Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2013

Ατάκτως ειρημένα S01E02...



Μήπως να κλείσω το βλογ για να το εξυγιάνω και να το ανοίξω με νέα ονομασία; Σ.Τ.Α.Ι. & Κ.ΒΙ.Τ. (Σιγά Τ’ Αβγά Ίντερνετ & Κότα ΒΙολάντω Τζαζλή), για παράδειγμα… 


Πως πάει Σίμο; Κοιμάσαι καλά αυτές τις μέρες; 

"Ομελέτα δεν γίνεται χωρίς να σπάσεις αβγά…", ήταν ο τίτλος του άρθρου του Αντώνη Σαμαρά στην "Καθημερινή της Κυριακής". Ναι, αλλά εδώ υπάρχει ένα θέμα. Διότι δεν έσπασε μόνο τα αβγά, αλλά έσφαξε κι ολόκληρο το κοτέτσι. Βιολάντω, σου εφιστώ την προσοχή. 

Από την άλλη, πάλι καλά να λέμε που ο δικός μας σπάει αβγά. Δεν είδατε τον Ερντογάν; Εκείνος σπάει κεφάλια. 

Η σουβλακερί-κεμπαπερί της γειτονιάς μου ήταν κλειστή εδώ και πέντε ημέρες. Άνοιξε χθες και υποδεχτήκαμε στο σπίτι μας τον ντιλιβερά με τιμές αρχηγού κράτους. Μόνο που δεν του απονείμαμε τον Μεγαλόσταυρο του Τάγματος του Σωτήρος. Αλλά, βλέπεις, το παλικάρι δεν το λένε Ζαν-Κλοντ… 

Χθες Κυριακή στο Ναύπλιο, ο κ. Σαμαράς έφτιαξε μαρέγκα με τα ασπράδια των αβγών που έσπασε. Οι πληροφορίες ότι πέρασε σε παρασκευή πάβλοβας, ελέγχονται ως αναληθείς...

Έγιναν τρεις δημοσκοπήσεις, εκ των οποίων οι δύο έδειξαν οριακά μπροστά τη Ν.Δ., παρά την αρνητική άποψη για τους χειρισμούς στην ΕΡΤ. Συμπέρασμα; Αντέχουμε να μας κάνουν και χειρότερα. 

Η εκκλησία είναι κατά της ομοφυλοφιλίας γιατί λέει πως είναι κάτι αφύσικο. Ενώ, για να καταλάβω, το να περπατάει κάποιος επάνω στο νερό είναι νορμάλ;

Νομίζω ότι όλα μας οδηγούν σε εκλογές, απλώς δεν θέλουμε να το παραδεχθούμε. Ο δε Γιάννης Γ. ο γκουρού, το λέει εδώ και τέσσερις ημέρες.

Καλή εβδομάδα!

55 σχόλια:

  1. για το όνομα....συμφωνώ αλλά τρεξε να το κατοχηρώσεις γιατί αυριο το πρωί τρέχω να το αγοράσω.....

    για την σουβλακερί...ουραααααα ουρααααα.....
    τωρα φωνάζουν οι τρελές για τις τζαζλές....πα πα πα.....εσωτερικά προβλήματα της εκκλησίας...


    για τα άλλα...μια στραπατσάδα....καλά θα ήταν...


    και πάλι επανήλθαμεν εις τας βραδυνάς μας περιπολείας.....τα σέβη μου...χ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, αγόρασε εσύ δεν πειράζει! Μπορεί εν τω μεταξύ να αλλάξω γνώμη και να το πω αλλιώς!
      Επανήλθαμε στην κανονική ώρα!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  2. Μια ερώτηση θέλω να κάνω. Ποιος είναι ο Γιάννης Γ. ο γκουρού; Πρόσεξε όμως αυτή τη φορά δεν θα δεχτώ σαν απάντηση το "Άσε μας κι εσύ ρε Μπούμπα"!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άσε μας κι εσύ καλέ Μπούμπα...( εγώ τουλάχιστον το είπα πιο μελιστάλαχτα..λέμε τώρα ) κι εσύ μη βάλει το αρχικό επιθέτου , μες την περίεργεια είσαι...απα πα...

      Διαγραφή
    2. lefti
      Καλέ από φιλομάθεια είναι δεν είναι από περιέργεια!!

      Διαγραφή
    3. @dmpoumpa
      Καλά ρε συ Μπούμα...
      Μιλάμε με έχεις παρεξηγήσει όσο δεν παίρνει!
      Θα ήταν ποτέ δυνατόν να μην απαντήσω στην ερώτησή σου;
      Το πράγμα είναι απλό: Ο Γιάννης Γ. ο γκουρού δεν είναι άλλος από τον Γιάννη Γ. τον γκουρού.
      Νομίζω ότι κάλυψα την φιλομάθειά σου!

      Διαγραφή
    4. @lefti
      Φοβάμαι ότι οσονούπω θα γίνουμε δύο οι μελιστάλαχτες εδώ πέρα μέσα!
      Εύγε Λέφτι!

      Διαγραφή
    5. Ευχαριστώ Αθηνά! Ήσουν σαφής όπως πάντα! Καλύφτηκα!!!

      Διαγραφή
    6. Αλίμονο Μπούμπα, δεν θα σε άφηνα παραπονεμένο!

      Διαγραφή
  3. Μωρέ τ αβγά της Βιολάντως μας μη σπάσει ο Σαμαράς κι ολα τ άλλα βρίσκονται!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mωρέ πότε θα του το κάνω καλοκαιρινό το κοτέτσι του Αντουάν δε ξέρω..Μαρίνα.
      Εννοείται μη σπάσουν τα αυγά...κι είναι και ανόθευτα...

      Διαγραφή
    2. @Μαρίνα Ζέας
      Και τα Φαμπερζέ Μαρινάκι. Μην τα ξεχνάμε αυτά!

      Διαγραφή
    3. @lefti
      Και τα Φαμπερζέ Λέφτι. Μην τα ξεχνάμε αυτά!

      Διαγραφή
    4. έτσι και σπάσει τα αβγά της βιολάντως θα γίνει της λεκάνας!

      Διαγραφή
    5. @christina
      Και τα Φαμπερζέ christina. Μην τα ξεχνάμε αυτά!

      Διαγραφή
  4. Μια χαρά τα λές Αθηνά...θα επανέλθω δριμύτερη μόλις τελειώσω γιατί...διορθώνω τον αδιόρθωτο από γραπτά και θα σου απάντήσω καταλλήλως περί Αντουάν και συνομοταξίας λοιπών extra - terrestrials βλέπε εξωγήινους ένα πράγμα, ή μήπως είμεθα εμεις οι εξωγήινοι;;;
    Φιλιά και καλή εβδομάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με την ησυχία σου!
      Εδώ θα βρίσκεται το ποστ, τουλάχιστον μέχρι τις 20 Ιουνίου, εκτός απροόπτου!
      Άντε, καλό ξημέρωμα να έχουμε!

      Διαγραφή
  5. Εμένα μου αρέσουν πολύ οι δημοσκοπήσεις!!! :)
    Δείγμα από 700-1000 άτομα, γύρω στο 20% οι αναποφάσιστοι... κατά τ' άλλα όμως "η κυβέρνηση έχει λαϊκή εντολή" και "ο λαός συμφωνεί με τους χειρισμούς της κυβέρνησης, όπως καταδεικνύουν οι πρόσφατες δημοσκοπήσεις κλπ. κλπ. κλπ."
    Αχ, τρελαίνομαι για δημοσκοπήσεις, κι ας μην ήμουν ποτέ δείγμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααααααααααχ εγώ έχω καημό μεγάλο που δεν υπήρξα ποτέ έως δείγμα!
      Μια φορά μόνο με είχαν πάρει κάποια κυρία τηλέφωνο να με ρωτήσει, αλλά ήμουν εν ώρα εκπομπής και ρώτησε που έχει πάρει και της είπα σε ραδιόφωνο και μου είπε ότι δεν ήθελε να ρωτήσει σε ραδιόφωνο κι εγώ την παρακαλούσα: ρωτήστε με καλέ, ρωτήστε με, αλλά τίποτα η ανάλγητη. Δεν προβλεπόταν είπε και μου το έκλεισε στα μούτρα κι έμεινα με το ακουστικό στο χέρι. Τέτοια δράματα έχω ζήσει στη ζωή μου η δόλια...

      Διαγραφή
    2. Να 'ξερες πόσο σε νοιώθω, η... αδειγμάτιστη!!! :))

      Διαγραφή
    3. Αδειγμάτιστη!!! Εξαιρετική έκφραση!

      Διαγραφή
  6. Αμα κανει ομελετα ο Σαμαρας θελω και εγώ κομματι γιατί πειναω!!Αθηνα σε καθιστώ υπεύθυνη να μη χαθεί το κομμάτι μου στη διαδρομη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιο κομμάτι παιδί μου; Ολόκληρο τηγάνι ομελέτα θα σου φυλάξω!

      Διαγραφή
  7. Αυτό με τον Ερντογάν πετυχημένο!
    ΚΑλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι παπάδες είναι μεγάλη λατρεία όταν νομίζουν ότι μπορούν άφοβα και άνετα να κάνουν λόγο περί ηθικής,ανωμαλιών κ.λπ.

    Αυτό με τη σουβλακερί συμβαίνει και σ' εμάς,αλλά αντιστρόφως: όποτε έχουμε πάνω από 15 μέρες να παραγγείλουμε,φοβόμαστε ότι στο επόμενο "Πάμε πακέτο" θα στέκεται πίσω απ' το κεντρικό πακέτο ο σουβλατζής,με δάκρυα στα μάτια.

    Φιλάκια,καλή βδομάδα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έκανα εικόνα τον σουβλατζή στο "πάμε πακέτο" και όπως καταλαβαίνεις έλιωσα στο γέλιο!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  9. Δεν κατάλαβα, ποια είναι η Παβλοβα Παρασκευή?
    @ντινετρινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, δεν χρειάζεται να απαντήσεις, την βρήκα στο facebook! Αυτά πάω τώρα πάλι πίσω στο ola de palabras που είναι το αγαπημένο μου βλογ.
      @ντινετρινο

      Διαγραφή
    2. Εσύ πάλι καλά να λες που βρήκες την πάβλοβα.
      Τι να πει κι ο Μπούμπας που δεν μπορεί να βρει τον Γιάννη Γ. τον γκουρού!
      Αν και έχω την αίσθηση ότι άλλη πάβλοβα λέω εγώ και άλλη βρήκες εσύ, αλλά τέλος πάντων.
      Πήγαινε τώρα στο ola de palabras που είναι το αγαπημένο σου βλογ!

      Διαγραφή
  10. σιγά μην πάμε σε εκλογές!
    αν πάμε σε εκλογές, θα γίνει ανακατανομή του εκλογικού χάρτη και θα τρομάξει ο κόσμος!!!

    ειμαι σπίτι και θα ακούσω την εκπομπή σου. θέλω ταγκό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την άκουσες διότι απεργώ. Το ταγκό θα στο χρωστάω!

      Διαγραφή
  11. Aυτές οι δημοσκοπίσεις που στο καλό γίνονται να πάω να γραφτώ εθελοντής;

    Αντέχουμε... πολλά αντέχουμε ακόμα... και τα αυγά και τα καλάθια και τις ομελέτες και το κεφάλι μας σπάσιμο θέλει ... Αφού εμείς δώσαμε λαική εντολή , εμείς του δώσαμε και το ελεύθερο να μας κάνει ομελέτα κατά την όρεξή του.
    Γιατί στην τελική ποιος θα τον σταματήσει;

    Καλή εβδομάδα Αθηνά μου
    κοίτα πόσο όμορφη είναι η ζωή στην Αβάσταχτη Ελαφρότητα του Είναι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που είναι η αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι; Για να πάω να περάσω ωραία ζωή...

      Διαγραφή
  12. εκλογές θα γίνουν,δεν το λέει μόνο ο Γιάννης ο γκουρού,το διάβασε και η Σουζάντα στο αυγό,από εκεί έρχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε τότε δεν το συζητάμε! Αν το είπε και η Σουζάνα έκλεισε το θέμα!

      Διαγραφή
  13. Η εκκλησία είναι κατά της ομοφυλοφιλίας γιατί λέει πως είναι κάτι αφύσικο. Ενώ, για να καταλάβω, το να περπατάει κάποιος επάνω στο νερό είναι νορμάλ;
    χαχαχαχ
    συνοπτικα αλλα ευστοχα ολα!!!
    καλη βδομαδα
    και ψυχραιμαι!! χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαριάννα, χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Διαγραφή
  14. Εάν κάθε φορά, ο τίτλος, ειναι ο ίδιος, δεν θα έρθω ποτέ... διότι νομίζω πως ειναι το ίδιο το παλιό ποστ.

    Ξέρω εδώ κολάει το "ασε μας ρε Μπούμπα κι εσύ"... αλλα θα επιμείνω, καθότι ξανθιά η κότα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε φορά ο τίτλος θα είναι ο ίδιος γιατί είναι ο τίτλος της στήλης, όπως στο παλιό βλογ ήταν η ονομασία της στήλης "Palabras Aire", έτσι εδώ η στήλη ονομάζεται "Ατάκτως ειρημένα"!
      Κάθε Δευτέρα λοιπόν θα βλέπεις τον ίδιο τίτλο, όρεξη να έχω και το μυαλό μου στη θέση του!

      Κίσιζ!

      ΥΓ. Είμαι σίγουρη ότι μετά από τόσες εξηγήσεις που σου έδωσα περί του τίτλου, ο Μπούμπας θα είναι στα πρόθυρα νευρικού κλονισμού που δεν του απαντάω! Χο χο χο χο!!!

      Διαγραφή
    2. Αντε τώρα να μου δημιουργήσεις προβλήματα !!! άντε νάχω αντιπαραθέσεις με τον Μπουμπα! αυτό μου έλειπε!!!

      Διαγραφή
    3. Κυρία ZouZouna ούτε να το συζητάτε!!! Τι φταίτε εσείς; Η αντιπαράθεση ήταν, είναι και θα είναι με την Αθηνά και μόνο!!! Κυρία ZouZouna τα σέβη μου!!!

      Διαγραφή
    4. Αθηνά δε χρειάζεται να μου απαντήσεις! Δεν παθαίνω νευρικό κλονισμό! Έχει αντοχές ο Μπούμπας!!!

      Διαγραφή
    5. @dmpoumpa
      Άσε μας κι εσύ ρε Μπούμπα...

      Διαγραφή
    6. @ZouZouna
      Μη φοβού Ζουζούνα, ο Μπούμπας είναι εξαιρετικά ευγενής! Δεν έχει τέτοιου είδους προβλήματα!

      Διαγραφή
  15. Καλώς επέστρεψες καταρχήν :) Εγώ ερωτώ τώρα, εκτός της Νέας δημοκρατίας, του πασοκ, τη χρυσής αυγής και της παπαρήγα υπάρχει άλλη επιλογή για τον έλληνα που πάει να ψηφίσει; Μα τω θεώ γινόμουν και assassin για την πάρτυ τους... Έχω αγανακτίσει ολίγον μ αυτά που ακούω και βλέπω όπως καταλαβαίνεις.. Και είμαι και μακριά, φαντάσου..
    Καλή εβδομάδα Αθηνάκι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ ναι! Έχουμε Τσίπρα, κύριο Φώτη, Πανοκαμμένο, Ανταρσύα, Δράση και να μη ξεχάσω το κόμμα "Χαρίζονται οικόπεδα, εξοφλούνται χρέη κ.λπ."!

      Φαντάσου εμείς που τα ζούμε σε τι σημείο έχουμε φτάσει!

      Φιλάκι!

      Διαγραφή
  16. Είναι γνωστό πως αυτοί όταν θέλουν ομελέτα ξεπαστρεύουν το κοτέτσι και όταν θέλουν λεφτά ξεπαστρεύουν εμάς....κάτι πάει λάθος στο κεφάλι τους και οι επιστήμονες έχουν από καιρό αφήσει το θέμα στο Θεό που δεν ξέρει που έκανε λάθος κι αυτός με τους δικούς του που νομίζουν πως είναι φυσιολογικοί...
    Σύμπαν και κοτέτσια όλα ατάκτως ειρημένα!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις παράπονο, άλλοι διαβάζουν για την θεωρία του χάους, εμείς όμως τη ζούμε!!!

      Καλό ξημέρωμα Μεμαρία!

      Διαγραφή
  17. Φυσικα και η ομοφυλοφιλια ειναι κατι το αφυσικο, αλλα το να μεταλαμβανει καθε Κυριακη καποιος (στην κυριολεξια κατα την Εκκλησια) το αιμα και τη σαρκα του Θεου, ειναι απολυτως... φυσιολογικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χο χο χο! Αυτά είναι τα πιο ωραία! Να τα βλέπει ο Dario Argento να εμπνέεται και να φτιάχνει ταινίες!

      Διαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. Εγώ και δύο μη σου πω, αλλά ας όψεται που δεν μου κάνει φόρεμα για φόρεμα!!!

      Διαγραφή
  19. καλημερα! καλε πολλες αλλαγες βλεπω! τοσο πολυ καιρο εχω να σας επισκεφτω; ντροπη μου! ασοψετε οι σιγκυριες.

    καλοριζικο το νεο μπλοκ! ωραιο ονομα! χαχα

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ ΕΚΦΡΑΣΟΥ μου!
      Και δεν πειράζει που άργησες να έλθεις, αρκεί που ήλθες, διότι χαίρομαι πάντα όταν περνάς!
      Σε φιλώ κι εγώ!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.