

Κομψό κουταλάκι, επάργυρο,
με λαβή θυρεό για διαιτώμενες Μεγαλειότητες.  




Κουτάλι από ανοξείδωτο ατσάλι (stainless steel),
με λαβή από αγκαθωτό σύρμα.
Το παρόν αντενδείκνυται για φακίρηδες,
δι’ ευνόητους λόγους. 


Κουτάλι που στη λαβή του εικονίζεται ο Superman,
για τους κολλημένους με τα κόμικς.
  

Κουτάλι από καθαρό ασήμι 925ο ,
σε κλασικό σχέδιο και
περίτεχνο σκάλισμα χειρός στη λαβή του.


Ακόμα ένα ασημένιο κουτάλι,
χειροποίητο κομψοτέχνημα,
με λαβή σε στυλ "πλεξούδα" και σμάλτο σε μπλε κοβαλτίου.  


Καλό Σαββατοκύριακο!

50 σχόλια:

  1. Κάνω έκτακτα τη δουλειά μου και με πηρούνι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα, όλα κι όλα, εμείς δεν μπορούμε! Για κάθε είδος φαγητού ή γλυκού πρέπει να έχουμε και το ανάλογο κουταλομαχαιροπήρουνο!

      Διαγραφή
  2. Δεν ενδιαφέρομαι γιατί είμαι σε μόνιμη αναγκαστική διαίτα όλο το χρόνο οπότε όταν έχω φαι ΤΡΩΩ!!

    Νυχταα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα είναι δίαιτα αυτό που κάνεις εσύ,εγώ είμαι παιδάκι της Αφρικής. :p

      Διαγραφή
    2. @Ρασκόλνικωφ
      Η αλήθεια είναι ότι δεν ενδείκνυνται αυτά τα κουταλάκια δια φοιτητάς οι οποίοι διαμένουν μακριά από την μητέρα τους!

      Διαγραφή
    3. @Κ. †
      Μην του λες τέτοια! Αααααααχ, δεν ξέρεις τι τραβάνε εκεί πάνω στις στέπες!

      Διαγραφή
    4. @Κατερινιώ
      και βέβαια διαίτα!Νομίζεις θέλω να τρώω σουβλάκια όλη την ώρα;;;Έχω συναίσθηση ότι το να πετάς σκουπίδια κάθε μέρα ειναι βαρετοο!:Ρ

      @Αθηνά
      ευτυχώς που δεν ενδείκνυται γιατί θα 'χα πρόβλημα!:Ρ:Ρ
      Και πέστα στο Κατερινιώ γιατιι δεν ξερει τι εστι φοιτητής μακριά από το τσουκάλι της μανας του!!!Ανεστιος!!:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    5. @Ρασκόλνικωφ
      Ανέστιος; Ανέστιος;
      Αυτές είναι λέξεις αγαπητό μου παιδί!
      Ανέστιος!
      Ρας, υποκλίνομαι!!!

      Διαγραφή
    6. Χαχαχαχαχα!!!Αν δεν εισαι και ψηλή δε χρειάζεται να σκύψεις υπερβολικά!:Ρ

      Διαγραφή
    7. Εντάξει, κατάλαβα, πάλι με το κεφάλι ψηλά θα υποκλιθώ!

      Διαγραφή
  3. Είμαι απ' αυτές που δεν κάνουν τη δίαιτα της Δευτέρας,αλλά μόλις πάρουν 1 κιλό,είναι ικανές να χάσουν 4!

    Κις,καλό Σου-Κου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι μπράβο! Αχρείαστα να σου είναι!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  4. Λες να είναι η λύση στο πρόβλημα μου; Άμα είναι να πάρω δηλαδή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ, να υποθέσω ότι τα έχεις τα κιλάκια σου, ε Μπούμπα;

      Διαγραφή
  5. Οτιδήποτε τρώγεται σε κουτάλι συνήθως δεν παχαίνει...
    Τα πηρούνια να φοβάσαι... χιχιχι!
    Δε τις μπορώ τις διαιτες!
    Δε μπορώ να πειθαρχήσω με τίποτα... Είμαι άνθρωπος που όταν θέλω κάτι θα απλώσω το χέρι να το πάρω... και ας μην πρέπει... :))
    Tην υγειά μας να'χουμε να τρώμε.
    Καλό Σαβ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην αρχίσω τώρα να σου απαριθμώ! Ενδεικτικά αναφέρω: Γλυκά του κουταλιού (σε ενισχυμένες ποσότητες), παγωτά, μερέντα, μους σοκολά κ.ο.κ.
      Αλλά, θα κρατήσω το τελευταίο που λες: "Tην υγειά μας να'χουμε να τρώμε"!!!

      Διαγραφή
  6. Τι άλλο θα δούμε!!! Φιλάκι για καληνύχτα από εμένα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω, αλλά όλο και κάτι παράξενο θα βγάλουν ακόμα!
      Φιλάκι κι από εμένα!

      Διαγραφή
  7. Αυτό μαρη δεν ειναι κουταλι ειναι εφιαλτης. Να πας να φας με τετοιο πράμα τη μερέντα και να σου γλιστραει απο τη τρύπα!!!!! Μη σωσω και χασω δράμι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, θα συμφωνήσω, η μερέντα είναι ιερή, δεν είναι να πέφτει στα πατώματα!

      Διαγραφή
    2. συμφωνώ και εγώ για την ιερότητα της μερέντας...βγήκε καινούργια γεύση με oreo!!!
      τζίζας!

      Διαγραφή
    3. @Μαρίνα Ζέας
      Τι δράμι να χάσεις; Πόσο πιο κοκκάλω να γίνεις;

      Διαγραφή
    4. @Delirium Tremens
      Δεν χωρεί αμφιβολία!

      Διαγραφή
    5. @christina
      Τι το ωραίο βρίσκετε στα ορέο, δεν καταλαβαίνω.

      Διαγραφή
  8. Ααα καταπληκτικά!! Το τελευταίο νομίζω θα προτιμήσω διότι μου άρεσε το μπλε κοβαλτίου και η πλεξούδα και έχει τη μεγαλύτερη τρύπα απ ότι βλέπω. Θα δοκιμάσω να φάω υποβρύχιο, νομίζω μια χαρά θα τα καταφέρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι! Κοβαλτίου με πλεξούδα, διότι έχουμε και ένα στυλ!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  9. το αγκαθωτό είναι τέλειο για ένα τραπέζι που θέλω να κάνω σε μερικούς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι μπορούμε να παραγγείλουμε να είναι εξ ολοκλήρου από αγκαθωτό σύρμα, άμα θες!

      Διαγραφή
  10. Βρε κουμπάρα, κι εγώ που τρώω με τα χέρια και τις μασέλες τι θα κάνω;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς κουμπάρε μου, απλά θα συνεχίσουμε να τρώμε!

      Διαγραφή
  11. Τώρα το καλοκαίρι τα κουτάλια είναι μόνο για τα παγωτά. Περιμένω εναγωνίως το σήκουελ με τα πηρούνια.
    Και, για να μην έχεις παράπονο ότι τα μουλτιμίντια τα στέλνω μόνο στο Σήφη, πάρε κάτι σχετικό:

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/q71/1044434_614684738550520_1459145549_n.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα κοιτάξω τι μπορώ να κάνω με το αίτημά σας Μεγαλειοτάτη μου!
      Ευχαριστώ δια το μουλτιμίδια (έτσ, για να σκάσει από τη ζήλια του ο ποιμενικός Σήφης)!

      Have a knife day!!!
      Kisses!

      Διαγραφή
  12. κοιτώντας τα κουτάλια....ανακάλυψα ότι πρέπει να σταματήσω να τρώω βρώμικο......τα σέβη μου...καλημέρα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην το κάνεις αυτό! Το βρώμικο μπορεί να γίνει υγιεινό αν του προσθέσεις ολίγα λαχανικά! Όχι;

      Διαγραφή
  13. Δεν χρειάζεται το κουτάλι, είμαστε όλοι σε αναγκαστική δίαιτα από την κυβέρνηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα εδώ έχεις ένα δίκιο!
      Αλλά αφού τα βρήκα τα κουτάλια, είπα να τα παραθέσω για τους έχοντες!

      Διαγραφή
  14. κολλεκτίβα διαιτητικώνε κουταλιώνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν είναι άσχημα... αλλά προτιμώ το κανονικό! χαχαχα!
    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ, δεν το συζητάω! Είμαι παραδοσιακή! Αυτού του είδους οι νεωτερισμοί με αγχώνουν!
      Καλό απόγευμα Ηφαιστίωνα και καλό γουήκ εντ!!!

      Διαγραφή
  16. αυτό ήταν και δεν αδυνάτιζα;;;
    να είσαι καλά που μας άνοιξες τα μάτια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό και μόνο αυτό τελικά!
      Αν το ξέραμε τόσο καιρό ότι κυκλοφορούν τέτοια κουταλάκια, συλφίδες θα ήμασταν τώρα!

      Διαγραφή
  17. μάλλον αυτό το κουταλάκι έχει και η μάνα μου!
    δεν εξηγείται αλλιώς αυτή η γραμμή!
    επέστρεψα δρυμήτερη από εξεταστική!
    μου λείψατε.
    μεγειά το σπιτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον! Για ψάξε το συρτάρι με τα κουταλομαχαιροπίρουνα και πες μου!
      Και δριμύτερη επέστρεψες και με πολύ ωραίο άβαταρ και με καινούργιο βλογ από ότι είδα!
      Κι εγώ σε επιθύμησα!
      Φιλάκι!

      Διαγραφή
  18. κανένα μοντελάκι με μπαταρία, για να σε χτυπάει το ρεύμα κάθε φορά που το βάζεις στο στόμα σου, δεν έχεις??
    αντινετρινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ιδέα σου είναι καταπληκτική!
      Δεν κυκλοφορεί κάτι τέτοιο, αλλά ίσως πρέπει να το σκεφτείς σοβαρά να φτιάξεις εσύ!
      Η πρώτη παραγγελία θα είναι η δική μου! Ολόκληρο σερβίτσιο θα χρειαστώ!

      Μα τι εξαιρετική ιδέα!
      Εντυπωσιάστηκα!
      Πράγματι!

      Διαγραφή
  19. Άμα ο άλλος θέλει να γουρουνιάσει (μιλάω εκ πείρας!!!), θα βρει τρόπο! Το μυαλό, όταν ζορίζεται το κορμί, γίνεται εφευρετικότατο, ουουου!!! :)))
    Πάντως, οποτεδήποτε έχω πει (σοβαρά) ότι θα κάνω δίαιτα, του Αβραάμ και του Ισαάκ τα καλά να μου 'χουν μπροστά μου, χέρι δεν απλώνω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα η εμπειρία τόσων χρόνων αυτό με έχει διδάξει (δυστυχώς)! Το πρόβλημα με εμένα πάλι, είναι ότι ποτέ δεν το λέω στα σοβαρά!
      Καλό απόγευμα Μέλανι!

      Διαγραφή
  20. Αθηνά λόγω καλοκαιριού έχουμε χάσει πολλά...απολαυστική η ανάρτησή σου με τα κουτάλια..εγώ θα διαλέξω την πλεξούδα που είναι και ανώδυνο,μου έχει κοπεί και η όρεξη.οπότε είναι ιδανικό γιαυτούς που δεν πολυτρώνε!!ιδανικό για τους πεινάλες το συρμάτινο αγκαθωτό!!θα το προτείνω σε φίλους που δεν το κλείνουν με τίποτα!!!να μη χαθούμε τώρα που δεν θα λειτουργεί το google reader!!θα χαρώ να τα λέμε!πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που σου κόβεται η όρεξη, να μην μου έχει τύχει ποτέ και για κανένα λόγο βρε παιδί μου... Μυστήριο πράγμα!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...