Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2013

Σιγά...



...τ' αβγά: Έκφραση που χρησιμοποιούμε όταν θέλουμε να υποβιβάσουμε τη σημασία ενός γεγονότος.

Σιγά τ' αβγά: Όταν το λέμε σημαίνει ότι δεν δίνουμε σημασία στο γεγονός γιατί είναι ασήμαντο και ας μην το υπερτονίζουμε. 
Συνώνυμο του "σιγά το πράμα", "σιγά τα λάχανα" και "σιγά τον πολυέλαιο"!
Παράδειγμα:
- Ο γαμπρός είναι λένε ματσό, τη βόλεψε η Μαριγούλα.
- Μμμμμμ! Σιγά τα αβγά...  

Σιγά τ' αβγά: Με "β" κατά Μπαμπινιώτη , και όχι με "υ" κατά Τριανταφυλλίδη.  

Σιγά τ' αβγά: Το βλογ στο οποίο μεγαλουργούν ο mitsopd (ή κωλκάνα η χρυσοσπυρού) και η Μαρίνα Ζέας (ή θεά)!  

Σιγά τ' αβγά: Το νέο βλογ της Αθηνάς (ή κατέ ή αρτίστα του βωβού ή μελιστάλαχτη ή σμηνάρχου)!  

Η Διεύθυνση του "Σιγά τ' αβγά", η Αθηνά, ο mitsopd και η Μαρίνα Ζέας σας καλωσορίζουν με βαθιά συγκίνηση! 

Καλώς ήλθατε!

Εκ της Διευθύνσεως
Σιγά τ' αβγά...

90 σχόλια:

  1. τα πυροτεχνήματα έχουν κατακλύσει τον έναστρο ουρανό πάνω από την ινάχου!
    βγες στην ταράτσα να τα δεις.
    αύριο θα πετάξουν σε ειδικό σχηματισμό και αεροπλάνα!
    καλοτάξιδο,καλότυχο,να το δεις όπως ποθείς,και στων παιδιώνε μας,υγεία πάνω από όλα!

    φιλιιιιιιιιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζίιιιιζας, έπεσε πυροτέχνημα επάνω στο κεφάλι μου!!! Τρέχω να σβήσω το μαλλίιιι!!!

      Διαγραφή
  2. σαν πρώτο σχόλιο θέλω δώρο δυο καρτέλες αυγά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σαν δεύτερο σχόλιο θέλω τρεις καρτέλες αυγά.και άμα γεννήσει η βιολάντω θέλω και ένα κοτόπουλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η παραγγελία σου κατεγράφη! Θα ειδοποιηθείς όταν είναι έτοιμη.

      Διαγραφή
    2. τι θα γίνει μαντάμ???θα περιμένω πολλές μέρες ακόμα?????????

      Διαγραφή
    3. Μέχρι να μου αποκατασταθεί το ίντερνετ.

      Διαγραφή
  4. καλέ τι αλλαγές είναι τούτες? τι έχω χάσει ο άνθρωπας?? Καλορίζικο εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπαμε να αλλάξουμε ολίγον! Τίποτα δεν έχεις χάσει, μόνο θέλαμε να ανανεωθούμε!
      Μιλ μερσί κουμπαρούλη μου!

      Διαγραφή
  5. έναν καγιανά τον περίμενα είναι η αλήθεια!
    πλεονέκτες σας βρίσκω! όλα τα αβγά για την πάρτη σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η Λεκάνα (συγνώμη, Χριστίνα ήθελα να γράψω), δεν φτάνει που μας έχει τσακίσει όλα τα αβγά, τώρα ζητάει και κοτόπουλα!
      Αλλά όλο και κάτι θα κάνουμε και για εσένα!

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα Αθηνά, mitsopod, Μαρίνα Ζέας!!!
    Καλορίζικο το καινούργιο σας σπιτικό :):):)
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Λέφτι μου!
      Να είσαι καλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. σαν τρίτο σχόλιο,θέλω δυο κοτόπουλα,και τα αυγά του μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας τσάκισες! Μην αφήσεις άλλο σχόλιο!
      Δεν βγαίνουμε παιδί μου! Δεν γέννησε η Βιολάντω. Έχει πάθει νευρικό κλονισμό με τη μετακόμιση!

      Διαγραφή
  8. Μα τι όμορφα που είσαστε εδώ!!!
    Μεγειά το καινούργιο σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλορίζικο το νέο σπιτικό.
    ελπίζω να έχει και φτηνά κοινοχρηστα.
    πολλά φιλιά αν και τάσσομαι υπέρ του τριανταφυλλίδη γιατί το αυγό περιέχει κάτι και ότι περιέχει κάτι γράφεται με ύψιλον, ότι έχει κοίλο. πχ, εγκυμονούσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Ρία!

      Έχει αυτόνομη θέρμανση και ηλιακό θερμοσίφωνα! Κοινόχρηστα δεν έχει, διότι είναι μονοκατοικία. Έχει και ένα μικρό κήπο για το κοτέτσι της Βιολάντως.
      Έχει ωραία θέα γιατί είναι πάνω σε ένα λόφο όπου μπροστά του απλώνεται ένα πέλαγος αγνώστου ταυτότητας!

      Κι εγώ μέχρι πριν λίγες ώρες το αβγό το έγραφα με "υ", αλλά όταν κάνω αλλαγές, φροντίζω να είναι ριζικές!
      Οπότε το αβγό με "β" κατά Μπαμπινιώτη!

      Διαγραφή
    2. Το ύψιλον, όπως και το σχήμα του δείχνει, έχει την κωδική σημασία της κοιλότητας ή (ανεστραμμένο) την κυρτότητας και αυτήν εισάγει στις έννοιες των ελληνικών λέξεων που το περιέχουν -και κατ’ επέκτασιν, ενίοτε, και την σημασία των υγρών (τα οποία διά φυσικής ροής καταλήγουν και γεμίζουν την κοιλότητα).
      αναφέρω μερικές ονομασίες αγγείων και υγρών: στις αναφερόμενες εκεί λέξεις μπορούν να προστεθούν και πολλές άλλες όπως κοτ-Υ-λη, τρ-Υ-βλίον, π-Υ-ξίς, αμφορε-Υ-ς, β-Υ-τίον, λ-Υ-χνος, σκε-Υος κλπ. -όλες με την σημασία του κοίλου αντικειμένου), αλλά και πλείστες άλλες λέξεις όπως κ-Υ-ησις (κυρτότητα της κοιλιάς της εγκ-Υ-ου γυναίκας), κ-Υ-μα (κυρτότητα ή κοιλότητα στην επιφάνεια της θάλασσας), κρ-Υ-πτη (κοιλότητα εδάφους), Υ-πό (η πρόθεση:κοιλότητα κάτω από μία στάθμη ή επίπεδο), Υ-πέρ (η πρόθεση: κυρτότητα πάνω από μία στάθμη ή επίπεδο=Υ-ψος), όλες οι λέξεις που έχουν ως πρώτα συνθετικά τους τις προθέσεις Υ-πό και Υ-πέρ, που ανέρχονται σε εκατοντάδες, αλλά και χιλιάδες άλλες.

      η μεγαλοφυής αυτή ανακάλυψη, την οποία δυστυχώς η επίσημη επιστήμη επί 8 χρόνια εξακολουθεί να “αγνοεί”, αν και αποτελεί συνέχεια και ολοκλήρωση της λησμονημένης Πλατωνικής προσεγγίσεως του προβλήματος της γλώσσας (“Κρατύλος”):

      Διαγραφή
    3. Συμφωνεί μαζί σου και η φίλη μου η Ζωή από τα Χανιά. Μου το είπε στο τηλέφωνο.

      Διαγραφή
  10. Τι να κάνουμε σας ακολουθούμε όπου πας.
    Ποιός αντέχει χωρίς το χιούμορ σας.
    Απ' τη μύτη μας τραβάτε και για να εξηγούμαστε
    εγώ στο σχολείο αυγό το έμαθα και αυγό θα το κρατήσω.
    Θυμάμαι παιδάκι μια σταλιά τότε πενταμισάρικο είδα κι έπαθα να μάθω τους διφθόγγους ειδικά αυτό το αυ που πότε ήταν αφ και πότε αβ... Λοιπόν αυγά με ύψιλον για μένα, σφιχτά ή μελάτα ή ομελέτα πάντα με ύψιλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ομάδα του "Σιγά τ' αβγά" θα κάνει ότι περνάει από το χέρι της για να διατηρήσει το όποιο χιούμορ διαθέτει!
      Αμ εγώ; Με ύψιλον το έμαθα κι εγώ, αλλά είπαμε, αλλαγές!
      Παρόλα αυτά εσύ να το γράφεις όπως έχεις συνηθίσει!
      Εδώ πέρα μέσα όλα τα καλά χωράνε.
      Και τα αυγά, μα και τα αβγά!

      Διαγραφή
  11. πως λέμε άλλαξε ο μανωλιός ....πάλι μεταμεσονύκτια γράφεται ...χαχαχαα

    με το καλό και από εδώ εύχομαι.....ναστε καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι, αυτό το κουσούρι δεν μπορούμε να το αλλάξουμε, η αλήθεια είναι!
      Κι εσύ να είσαι καλά και τα δέοντα στη σύζυγο!

      Διαγραφή
  12. Αφού το ιστολόγιο είναι ίδιο τι τη θέλατε τη μετακόμιση;;Να μας βασανίσετε θέλετε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα πως αλλιώς θα σας κρατήσουμε σε εγρήγορση Τσάρε μου;
      Μουάχαχαχαχα!!!

      Διαγραφή
    2. Την οργή μου κρατάται σε εγρήγορση με τα καμώματα σας.....
      Κουράζεται εργαζόμενο νέο που πρέπει να τρέχει να μαθαινει νέα δρομολόγια...

      Διαγραφή
    3. Κι εγώ σ' αγαπάω!
      που παρά τη μουρμούρα σου κάθισες και έβαλες το "Σιγά τ' αβγά" στο βλογρόλ σου μέσα στη μαύρη νύχτα!
      Σε μερσώ και σε φιλώ!

      Διαγραφή
  13. Γιατί η μετακόμιση; Τι προβλήματα υπήρξαν με το άλλο blog; Παίζει κάτι με τον blogger;
    Πάντως εγώ το ώον το προτιμώ με «υ»! Και κυρίως πηχτό παρά τηγανιτό! Σιγά τα ωά, λοιπόν και καλή... επανεκκίνηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μετακόμιση έγινε γιατί είχε φασαρία εκεί στο κέντρο που μέναμε και είπαμε να πάρουμε τα βουνά!
      Όπως και να προτιμάς τα αβγά, είσαι πάντα καλοδεχούμενος! Αλλά γιατί; Και ομελέτα καλά είναι!

      Ευχαριστούμε!

      Διαγραφή
  14. Καλορίζικο και καλοστέριωτο!!!
    Φιλώ σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε καλό μας παλιοκόριτσο!
      Κις!

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Ηφαιστίωνα!
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  16. dmpoumpa καλώς όρισες στο "Σιγά τ' αβγά..."!
    εύχομαι η διαμονή σου στ' ολοκαίνουργιο κοτέτσι μας να είναι η ιδανικοτέρα!
    εδώ, που ουδεπόποτε σε παίρνουν με τα αβγά, του εντελώς αντιθέτως μάλιστα!

    καλημέρα, καλορίζικο και πράξατε ορθώς διότι πάνω απ' όλα η οικονομία μετρά στις εποχές μας!

    σμααααατς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Μπούμπας! Μεγάλη αγάπη ο Μπούμπας!

      Ευχαριστούμε δια τας ευχάς και χαιρόμεθα που συμφωνείς και κυρίως που είσαι εδώ!

      σμουουουτς!

      Διαγραφή
    2. @ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ
      Καλώς σας βρήκα όλους και όλες! Δεν έχω παράπονο κανένα! Με το σεις και με το σας με έχουνε!!!

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    4. Αθηνά...
      Ρε συ Αθηνά ευτυχώς που είμαι η μεγάλη σου αγάπη γιατί αλλιώς όχι μόνο με τα αυγά θα με παίρνατε που λέει και η κυρία ΛΥΧΝΟΣ μα και με τις πέτρες!!!!

      Διαγραφή
    5. @dmpoumpa
      Άσε μας κι εσύ ρε Μπούμπα!

      Διαγραφή
  17. άντε βρε με το καλό και πάντα με εμπνεύσεις εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε λατρεμένο ανεκπλήρωτο!

      Διαγραφή
  18. ααα οχι! οχι αρνούμαι, εγώ ως γνήσια κόρη του Τριανταφυλλίδη, δεν θα έρθω ποτέ εκεί που σπάνε το αυγό.

    εδώ χωρίζουνε οι δρόμοι μας!!!!
    καλη τύχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α πα πα! Είσαι κόρη Τριανταφυλλίδη; Μα εγώ γιατί νόμιζα ότι είσαι κόρη του Καπετάνιου;

      Χωρίζουν οι δρόμοι μας;

      Μη φεύγεις μη με πόνο σου φωνάζωωωωωω
      σαν ναυαγός στο κύμα σ' αγκαλιάζωωωωω
      Μη φεύγεις μη, χωρίς εσένα χάνομαι, το αισθάνομαι
      Δεν μπορώ, το τέλος μου είν' εδώ
      Μη φεύγεις μη, με δάκρυα στο λέω,
      το λάθος μου θά 'ναι το τελευταίο
      Μη φεύγεις μη, κι αν έχω φταίξει νιώσε με
      και σώσε με μια στιγμή απ' την καταστροφή.
      Στον κόσμο αυτό τι θά 'χω να λέω πως υπάρχω,
      δε θά 'ναι πια δικός μου ούτε κι ο εαυτός μου, σαν νά 'μαι κυπαρίσσι, βοριάς θα με τσακίσει αν θα σε χάσω.
      Μη φεύγεις μη...

      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. ας είναι το τελευταίο λοιπόν. Θα κατασκοπεύω, θα κουτσομπολεύω, οτι θέλω θα κάνω στ' ονομα τ' αυγού!

      διότι τα κοκκαλα του Γληνού, θα τρίζουν, αλλα σκοτίστηκα!!!!

      Διαγραφή
    3. Κάνε ότι θέλεις χωρίς κανένα πρόβλημα από εμάς!

      Διαγραφή
  19. Εγώ δεν κατάλαβα προς τι η αλλαγή? Εμένα μου άρεσε το ola de palabras , εγώ εκεί θα πηγαίνω ακόμα κι αν δεν κάνετε αναρτήσεις....:(

    ΥΓ: Άντε καλή αρχή (με βαριά καρδιά το λέω, να ξέρεις)!
    @ntinetrino

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πηγαίνεις όποτε θέλεις!
      Έζησα χαρούμενες ώρες εκεί πέρα μέσα!
      Μπορεί να πηγαίνω κι εγώ καμιά φορά.

      ΥΓ. Ευχαριστούμε @ntinetrino και μη μου στεναχωριέσαι! Μόνο η διεύθυνση και το όνομα στο κουδούνι άλλαξε. Όλα τα άλλα θα μείνουν όπως τα ξέρεις!

      Διαγραφή
  20. Ωστέ εσείς ήσασταν που μπαινοβγαίνατε στα στατιστικά μου και αναρωτιόμουν γιατί είμαι σε μπλογκρολ αφού δεν μπορώ να μπω στο μπλογκ;
    Ούτε κι εγώ κατάλαβα γιατί εγκαταλείψατε το κύμα λέξεων που ήταν και ισπανικό και σέξυ, αλλά κάτι θα ξέρετε περισσότερο. Οπότε θα σας ευχηθώ καλορίζικο με πολλές κεφάτες, δηκτικές, ειρωνικές και πανέξυπνες αναρτήσεις όπως μόνο η ομάδα ξέρει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς ήμασταν!
      Ε, ήταν ακριβό το ενοίκιο, το ήθελε κι ο ιδιοκτήτης γιατί, σου λέει, παντρεύεται η κόρη του σε 8 μήνες κι έτσι δεν είχαμε και πολλές επιλογές!

      Ευχαριστούμε για τις ευχές σου και θα προσπαθήσουμε να παραμείνουμε ως έχουμε!

      Γουί καρδούλα Κουήν!

      Διαγραφή
  21. Καλορίζικο παιδιά!
    Το έβλεπα κι εγώ στις στατιστικές και με κατέλαβε φόβος,είναι η αλήθεια,γιατί έκανα κλικ,αλλά έβγαζε μία ότι είναι ιδιωτικό,μία ότι έχει καταργηθεί και νόμιζα ότι με ματιάσανε.

    Κις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, ότι κινδυνεύεις να σε ματιάσουνε, κινδυνεύεις! Διότι τα ποστ σου είναι ευρηματικά και ευφάνταστα και γεμάτα έξυπνο χιούμορ! Να τα λέμε αυτά.

      Ευχαριστούμε για τις ευχές σου!

      Μένυ μένυ κίσιζ!

      Διαγραφή
    2. Θενκ γιου βέρι ματς,μάι ντίαρ ♡ ♡

      Διαγραφή
  22. Καλορίζικο βρε! Έτσι με "β" το αβγά :) Αθηνά μου.. που είναι η βιολάντω;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα τους δισταγμούς μου σε σχέση με το "β", διότι το έγραφα ανέκαθεν με "υ", αλλά μετά διάβασα αυτό:
      "Για πολύ καιρό ο κόσμος έγραφε αυγό, με ύψιλον, όμως κάποια στιγμή οι γλωσσολόγοι (Τριανταφυλλίδης, Χατζηδάκις - ο Γεώργιος βεβαίως ) ισχυρίστηκαν πως το αβγό μάς έρχεται από την λέξη ωό μέσα από μια σειρά μεταβολές και πως υπό αυτό το πρίσμα δικαιολογείται η φωνητική απόδοση αβγό, με βήτα.
      Συγκεκριμένα η πορεία τής λέξης φαίνεται πως είναι η εξής: τα ωά > ταωά > ταουά > ταγουά > ταουγά > ταβγά και έτσι σχηματίστηκε ο ενικός τ’ αβγό. Εφόσον, δηλαδή, η μεταβολή ήταν μορφολογική και δεν προϋπήρχε εκεί κάποιο ύψιλον θα έπρεπε πολύ απλά να χρησιμοποιηθεί το β για να αποδώσει τον νέο φθόγγο που προέκυψε."
      Και ύστερα από αυτή την ανάλυση επείσθην!

      Η Βιολάντω είναι κάτω αριστερά!

      Ευχαριστούμε για τις ευχές!

      Φιλί!

      Διαγραφή
    2. ω ναι! τώρα που μπήκα από το λαπτοπ, μου την εμφανίζει! Αθηνά μου μετά από τέτοια ανάλυση πραγματικά.. τι να πω.. πάσα αμφιβολία εχάθη. Καλή αρχή σε όλη την ομάδα. Εδώ θα είμαστε και θα τα λέμε. Πάω για διάβασμα το έρμο.. (στα πίσω πίσω αποφάσισα να δώσω κ' τις τελευταίες ενότητες του ecdl και μάλιστα κατακαλόκαιρο.. έτσι για να το κλείσω στο φάκελο κ' αυτό μαζί με τα υπόλοιπα) Έφυγα. Φιλάκι!!

      Διαγραφή
    3. Καλό διάβασμα και καλή επιτυχία!

      Φιλάκι!

      Διαγραφή
  23. ωραία κι εδώ...άντε μαρή καλή αρχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμμμμμμμμμμμμμ, καλώς την κι ας άργησε!

      Καλή αρχή να έχουμε, αλλά για να την έχουμε να κάτσεις να φτιάξεις τίποτα γιατί δεν μπορώ να τα κάνω όλα μόνη μου εδώ πέρα μέσα!

      Διαγραφή
    2. μμμμμμμμμμμμμμ αντε μαρή να δεις στο ντρομποξ σου...

      Διαγραφή
    3. Εύγε παλικάρι μου!
      Σήμερα αργά τη νύχτα 12.01, βγαίνεις!

      Διαγραφή
  24. Καλώς ήρθατε στο καινούριό σας μπλογκόσπιτο.
    Η Βιολάντω,σταθερή αξία να μας υποδεχτεί.
    Καλοτάξιδο βρε παιδιά.
    Φιλιά σε όλους :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ kwnnie μου!
      Η Βιολάντω πάντα στις επάλξεις!

      Η ομάδα του "Σιγά τ' αβγά" σου στέλνει φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Kαλησπέραααα!
    Είδα αυγά και μπήκα...! (με το δεξί..) :-p
    Καλορίζικο το νέο σας "κοτέτσι"...
    Ευφάνταστο όπως πάντα το ντεκόρ... δεν περίμενα κάτι λιγότερο.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την, καλώς την!
      Ευχαριστούμε πολύ!
      Το βαγράουντ πιθανολογώ ότι είναι από παλαιό κατάλογο ορνιθολόγου!

      Διαγραφή
  26. ήρθααα με το δεξί ναι;
    Για γούρι και για να μη σπάσω και κανένα αβγό!!
    Να βρε που έμαθα και πως γράφεται το αβγό γιατί τόσα χρόνια το ψάχνω η ημιμαθής (εκ του ημιθανής αλλά δεν το κάνουμε θέμα) και όλο με υ το έγραφα κι όλο μηδέν στην ορθογραφία!
    Να καλέ γιατί δεν μου έκαναν αβγά οι όρνιθες … γιατί δεν τους το έγραφα σωστά…
    - Κάνε μου ένα αβγό μαρή!
    Ενώ τώρα…. θα ξεσκιστούν να γεμίσει η φωλιά … τι λέω η γυναίκα βραδιάτικα και δεν με σταματά κανείς ;

    Καλορίζικο το καινούργιο κοταρίο , φτου φτου για το μάτι…

    Φιλιά Αθηνά μου
    Είσαι όπως πάντα … απίστευτη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ και με το αριστερό να έμπαινες δεν υπήρχε πρόβλημα!
      Δεν θα σε σταματήσω, διότι τα λες πολύ σωστά! Κι εγώ με υ το έγραφα μέχρι προχθές! Αποφάσισα όμως να εκσυγχρονιστώ!
      Ευχαριστούμε πολύ δια τας ευχάς! Και δια το φτύσιμο ενάντια της βασκανίας!

      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  27. Σιγά τα αβγά...σλόου δι εγκς δηλαδή!!
    Παλεύω να το γράφω με β το αυγό και δε μου βγαίνει πάντα..
    Καλορίζικο το καινούριο σπιτικό!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ τρόμαξα να το συνηθίσω! Ακόμα μπερδεύομαι!
      Ευχαριστούμε πολύ Μεμαρία μου!

      Διαγραφή
  28. Καλορίζικο..αν κ ειμαι της παλιας σχολης του αυγου!!!
    Τι να κανουμε...θα προσαρμοστουμε στις νεες συνθηκες! Εξαλλου ακομη νεοι ειμαστε! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, έτσι, εσείς οι νέοι προσαρμόζεστε πιο εύκολα από εμάς τους μεσήλικες!
      Ευχαριστούμε πολύ μπάλανς γκιρλ!

      Διαγραφή
  29. Το ήξερα ότι αυτή η κότα είχε βλέψεις να γίνει αρχηγός της ομάδας. με την μετακόμιση στο νέο αυτό κοτέτσι... συγνώμη blog, δικαιώνομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοτέτσι! Καλά το λες! Έχουμε όμως βλέψεις μεγάλες! Να το εξελίξουμε σε πρότυπη μονάδα παραγωγής αυγώνε και κοτοπουλώνε!
      Απροπό, αυτή η κότα η Βιολάντω έχει σηκώσει μπαϊράκι και κάνει ότι θέλει εδώ πέρα μέσα!
      Ναι αγαπητό Παρτάλι! Δικαιώνεσαι!

      Διαγραφή
  30. Τι έγινε καλέ;;; Αρχισαμε;; Αργησα λίγο με πήρε ο ύπνος. Ειχα κάτι πονους στη μεση και στα γοφιά από τη μετακομιση άλλο να σου λέω κι άλλο να με βλέπεις!! Κύτα να μείνουμε πολύ καιρό εδώ γιατι εγώ δε ξαναμαζεύω πράματα!!!!!Άντε βρε καλά να περάσουμε κι εδώ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, κάνε δουλειά σου. Με την ησυχία σου!
      Και πάρε και κανένα παυσίπονο.
      Θα περάσουμε καλά, αρκεί να συμμορφώνεσαι στις οδηγίες μου και να μην βαριέσαι να γράφεις.

      Διαγραφή
  31. Καλορίζικο το νέο σας βουνίσιο cottage...
    Και ένα μικρό δωράκι, έτσι για το καλό...
    https://www.youtube.com/watch?v=hsBDEiJFrws

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί σερί!
      Τα αβγά είναι τρομαγμένα, αλλά και τρομακτικά ταυτόχρονα!

      Ζωή εσύ είσαι;

      Διαγραφή
    2. Τσ τσ τσ....

      Διαγραφή
  32. Καλορίζικο Αθηνούλα μου και καλοστέριωτοι εδώ μέσα.
    Αν και δεν είμαι των αλλαγών ,σέβομαι την ανάγκη σας για αλλαγές ( και καλά)
    και ..." Σ'ακολουθώ και πάνω σου κολλάω" κτλ.κτλ.
    Πολλά πολλά φιλιά και καλές αναρτήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ομάδα του "Σιγά τ' αβγά", σε καλωσορίζει και εδώ και σε ευχαριστεί για την στήριξη και για τις ευχές σου!
      Γουί καρδούλα Βίνους ον φάιαρ!!!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...