Δευτέρα, 10 Ιουνίου 2013

Ατάκτως ειρημένα S01E01 (pilot)...



Μια γαρδένια στα χέρια κρατούσε η Βίκυ Σταμάτη, εκτός από το μπλε φάκελο που συνήθως κρατά, όταν τις προάλλες προσήχθη στο δικαστήριο. Δεν αποβάλλονται εύκολα οι συνήθειες των μπουζουκιών, ως φαίνεται… 

Αυτό τώρα, που οι κουτσουλιές είναι άσπρες στα μαύρα αυτοκίνητα και μαύρες στα άσπρα πως το εξηγείτε; 

Ηλεκτρονική καταγραφή όλων των κτιρίων της χώρας θα ξεκινήσει μόλις ολοκληρωθεί το πληροφοριακό σύστημα, το οποίο αναμένεται να είναι έτοιμο σε έξι μήνες. Η ηλεκτρονική "ταυτότητα" θα είναι υποχρεωτική. Άραγε, στην ηλεκτρονική ταυτότητα των ακινήτων θα αναγράφεται το θρήσκευμα; Αν, ας πούμε, του έχεις κάνει σταυρό στην πόρτα μετά την Ανάσταση; 

Για να αδυνατίσεις πρέπει, λέει, να τρως πολλά και μικρά γεύματα. Εντάξει. Σήμερα έχω φάει 14. Ελπίζω να αρχίσω σύντομα να βλέπω αποτελέσματα! 

Έναν μόνιμο φόρο, νέου τύπου, που θα επιβάλλεται σε κάθε ακίνητο που βρίσκεται εντός και εκτός σχεδίου αποκαλύπτει η πρόταση του υπουργείου Οικονομικών για τον Ενιαίο Φόρο


Ακινήτων που παρουσίασε στους εκπροσώπους των τριών κομμάτων που στηρίζουν την κυβέρνηση, ο Γ. Στουρνάρας. Τελικά είναι πάρα πολύ απλό το θέμα. Ακόμα κι αν κρατήσεις την αναπνοή σου θα σε φορολογήσουν για ακίνητο. 

Το καλό τώρα που άρχισε το καλοκαίρι είναι ότι σίγουρα θα τελειώσει!

To KKE έστειλε αντιπροσωπεία στην Κωνσταντινούπολη, με επικεφαλής το μέλος της ΚΕ και ευρωβουλευτή Γιώργο Τούσσα, προκειμένου να εκφράσει την αλληλεγγύη του κόμματος προς τον τουρκικό λαό. Πώς πηγαίνουν άλλοι για Πάσχα στην Πόλη; Ε, αυτοί πηγαίνουν για την Επανάσταση. 

Ο Σήφης πήρε δώρο μια κινούμενη φωτογραφία, εδώ!

Καλή εβδομάδα!

38 σχόλια:

  1. εδώ είμαστε.....εμείς ξέρεις είμαστε μεταμεσονύκτιοι μπλόγκερς......ό με την ηλεκτρονική

    οι άσπρες είναι από περιστέρια...οι μαύρες απο δεκαοχτούρες....και μάλλον επιλέγουν διαφορετικά χρώματα.....τώρα που το λες....

    ηλεκτρονική ταυτότητα...τωρα μάλιστα θα δεις τι έχει να γίνει.....οι ουρές στο ναυπλιο θα φτάσουν.....

    καλή εβδομάδα..τα δέοντα στον μήτσο...να στε καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο!!! Δεν ήξερα ότι ίσως και να ξεχωρίζουν χρώματα τα πτηνά!

      Καλό βράδυ και τα δέοντα στην σύζυγο!

      Διαγραφή
  2. Έχω τις μαύρες μου...ο σηφης λειτουργεί κ ως αντικαταθλιπτικο θαρρώ...οχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βλογ του Σήφη, εν μέρει, ίσως και να είναι ελαφρώς αντικαταθλιπτικό.
      Για πιο σίγουρα αποτελέσματα όμως, προτείνω έναν οποιονδήποτε σκύλο ή γάτα ή ακόμα και καναρίνι, στο σπίτι!

      Φιλί!

      Διαγραφή
  3. Αθηνά θα σε λυπήσω μα δεν πιάνει και πολύ αυτό με τα πολλά μικρά γεύματα. Εγώ το τερμάτισα. Έκανα 19 κάθε μέρα αλλά αντί να δω αποτέλεσμα προς τα κάτω είδα προς τα πάνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε συ Μπούμπα, είπαμε, αλλά όχι κι έτσι...
      Εσύ το παράκανες!
      Θα έπρεπε να σταματήσεις στο δέκατο όγδοο!!!
      Δια τούτο και τα αντίθετα αποτελέσματα!

      Διαγραφή
  4. Δεν ανησυχώ για την ηλεκτρονική ταυτότητα..μέχρι τότε θα αρθεί και ο πλειστηριασμός πρώτης κατοικίας και θα μας τα πάρουν όλα ακόμα και για χρέη των 50 ευρώ...όχι παίζουμε..άσε τις τράπεζες και τις εφορίες να ανησυχούν...εμείς θα είμαστε ξεχρέωτοι και δε θα μας βαραίνει τίποτα...μπλακ καταμπλάκ χιούμορ..
    Πάω να μυρίσω τη γαρδένια..όχι της Βίκυς...να δεις που εκείνη θα κοστίζει ακριβά γιατί θα έχει χρυσή μπορντούρα...τη δικιά μου που κοστίζει λίγο πότισμα...για να συνέλθω από τη χαζομάρα που είπα...αλλά πρώτα θα περάσω από τον Σήφη..
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δεις που στο τέλος θα παρακαλάμε για να μας βγάλουν το σπίτι στον πλειστηριασμό!
      Κι εγώ τώρα που το λες, πάω να μυρίσω τα ντολμαδάκια που φτιάχνει η από κάτω για αύριο!
      Καλό βράδυ Μεμαρία μου!

      Διαγραφή
  5. xaxa τέλεια φωτό! Τρελό σκυλάκι!
    Αυτό με τις κουτσουλιές.. μεγάλη αλήθεια!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ο τέταρτος στην ζωή μου, από τότε που ήμουν μικρή.
      Είναι ο πιο κακομαθημένος που είχα ποτέ, αλλά και ίσως η πιο μεγάλη μου αδυναμία!
      Ε μα, έχω άδικο με τις κουτσουλιές;

      Καλό βράδυ Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  6. Α, εμένα μου το κουτσουλούν ανεξαρτήτως!!! Η χαρά της πολυπολιτισμικής κουτσουλιάς!
    Τα ακίνητα τα αντιπαρέρχομαι... Αλήθεια, πριν την ταυτότητα, μήπως να έπαιρναν σβάρνα τις καταπατημένες παραλίες; Εκεί όπου τα νερά των πισίνων (sic) γίνονται ένα με τη θάλασσα... λέω τώρα εγώ η αφελής!

    Αυτό με τα μικρά γεύματα, είναι άκρως παραπλανητικό! Συνήθως οι διαιτολόγοι λέγοντας 'μικρό γεύμα' εννοούν τρεις φέτες αγγούρι και στο τσακίρ κέφι και μια φέτα γαλοπούλα (ούτε στο δόντι, δηλαδή, δε στέκονται αυτά!)

    Το σκυλάκι, τρέλλα!!! :)))

    Καλή βδομάδα, καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τάραξες τώρα. Εννοείς ότι μικρό γεύμα δεν είναι "μισή πίτσα" ή "μισό ταψί παστίτσιο" ή ""μισή τούρτα";
      Α παπα, λάθος τα κάνω, γι' αυτό δεν χάνω!!!

      Ναι, το σκυλάκι τρέλα. Στην κυριολεξία όμως!

      Καλό σου βράδυ Μέλανι!

      Διαγραφή
  7. Αυτό με το καλοκαίρι κράτησα. Να έρθει και να φύγει όπως ο μισθός μας. Σε μια μέρα ,γίνεται????
    Καλή εβδομάδα Αθηνούλα μου .
    Φιλιά,φιλιά,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα φύγει. Που θα πάει; Δεν είναι στο χέρι του!
      Αλλά, θέλει να κάνουμε λίγη υπομονή μέχρι να ξαναφορέσουμε κασκόλ!

      Καλό βράδυ Venus μου!

      Κις, κις, κις!

      Διαγραφή
  8. Κι εγώ βρε Αθηνούλα μου σε αυτά τα πολλλλά μικρά γεύματα κολλάω... τι θέλει να πει ο ποιητής;
    Για τις κουτσουλιές δεν το κάνουμε θέμα... κάποια στιγμή θα κόψω τα καλώδια του οτέ που τα έχουν βάλει επάνω απο εκεί που βάζουμε το αυτοκίνητο... λες και δεν υπάρχουν εκατό χιλιάδες στρέμματα χωράφια για να μπουν...

    δεν σχολιάζω άλλα...
    σε μερσώ ιδιαιτέρως για την ενημέρωση!!!

    τα φιλιά μου και καλή εβδομάδα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω. Εγώ νόμιζα ότι είναι το μισό από ένα ταψί με κάτι. Αλλά η Μέλανι Μελάνη πιο πάνω μου λέει ότι μικρό γεύμα είναι κάτι φετάκια αγγουράκι.
      Θα ρωτήσω και μια γνωστή διαιτολόγο για να το εξακριβώσω!
      Μην κόψεις τα καλώδια, βάλε σκιάχτρα!

      Καλό βράδυ Λεβίνα!

      Διαγραφή
  9. Ειρήσθω εν παρώδω... ήρθα κι εγώ.

    ενημερώθηκα, καλημέρησα κι απέρχομαι πλήρης !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μου την!
      Ε, αφού ενημερώθηκες και καλημέρισες, να σε καληνυχτίσω κι εγώ!
      Καλό βράδυ Ζουζούνα μου!

      Διαγραφή
  10. αν τρως μέχρι 20 γεύματα αλλά είσαι και ξαπλωμένη,τότε θα εξαϋλωθείς!!!
    ξηγημένα πράγματα!!!

    πάω και στο βλογ του μικρού τετράποδου τώρα!

    φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως και γλιτώσαμε τις μακροσκελείς αναλύσεις περί πολιτικοοικονομικών θεμάτων;
      Μιράκολο! Μιράκολο!

      Ναι, αλλά έχει προκύψει ένα θέμα με το τι εννοούμε "μικρό γεύμα". Πόσο μικρό πρέπει να είναι.

      Άντε, κομμάτια να γίνει, πάρε κι από εμένα ένα φιλάκι.

      Διαγραφή
  11. χτες Κυριακή έφαγα όλα τα μικρά γεύματα για τη βδομάδα που μας έρχεται σε μια δόση, λες να πάθω κάτι;
    μήπως αυτό λέγεται προληπτική δίαιτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό λέγεται αύξηση χοληστερίνης, μην σου πω και ζαχάρου.

      Διαγραφή
  12. να πω πως κατάλαβα, ψέματα θα ειναι...
    είμαι άυπνη, θα επανέλθω με περισσότερη νηφαλιότητα. τώρα μιλά η νύστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε τη νύστα να εκφραστεί! Μην την κόβεις!

      Διαγραφή
  13. ααααα, και μάζεψε την κότα μην αρχίσει να κακαρίζει και με ξυπνήσει πριν από αύριο το πρωί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά το είχα φανταστεί ότι ακούγεται στα πέρατα του κόσμου η Βιολάντω!
      Θα της βάλω φίμωτρο!

      Διαγραφή
  14. Εγώ,πάντως,από τις 6 τ' απόγευμα και μετά δεν τρώω κι είμαι μια χαρά! Αλλά τώρα που το λες... λίγη μασαμπούκα παραπάνω,σε μικρά γεύματα,δεν έβλαψε ποτέ κανένα.

    Φιλί,καλή βδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περίμενε μόνο πριν αρχίσεις να ενημερωθούμε για το τι ακριβώς σημαίνει "μικρό γεύμα", διότι εγώ κάποιο λάθος έκανα τόσο καιρό!

      Καλό βράδυ Κατερινάκι μου!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  15. Γειά σας και καλή επιτυχία με το νέο blog! Φαίνεται ενδιαφέρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες Τενθάουζαντάις!
      Ευχαριστώ πολύ, είναι ίδιας θεματολογίας με το προηγούμενο.
      Δεν ξέρω αν το λες ενδιαφέρον, αλλά είναι σχεδόν σίγουρο ότι μειδιούμε εδώ πέρα μέσα!

      Ενδιαφέρον είναι σίγουρα το δικό σου που ασχολείται με μουσικές!

      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  16. η μπλε ανθοδεσμη της βικυς σταματη με συγκλονισε πραγματικα!
    χαχαχα
    πολυ ωραιο μπλογκ συγχαρητηρια! ακολουθω!!
    σε περιμενω και απο μενα!
    xxx sharingthepointofiview.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα, Μαριάννα!
      Ευχαριστώ πολύ, θα περάσω να ρίξω μια ματιά στο σερινγδεποιντοφβιού!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  17. Χαχαχαχα!!Πήγαν για την Επανάσταση λεει!χαχαχαα!!

    Εγώ που ζήτημα είναι αν θα φάω μια φορά τη μέρα θα αδυνατίσωωωω;;:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μα μόνο 14! Εσύ έτσι όπως πας θα ρέψεις....:)
    Αυτά... πάω τώρα πάλι πίσω στο ola de palabras που είναι το αγαπημένο μου βλογ!!!
    @ntinetrino

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααααααααααχ με κόπο σέρνω τα χεράκια μου πάνω στο πληκτρολόγιο. Από την αδυναμία είναι!

      Ναι πήγαινε αγόρι μου στο ola de palabras. Πήγαινε να φυλάξεις τις Θερμοπύλες!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.