Σάββατο, 22 Ιουνίου 2013

Μια παρέα φίλων...



...εκ Τουρκοβουνίων ορμώμενοι και ελαφρώς ενδεδυμένοι με δεκαετίες κοστουμιών, αποφάσισαν να συνδράμουν εμφιλοχωρούμενοι από την ταινία σταθμό του 1961 "Συνοικία το όνειρο", ώστε να συγκεντρώσουν χρήματα για τους σημερινούς ονειροκρίτες μιας εποχής που χάθηκε, τους άστεγους των Αθηνών. 

Η εκδήλωση θα λάβει χροιάν happening στο καφέ Φλοράλ στην πλατεία Εξαρχείων την Πέμπτη 27 Ιουνίου και ώρα 20.00 και στους παρευρισκομένους θα διατεθεί δωρεάν το μυθιστόρημα "Χωρίς σημεία στίξεως σιωπή" του Λευτέρη Κρητικού. 

Συντονιστής της βραδιάς θα είναι ο Σταύρος Χαμπάκης. Το μυθιστόρημα θα το παρουσιάσει η συγγραφέας και κριτικός Τζούλια Γκανάσου κι αποσπάσματα θα διαβάσουν η Αργυρώ Μουστάκα- Βρεττού κι ο Γιάννης Σιβρής. 

Στον θεσμικό ρόλο του ταξιδιώτη των βινυλίων ο Γιώργος Αθανασόπουλος. 

Θ’ ακολουθήσει εξίσωσις, με προσομοίωση δεξιώσεως, σε μια προσπάθεια να βρεθεί ο άγνωστος Χ που ταλανίζει ανά τους αιώνες μη μαθηματικά, αλλά αρκούντως θεμελιωμένα μυαλά.

Μετά τιμής,
Λευτέρης Κρητικός

12 σχόλια:

  1. αν είμαι αθηνα λόγω δουλειάς σίγουρα θα πάω.....να σαι καλά ευχαριστώ για την ενημέρωση.....να σαι καλά

    τελικά και πριν τα μεσάνυκτα πολύ ωραία γράφεις...και ας σε λέει η άλλη ξινή ...πα πα πα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δεν θα ήταν άσχημη ιδέα εάν μπορέσεις να πας!
      Όσο για το κείμενο, δεν το έγραψα εγώ αλλά ο συγγραφεύς Λευτέρης Κρητικός!
      Κλείσε τα αυτιά σου σ' αυτήν που με λέει ξινή και άκου αυτούς που με φωνάζουν μελιστάλαχτη! Χο χο χο χο!!!

      Διαγραφή
  2. Ντιστικώς ντεν τα ιμαι εκι!!αχαχαχα!

    Καλά,καλά μη βρίσετε ρε παιδια,βαριέμαι ο άνθρωπος!!
    Θα ερχόμουν αλλά δεν είμαι εις την πρωτεύουσα!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλή πρωτοβουλία και πολύ όμορφα δοσμένη.
    Αν βρω καμμιά φίλη θα πάω, γιατί μόνη ούτε στον παράδεισο... :)

    Καλημέρααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δυστυχώς δεν θα πάω διότι είναι η απόσταση που με εμποδίζει, αλλά και διάφορες οικογενειακές υποχρεώσεις οι οποίες τελευταίως κάνουν δύσκολες έως ακατόρθωτες τις μετακινήσεις μου!
      Καλημέρα Λιακάδα!

      Διαγραφή
  4. Αν το θυμηθώ εγκαίρως (όχι,δεν έχω αρχές μαλάκυνσης) και μπορέσω,θα πάω. Μ' αρέσουν αρκετά τέτοιου είδους εκδηλώσεις. Είδα για κάτι -σοβαρές πιθανολογώ- οικογενειακές υποχρεώσεις παραπάνω... καλά ξεμπερδέματα και πολλά φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μόνο το γεγονός ότι στον θεσμικό ρόλο του ταξιδιώτη των βινυλίων θα είναι ο Γιώργος Αθανασόπουλος, θα άξιζε τον κόπο να πάει κανείς! Αντικειμενικό αυτό που λέω, όχι που είναι φίλος μου!!!
      Όσο για τις υποχρεώσεις, αν και απαισιόδοξη, κάπου πιστεύω ότι όλα θα δρομολογηθούν με τον καλύτερο τρόπο!
      Μερσί Κατερινιώ μου!
      Κίσιζζζζζ!!!

      Διαγραφή
  5. ╮✿ °•.¸

    Passei para uma visitinha.
    Bom domingo!
    Boa semana!
    °º✿♫ Beijinhos.
    °º✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Fiquei contente de passar! Boa semana para você querido amigo!
      Beijos!

      Διαγραφή
  6. Ο αγνωστος Χ? Θεε μου, εμενα ψαχνουν! Δεν ερχομαι :ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, όχι Γρούτα μου, αν είναι να σε συλλάβουν κάτσε εκεί που κάθεσαι!!!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...